Kerrotteko naiselle, jos pimppi tuntuu tiukalta?

ihmettelevänainen

Onko miehillä yleensä tapana naidessa hokea muuten vain (omaa kiihotusta tai naisen kiihotusta lisätäkseen?), että tuntuu tiukalta tai onpa tiukka pimppi, vaikka se ei oikeasti olisikaan tiukka?

Jos et kuulu tähän seksin aikana puhuvien ryhmään, niin kerrotko naiselle myöhemmin, että hänen pimppinsä tuntui tiukalta, jos se oli sellainen oikeasti?

12

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankka75

      Itse olen yhdelle naiselle sanonut, naidessa, että onpa sulla ihanan kiree pillu. Puhumme kyllä muutenkin rivoja aina silloin kun naidaan, mutta en sitä kyllä turhaan hokisi jos asia ei näin olisi. Ja olen kyllä seksin ulkopuolellakin kehunut sen ihanaa pillua.

    • muutenkin

      Kerron heti alussa jos nainen on erikoisen tiukka, en toista, enkä myöhemmin. Jotkut naiset kysyvät myöhemmin puhuinko totta.
      Jos pimppi ei ole oikeasti tiukka en valehtele. Annan myös muuta positiivista ”palautetta” aina kun siihen on aihetta, minusta se kuuluu hyviin tapoihin, ei kiihotukseen.
      Eräs nainen kertoi etukäteen olevansa toisinaan kamalan tiukka eikä tiedä mistä se johtuu. Olikin harvinaisen tiukka, johtuikohan jännittämisestä tms.

    • ÄänekkäätOrkut

      Kyllä meillä just toi rivojen puhuminen nussiessa on osa sexiä ja kiihoittaa molempia älyttömästi, sessiomme ovat melko äänekkäitä joten sori naapurit!!!

    • ylinelikymppinenN

      Minulle yksi pienikaluinen mies sanoin nuorena, että tuntui kuin olisi löysäksi naitu lutka, vaikka oli kyse ihan ensimmäisistä seksikerroistani. Siitä lähtien olen pitänyt itseäni väljävärkkisenä. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että kyse on ehkä enemmän ollut miehen pienuudesta ja siitä, että kastun aivan märäksi, jolloin kitkaa on vähemmän.

      Moni mies on kuitenkin nyt myöhemmällä iällä, kun olen jo synnyttänytkin, sanonut kesken nainnin, että ihana tiukka pillu tai jotain vastaavaa. Eipä tässä oikein tiedä, mitä uskoa. Tuntuu toisaalta kiusalliselta, jos mies valehtelee tuollaista ja menee fiilis hommista. Muuten asialla ei minulle ole merkitystä, koska olen aina osannut nauttia seksistä ja saanut yhdyntäorgasmeja.

    • juhaylermi

      Kyllä eksälle kerroin että hänellä on tiukka ja pieni pimppi, en tosin naidessa vaan se tuli muuten puheeksi.
      Eilen kun nykyisen kanssa naitiin, niin sanoin että "sun pillu tuntuu tänään tiukalta."

      Olen minä niitä "väljempiäkin" kokenut, mutta niistä en sano mitään.

    • Miksi helvetissä siitä pitäis puhua sanaakaa..Aivan naurettavaa.

    • Mä oon kyllä joskus sanonut naisia tiukaksi, vaikka eivät ois olleetkaan, vähän epäeettistä ehkä, mut kaikki on suhteellista ja ei ne nyt niin löysiäkään olleet, ihan normaaleja. Oikeasti väljää en kehtais tiukaksi sanoa. Aina voi kehua niitä ominaisuuksia, joissa on kehuttavaa.

      Nolotti vähän, kun oli kimppaseksiä mieheni kanssa, synnyttäneen naisen kanssa, jota olin juuri hetkeä aiemmin salafistannut, ilman että hän tajus mun fistaavan, luuli et mul on pari sormee mut tein sen hellästi :D Noh, ensinnäkin, nainen kysyi "Mitä ihanaa teet oikein sun peukalolla?" kun fistasin häntä hellästi :D Ehheh, sanoin vaan, että se on salaisuus ;) En tohtinut kertoa, että koko nyrkki on sisällä, kun ei kysynyt. Ois saattanu säikähtää. Kyselin vaan, ettei satu, ja kun nautti eikä kokenut kipua lainkaan, oli melko väljä myös, aattelin et annan nautintoa.

      No, tais olla melko tunnoton vagina hällä, nimittäin kun mies työntyi sisään kokonaan, tää nainen sanoi: "Onko se jo siellä? Laita sun iso kyrpä mun sisään.." :D Onneks en nauranut, mut olihan se aika huvittavaa, ettei tuntenut onko penis sisällä vai ei. Mut kaikkein nolointa oli, kun mies sitten, naista innostaakseen, kehui häntä tiukaksi. Kummastelin, koska ei kyl tod. ollut tiukka ainakaan mun mittapuullani :D Mies sit jälkeenpäin sanoi, et halus imarrella ja et oli se nainen synnyttäneeks tiukka, et synnyttäneet menee vähän "eri sarjassa". Mut musta se oli törkeetä; miksei voi kehua vain niitä ominaisuuksia, mitkä on totta? Toisaalta, myös ite oon joskus tuntemattomia imarrellut tahallani, jos nyt ei tarvii suoranaisesti valehdella, mut vähän liioitellut, jos tietää et toinen kaipaa egobuustia, kuten tän naisen kyseessäollessa.

      Mut kumpikin on sitä mieltä, et pidemmissä suhteissa ym. tietysti pitää kehua vain totta.

      Vaan en siis välttämättä tuntemattoman sanaan luottaisi, muutenkaan kuin seksissä. On rehellisiä ja epärehellisiä ja rehellisetkin joskus epärehellisiä.

      Ja voihan aina sanoa "tunnut hyvälle", jos on löysä, ei tarvii sanoa tiukaks jos ei oo tiukka. Ja oishan mieski voinut sanoa että "oot synnyttäneeksi tiukka", mut hän sanoi et se ois kuulemma kuulostanut jotenkin halventavalta ja saanu naisen epäilemään tiukkuuttaan. Mut musta sillon ois syytäkin epäillä, jos on syytä :D Ku kyseinen nainen oli ihan selkeesti väljä. Ei pahimmasta päästä, mut selkeesti kyllä normipillua löysempi.

      Ja EI, ei se tiukkuus merkitse kaikkea, todellakaan, meillä oli oikein kiihottavaa seksiä keskenämme ja koin naisen viehättävänä, oli myös superkiihottavaa päästä fistaamaan :) Mutta hänessäki ois ollu muuta kehuttavaa, niin miksi kehua kaikkialta, myös niiltä osin, mitkä ei pidä paikkaansa :D

      Mutta niin: pointti oli, että kyl nainen voi olla löysä vaik olis tiukaks kehuttu. Ja toisaalta voi olla tiukka vaik ei ois kehuttu, riippuen millasia ihmisiä sattunut kohdalle.

      Ite oon saanu aika paljon kommentteja tiukkuudesta, nuorempana jo, mut lantionpohjanlihastreenin jälkeen huomattavasti enemmän, mut tiedän kyl itekin et oon nykyään vahva ja tiukka :P Ja treeni kyllä oikeasti vaikuttaa tähänkin asiaan jos jaksaa tehdä tavoitteellista, säännöllistä voimatreeniä niin lihakset kasvaa :)

      Mut nauttia voi oli värkki minkälainen tahansa. Vaan lantionpohjanlihasten treenaus lisää naisen herkkyyttä ja nautintoa, ensisijaisesti se on hyvä syy treenata ja lisäplussana tulee tiukentuminen.

      • Mielestäni moiset kommentit ovat äärimmäisen epäeroottisia ja menee kyllä maku koko hommaan kun aletaan analysoimaan toisen genitaaleja. Seksissä kun on mielestäni kyse jostain ihan muusta kuin "koko" asioista. Itsekkään en välitä kuulla minkäänlaista analyysia omasta mulkustani panon jälkeen. Tiedän tasan tarkkaan mikä se on ilman kenenkään mielipiteitä. Toisaalta en välitä kuulla analysointia myöskään itse aktista. En halua kuulla, et olipas se ihanaa tai jotain muuta vastaavaa. Se oli mitä se oli ja sen jokainen kyllä sisimmässään ite tietää mitä se oli.


      • Otaselvääennen

        Kukkaselle tiedoksi, synnyttämätön voi olla löysempi kun synnyttänyt.
        Turha yleistää asioita et painii eri sarjoissa. Ha ha


      • Otaselvääennen kirjoitti:

        Kukkaselle tiedoksi, synnyttämätön voi olla löysempi kun synnyttänyt.
        Turha yleistää asioita et painii eri sarjoissa. Ha ha

        Tiedän että synnyttänyt voi olla tiukempi, mielestäni viestissäni asian ilmaisinkin? Mut keskimäärin synnyttänyt on hieman löysempi kuin synnyttänyt. Poikkeuksia on aina suuntaan jos toiseenkin :)
        Ja mitä nyt ite oon 3 synnyttäneen ja 7 synnyttämättömän naisen kanssa harrastanut seksiä, niin synnyttäneet 3 olivat kaikki löysähköjä, synnyttämättömistä muutama aikalailla yhtä löysä kuin synnyttäneet ja sit muutama normaali sekä 1 poikkeuksellisen tiukka.

        Mutta kuten sanoin, seksin laatu ei ole genitaalialueista kiinni :) Oon ite harrastanut erittäin hyvää seksiä todella pienikaluistenkin kanssa. Ja toisaalta miesystävä on sanonut et tunnelma ym. on oleellista. Tiukka kuulemma tuntuu vähän paremmalle (hänen mielestä, tästäkään ei varmasti kaikki miehet ole yhtä mieltä vaan varmasti on myös niitä, joiden mielestä fyysisesti löysä tuntuu paremmalta!), mutta ei merkittävästi. Mieluummin siis löysä ja ihana/mukava/viehättävä, kuin tiukka ja ei niin kiva.

        Ja lantionpohjanlihasten treenaus kannattais joka tapauksessa oli sit synnyttänyt tai synnyttämätön ;) Toistaiseksi maailman vahvimman omaava nainenkin on synnyttänyt mut treenannut itsensä huippukuntoon ;)


    • dfsffsdfsd

      Kyllä minä kehun jos nainen ottaa hyvin suihin tai jos pillu tuntuu hyvältä ja pylly tiukalta. Naiset tykkää kun niitä kehuu ja kehuminen saa heidät innostumaan ja yrittämään vielä enemmän.

    • Joo en mäkään ymmärrä, miksi kehumista pitäisi tietentahtoen välttää, joskaan kehuminen kehumisen takia ei ole järkevää.

      Ja miks ei saisi analysoida seksiä seksin jälkeen, jos siitä tykkää? Kyl mä tykkään kertoa fiiliksiä ja mielelläni kuulisin toisenkin kokemuksia. Etenkin mentaalisia siis, fyysiset tuntemukset ei niin paljoa kiinnosta, joskin niitäkin hauska joskus kuulla. Ei voi olettaa, että toinen lukis ajatuksia. Mun mielestä kommunikointi niin ennen seksiä, seksin aikana kuin sen jälkeenkin on ihan hyväks :) Ei liikaa, mutta sopivasti ja sen verran et oppii tuntemaan toisen. Ja jos on vaikka arvellut "siitä se näytti tykkäävän tosi paljon", on siitä kiva saada sanallinen vahvistuskin. Joskus parhaimmat elekielen ja sanattoman viestin ammattilaisetkin (esim. psykologit) tulkitsevat väärin. Kun ny ihmisillä kielitaito ja kommunikointi on kehittynyt, miksei sitä käyttäis :D?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe