En tiedä uskallanko

Vaikkakeskelläyötä

Ottaa sinuun yhteyttä. Mieleni tekisi, koska ikävöin sinua. Olet ystäväni ja olen huolissani sinusta. Mutta aikanaan sanoit, että tietyssä tilanteessa et halua kuulla minusta mitään ja nyt on sellainen tilanne.

Et ole oma itsesi nyt ja pelkään että jos ottaisin yhteyttä, sanoisit tai tekisit jotain mitä ei voi enää korjata. Satuttaisit minua niin, etten pääsisi siitä yli.

Et ymmärrä, että etäännytät minut aina juuri silloin, kun tarvitsisit minua eniten. Ei sinun tarvitse olla täydellinen, hyväksyn sinut juuri tuollaisena.

Minä en tuomitse sinua. Haluan auttaa. Voi kun ymmärtäisit ja ottaisit minuun yhteyttä, antaisit minun auttaa.

24

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhaluaenää

      Olla kanssasi missään tekemisissä tekojesi jälkeen.

      • Aikunhianoo

        sä olet tunnistanu heti että sua tuossa alotuksessa haettiin!


    • SddffgN

      Jospa se toinen pärjää ihan ilman sun apujasi. Tullu mieleen että joitakin iholle tunkevat kyökkitsygologit ainoastaan ahdistavat? Elä elämääs, anna muiden elää omaansa.

      • olipahyvävastaus

        Juuri näin!


    • Ruusujasaitnimppariksim

      Etköhän pärjää kai nyt jo ymmärrät kuinka noloa tämä on!? Enköhän ole sen sulle näyttänyt kuinka naurettava osaan olla. Meistä ei tule ystäviä ei millään usko jo. En välitä enään sun jutuista. Pärjään kyllä.

    • aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

      • jhjhhj

        Sun kandee hakee jo vainoharhoihis apua.


    • Eivoikuinkestää

      Nimenomaan, ahdistavia kaikki kyökkipsykat! Ette tunne ihmisiä, vaikka muuta luulette! Tiedän eräitäkin, jotka "pystyvät tulkitsemaan ihmisen jopa kulmakarvojen asennosta" eli siis kun ne on vihaisesti, se tarkoittaa vannabiin mukaan jotakin ihan käsittämätöntä :) siis en voi kuin nauraa! Ja tästä puhutaan ihan tosissaan. onneksi täytyy luottaa siihen, että joukossa on pakko olla joku tervejärkinen ja täyspäinen!

    • oiettä

      Aww, kuinka herttaisesti ajattelet :)

    • Ruusujakinsaitkeväällä

      Lakkaa vittuilemasta mun vaimolle ja sen kun tunnustat niin voidaan jutella lisää. Muuta yhteyttä en toivo sulta joten odotan kyllä viestiäsi!

    • tiedäntunteen

      Olisin voinut kirjoittaa noin veljelleni. Ystäväsi on alkoholisti,e ikö niin? Et voi auttaa, se on tuskallista mutta totta,ainoa joka häntä voi auttaa on hän itse,sen olen oppinut näiden vuosien varrella. Anna hänen olla. Hän ottaa yhteyttä kun pystyy. Et voi muuta kun odottaa.

      • Jeskanmandeer

        No voi jeskanmandeer!
        Mistä h**vetistä sä voit tietää!
        Voi olla joku läheinen kuollut esim. (niin kuin esim. mulla) ja ihminen voi olla raitiskin. Ja sä meet heti kommentoimaan tollaista olettain toisen olevan joku rapajuoppo tai sinne päin. Aina voi tehdä jotain, eikä tarvitse tumput suorina odottaa, niin kuin ehdotit.

        Älä kommentoi, jos et voi kuin pessimistisesti odottaa kaikkein pahinta tuntemattomista ihmisistä.

        Voitsitko sä lopettaa tollaisen ainaisen pessimisti-spekuloinnin?


    • Laitahänellesähköpostia

      Jos olisit hän, vastaisin näin;
      "ikinä en voisi ajaa sinua pois luotani jos halaisit minua ja lohduttaisit. Se lähentäisi meitä, jos niin tekisit. Ikinä en haluaisi satuttaa sinua millään tavalla. En vain tiedä tunteitasi ja siksi kaikki on minulle niin vaikeaa, mikä liittyy sinuun. Tunteeni sinua kohtaan on vain vahvistunut. Erossaolo joko vahvistaa tunteita tai haihduttaa. Minun tunteitani ne ovat vain vahvistaneet. En pääse eroon siitä, että ajattelen sinua kaiken aikaa valveillaoloaikana."

      • minämietin

        Erossa oleminen ei ole saanut tunteitani katoamaan. Mietin joskus mitenkähän sen naisen kohdalla on. Ovatkohan hänen tunteensa hälvenneet vai miettiikö hänkin tuolla jossain edelleen minua.

        Totuus on, ettei varmaankaan mieti, olisi muuten varmaan soittanut jo.


      • Laitahänellesähköpostia

        Hän ei halua olla tyrkky ja antaa kuvaa itsestään huonona naisena (siis tyrkkynä).
        Soita sinä hänelle tai lähetä sähköpostia. OK?


      • kävelemäänkin

        Mulle sopis kyllä jos ei muuten satuta samoille seuduille.


      • minämietin
        Laitahänellesähköpostia kirjoitti:

        Hän ei halua olla tyrkky ja antaa kuvaa itsestään huonona naisena (siis tyrkkynä).
        Soita sinä hänelle tai lähetä sähköpostia. OK?

        Ei ole helppoa soittaa kun ei ole ollut yhteyksissä aikoihin. Yhä vaikeampaa astua haavoittuvaiseksi ja ottaa se askel toista kohti kun ei tiedä yhtään mitä toinen ajattelee tällä hetkellä. Luultavasti hän on suhteessa (en tiedä, arvailen vain, kun en vieraile some-sivuillaan). En halua tehdä itsestäni typerystä.


    • Ruusujenkerakeväällä

      Tokihan me ollaan ystäviä samalla vittuilet puolisolle tekemisistäni. Tiedän että teet niin. Koita päästä katkeruudesta. Ei elämä aina mene niin kuin haluat yritä se käsittää. Koita kasvaa.

    • puhutaan_vielä

      Laitoit kauan sitten viestiä, jossa sanojasi lainaten "kieltäydyin tulemasta paikkaan X". No arvaatko miksi tein niin? Koska mun ei kuulunutkaan olla siellä. Ärsytti, että sellainen tilaisuus edes pidettiin. En ollut edes juhlatuulella. Eipä siellä montaa vierasta ollutkaan paikan päällä. Sain sen tietää muuta kautta, joten miksi suutuit siitä kun en tullut paikkaan X?

      Tuntui myös, että häpesit minua. Et arvostanut ja puhuit minusta varmaan selän takana pahaa. Asenteesikin muuttui viime kesän jälkeen. Olit jotenkin liian huoleton ja se sai minut nopeasti etääntymään sinusta. Huomasit varmasti, että välttelin näkemästä sinua. Lakkasin lähettämästä viestejä. Jos jotain kirjoitin, niin mitä lyhemmin, sen parempi minulle.

      En käynyt paikkakunnalla X kuin muutaman kerran seuraavan puolen vuoden aikana. Sinusta en nähnyt vilaustakaan. Tai saatoin nähdäkin, mutta ei enää siinä vaiheessa kiinnostanut. Jos olit se, joka ajoi autolla ohitseni, niin miksi et pysähtynyt juttelemaan?

      Numeroni ei ole muuttunut miksikään. Voit halutessasi laittaa viestiä vaikka saman tien.

    • sanomattakin_selvää

      Tekisit aloitteen. Ei se toinen voi tietää, että sulla on ollut ikävä. Nyt vaan puhelin käteen ja soita hänelle tai laita joku viesti, jos et uskalla puhua mitään. Sillä ne asiat selviää. Ystävyys on aina molemminpuolista.

    • nimimerkkie

      Sulla oli liian pienet tissit...:( olen pahoillani ja pyllysi oli aina kakkainen 💩

      • heikaikilleihanailma

        Sullapa olikin liian luikku pika pippeli ja suussas aina kakkaa.. Maistuit muutenkin liian usein bakteereille. Ei mul muuta, mun pienet rinnat on kipeenä kun niit on viime yönä puristeltu


      • kiitosjanäkemiin

        Sua tuskin kukaan kaipaileekaan.. Ollaan naurettu sulle sun neitsytpoika juttujas, ethän sä ikinä uskaltanu ees kokeilla mitään niinkään jännää että oisit peppureikääni nähnyt :D sä olit sellanen estoinen mies ja ikääkin kuitenki yli 40. Nyt on kivaa kun jouset paukkuu sängyssä, eikä siis mitään puolikovaa vaan ihan kunnolla. Ei jaksanut tollasta siveellistä kaappihomoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe