Auttakaa! Mitä tää on?

13v.tyttö

Moi! Mä oon 13v. tyttö. Toissapäivänä aamulla, kun mä menin vessaan, nii mä huomasin mun alkkareissa jotain ihan vaaleen ruskeeta vuotoo. Mä olin ihan paniikissa, et mitä se on. (Joo mul on ollu valkovuotoo jo jotain 2 vuotta.) Sit ku mä menin päivällä vessaan nii ei ollu tullu mitään. Mut illalla oli tullu lisää sellasta vaaleen ruskeeta vuotoo. Eilen ei tullu mitään vuotoo, ei ees valkovuotoo. Ja äsken, ku mä kävin vessassa nii ei ollu tullu mitään. Auttakaa! Mitä tää on? Onks tää normaalii?

24

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltävaikuttaa

      menkat. tervetuloa helvettiin.

    • Kauha-Guru_

      Haha Minäpä olen mies hahahahhahahahahahah varmaan kivaa vuotaa verta hihihihihihi avaanpa tämän kunniaksi huurteisen oluen.

      • Aijai kylymä kalja maistuis


      • MiehenäParempiOlla

        Säälin teitä menkkaisia. On enemmän hyviä puolia olla mies kuin nainen. Kaikki ei khyll oo samaa mieltä


    • 13v.tyttö

      Ok. Mut miks mul ei tuu sit nyt mitään? Ja millon ne sit alkaa silleen oikeesti? Pliis vastauksii!

      • fallen86

        Riippuu kyllä jollain alkaa menkat myöhempään tai aikaisemmin sinuna kannattaa seurata tilannetta


    • 13v.tyttö

      Pliis auttakaa!

    • apuatulossa

      Ekat menkat niinkuin menkat muutenkin ovat hyvin yksilöllisiä, eli voi jopa olla että tällä kertaa ei tule enempää vuotoa. Luultavasti kylläkin joko tässä illan aikana tai huomenna vuotoa tulee enemmän. Omat ensimmäisen kuukautiseni olivat pelkkää ruskeaa valkovuotoa, mutta joillain ihmisillä ekallakin kerralla tulee jo ihan verta. Oletko sanonut äidillesi tästä? Hän osaa varmasti myös neuvoa, ja luultavasti tekee sen mielellään :) Kannattaa laittaa varmuuden vuoksi jo nyt side, ettei sitten pääse tapahtumaan yllätyksiä. Siteiden käyttöä on muutenkin hyvä harjoitella !

      • 13v.tyttö

        Kiitos vastauksesta :).Olen sanonut äidille ja hän sanoi, että on ehkä menkat ja sanoi , että vessan kaapissa on siteitä.


    • 13v.tyttö

      Pitäskö mun nyt oottaa, et ne tulee ihan parin päivän päästä vai tuleeks ne vast parin viikon päästä vai parin kuukauden?

    • 13v.tyttö

      Vastauksii!

    • siltävaikuttaa

      ne tulee tai on tulematta. pistä vaikka muutamana seuraavana päivänä pikkuhoudunsuoja jos stressaat. mahdotonta sanoa, mitä sun kohdalla käy, se on niin yksilöllistä.

      • 13v.tyttö

        Okei, kiitti vastauksesta


      • Ihantodettuaon

        Jos stressaa nii menkat siirtyy kaunmmalle ajankohdalle


    • kellomestari

      Nyt äkkiä laput pois lootasta ja nopeasti konttorin puotikirjaa pitämään niin kyllä se siitä.

    • Murikka609

      Niska lööi

    • Tietäjä123566

      Sulle kasvaa penis

    • PupuPuuro

      Tervetuloo prinsessalinnaan systeri. Sulla on menkat. Ihan normaalia että ekat on vähän ruskean sekaset.

    • 13v.tyttö

      TÄÄÄ ON TROLLI :DDDD LOLOLOLOLOL OOTTE LESBOSEKSUAALIPASKOJA :DD VITUN JONNET! VITTUSAATANA

      • TaidatOllaJonne

        En nyt oikein ymmärrä?


      • Mlg_cod_sniper_kela_clan

        Wtf mitä paskaa


    • raksuja

      Olipa hyvä trolli!!😂

    • toivottavastiauttoi

      Sulla alko menkat😁
      Mulla alkoi jo 11 vuotiaana..
      Aluksi ainakin mulla oli eka kerta niukkaa vuotoa eikä yhtään kipua, mutta seuraavalla kerralla tuli helvetti vastaan... mulla on tosi kipeet menkat...
      Mutta tosin ne on tosi yksilöllisiä :)
      Toivottavasti helpotti jotain😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe