Jos pyörittäisitte tanssipaikkaa

TinseWesman

niin maksaisitteko verot pisneksestänne ja pitäisittekö kirjanpitoa?

28

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mevaanmautiiaistuotoosta

      Me kerättäisiin vaan tuotot! Eli me palkattaisiin kirjanpitäjä tanssipaikalle ja torpeedo sun kannoilles, ettet sä joutais kirjotteleen tanssipaikkaamme kirjan- ja vessanpitoa mustamaalailevia juttuja.

      • Seponveli

        Vittu kun olet sekaisin. Mistä hourulasta olet lomilla?


      • tekniikkavirheitä
        Seponveli kirjoitti:

        Vittu kun olet sekaisin. Mistä hourulasta olet lomilla?

        Höpsistä sun palkkapussiin! Ennakoivan tekstinvyötön aivoituksista saamasi vaikutelma hourulasta johtuu: minä en juurikaan pidä tapana oikosulkea tekstejäni, vaikka ennakoiva tekstinsyöttö olisi sössinyt ihan piluiks


      • torpeetos

        Milläpä Persaukinen Torbedoa palkkaa,opettele vaan itse pesäpalloilemaan


      • Seponveli
        tekniikkavirheitä kirjoitti:

        Höpsistä sun palkkapussiin! Ennakoivan tekstinvyötön aivoituksista saamasi vaikutelma hourulasta johtuu: minä en juurikaan pidä tapana oikosulkea tekstejäni, vaikka ennakoiva tekstinsyöttö olisi sössinyt ihan piluiks

        Avohoito ei sovi kaikille. Esimerkiksi sinut pitäisi eristää yhteiskunnasta kun olet noin vajaa/kehari.


      • puolustuspuheenvuoro

        Tätähän minä olen verottajalle yrittänyt kertoa, että ei mulla mitään rahoja kotimaassakaan ole ja ihan hyvää hyvyyttään kaverit antaa mun kämppää niin hulppeissa huviloissa kun ei riitä vuokriinkaan rahat. Ja jos jotain sattuisi löytymäänkin, niin minä sitten vetoan tähänkin keskusteluun ja totean, että Suomi24-mielentilatutkimuksen mukaan olin jo ennen niitten löytymistä täyttä ymmärrystä vailla, josta voidaan päätellä, että todennäköisesti jemmasin ne ollessani jo silloin eikä minua silloin voida mistään tuomita.


      • notSE
        puolustuspuheenvuoro kirjoitti:

        Tätähän minä olen verottajalle yrittänyt kertoa, että ei mulla mitään rahoja kotimaassakaan ole ja ihan hyvää hyvyyttään kaverit antaa mun kämppää niin hulppeissa huviloissa kun ei riitä vuokriinkaan rahat. Ja jos jotain sattuisi löytymäänkin, niin minä sitten vetoan tähänkin keskusteluun ja totean, että Suomi24-mielentilatutkimuksen mukaan olin jo ennen niitten löytymistä täyttä ymmärrystä vailla, josta voidaan päätellä, että todennäköisesti jemmasin ne ollessani jo silloin eikä minua silloin voida mistään tuomita.

        Kiljuako vetelet kun olet noin sekava?


      • miesparffyymissä
        notSE kirjoitti:

        Kiljuako vetelet kun olet noin sekava?

        Naiset hakevat minua tanssimaan toisinaan he nauravat, ennen kuin ehdin edes viritellä tanssiasentoa. Epäilen, että vika on tässä luottoparffyymissäni.


    • Liikemiesonerimies

      Tanssipaikkaa ei voi pyörittää yksikään eikä kukaan jolla ei ole mitään tietoa eikä käsitystä yritystoiminnasta ja liike-elämästä ja kaikista niihin liittyvistä yhteiskunnan vaatimista velvoitteista kuten esim. verot ja kirjanpito.

      Em. lisäksi täytyisi olla vielä hyvä käsitys palvelualan kaikista vaatimuksista jotta osaisi hoidella supliikit moneen eri suuntaan. Kuinkahan monta tanssien järjestäjää täyttää kaikki vaatimukset? Ainakin vanhemman polven lavojen ja tanssipaikkojen omistajilta on monen kohdalla aika ajanut ohi. Kaikilta heiltä eivät onnistu edes käytöstavat.

      • Bisnesälykkö

        Mitään yritystä ei voi pyörittää ilman bisnesvainua.
        Huijarit on sitten asia erikseen.


      • Tietoajatajuamyös

        Jooo-jooo, mutta se yksin ei riitä.


    • seppeteus

      Me tanssipaikojen pitäjät olemme iloisia veronmaksajia. Verottajalle ilmoitamme ne määrät kävijöitä joita täällä kerrotaan, esim. Lumossa käy tämän palstan mukaan vaan muutamia kymmeniä pareja, jos senkään vertaa.

      • Puolapuut

        Lumo on lopussa. Vantaan kaupunki pisti Kaltiaisen pihalle jumppasalista. Oliko jääneet vuokrat maksamatta vai mikä oli.


      • Pelkkäälumousta

        Lumoustortusta loppui kerma.


    • tanssithaöpenoo

      Ensi talvena aiomme tuoda Suomeen 20 000 thaimaalaista ja ukrainalaista tanssipaikanpitäjää. Laitamme heidät asumaan eri puolilta Suomea vuokraamiimme, asumis- ja käyttökielloista sekä purkutuomioista tuotapikaa vapautuviin röttelöihin, joissa ei saa pitää kotimaisia edes villieläimiä.

      • sivubisnesontanssia

        Vuokrapäällikkömme on ahkeroinut koko kesän tanssilavoilla ympäri Suomen, minkä tähden hänen lankomiehensä ovat rakennustarkastajina yli puolessa maamme kunnista! Röttelöitten asumis- ja käyttökieltojen sekä purkutuomioitten kumoamisia aletaan nuijia pöytiin heti kesälomien jälkeen.

        Valtion vuokratakuupäätökset ovat jo tulleet. 20 000 ulkomaalaista tanssipaikan ja tanssikurssinpitäjää ovat kotimaissaan lähtövalmiina.


    • TinseWesman
      • Pilupalipippaa

        Seppo selvinpäin? ja sai koneen auki jo tiistaina ja heti keksi trollin toisten nimimerkillä.


      • TinseWesman

        Minkä trollin, minä olen TinseWesman palstan vakkariprövööjä, en ole muuta elämää katsokaas. En osaa ees tansiiii... ;(


    • kahviapluspullaa

      EI kait mitään kirjanpitoa tarvii tanssihommeleista pitää?

      • lauantainajorataantaas

        Ei tietenkään. Kaikki vaan takataskuun, hoitakoot muut verot ja velvoitteet.


    • ÄinäänMiäs

      Backas - käteenveto ilman käsiä

    • 0987654321123

      No jos minä olisin tanssipaikanpitäjä niin osan sujahtelis omiin taskuihin . Osa kirjanpitoon kulujen katteeksi. Tekisin siis plus miinus nolla tuloksen. Jos kaikki menisi
      eikä voisi sujautella omiin taskuihin - niin lopettaisin tai tekisin konkan.

      Sarjalippuja myisin ennen lopettamista.

    • kaikkivaanomaantaskuun

      Oisko yhdistyksellä parempi hoitaa hommaa pimeenä kun jollain firmalla?

      • Taidatollapimeä

        Miten sinä hoitaisit niin julkista hommaa kuin tanssit ovat "pimeenä"?


      • lumohaihtui

        Kysykää Sepeltä neuvoa. Sarjayrittäjältä saa parhaat vinkit tanssiyrittämiseen.


      • HeliKomunen
        Taidatollapimeä kirjoitti:

        Miten sinä hoitaisit niin julkista hommaa kuin tanssit ovat "pimeenä"?

        Tarvitsetko siis neuvoja tanssien pimeänä hoitoon? Kukas oikein olet?


      • Maoonmikaoon

        Vastasin vain "...taskuun"-kommenttiin. Etkö sinä tiedä miten nämä ketjut toimivat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe