Kysymys -naisen reaktiot

Neverseenbefore

En oikein tiennyt minkä alle tän kysymyksen laittais kun en nyt tahtoisi varsinaisesti ehkä iskeä tätä naista ja minulla on hyvin voimakas epäilys ettei nainen ole minusta kuitenkaan kiinnostunut.

En osaa vain tulkita häntä lainkaan ja sanallisesti hän ei osoittanut minuun suurta kiinnostusta eikä mm. korjaillut tietyssä vaiheessa kampaustaan tai erityisesti osoittanut kiinnostuksen merkkejä (mitä nyt jalat olivat suoraan suunnattuna minuun) joten ajattelin että varmaankin piti minua vain kaverina.

Se mikä kuitenkin kiinnitti huomioni oli että kun hän katteli välillä mm. kännykkäänsä ja toisaalta muuallekkin ympärilleen pubissa niin kuunnellessaan hänen silmänsä välillä suurenivat.

Ajattelin ensin että tämä johtui siitä että hän näki ruudulla jotain mielenkiintoista, mutta tuo ajoittui niihin hetkiin kun minä katselin häntä (ja hän ehkä huomasi sen) ja puhuin eräälle toiselle henkilölle.

Voisiko joku kertoa mistä johtuu että jonkun silmät suurenevat (siis pullistuvat) hieman ulos. En ole koskaan ennen huomannut kenenkään tekevän niin noin ilmiselvästi. Sitä ei koskaan tapahtunut kun hän katsoi minua tietenkään.

En oikein tiedä miten suhtautua tähän tuttavaan, joka kuitenkin vaikutti mukavalta ja on viehättävä, ehkäpä kaverillisesti vain.

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasanoa

      En mä ainakaan kampausta korjaile jos olen kiinnostunut :D ja mun silmät pullistuu ulos kun "järkytyn", varmaan pullistuiskin just tilanteessa jossa ihastuksen kohteena oleva mies juttelis jollekkin toiselle naiselle. Mutta paha silti mennä mitään sanomaan kun yksilöitä kuitenki ollaan. :) ja tuo silmien pullistuminenkin voi johtua osittain esim silmien mallista, koosta tms.
      Sanallisesti naiset saattaa olla melko ujoja näyttämään ihastuksen tunteitaan. Selviää parhaiten kun itse sanallisesti antaa ymmärtää jotain, sillon nainen hyvin todennäkösesti sanoo takasin jotain vihjaavaa.

      • Neverseenbefore

        En mä jutellut toisen naisen kanssa vaan ihan meidän yhteisen tuttavan, miehen kanssa (mies on varattu).
        Kiitos kommentista, arvostan todella.

        Ihan siis sattumalta tavattiin tämän yhteisen miestuttavan loman aikana ja kautta.
        Toisella kerralla nainen odotteli omaa naispuolista kaveriaan että olisivat menneet jonnekin joten hän vilkuili kelloa jatkuvasti mistä päättelin ettei minun seurani sen enempää kiinnostanut kun hänellä oli kiire ja kaikkea, tosin mekin oltiin sitten lähdössä.

        Hän kyllä sai tietää mun olevan sinkku ja hänen sinkkuudestaan siinä myös vähän vitsailtiin. Se mikä jäi tosin myös mieleen että kun tuttava heitti mulle jutun eräästä täysin ulkopuolisesta naisesta jossa oli vähän seksuaalista virettä niin tää nainen näytti harmistuneelta, tiedä sitten johtuiko se toisen naisen maininnasta vai hieman kaksimielisestä ajatuksesta.

        Meillä oli jonkin verran aikaa jutella kahdestaankin kun tuttava saapui myöhässä paikalle jne. mutta sanoisin että oltiin aika kaverillisella meiningillä. En minä ainakaan mitään räiskettä huomannut minkä vuoksi tämä silmien suurentuminen aivan yhtäkkiä kiinnostui. :D
        Sikäli jännää että kertoili itsestään kahdestaan aika henkilökohtaisia juttuja eli oli luottamusta sen verran että avautui aiheista.
        Tultiin kyllä hyvin toimeen ja mukava oli jutella, mutta ei mulla ole mahkuja näillä ominaisuuksilla liene. Ajattelin ehkä TAAS vähän naiivisti että jos oltaisiin tutustuttu hiljalleen niin ehkä olisi jotain lämpöä molemmin puolin löytynyt. En mäkään ollut nimittäin ihan fiiliksisssä toisista asioista johtuen...

        Ehkä hän odotti että olisin tehnyt suuremman vaikutuksen häneen.
        Tuli kyl vähän fiilis että kaipaa "miehekkäämpää", "mahtavampaa" tai "statusvoimaisempaa" miestä.
        En mä jaksa olla toisaalta mikään "luotto-olkapää-mies" jota kohtaan ei ole tunteita mutta jolle voi puhua kaikenlaista.

        Tosin tuskin tulen naista tapaamaan koska liikutaan eri ympyröissä ja tuota tuttavaa näen todella harvakseltaan ellei sitten törmätä jossain tapahtumassa. Ainut keino olisi tehdä joku moovi somen kautta, mutta en taida jaksaa.

        No, ei voi mittää, sen pituinen se. Onhan näihin jo totuttu.


    • miksiluovuttaakysymättä

      Mulla nyt pyörii vaan rotta päässä, kun aikoinaan itsellä oli sellainen ja narskutellessa sen silmät pullisteli... mutta ei noista eleistä tosiaan voi sanoa yhtään mitään. Mutta siis sääli nyt sekin, että jos päätät kysymättä että homma oli tässä. Eihän sitä kysymättä tiedä ja eikö se olisi juuri sellaista "miehekästä" toimintaa, että kysyisi - vaikka sitten somen kautta.

      • Neverseenbefore

        No ei viitsi.
        Olis ollu kiva käydä kyllä jossakin yhdessä ihan kavereinakin ja jutella vähän, kattoo riittääkö rahkeet mihinkään, mut...en viitsi pilata mainettani että pari tapaamiskerran jälkeen yrittää iskeä tuttavanaista.

        sana leviää nopeasti ja sitten...no ei se kivaa ole.


    • Nainennainennainen

      Voi hyvänen aika! Etsä kyllä tuolla asenteella ketään naista saakaan. Mikset voi lähestyä naista vaikka somen kautta? Mikä siinä on muka niin vaikeaa? Pyydä kahville!

      • Neverseenbefore

        On pikkaisen eri asia lähestyä jotain jota ei tunne lainkaan kuin jotain tuttava tai kaveriporukan naista.
        Se on vaikeaa koska jatkossa sitten ikävä kohdata kun ajattelevat että olen kuolannut sen perään.

        Et sinäkään viitsisi kaikissa tapauksissa tehdä aloitetta kuten harrastepiirit tai työpaikka.

        Jos nainen olisi osoittanut enemmän kiinnostusta minuun kyselemällä jotain jne. niin sitten en epäröisi.

        Sä moitit mun asennetta, mutta kuinka monta aloitetta olet naisena tehnyt?
        Minä olen tehnyt monia ja saanut myös monia pakkeja. Ei viitsisi ottaa taas yksiä jos sen mukana tulee vielä vittuilut tuttavapiiriltä.


      • asenneok

        Älä välitä, sillä musta sulla on kirjoitukseksi asiallisuuden puolesta juurikin hyvä asenne. Rohkeus tietysti auttaa, mutta kyllähän ujommatkin miehet naisia saaneet.

        Tuttavapiirin vittuilusta ei kannata sitten välittää yhtään - tai sitten vaihtaa parempiin tuttaviin.


      • Neverseenbefore

        Pointti on siinä että olisi kiva nähdä esimerkiksi tätä varattua tuttavamiestä useammin ja muita heidän tuttavapiriin kuuluvia henkilöitä. Esimerkiksi ettei tapahtumissa sun muissa olis yksinäistä.

        Sitä ei ole hyvä aloittaa sillä että yrittää iskeä muijaa jota on nähnyt tasan tyyliin kaksi-kolme kertaa.


    • tarralenkkari161

      Tekstin perusteella vetäisin johtopäätelmän, että sinä tai joku muu on sanonut jotain, tämän henkilön mielestä, typerää.

      • Neverseenbefore

        En ymmärtänyt mitä tarkoitat.
        Puhutko nyt noista silmistä vai mistä?
        En oikein usko, puhuttiin niitä näitä juuri tuolloin.

        Tosin sen verran päättelin että nainen ei ehkä arvostanut kaikkea sanomaani noin ylipäätään, koska vaikutti olevan hieman tiukkis ja ei niin rento kaikkien asioiden suhteen.
        Se oli itseasiasssa asia josta päättelin ettei varmaan sovittais yhteen...voi olla että hän päätteli samalla tavoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe