Oletko miettinyt?

nainenjakysymys

Millaista olisi yhteinen arki? Millainen tulevaisuus? Mitä jos?

45

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oldiesaregoldies

      Jep. Tekisimme molemmat epäsäännöllistä kolmivuorotyötä, joten yhteinen aika olisi tiukassa ja sekin menisi aina toisen nukkuessa. Ikäeron vuoksi meillä ei olisi muuta yhteistä kuin kolmivuorotyö ja harrastus. Lapsia meidän ei kannattaisi hankkia, sillä heidän päästessään ripiltä, minä pääsisin eläkkeelle. Alkaisin jossain vaiheessa jäädä sun vauhdistasi ja sinä kaivata vähän eläväisempää ja viriilimpää seuraa. Suurin osa 'ystävistämme' nauraisi meille selän takana "Ootko ottanu isäsi mukaan, jne?"
      Tai sitten muuttaisimme yhdessä ulkomaille töihin ja perhettä kasvattamaan. On vielä maita, joissa miehen kuuluu olla vaimoa selkeästi vanhempi, eikä se ole mitenkään 'friikkiä'.
      Joka tapauksessa rakastaisin häntä, lähempää vain kuin mitä nyt.

      • Ripsrapsu

        Kylläpä on negatiivinen asenne rakkauteen. Ei sitten taida oikeasti kiinnostaakaan muu kuin pelailu.


    • uskoisin_niin

      saattaisi olla aikast kivaa...

      • Entä_jos

        Mistä niin päättelet?


      • toivottavasti_hänelläkin
        Entä_jos kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        jos hänet saisin niin minulla ainankin olisi...


    • JmiesSanooNäin

      Olen miettinyt hyvin paljon ja uskoisin olevan hyvin antoisaa meille yhdessä!

    • juuolen

      Miettinyt.Aika vauhdikasta meidän arki tulisi olemaan sen tiedän varmaksi.Tulevaisuus olisi sellaista turvallista ja tavallista arkea iloineen ja suruineen.Mut pitäs vielä tapahtua niiin paljon ennen kuin meillä olisi tulevaisuutta.Mut pakko uskoa nytkin siihen että toivoa on vielä..

    • sadandtrue

      En ole miettinyt, hän ei halua kanssani arkea, juhlaa tai yhtään mitään muutakaan. Olen vain hetken hupia.

      • Toiveistasi

        Oletko keskustellut hänen kanssaan? Eihän se aina ole selvää molemmille, mitä toinen toivoo, mihin pystyy jne. taustalla voi olla vaikka sairas puoliso, sairaita lapsia, monen kirjavia elämäntilanteita...


    • maistuiskosulle

      Yhteinen arki olisi varmaan melko tavallista taapertamista. Jossa olisi nautinnollisia hetkiä ja välillä luontoretkiä. Kokkaisimme yhdessä hyvää ruokaa. Siinä olisi paljon luonnonantimia. Kuten vihanneksia sieniä kalaa marjoja ja lihaa. Jatietenkin huumorilla höystettynä

      • Kuumentaisinkuumanmiehen

        Ja välillä vois kokkaaminen unohtua. Ja kokatessani tarjoaisin hänelle huuliltani maistiaisia paprikoista, mansikoista.. jne..
        Naisena tietysti katsoisin häntä sillä lailla vihjailevasti ja houkuttelevasti mennessäni makkariin tai istuisin hänen syliinsä naamat vastakkain, katsoisin syvälle silmiin, suutelisin, näykkisin korvanlehteä hellästi suutelisin niskaa ja hengittäisin sinne kuumaa ilmaa ja suutelisin kaulaa, suuta.. jne..


      • maistuiskosulle

        Kiitos. Mutta paprika ei kuulu mun suosikkeihin, pierettää ja vatsaavääntää. Mutta jatkoosa kokkausohjelmasta mansikoineen ja muine lisukkeineen tuntui varsinkehityskelpoiselta.


    • Muusujuusilloinhyvin

      Humoristista ja mielikuvituksellista. Pidän sellaisesta, pitää olla paljon naurua ja iloa - heittäytymistä.

      • maistuiskosulle

        Näin se on nähtävä.


      • aikuista_
        maistuiskosulle kirjoitti:

        Näin se on nähtävä.

        never ending story ja nukkumaan yhdessä. ;)


      • maistuiskosulle

        Peiton alle vaan yhdessä pujahdetaan "Nukkumaan".


      • Muusujuusilloinhyvin
        maistuiskosulle kirjoitti:

        Näin se on nähtävä.

        "Nukkukaa" ihan rauhassa pösilöt. Mun haaveilut kulkee ihan omaa rataa.


      • maistuiskosulle

        Pösilöt nukkui yön yli kuin tukki. Mutta oletko uraantunut miten pahoin. Kun kuljet vaan omaa rataa. No, harvalla se oma rata on.


      • Muusujuusilloinhyvin
        maistuiskosulle kirjoitti:

        Pösilöt nukkui yön yli kuin tukki. Mutta oletko uraantunut miten pahoin. Kun kuljet vaan omaa rataa. No, harvalla se oma rata on.

        Maistuisi mulle. Itse nukuin aika huonosti ja olen kai jokseenkin uraantunut tällä hetkellä. Kyllä se hauskuuskin sieltä vielä löytyy. Pitää ottaa pienet päikkärit töiden jälkeen jospa se siitä.


      • maistuiskosulle

        Huonosti nukuin minäkin. Oli erittäin viisas kärpänen, pieni ja pippurinen herätti vähän väliä. Naatitaan lämmöstä Hyvää Yötä.


      • Muusujuusilloinhyvin

        Kesäiset surinat. Hyvää yötä ja nautitaanhan me.


      • maistuiskosulle

        Olipa nätti päivä . Keli oli kuin linnun maitoa. Vesi oli lämmintä noin 24 asteista. Oli naatinto käydä uimassa päivän päätteeksi. Toivottavasti lämmin jatkuu. Yötä.


      • Sähkönzininen
        maistuiskosulle kirjoitti:

        Olipa nätti päivä . Keli oli kuin linnun maitoa. Vesi oli lämmintä noin 24 asteista. Oli naatinto käydä uimassa päivän päätteeksi. Toivottavasti lämmin jatkuu. Yötä.

        Kuumentaisinsutkuumanmiehen kirjoittajana otin sitten rekatun nimimerkin, kun hanakammat vievät aina minulta keskustelukumppanin, kun en ehdi joka sekuntti tai minuutti vastaamaan. Harmi vain et jostain syystä sitä pitää kirjautua jatkuvasti kun se kirjautuminen raukeaa aina vilkkaaseen tahtiin monta kertaa.


    • eimitäänmahdollisuukaia

      Vituttaa...

      Tiedän että meillä olisi hauskaa yhdessä.

      • Tiedätkö_sitä

        Pelkkä hauska ei vain elämässä riitä..


      • eimitäänmahdollisuukaia
        Tiedätkö_sitä kirjoitti:

        Pelkkä hauska ei vain elämässä riitä..

        En tiedä.

        Mitä muuta elämään tarvitaan?

        Tarvitaanko siihen hieno talo ja vermeet? Sosiaaliset puitteet ja kemuja viikonloppuisihn? Vahattu uusi nopea auto ja kulttuurimatkoja viikonloppuisin keski-eurooppaan?

        Kerro sinä kun tiedät.

        Minä ainakin tahdon kumppanin jonka kanssa on hauskaa jolloin jokainen hetki elämässä on helpompi kantaa yhdessä.

        Kuulostat kokemattomalta, mistään tietämättömältä luuserilta joka antaa elämän rakkauden mennä ohi suun kun "pelkkä hauska ei elämässä riitä".

        Jos hauska ei riitä niin sulle ei riitä mikään. Ole sitten yksin. Parempi kaikkien kannalta.

        Mulle riittää mainiosti.


      • nainenjakysymys
        eimitäänmahdollisuukaia kirjoitti:

        En tiedä.

        Mitä muuta elämään tarvitaan?

        Tarvitaanko siihen hieno talo ja vermeet? Sosiaaliset puitteet ja kemuja viikonloppuisihn? Vahattu uusi nopea auto ja kulttuurimatkoja viikonloppuisin keski-eurooppaan?

        Kerro sinä kun tiedät.

        Minä ainakin tahdon kumppanin jonka kanssa on hauskaa jolloin jokainen hetki elämässä on helpompi kantaa yhdessä.

        Kuulostat kokemattomalta, mistään tietämättömältä luuserilta joka antaa elämän rakkauden mennä ohi suun kun "pelkkä hauska ei elämässä riitä".

        Jos hauska ei riitä niin sulle ei riitä mikään. Ole sitten yksin. Parempi kaikkien kannalta.

        Mulle riittää mainiosti.

        Olen samaa mieltä. Onnellisuutta ei tee se, että löytyy omaisuutta kesämökistä saunapaljuun ja veneeseen jos ei osaa nauttia niistä hetkistä siellä toisen kanssa ja jos ne hetket eivät ole hyviä. Se että huumori natsaa on todella tärkeää niin ei tule myöskään turhia väärinymmärryksiä ja ripaus itseironiaa kannattaa aina olla mukana. Elämä menee vain pintakultaiseksi suorittamiseksi jos ajattelee sen onnen löytyvän silloin kun puitteet on kunnossa, mutta eihän se niin koskaan mene.


      • eimitäänmahdollisuukaia

        Heti kun löydän naisen jonka kanssa voi heittää rentoa läppää ruokakaupassakin vaikka kassajonossa ja joka on ok näköinen niin olen sellaisen kumppanina vaikka loppuiän.

        Mutta ei sellaisia naisia tapaa oikein missään tai sitten heistä on tullut pelkkiä kavereita.

        En mä tee mitään millään nutturasuorittajalla tai ollaan niin aikuisia norsunnaama vitulla 24/7.


      • pilkahduksia

        Hauskuus ja pilke on tärkeää. Mutta kenenkään elämä ei ole aina hauskaa eikä kuulukaan olla, muutenhan se on nimenomaan pakoa elämästä.


      • eimitäänmahdollisuukaia

        Hauskaa yhdessä on eri asia kuin elämä olisi aina hauskaa.

        Kyllä se on pakoa ja kuuluukin olla pakoa.

        En jaksa mitään asioiden vatvojia ja elämän vastoinkäymisten musertamia vinkuheiniä.

        Sen takia sinkkumies olenkin vaikka ikää jo reippaasti yli 30 vuotta.
        Naisista tulee väsyneitä ja nuupahtaneita kukkasia tässä iässä.


    • aikuistenhyvämiettiätätä

      Nuorena riittää kun saa olla toisen lähellä ja katsoa yhdessä leffaa mutta aikuisena on elettävä myös järjellä . Toisen arkielämän, työvaatimusten ja harrastusten tunteminen auttaa ymmärtämään pystyykö siihen sovittamaan oman elämänsä. Ja onko yhteistä tahtoa sovitella ottaen molempien tarpeet huomioon. Turhat unelmat ja itsekkyys eivä ole hyvä alku. Alkuhuumassa ihaillaan toisen esim. menestystä mutta kun arki koittaa ja työt vaatii veronsa ymmärrys loppuu yksinoloon jos ei ole tajunnut menestyksen hintaa. Toisin taas näytellään fiksua ja filmaattista ja paljastuukin että toinen on patalaiska teoissaan. Aika herkullinen aihe riitaan. Toisen ulkoiset tekijät eivät vie parisuhdetta kovinkaan pitkälle jos teot ärsyttää. Parhaimmillaan se on saumatonta yhteistyötä.

      • Outoajatus

        Huono ja aika erikoinen perusta parisuhteelle toisen menestyksen ihailu!


    • olenmiettinyt

      Riittää kun aikuisena osaa puhua ja pussata. Arjessa osataan olla yhdessä ja erikseen, toista kunnioittaen ja rakastaen. Puhutaan asiat halki eikä piiloteta maton alle. Voidaan ja osataan ja halutaan puhua kaikista asioista, helpoista ja vaikeista. Kumpikin on toisen tukena. Osataan jakaa kotityöt ja talousasiat. Tärkeintä, ei unohdeta sitä, että parisuhteeseen kuuluu läheisyys, hellyys ja rakkaus myös fyysisessä muodossa. Ja siihen pitää löytyä aina aikaa ja halua, kämppiksinä elo ei ole parisuhde.

    • unohdimme_taas

      makkarasopan.Kyyneleet kuivattas ilosta,lumet luotas samalla kolalla,nurmia ei juuri leikattas koska kumpikin tykkäisi makailla vierekkäin nurmella ja arvuutella mitä pilvet muistuttaa,rypäleet syötäs toistemme käsistä,imisimme samaa spagettia,viikonloppuina rentoutuisimme valkoviinin kera ja hassuttelisimme piirtelemällä toistemme selkiin arvoituksellisia sanoja,korostaisimme hellien hyväilyjen merkitystä myös arjen lomassa.Tämmöisillä rutiineilla yrittäisimme kahlata elämän kiertokulussa ilman suurempia pettymyksiä.

      • emmemyöskäänunohtaisi

        hupsutteluidemme lomassa myös kuunnella toisiamme.


    • elämäopettanutnäin

      Olen miettinyt. Ei sitä kuitenkaan ennalta voi tietää, joten melko turhaa. Jos toisesta tykkää, niin sillä pääsee jo melko pitkälle.

      • nainenjakysymys

        Ei niin, mutta kivahan se on haaveilla. Varsinkin aamuisin kun ei ole kiire minnekään ja voi miettiä millaista olisi herätä sen toisen vierestä.


    • Ruusujanimppariksisait

      Se olis ikuista soupaamista ja vääntöä en tykkäis ajattele nyt itsekin . Kuka kutsutaan häihin ja missä roolissa. Kuka voi olla läsnä ja kuka ei. Kenen juhliin mennään ja voidaanko mennä. Omien sukulaisten säädöt päälle. Ikuista säätämistä onko oikein ja mikä on oikein. En jaksa moista Tämä oli juuri se kysymys miksi en eroa! Anaista säätämistä joka asiasta. Ei kiitos!

    • hallitserakkaus

      Yhteistä arkea meillä ei ole, kun kanssasi aika haihtuu, mieltymykseni sinuun vie mieleni maistamaan tuosta ikuisuuden haaveeni lähteestä. Suloinen suusi, tuo hymyn lähde, tuo sävyisyyden kaivo, jonka tuoksu luo kauneinta musiikkia, kunpa vain saan huuliltasi maistaa ihanan lemmen lumon. Vaaralliset katseesi kauniista silmistäsi, vangitsee uskolliseen rakkauteen, ei arkea meillä ei ole, on vain tunteet, joita rakkaus hellii.

      • Arjensankarit

        Tällaiset ajatukset allekirjoitan :D Arki voi olla juhlaa oikean ihmisen kanssa. Sen Oikean Ihmisen, jonka kanssa tuntee päässeensä perille ja löytäneensä vihdoin jotain jota on aina kaivannut.


    • joopasjoopass

      Ei arjesta voi tietää elämättä arkea toisen kanssa. Aikamoista sovittelua ihan kenenkä kanssa vaan. Itse osaan sovitellakin, mutta rajat ja jaksaminen tulee kaikilla vastaan.

    • semmostasaatanan

      sillisalaattia

      • Siinähän_se

        =D Kokonaisuudessaan ja tyhjentävästi ilmaistuna, ilman turhia lässytyksiä. =D


    • hijaahyvätulee

      Hyvin harvoin mietin mitä tapahtuu vuosien päästä. Elän päivän kerrallaan ja olen sellainen kuin olen. Ihminen sopeutuu uusiin tilanteisiin, kun luottaa itseensä. En mieti mitä minulle tuntemattomat ajattelevat tekemisistäni. Etsin sellaista mikä tuo hyvää elämääni. Suhteesta ei voi etukäteen tietää kuinka kauan se kestää. Jos suhteeseen olisi mahdollisuus, aion tehdä kaikkeni että siitä tulisi niin hyvä kuin mahdollista ja se kestäisi kauan.

    • yhtävitunkännykän

      räpläämistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe