helou kaikki miehet

hottisbeibe

hei! haluaisin todella kokea kunnon nuolentaan mieheltä olen neitsyt ja aika nuori 18v kylläkin. Olen naisen kanssa harrastanut suuseksiä se oli ihanaa,kuitenkin haluisin nyt mieheltä ja haluisin opetella ottamaan suihin jos joku opettaisi ketään..?

16

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatu760

      Hei.oletko mistäpäin.olisin kiinnostunut sinusta ja pidän itse suuseksistä.olen 39v sinkkumies.laita tietosi jos kiinnostaa.

    • miesjokanuolee96

      Olisin itsekin kiinnostunut, olen 20v mies, yksi seksikumppani minulla on ollut. Minun on pakko kysyä suoraan: saako pyllynreikääs myösi nuolla? Se on nimittäin oma fetissini :)

      • hottisbeibe

        saisit nuolla minua ihan mistä haluat ;)


      • miesjokanuolee96

        Kuulostaapa mukavalta :D Kunhan tietysti huolehdit hygieniasta. Onko sulla esim kik?


      • Kyllä haluaisin, mutta ensin nuolla kullia, saisit laueta suuhuni!


    • Otappa yhteyttä 0417015567

    • Moi jos oot lähellä Pirkanmaata niin laita viestiä.S-posti osoite nimimerkin takana.

    • tulinkiimaiseksi

      Itse voin opettaa, jos vastaat tähän viestiin, annan yhteystiedot. Olen 30 vuotias Oulusta.

    • Hei mistäpäin olet.Vaikka me olemme pari,emme asu yhdessä,niin mielelläni mies auttaisi saamaan elämäsi orkun nuollen,olin pitkään tietämättä kuinka hyvin joku voi sen tehdä,ja samanlaista kokemusta ole ennen saanut,opettanut minut nauttimaan,olisi enemmän kuin mukava saada sinut oppiin kuinka nautinnollista voit kokea.

    • JohanOnnistuja

      Nuole ensin ihan varovasti siitä kärjestä ja suu ihan niin supullaan kuin vain voit. Sitten koko suulla kärjestä varovasti. Kiihottaa ainakin mua. Hiero samalla pusseja. Jatka sitten vähän kovempaa runkaten siitä varresta ja samalla nuollen oikien kunnolla. Välillä vähän sylkeä väliin, niin oon varma, että hyvää tulee ... mulla se ainakin toimii...

    • No tämä tuskin on totta, kuten täällä mikään, joku vitun tumputtaja kirjoittelee mukamas naisena..... Vituttaa oikeesti, itekin tykkään yli kaiken antaa suuseksiä naiselle, väitän olevani vielä hyvä siinä.... Joten jatketaan meilitse, jos kiinnostaa niin löydät sen nimimerkki takaa.

    • kaliti

      ensin nuolen sun pillun sitten hyväilen rintojas
      sitten vasta työnnän kullin pilluus
      sopiiko sulle

      • olis ihana kun sais sua kunnolla
        työntäsin munan sisälle haluan sua
        missä asut


    • kaliti

      on se vaikeeta antaa ohjeita kun et vastaa klitoris on se tärkein
      se saa pillun toimimaan.vastaa mulle no kuitenkin nyt seisoo
      entä hierotko pilluas vaan tuunko mä tekemään sulle sen

      • kaliti

        vastaisi edes joskus viesteihin


    • haluaisin ensin tietää mistä löydän sun vastaukset

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe