Pikavippi 0 % korolla?

joooooooooos

28

438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fpjrjfrejigiergi90059g5
    • YEEEAAAARRRGGGHHHHHHH

      ja täältä lainaat turvallisesti: simplia.fi

    • jeesh
    • Uitto8nb

      Olen hakenut korottoman vipin ferratumilta viime vuonna, voinko siis hakea sen nyt uudestaan?

    • www.ferratum.fi
    • Mitä ihmettä.. Ei kai maailma näin sekaisin ole..?
      Kuka sijoittaja laittaa rahansa 0% tuotolla yhtään mihinkään.

      Te jotka olette näitä kokeillut, niin kertokaa avoimesti mitä se oikeasti maksaa.
      Veikkaisin jotta koron jos vetää nollaan, niin käsittelykulut on per/kk 5-15€ luokkaa.

      • hiewfhiwrihurehiugihrg

        Nää korottomat ja kuluttomat lainatuotteet ovat sisäänvetotuotteita.


    • kuismajy7

      Tuo koroton pikavippi vivukselta on tosi kallis jos sen hakee vanhana asiakkaana.

      • ddlvclvlnknlkv

        Riippuu paljon lainasummasta ja laina-ajasta. Viisikymppiä Vivuksella viikonlopun yli maksaa 4 euroa. Se ei ole absoluuttisesti paljon.


      • 78iil
        ddlvclvlnknlkv kirjoitti:

        Riippuu paljon lainasummasta ja laina-ajasta. Viisikymppiä Vivuksella viikonlopun yli maksaa 4 euroa. Se ei ole absoluuttisesti paljon.

        totta tämäkin


      • jenniina11111
        78iil kirjoitti:

        totta tämäkin

        Minä en ymmärrä tälläistä ajattelutapaa ollenkaan. Tuo 4 euroa on 8 % summasta ja vain viikonlopun yli. Jos henkilöllä ei itsellään ole sellaista summaa kuin 50 euroa, on tuo ihan järkyttävä maksu. Vieläpä jos se menee baariin, eli kankkulan kaivoon.

        Harvoimpa on tapaus, että jos perjantaina ei ole 50 euroa, mutta sitten maanantaina onkin 54 euroa maksaa takaisin. Eli tuon 50 euron maksaminen lykkääntyy ja tuo kauhea korko vaan jyllää. Jos tuo 4 euroa on maksu kolmelta päivältä, tekee se viikossa n. 9 euroa ja kuukaudessa n. 40 euroa. Vuotuinen korkoprosentti luokkaa 5000 %. JÄRKYTTÄVÄÄ!

        Tälläisiä vipejä ottaa varmaankin pääsääntöisesti ihminen joka on p.a., eikä mitenkään suunnitelmallinen. Mietipä, mikä maksu siitä kertyy, jos maksu viivästyy, niinkuin se varmaan usein viivästyy. Vieläpä jos tämä ei ole ainoa vippi...


      • ddlvclvlnknlkv

        Laskeppas huviksesi olutpullon todellinen vuosikorko. Se vasta JÄRKYTTÄVÄ onkin. Samoin kuin tupakka-askin.


      • Jenniina1111

        Samaa mieltä. Siksi en polta, ja erittäin harvoin alkoholia. Yhdenkään vähävaraisen ei pitäisi noita käyttää, koska se raha voi laittaa paljon järkevämpään, kuten esimerkiksi ruokaan, sähkölaskuun tai vuokraan.


    • usko99o

      Jees, tuli napattua koroton laina.

      • kannustaja-

        upeeta, mahtavaa


      • dhjfihvjfdjv

        Kertoisitko hieman tarkemmin kokemuksistasi korottomasta lainasta?


    • simpliasthebest

      Muista ainaa simpliaa niin ei tarvitse köyhtyää. Osoite sivu on fi eli firma löytyy tarvittaessa lähempää kuin ch.

      • fureiufeiruguireoig

        Simplian sivulla oleviin halpoihin lainanhintalaskemiin ei kannata yhtään luottaa, jokainen lainanmyöntäjä päättää korostaan itsenäisesti. Simplia kerää vain tietosi, tekee kyselyn Asiakastiedon lainakyselyjärjestelmään, varastoi saamansa tiedot 2 tai 5 vuodeksi ja myy "yhteistyökumppaneilleen".


    • katkeraguru.ch

      Taidat olla vähän simple, kun et ymmärrä simpliaa.

      • pelleeeeeee

        Mitä ymmärrettävää tuollaisessa "palvelussa" on, joka ei kehtaa ilmoittaa edes y-tunnusta, osoitetta tai firman nimeä =) Kuka tahansa ulkomaalainen voi rekisteröidä .fi tunnuksen firman avulla =)


    • bosniasta

      Tuo simplia ja guru.ch molemma huijareiden tekosia, ei jatkoon.

      • juuujjuu

        Juuri näin =)


    • Bbbbbbbbj

      Ilmainen pikavippi on paras pikavippi!

    • Hans447

      Minä olen aina ollut pikavippejä vastaan, mutta nyt olin tilanteessa jossa on pakko saada nopea laina. Tietenkin hain juuri näistä paikoista, josta sen saa kuluitta. Ilman näitä korottomia lainoja olisin ollut mieluummin vaikka syömättä =)

    • Jossu89p

      Kuluton laina "säästi" minut kalliin lainan hakemiselta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe