Jos miehellä on yhteishuoltajuus

mevaanmaksellaan

niin onko mitään rajaa kuin paljon lapset saavat olla isän luona, kuka hakee kuka vie, mitä maksaa ja niin ep. Me maksetaan kolmesta tenavasti melkee 500 e kk ja haetaan tenavat ja palautetaan omin kustannuksin. Onko järkee? Miehen exällä ei oo autoo kun ei kuulemma pysty pitään joten joutus tuomaan taksilla eikä suostu siihen. No mies on niin kiltti et hakee ja vie ja maksaa eikä tajuu että se kaikki on meiltä pois.
Mies ei ota huomioon meitä et mekin tarvinne aikaa ja rahaa. Mulla kentisen miehen kanssa neljä lasta ja täällä ne asuu. Joskus tuntuu et kotini on kuin lastentarha. Ja minä olen se joka siivoo ja kokkaa ja kasvattaa. Yksin. Enkä saa palkkaa vaan olen vielä palkkatöissä ja kaikki muu tulee ylimääräisenä. Onko mulla sanavaltaa raha asioihin ja määräämisvaltaa siihen koska lapset tulee ja koska haluamme olla oman perheen parissa? Alkaa kohta ottaa pattiin, että minä minä minä...mulla ei oo omaa elämää.

27

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      Hmmm. Isänä sanon että mahdollisemman paljon ! Mutta tapaamis sopimuksen mukaan jokatoinen viikonloppu joka toinen joulu juhannus ym.juhla pyhä... ...enkä pidä yhtään suotavana että kaltaisesi kyselijän lapset olisi yhtään enempää minun kotona !

      • Miem

        Niin sinun lapsilla on oma isä joka rahoittaa omat lapsensa ja sinä aikuisena olet itse omasta varallisuudestasi vastuussa !


      • Raisionkaupungin

        lastenvalvojan mukaan ei ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä ja arki- tai juhlapyhänä vuodessa; mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos!!!

        Veikko Anttila
        Lastenvalvoja
        Osastopäällikkö
        Lautamies
        Käräjäoikeuden sovittelija

        Raision kaupunki


      • Miem
        Raisionkaupungin kirjoitti:

        lastenvalvojan mukaan ei ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä ja arki- tai juhlapyhänä vuodessa; mikäli et suostu äidin kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään ja näkemään koskaan lapsiasi. Ulos!!!

        Veikko Anttila
        Lastenvalvoja
        Osastopäällikkö
        Lautamies
        Käräjäoikeuden sovittelija

        Raision kaupunki

        Ja sehän on juuri isästä kiinni ja siitä minkälainen hulttio isä on


      • oikaisuuuuu
        Miem kirjoitti:

        Ja sehän on juuri isästä kiinni ja siitä minkälainen hulttio isä on

        Ja sehän on juuri äidistä ja "viranomais"sairaudesta, perättömästä lausumasta tuomioistuimessa kiinni ja
        siitä minkälainen hulttio "äiti" on; sen sijaan isän van hemmuuden, huoltajuuden epäämisestä, lasten asumisesta/ tapaamisoikeudesta ja mistään muusta
        kaan ei ole pystytty oikeasti todistelemaan isän ja las-
        ten yhteydenpitoa/ tapaamisoikeutta vastaan yhtään
        mitän..


    • Hähhäääh

      Mitäs menit siihen ,ääliö hahahaaaa.....olet tyhmä...

      • taakkanatoisenlapset

        Monet miehet eivät heti kerro menneisyyttään. Monelle tulee yllärinä että miehellä on taakkana lapsia ja ex vaimo. Pitää olla tiukka ja antaa ehdot miehelle että joko tai. Kaikkea ei voi saada ja kaikkea ei voi olla jos meinaa että parisuhde toimii. Miehen kuuluu elättää vaimonsa ja varsinkin jos uusi vaimo on työtön. Näinä aikoina monet ovat.
        Kunnon miehiä on harvassa, ja lapsettomia tuskin missään, kun tulee selväksi että mies on valehdellut ettei ole perhettä niin täytyy miettiä jatkaako suhdetta vai ei. On hankalaa rahattoman lähtä mihinkään, joten on vaan siedettävä miehen lapset ja että rahat menee niihin. Kaikkea ei tarvi sietää joten lasten tuleminen pitää rajoittaa minimiin, Kunnon mies asettaa aina vaimon edelle. Kyllähän ne exät j alapset kinuaa ja vie kaikki miehen rahat jos uusi vaimo ei puutu peliin.


      • Miem
        taakkanatoisenlapset kirjoitti:

        Monet miehet eivät heti kerro menneisyyttään. Monelle tulee yllärinä että miehellä on taakkana lapsia ja ex vaimo. Pitää olla tiukka ja antaa ehdot miehelle että joko tai. Kaikkea ei voi saada ja kaikkea ei voi olla jos meinaa että parisuhde toimii. Miehen kuuluu elättää vaimonsa ja varsinkin jos uusi vaimo on työtön. Näinä aikoina monet ovat.
        Kunnon miehiä on harvassa, ja lapsettomia tuskin missään, kun tulee selväksi että mies on valehdellut ettei ole perhettä niin täytyy miettiä jatkaako suhdetta vai ei. On hankalaa rahattoman lähtä mihinkään, joten on vaan siedettävä miehen lapset ja että rahat menee niihin. Kaikkea ei tarvi sietää joten lasten tuleminen pitää rajoittaa minimiin, Kunnon mies asettaa aina vaimon edelle. Kyllähän ne exät j alapset kinuaa ja vie kaikki miehen rahat jos uusi vaimo ei puutu peliin.

        Kaltaiselle äälölle tulee kyllä yllätyksenä !


      • uskomatontatorinaa
        Miem kirjoitti:

        Kaltaiselle äälölle tulee kyllä yllätyksenä !

        Oletko sie se Miukka joka täällä valittaa kun on omia lapsia ja vihaa heitä? Olisit ollut tekemättä, niin elämäsi olisi helpompaa, vika ei ole lasten vaan sun.


      • Miem
        uskomatontatorinaa kirjoitti:

        Oletko sie se Miukka joka täällä valittaa kun on omia lapsia ja vihaa heitä? Olisit ollut tekemättä, niin elämäsi olisi helpompaa, vika ei ole lasten vaan sun.

        Ja sinä olet se ääliö jolla luetun ymmärtämis vaikeuksia ! SINÄ OLE SE EROTTAJA VANHEMPI NARSISTI JOKA KÄYTTÄÄ LAPSIA HYVÄKSI KIUSATAKSEEN LASTEN ISÄÄ !


      • hjjkkhjhjhjhjhjhjhjhjh
        Miem kirjoitti:

        Ja sinä olet se ääliö jolla luetun ymmärtämis vaikeuksia ! SINÄ OLE SE EROTTAJA VANHEMPI NARSISTI JOKA KÄYTTÄÄ LAPSIA HYVÄKSI KIUSATAKSEEN LASTEN ISÄÄ !

        Kyllä se mies on ihan itse aiheuttanut itselleen omgelmia. Olisi pysynyt perheessä eikä uskonut perheenrikkojasutturoita vapaasta elämästä. Ei kukaannormaali isä valihda omia lapsiaan sutturoihin tai niinkuin sinä vihaa heitä. Semmoiset isät saa mennäkin ja etsiä semmoinen elämän jossa ei ole lapsia.. niin jokainen tekee sen elmän polun itse.
        Ei me lasten kanssa olla syyllisiä, kyllä syy löytyy sutturoista.
        Onneksi estin sutturooiden meille tulon, me ei tarvittu koskaan perheenrikkojia elämässämme, ja varmasti elämämme olisi täysin katastrofi jos sutturat olisi meille tulleet meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme.
        Mies parka yksin on nyt ja kaipaa lapsiaan ja mua ja sukua, mutta me ei alustuttu moiseen typeryyteen, ja mieskin suojelee sutturoilta meidät aina, ei koskaan pakottanut meitä näkemään ehitä eikä pakottnanut meitä tulemaan niitä katsomaan tai että meilel olisivat tulleet, ei koskaan.
        Lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturoilta, he ei moista isää tarvi joka heidät sutturoihin vaihtoi.
        Olihan se kauheeta ja katkeraa aikansa, mutta kun lapsille sanoo suoraan asiat miten ne on selvii vähemmällä. kUn kerroin että isä hylkäsi meidät koska sutturat rikkoivat perheemme ja isä halusi meidät vaihtaa ja lapsettoman elämän niin he ymmärsivät, ja minä olen se joka hoiti lapset pieninä ja oli aina tukena ja turvana, eikä koskana hylänny, nyt sen huomaa miten tärkeä olen. Mistä tuskin muistamme enää. Tulee joskus mieleen, mutta säälin kautta ja naurun kautta, ei voi moist pelleä muuten käsitellä.


      • Kotikiusattu
        hjjkkhjhjhjhjhjhjhjhjh kirjoitti:

        Kyllä se mies on ihan itse aiheuttanut itselleen omgelmia. Olisi pysynyt perheessä eikä uskonut perheenrikkojasutturoita vapaasta elämästä. Ei kukaannormaali isä valihda omia lapsiaan sutturoihin tai niinkuin sinä vihaa heitä. Semmoiset isät saa mennäkin ja etsiä semmoinen elämän jossa ei ole lapsia.. niin jokainen tekee sen elmän polun itse.
        Ei me lasten kanssa olla syyllisiä, kyllä syy löytyy sutturoista.
        Onneksi estin sutturooiden meille tulon, me ei tarvittu koskaan perheenrikkojia elämässämme, ja varmasti elämämme olisi täysin katastrofi jos sutturat olisi meille tulleet meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme.
        Mies parka yksin on nyt ja kaipaa lapsiaan ja mua ja sukua, mutta me ei alustuttu moiseen typeryyteen, ja mieskin suojelee sutturoilta meidät aina, ei koskaan pakottanut meitä näkemään ehitä eikä pakottnanut meitä tulemaan niitä katsomaan tai että meilel olisivat tulleet, ei koskaan.
        Lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturoilta, he ei moista isää tarvi joka heidät sutturoihin vaihtoi.
        Olihan se kauheeta ja katkeraa aikansa, mutta kun lapsille sanoo suoraan asiat miten ne on selvii vähemmällä. kUn kerroin että isä hylkäsi meidät koska sutturat rikkoivat perheemme ja isä halusi meidät vaihtaa ja lapsettoman elämän niin he ymmärsivät, ja minä olen se joka hoiti lapset pieninä ja oli aina tukena ja turvana, eikä koskana hylänny, nyt sen huomaa miten tärkeä olen. Mistä tuskin muistamme enää. Tulee joskus mieleen, mutta säälin kautta ja naurun kautta, ei voi moist pelleä muuten käsitellä.

        Ei ole! kaikista kirjoituksista päätellen se erosis sinusta ja sinä et päästänyt lapsia isän luokse sinä olet se paha huonoäiti kiusaaja... ....ja lapset kehuu sua pelon takia koska olet hullu ja arvaamaton !


      • oyp
        Kotikiusattu kirjoitti:

        Ei ole! kaikista kirjoituksista päätellen se erosis sinusta ja sinä et päästänyt lapsia isän luokse sinä olet se paha huonoäiti kiusaaja... ....ja lapset kehuu sua pelon takia koska olet hullu ja arvaamaton !

        Kyllä se mies ihan itse aiheutti itselleen ongelmia. Miehen oma vika ei hän voi lapsiaan siitä syyttää.
        Kiusaja on äiti joka antaa omat lapset miehen sutturoiden käsiin haukuttaviksi , kun taas hyvä äiti on joka estääs en ettei sutturat pääse kenenkään vieraan lapsiin käsiin kiusattavaksi. Ja me kuulumme siihen jälkimmäiseen.
        iksi pitäisi pakolla asettaa lapset sutturoiden kynsiin?? En ymmärrä sun logiikkaa, miksi haluat omia lapsia kiusata sutturoilla? miten he kuuluvat lasten elämään? Ei mitenkään.
        Me emme lasten kanssa varmasti tuntisi toisiamme jos olisin antanut omat rakkaat lapset sutturoiden käsiin, olisivat lapsett menneet täysin pilalle, enkä olisi kehdannut silmiin heitä kastosa jos olisin suostunut moisiin sutturoihin, kyllä siinä mieskin menee liian pitkälle jos antaa omia lapsia vieraan ulkopuolisen sutturan kiusata! Kuka on semmoinen isä? Onneksi ei meillä. Ihan tärisyttää pelkkä ajatuskin.


      • oikaisuuuuu

        Kyllä se nainen ihan itse aiheutti itselleen ongelmia. Naisen ja "viranomaisten" oma vika ei hän voi lapsiaan siitä syyttää. Kiusaaja on "viranomainen" joka antaa
        omat lapset naisen sutturoiden käsiin haukuttaviksi ,
        kun taas hyvä isä on joka estäis sen ettei sutturat pääse kenenkään vieraan "viranomias"narsismin lapsiin käsiin kiusattavaksi. Ja te yhäriruikut kuulutte siihen jälkim-mäiseen. Miksi pitäisi pakolla asettaa lapset suttura"vi-ranomaisten" kynsiin?? En ymmärrä sun logiikkaa, miksi haluat omia lapsia kiusata suttura"viranomaisilla"? mi-ten he kuuluvat lasten elämään? Ei mitenkään. Me emme lasten kanssa varmasti tuntisi toisiamme jos olisin anta-nut omat rakkaat lapset sutturoiden käsiin, olisivat lap-set menneet täysin pilalle, enkä olisi kehdannut silmiin heitä kastosa jos olisin suostunut moisiin sutturoihin, kyllä siinä nainenkin menee liian pitkälle jos antaa omia lapsia vieraan ulkopuolisen "viranomais"sutturan kiusat-tavaksi! Kuka on semmoinen äiti? Onneksi ei meillä. Ihan tärisyttää pelkkä ajatuskin. Opettele ruikku kirjoittamaan


      • 1säpappa
        taakkanatoisenlapset kirjoitti:

        Monet miehet eivät heti kerro menneisyyttään. Monelle tulee yllärinä että miehellä on taakkana lapsia ja ex vaimo. Pitää olla tiukka ja antaa ehdot miehelle että joko tai. Kaikkea ei voi saada ja kaikkea ei voi olla jos meinaa että parisuhde toimii. Miehen kuuluu elättää vaimonsa ja varsinkin jos uusi vaimo on työtön. Näinä aikoina monet ovat.
        Kunnon miehiä on harvassa, ja lapsettomia tuskin missään, kun tulee selväksi että mies on valehdellut ettei ole perhettä niin täytyy miettiä jatkaako suhdetta vai ei. On hankalaa rahattoman lähtä mihinkään, joten on vaan siedettävä miehen lapset ja että rahat menee niihin. Kaikkea ei tarvi sietää joten lasten tuleminen pitää rajoittaa minimiin, Kunnon mies asettaa aina vaimon edelle. Kyllähän ne exät j alapset kinuaa ja vie kaikki miehen rahat jos uusi vaimo ei puutu peliin.

        Miten ihan oikeasti yhteenmuutettaessa muka voi tulla yllärinä, että toisella on lapsia? Ei tsiisus teiän kanssanne.

        En minä aikakaan salaile että mulla on lapsi, jonka äiti lähti uuden kullan kainaloon äitiysLOMALLA (silloinhan on aikaa kuherrella).

        Jos jonkun mielestä on kamalaa se, että mulla on lapsi joka käy myöskin usein luonani, niin sellaiset voipi pysyä kaukana minusta. Lapset menee mulla AINA puolisoiden edelle, niin pitäisi kaikkien mielestä mennä.


    • filosefisetipätevä

      Monilla miehillä on se ongelma etteiivät he uskalla myöntää omia ongelmiaan.
      Äidit ovat aikoinaan lellineet poikansa piloille ja selvittäneet aina poikansa ongelmat. Poikien ei ole itse tarvinnut mitään tehdä, ei edes kotitöitä, niihin laittettiin perheissä aina tytöt.
      Nyt se vajavuus näkyy, mistään ei oteta vastuuta. Kun erotaan lapset jäävät äidille, eikä miehet edes riitele siitä kun sitten vasta kun joutuvat makselemaan elareita, niitäkään ei haluta maksella, eikä lapsia hoitaa omalla vuorollaan. Sitten onkin hyvä syyttää ex vaimoa joka estää... hahhaaa.. tuo on niin hauska juttu, että ei voi muuta kun nauraa.
      Miehet itkee kun eroansa ja itkee kun joutuu makseleen elareita ja itkee kun kaikki hylkää.. miehet on niin lapsellisia. Sanotaan että mies on aina 10 v naista jälessä, ja se pitää paikkansa. Jos menet suhteeseen oman ikäisen miehen kanssa, saat lastesi jonon jatkoksi ison lapsen...
      Miehen on niin helppo jättä perhe, helppo läytää saman tien uusi naikkonen, ja elää vapaata elämää, vastuu ei paina, mutta toista se on naisella, lapet jää aina, onneksi, äidille ja vastuu painaa...äiti on luotettava ihminen joka ei lapsiaan hylkää kenenkään takia. Siksi naisen onkin niin vaikee läytää se vastuullinen uusi suhde, ja kestää pidemään kuin mihellä joka on vastuuta vapaa, ja monesti se luottamus on mennyt. Nainen luulee että kaikki miehet on samanlaisia, mutta pitää muistaa että ottaa aina sen 10 v vanhemman, muuten sama toistuu ja mikään ei muutu.

      • 1säpappa

        No mä en ainakaan ole koskaan jättänyt perhettäni.


      • enmäkään
        1säpappa kirjoitti:

        No mä en ainakaan ole koskaan jättänyt perhettäni.

        Raiison sairaat "viranomaiset" ovat jättäneet perheen ja/ tai lapset perättömin "viranomais"sairauksin..


    • voijestassua

      Haluatte olla oman perheen kanssa? Sunko mielestä teidän perheeseen kuuluu vain sinä, mies ja sun lapset? Ne miehen lapset on samalla lailla teidän perhettä kuin sunkin lapset. Ihmeellinen ajatusmaailma sulla. Tuohan on hienoa, että mies haluaa huolehtia lapsistaan. Se ei kuulu sulle yhtään. Eikä miehen kuulu elättää sun lapsiasi. Kai niilläkin isä (vai isät?) on ja hänen kuuluu osallistua teidän yhteisten lasten elättämiseen. Kai he edes tapaavat isäänsä?

      • pahahuolehtia

        kun ei anneta huolehtia; ei elatusta ilman huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta ja lapsen oikeaa nimeä..lasten yhteystietoja-
        ja koulutietojakaan ei suostuta lapsen omalle isälle toimitta-maan..


      • äläpuututoistenasioihin
        pahahuolehtia kirjoitti:

        kun ei anneta huolehtia; ei elatusta ilman huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta ja lapsen oikeaa nimeä..lasten yhteystietoja-
        ja koulutietojakaan ei suostuta lapsen omalle isälle toimitta-maan..

        Miksi se kiinnostaa sua? Asia ei kuulu sulle. Rahaako odotat?
        Asiassa on yksi surkimus, sinä.
        Puutut asioihin, jotka ei kuulu sulle, sitten säälit voi voi voi kun asia menee näin voi voi...
        Ei anneta huolehtia? Kyll se vaan on niin että sinä estät miestä huolehtimasta jotta saat syntipukin siitä miehen exästä koska se on uhka sulle.


      • RaisionmiesOnFörbi
        pahahuolehtia kirjoitti:

        kun ei anneta huolehtia; ei elatusta ilman huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta ja lapsen oikeaa nimeä..lasten yhteystietoja-
        ja koulutietojakaan ei suostuta lapsen omalle isälle toimitta-maan..

        Tiedetään jo, että lissu on raisionmiehen exä.


      • RaisionmiesnotFörbi
        RaisionmiesOnFörbi kirjoitti:

        Tiedetään jo, että lissu on raisionmiehen exä.

        Tiedetään jo, että lissu on raision"sossun" nyxä.


    • LissuOnFörbi

      Lissu, anna lapsesi isälleen jollet halua asua lasten kanssa. Sitten etsi itsellesi samanlainen mies, siis sellainen joka ei halua nähdäkään lapsiaan.

    • äitipuolimäärittelee

      Minusta miehen entisten t'ytyy ymmärtää se, että miehellä on nyt uusi perhe eikä niitä entisiä lapsia voi aina kuskata sinne sotkemaan. Minusta sopiva aika on entsille lapsille 2 tuntia/viikko, ilma ruokailua, ruuat tuovat mukanaan. Isän koti ei ole hotelli vaan uuden perheen koti ja sitä pitää ymmärtää ja se pitää rauhoittaa.

      • Miem

        No yleensä olisi suotavaa jos ymmärtäisit mitään ! Puoliäitin kasvata lapsesi heidän isällä koska äpäräsi eivät KOSKAAN syrjäytä miehesi lapsia hänen sydämmessä !


    • meidänperhemeidänaika

      Hei! Mielenkiintoinen avaus. Meillä on paljon keskusteltu miehen tyttöjen täällä olosta, ilman heidän äitiään, ja me miehen kassa päätetty, että tytöt saavat olla meillä joka toinen päivä 20 min. Se on päivittäinen aika.
      Jos haluu tulla yöksi, siitä pitää sitten sopia puoli vuotta aiemmin, jotta voimme sopeutua tilanteeseen.
      Miehen entiselle vaimolle asia oli kuulemma rankka mutta mietimme että mitä se meille kuuluu, hän voi surkutella omaa tilaansa jolleen toiselle eikä tulla meille valittamaan huonoa elämää.
      Olen joutunut nyt haravoimaan pihakin monta kertaa viikossa kun rouva entinen käy tallaamassa sen vihaisena.
      Mies sanookin että meidän perhe, meidän asiat, meidän hiekka ja piha.
      Voihan olla, että pudotamme viikottaiset minuutit pois tai alennamme sen 10 min.
      Näytämme ettei meitä määräillä eikä pidetä pilkkanaan, me sanelemme, me teemme niinkuin me haluamme. Se ei ole itsekästä vaan itsetunto on kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe