Palautetta velttomulkuille

Vittu-perkele

Miksi ette hae löylyvettä te velttomulkut uimahallissa, vaan käytätte kaikki veden ja luimistelette pois muna kouramsilmässä! Kyllä vähänkin homouteen taipuvainen saa munan vireeseen ja hakee mielellään löylyvettä, jotta saa munaa esitellä.

14

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko siellä on taas mulkkukytiksellä ollut halleissa. Näitkö nyt kassien alta pilkisteleviä pyllysimmuja? Niistähän takavuosina kerroit kiimasta soikeana.

      Eikös olisikin, Asko, kauhea asia, jos ne isot lepomulkut olisivatkin ihan vaan lepopelejä? Ei mitään viritettyjä, kuten kuvittelet.

      • Painu-homo-helvettiin

        Homo täällä taas ihan kiimassa ja epätoivossa unelmoi saavansa täytettä väljään paskatunkioonsa. Kiva kun vaihteeksi omalla nikillä vastasit, mutta vielä kivempi olisi kun suksisit hevon helvettiin.


      • Painu-homo-helvettiin kirjoitti:

        Homo täällä taas ihan kiimassa ja epätoivossa unelmoi saavansa täytettä väljään paskatunkioonsa. Kiva kun vaihteeksi omalla nikillä vastasit, mutta vielä kivempi olisi kun suksisit hevon helvettiin.

        Asko rauhoittuu nyt. Minun kirjoitukset tunnistaa nikistä. AINA...


    • KaikenlaistaJuu

      Tuli mieleen yksi Helsinkiläinen yleinen sauna. Käytiin siellä joskus työpaikan saunaillassa ja siellä kyllä huomasi että osa miehistä oli paikalla lähinnä tuijotellakseen nuorten miesten vehkeitä. Noh, mikäs siinä jos ei käsiksi käy. Ei tullut onneksi kukaan ehdottelemaan, vaikka on kroppa kunnossa ja hyvän kokoinen kalusto.

      • Osasit kuitenkin pitää tuijottelijoita silmällä? Näkyiko Askoa? Hän on kova tirkistelemään raskaitten kassien alta kurkistelevia pyllysilmiä jämäköiden ja kadehtimiensa penisten lisäksi. On itse täällä kertonut asiasta.

        Asko on palstan tunnetuin kaappihomo ;)


      • Usko-

        Ainakin sinä Askon "tunnet" kun koko ajan hoet sitä nimeä.


      • en.olis.arvannut

        Mulla on kans samansuuntaisia tai vielä pahempiakin kokemuksia helsinkiläisestä yleisestä Vogue-nimisestä saunasta. Siellä suurin osa miehistä tuntui tuijottavan toisia miehiä ja niiden kaluja täysin häpeilemättä ja vaikutti kuin osa olisi runkannutkin siellä. En kyllä pystynyt katsomaan sen tarkemmin kun näin joidenkin käden heiluvan.

        Olen ulkopaikkakuntalainen, joten en tiennyt, että Hesassa on sellainen tapana. Kaiken huippu oli baari, jota eräs kohtelias mies siellä saunassa mulle suositteli. Illalla menin siellä DTM-nimisessä baarissa sitten käymään ja siellä vaikutti kuin miehet eivät olisi edes olleet naisten perässä, kuten normaalisti baareissa. Osa miehistä jopa pussaili keskenään! Niin teki kyllä ne naisetkin.

        Summa summarum: Oli kyllä viimeinen kerta kun Helsingissä mihinkään saunaan tai baariin menen jos täältä pohjoisesta vielä etelän suuntaan eksyn. Ihme meininkiä pääkaupunkiseudulla. Onko muissa Etelä-Suomalaisissa kaupungeissa samanlaista?


      • en.olis.arvannut

        Mulla on kans samansuuntaisia tai vielä pahempiakin kokemuksia helsinkiläisestä yleisestä Vogue-nimisestä saunasta. Siellä suurin osa miehistä tuntui tuijottavan toisia miehiä ja niiden kaluja täysin häpeilemättä ja vaikutti kuin osa olisi runkannutkin siellä. En kyllä pystynyt katsomaan sen tarkemmin kun näin joidenkin käden heiluvan.

        Olen ulkopaikkakuntalainen, joten en tiennyt, että Hesassa on sellainen tapana. Kaiken huippu oli baari, jota eräs kohtelias mies siellä saunassa mulle suositteli. Illalla menin siellä DTM-nimisessä baarissa sitten käymään ja siellä vaikutti kuin miehet eivät olisi edes olleet naisten perässä, kuten normaalisti baareissa. Osa miehistä jopa pussaili keskenään! Niin teki kyllä ne naisetkin.

        Summa summarum: Oli kyllä viimeinen kerta kun Helsingissä mihinkään saunaan tai baariin menen jos täältä pohjoisesta vielä etelän suuntaan eksyn. Ihme meininkiä pääkaupunkiseudulla. Onko muissa Etelä-Suomalaisissa kaupungeissa samanlaista?


    • lauteidenkunkku

      Jos haluaa, että kalu huomataan ja että sitä tuijotetaan, niin joo, vettä hakemaan. Eivätkä kaikki hae vettä, vaan esittelevät ihan muuten vaan jalat lauteilla haarat auki.
      Jokainen saunoo tyylillään ja tekee saunassa mistä tykkää. Mä en anna kenenkään tuijotteluden häiritä omaa saunomistani, ihan sama, itsetunto kestää.

      • Lauteiden-runkku

        Mulla sama. Keskityn omaan nautintoon ja mulkkuni vireessä pitämiseen. Se onkin helppoa, kun on vähä perverssi homo - eikä ihan vähänkään;) Itselläni 15cm velttona ja sama kun seisoo, niin voitte varmaan tajuta miten kaulani katsotaan. Se kirjoittaa minua. Olen 168cm pitkä mies ja pumpattu kaluni roikkuu puolessa reidessä. Esinahka on kalustani 2cm, eli lihaosuus on 13cm. Hakisin muuten vettä koko 3L kiulullisen, mutta kun en jaksa kantaa sitä ja siksi otan 1.5L.


      • Lauteiden-runkku kirjoitti:

        Mulla sama. Keskityn omaan nautintoon ja mulkkuni vireessä pitämiseen. Se onkin helppoa, kun on vähä perverssi homo - eikä ihan vähänkään;) Itselläni 15cm velttona ja sama kun seisoo, niin voitte varmaan tajuta miten kaulani katsotaan. Se kirjoittaa minua. Olen 168cm pitkä mies ja pumpattu kaluni roikkuu puolessa reidessä. Esinahka on kalustani 2cm, eli lihaosuus on 13cm. Hakisin muuten vettä koko 3L kiulullisen, mutta kun en jaksa kantaa sitä ja siksi otan 1.5L.

        Asko hei. Olet aiemmin kertonut olevasi liki kaksimetrinen mies. Joko nyt kehtasit kertoa totuuden itsestäsi?

        Mulkkuja ja persesilmiä kyttäilevä homohan se sinä oletkin. Se tosin tiedettiin jo. Onko näkynyt hyviä pyllysimmuja karvaisien kassien alta viime aikoina? Niitähän kuolasit jo takavuosina.

        Itse käyn halleissa uimassa. En itseäni esittelemässä, enkä kyttäämässä muita.


    • justni

      Minä kyllä haen vettä, jos tarvitsee. Kulli on välillä vähän turvonnutkin ja taas toisinaan ihan levossa. Mitä väliä sillä on. Jokainen kulli on hyvän näköinen ja erilainen.

      Aikaa on jotakin viitisen vuotta, kun itsekin poikkesin vogue-saunassa. Ainakin silloin ihan mukava paikka. Menin heti klo 15. Tuntui, että suurin osa oli ukkomiehiä. Tunnelma oli mukava ja tottakai huomasi kuinka mulkkuja katseltiin. Höyrysaunassa näkyi seisoviakin kyrpiä. Mukava katsella ja kyllä kiihotus iski itseenkin. Imeskelin kahta eri mulkkua siinä saunassa muiden katsellessa. Mutta ei kukaan väkisin yrittänyt mitään. Porukka oli todella kohteliasta. Hämärässä tilassa imetin itsekin omaa munaani pariin kertaa. Todella kiihottavaa.

      Siinä klo 18 maissa alkoi tulla paikallista gay-porukkaa. Oli kaikenlaista käsilaukun heiluttajaa ja perseen pyörittäjää ja puhekin oli korkeaa kimitystä. Tunnelma muuttui vastenmieliseksi ja lähdinkin sitten pois.

      Pitäisi tehdä taas päivän retki Helsinkiin ja käydä kyseisessä saunassa. Kun vielä osuisi paikalle siten, että olisi porukka ukkomiehiä ja tavallista miesmäistä äijäporukkaa.

      • Hintit-on-koomisia

        Heh, homohuumori on parasta 😂


      • Hintit-on-koomisia kirjoitti:

        Heh, homohuumori on parasta 😂

        Tuollaisia ne kaappihomot ovat. Joskus heteroksikin itseään mainitsevat. Heissä on hyvin vähän aivan puhtaita heteroita.

        Katsokaapa seuranhakupalstoja. Bi-ukm siellä on lähes joka ilmoituksessa kyrpää etsimässä. Bi tarkoittaa näissä tapauksissa usein ihan umpihomoa, joka ympäristön painostuksesta on saattanut erehtyä naimisiin, pilaamaan oman ja vaimoparkansa elämän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2385
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1317
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1134
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      992
    Aihe