Fiksu serkkutyttö

Veetipoju

Isäni nimi oli juhlallisesti vallan Jean, mutta tietysti sanottiin Janneksi. Isän selitys oli, että oli saanut alkunsa isovanhempien ranskanmatkalla. Hän omisti siskonsa Jaanan kanssa pienen perintötilan, joka kyllä kävi kesämökistä.

Olimme isäni ja äitini Marin kanssa mökillä ja tietysti myös Jaanan mies Stig sekä heidän minunikäiseni tytär Disa.

Aikaisemmin fossiilit olivat pesseet minut ja Disan ja sitten lähettäneet pois saunasta, sillä he tapasivat vähän ihanehtia toistensa puolison kanssa, siis myös isäni siskonsa kanssa. Kyllä he olivat kertoneet, mitä tapahtuu, jotta emme olisi kuvitelleet omiamme.

Disa oli kuitenkin ollut monta vuotta poissa koko mökkireissuilta, mutta nyt hän oli mukana. Disa oli kovin muuttunut. Kaunis hän oli ollut ennenkin, mutta nyt hän oli myös viehättävän naisellinen. Pituutta oli jo melkein 180 senttiä, vain hiukan minua lyhyempi. Todella täydellinen 16-vuotias. Voi sanoa, että nainen suurella N:llä. Hän oli arkipuserossa ilman rintaliiviä, joten saatoin heti havaita, että rinnat olivat kiinteät. Vaalea tukka ilakoi valtoimenaan, ja se hymy. Heikotti.

Disa sanoi, että fossiilit haluavat taas herttailla keskenään, joten jos minulla ei olisi mitään sitä vastaan, voisimme saunoa sen jälkeen kahdestaan. Minulla ei ollut todellakaan vastaan.

Kun fossiilit olivat saunassa, juttelimme Disan kanssa kaikenlaista ja juotiin teetä pikkuleipien kanssa. Fossiilit tulivat saunasta ja kehuivat, että olipa virkistävää ja irstasta. "Nyt on sitten teidän vuoro."

Saunakammarissa heitimme vaatteet pois. Disa yllätti minut täydelleen avaamalla suloisen vittunsa: "Ihan saat vapaasti katsella. Totta kai minä ymmärrän, että kun ollaan muutenkin alasti, huomiosi kiinnittyy vittuun." Ja hänellä olikin, mitä näyttää. Hän oli seivannut vittunsa ihan posliiniksi. Se oli nätimpi kuin kukka. Suloiset terälehdet levittyivät kauniisti muodostaen klitoriksen kanssa kreikkalaisen Λ-kirjaimen ja paljastaen ihanan emättimenaukon.

Kyrpäni ponnahti kivikovaksi, mutta se ei minua ujostuttanut, sillä Disakin näytti vittuaan tarkoituksella. Näytin, tosin tahattomasti, että herttailu oli mennyt perille, ja osoitin näin kiitollisuuteni.

Asetuimme saunan ylälauteelle vastakkain, niin että Disa saattoi koko ajan levittää vittuansa ja katsella erektiossa olevaa kyrpääni. Löimme vain hiukan löylyä, ettei ollut mitenkään kiire pois. Katselun lomassa rupesimme juttelemaan tulevaisuudesta.

Disa kertoi, että hän aikoi omistautua tieteelle. Tyttökirjat olivat häneltä jääneet lukematta, mutta häntä oli vaivannut jo pienestä pitäen suhteellisuusteorian ja kvanttifysiikan yhteensopimattomuus. Oli myös selvittämättä painovoiman yhteys muihin voimiin, jotka osoittautuivat saman voiman muodoiksi eri energiatiloissa. Ratkaisematta on myös kysymys, miksi vakiot ovat juuri sen kokoisia, kuin ovat. Siis suunta on kohti kaiken teoriaa.

Katselin Disan suloista vittua, kun kerroin, että nämäkin asiat kiinnostivat minua suuresti, mutta erityisesti minua kiinnosti alkuräjähdysteoria, inflaatio, laajeneva avaruus ja ennen kaikkea avaruuden muoto. Elämmekö neliulotteisen pallon kolmiulotteisella pinnalla?

Olimme suorastaan yllättyneitä, kuinka samanlaiset meidän maailmamme olivat. Molemmat halusivat tukeutua oleviin havaintoihin ja kehittää niiden pohjalla teoriaa. Tiesimme, että tapaisimme toisemme ainakin matematiikan luennoilla.

Disa sanoi, että hänen tekisi todella mieli tuntea kova kyrpäni kosteassa vitussaan. Sanoin, että tunne on taatusti yhteinen. Kun kävisimme ensin uimassa ja sitten peseytyisimme, voisin toteuttaa yhteisen toiveemme. Kävimme pikaisesti uimassa. Otin ohjat käsiini ja kerkisin pestä vain Diisan sukupuolielimet ja hän minun, ja sitten omistauduimmekin taivaalliseen nautintoon. Disa oli äärimmäisen ihana muutenkin, mutta olin lisäksi tavannut sukulaissielun.

Leikimme niin kauan kuin voimme, mutta sitten laukesin Disan suloistakin suloisempaan emättimeen samalla kun hänkin laukesi ja värisi kauttaaltaan.

Fossiilithan olivat jo nauttineet saunassa ruokottomia leikkejään, mutta soitin heille kännykällä, että senkun nauttivat tuvassakin, sillä meillä menisi Disan kanssa vielä pitkään. Ehdotus oli fossiileille erittäin mieluinen. Sovimme, että tulemme vasta kahden tunnin päästä tupaan.

10

4171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veetipoju

      jatkoa

      Pesimme huolellisesti toisemme. Käteni viipyi kauemmin, kuin pesemiseen tarvittiin, Disan vitulla. Se oli niin pehmeä, silkkinen, kiihottunut ja kostea, että kyrpäni pyrki taas eloon. Mutta sitten se vasta alkoikin elää, kun Disa pesi sen huolellisesti. Hän levitti käteensä runsaasti saippuaa. Siveli sen kyrvälleni ja teki hiljalleen runkkausliikkeitä vaahtoisella kädellään. En voinut pidätellä itseäni, vaan pyysin lisää. Laukesin siinä hänen runkatessaan kyrpääni. Tuntui niin ihanalta, että meni jonkin aikaa, ennen kuin olin taas normaalimaailmassa.

      Pyysin Disaa asettumaan selälleen lauteelle, jalat harallaan ja koukussa. Avasin oven raolleen, jotta ei tullut liian kuuma. Suutelin hänen klitoristaan, häpyhuuliaan ja koko vittuaan. Työnsin välillä kieleni hänen emättimeensä. Venyttelin ja hyväilin kielellä vitun aukkoa. Disa nautti, nautti todella. Hän kertoi jälkeenpäin, että oli ollut ajoittain ihan muissa maailmoissa. Hän pyysi, etten vain lopettaisi. Nautiskeli kokonaisen tunnin, kun suutelin hänen vittuansa. Lopulta hän sanoi, ettei voi pidätellä enempää ja niin hän laukesi hekumalliseen orgasmiin, kun hyväilin kielelläni hänen klitoristaan.

      Kävimme taas välillä uimassa, vilvoittelemassa ja juomassa limua. Takaisin saunaan.

      Kysyin Disalta, saisinko työntää kyrvän myös persereikään. Disa sanoi, ettei tiedä, meneekö se sisälle, mutta ei mikään estä kokeilemasta. Saattaa olla, että se tuntuu ihanalta. Hain saunakammarin lääkekaapista vaseliinipurkin. Sivelin sitä runsaasti Disan persereikään ja kyrpääni. Disa tiesi jo lukemansa perusteella, että nyt piti rentouttaa kaikki lihakset. Työnsin varovasti kyrpääni peräaukkoon ja kysyin, sattuuko se. Ei sattunut. Työnsin hiukan lsää, mutta sitten se suorastaan imeytyi sinne, kun terska oli mennyt sisälle.

      Disa sanoi, että se tuntui todella hyvältä, älyttömän hyvältä. Sanoin, että meillä ei ole edelleenkään kiire, vaikka tokihan sen muutenkin tiesimme. Liikuttelin hiljaa kyrpää edestakaisin Disan suolessa ja samalla hyväilin sormellani Disan klitorista. Tuntui, että emme enää ole Disa ja Janne, vaan oli kuin olisimme olleet kaikessa suhteessa yhtä kappaletta, Disajanne tai Jannedisa.

      Laukesimme, ja se olikin sillä saunareissulla viimeinen kerta, sillä meistä molemmista oli voimat pois, mutta niin kehon kuin mielenkin täytti ihana raukeus.

      Pesimme uudelleen, menimme tupaan. Oli kulunut kolmekin tuntia. Fossiilit kiittelivät meitä ja kertoivat, että heillä oli ollut aivan ihana ja haureellinen leikki. Olivat jo kerinneet laittaa meillekin iltapalaa. Tosin teevesi täytyy lämmittää uudelleen, kun olimme hiukan myöhästyneet
      ajasta. :)

      • Veetipoju

        >>Tuntui, että emme enää ole Disa ja Janne, vaan oli kuin olisimme olleet kaikessa suhteessa yhtä kappaletta, Disajanne tai Jannedisa.>>

        Pentele, ku pukkas virhettä. Mun niinku isä oli Janne ja mä oon Veeti. Niet lauseen kuluu kuulua: "Tuntui, että emme enää ole Disa ja Veeti, vaan oli kuin olisimme olleet kaikessa suhteessa yhtä kappaletta, Disaveeti tai Veetidisa." Toivotaan, et se ny tuli oikein.


      • Avaruudenpersereikään

        Kyrpäni ponnahti tulevaisuudesta. Työnsin välillä vaseliinipurkin peräaukkoon ja kysyin saisinko työntää myös neliulotteisen pallon persereikään. Elämmekö emättimenaukon kolmiulotteisella pinnalla? Ratkaisematta on myös kysymys, sattuuko persereikään kun ollaan jalat harallaan. Kyrpäni oli koukussa. Heikotti. Olimme suorastaan yllättyneitä, kuinka samanlaiset meidän sukupuolielimet olivat. Venyttelin kokonaisen tunnin kyrpääni, mutta sitten laukesin saunan ylälauteelle. "Nyt löylyä persereikään"! Sanoin., mutta sitten laukesin käsiini. Työnsin välillä kieleni persereikään.


      • Löimmepersereikään

        Kysyin Disalta, saisinko työntää jalat persereikään. Disa sanoi, että se tuntuu ihanalta. Työnsin jalat peräaukkoon ja rupesimme juttelemaan ruokottomia. Katselin Disan emättimeen samalla kun terska imeytyi pallon sisälle. Diisan sukupuolielimet täytti inflaatio. Oli myös selvittämättä kyrvän alkuräjähdysteoria. Laukesin siinä emättimenaukon kolmiulotteisella pinnalla. Fossiilit imeytyi myös persereikään. Saunakammarissa heitimme limua erektiossa olevaa kyrpääni. Löimme pallon hänen emättimeensä, samalla kun terska oli koukussa. Disa sanoi, että hänen tekisi todella mieli tuntea suolessa laajeneva pallon muoto.


    • Hohjoijaa

      Ei helvetti että oli outo ja sukurutsainen juttu. Ja "herttailla", mikä tyhmä sana. No, lukijan tuota mutta jotenkin tuntuisi että sun kannattais jutella enemmän ihmisten ja vähemmän mielikuvitusolentojen kanssa.

      • Juu, mollaan kyl juteltu paljon ton kirjottajan kaa. Itte asias soon saanu meitiltä vaikutteitaki. Eikä siinoo mitään mukisemista, etmei olla niiku olemassa. Molaan kansanperinnettä ja sillä hyvä. :)


      • Kiimapuuma

        Mun mielestä tää oli erittäin hauska. Noi tiedejututkin siinä keskellä. Aplodit!


      • Veetipoju
        Kiimapuuma kirjoitti:

        Mun mielestä tää oli erittäin hauska. Noi tiedejututkin siinä keskellä. Aplodit!

        Kiitos, sukulaissielu! :)


    • vkkvcv

      Alku oli oikein persoonallinen. Oikein hyvin puhuivat fysiikasta. Seksikuvauksena kehno. "Disa sanoi että hänen tekisi mieli kokea kova kyrpäni kosteassa vitussaan." Aivan liian yksinkertainen. Miksi hän vain yhtäkkiä sanoi noin? Miltä se tuntui? Miten se että serkkutyttö oli fiksu auttoi seksiä?
      Kun seksi alkoi henkilöhahmot katosivat. Ja miksi ei repliikkejä?

      • Veetipoju

        Oikeastaan omaa kirjoitelmaansa ei pitäisi selitellä, mutta kysymyksesi ovat sen verran asiallisia, että kertonen, mistä on kyse.

        Seksikuvaukseni tavanomaisuus, jota pidät "kehnoutena", on tarkoituksellinen, sillä olen jo kauan pyrkinyt siihen, että seksi on mahdollisimman luonnollista, jopa arkipäiväistä. Kaikenlainen tabumaisuus tulisi mielestäni ohittaa. Siksi on maailman tavallisin asia, että fossiilit irstailevat, Disa ehdottaa yhteissaunaa ja levittää vittuansa, että kypäni seisoo ja Disa haluaa tuntea sen pillussaan.

        Toinen taas haluaa lennokkaampia kuvauksia, mutta minusta ne eivät voi pitkän päälle olla toinen toistaan lennokkaampia. Seksi on nautinnollinen, mutta myös hyvin arkinen asia. Siitä nautitaan, mutta ei tavoitella virvatulia. Oppaat ovat täynnään ohjeita siitä, miten seksiä tulisi piristää. Ei se ole mahdollista.

        Minun ja vaimoni vakiofantasia on, että olemme seksileikeissä toisen parin kanssa samassa huoneessa. Nautimme toisen parin puolison kanssa vapaasti ja estottomasti. Harrastamme vieraan kanssa vain pariseksiä, siis emme ole kimpassa. Jotkut sanovat, että tällainen "vaihtelu" piristää, mutta emme me etsi piristystä tai vaihtelua fantasiassamme, vaan yhtä luonnollista ja arkipäiväistä seksiä kuin oman puolisonkin kanssa.

        Fantasioimme, että yhdymme usein toisen puolison kanssa, mutta siitä on tullut yhtä tavallista kuin avioseksistäkin. Emme etsi vaihtelua vaan pysyvyyttä. Se on sekä realismia että vastaa meidän maailmaamme.

        Disan kuvailin fiksuksi siinä, että seksi oli hänelle luonnollinen asia, aivan mutkaton.

        Kaiken kaikkiaan olemme erilaisia. Ei ole mahdollista kirjoittaa niin, että se innostaisi kaikkia. Olen lukenut toisenkinlaisia kuvauksia ja tiedän hyvin, että ne usein ovat "mehukkaampia". Itse taas kirjoitan oman ajatukseni mukaan sille vähemmistölle, joka pitää tästä tyylistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe