Hei olen sinkku

köyhäsinkkumies-

Minulla on vain 8000 euroa rahaa tilillä, kelpaanko naisille?

33

384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entässitten

      Jos pankkitilin saldo on ainoa mikä sinulle merkkaa, niin et kelpaa.

    • sinkkunainen-1

      et kelpaa

    • sinkkumä

      en ole huora,

    • Reetu-

      Mulla on oma velaton talo ja tontti, rahaa säästössä noin 80000€ Joka kasvaa korkoa mukavasti, uudenkarhea auto, alkoton, perinteiset tavat kunniassa, lapseton, elämä hyvällä mallilla muutenkin.
      Kelpaako?

      • Työnnä_rahat_pyllyyn

        Kuulostaa tylsältä, ei kelpaa.


      • ehehhehhhheeee

        Heh heh, tyypillinen valehtelija, vai kasvaa säästösi mukavasti korkoa, pankkien maksamat korot ovat tyypillisesti tällä hetkellä 0 - 0,2% ja korkotuotosta otetaan vero -30%, eli säästöjesi tuotto n. 100€/v. Fiksumpi ottaa samalla summalla tuottoina 4000 - 5000€

        Jostakin ulkomaisesta pankista voi saada 1,5% korkoa, mutta takeita ei ole, saatko rahasi takaisin.

        Ihan selvästi sinulla ei ole tilillä rahaa ollenkaan ja kun yhdessä valehtelee, valehtee toisessakin asiassa, eli sinulla ei ole taloa ja tonttiakaan.


      • Reetu-

        Kuka pankin koroista on puhunutkaan, oikein sijoitettuna tuotto on oikein mukava.
        Miksi valehtelisin, ei ole mitään syytä miksi?

        Sä karehdit, oma syys ettei tilillä ole rahaa, ryyppäät ja rellestät kaiken menemään mitä tulee.


      • oletSäälittäväValehtelij
        Reetu- kirjoitti:

        Kuka pankin koroista on puhunutkaan, oikein sijoitettuna tuotto on oikein mukava.
        Miksi valehtelisin, ei ole mitään syytä miksi?

        Sä karehdit, oma syys ettei tilillä ole rahaa, ryyppäät ja rellestät kaiken menemään mitä tulee.

        Yrität korjata valhetta valheella, kerroit aluksi rahasi oleva SÄÄSTÖSSÄ, JOKA KASVAA KORKOA. Kerroin edellä, joka yhdessä asiassa valehtelee, valehtelee muissakin ja se näyttää taas olevan totuus.
        Sijoituksista ei käytetä nimitystä: säästöt, eikä sijoitusten tuottoja sanota koroiksi, kuten sinä kerroit mielikuvitussäästöistä. Säälittävä tyhjätasku balstaballero olet, jolla ei ole yhtään mitään, se tuli kaikille selväksi.


      • Reetu-

        Vitu ttaako sua?


      • voivoisinua
        Reetu- kirjoitti:

        Vitu ttaako sua?

        Ei, vaan säälin sinua.

        Sinua vituttaa, kun jäät jatkuvasti kiinni typeristä ja lapsellisista valheista.


      • Sivustaseurannut
        voivoisinua kirjoitti:

        Ei, vaan säälin sinua.

        Sinua vituttaa, kun jäät jatkuvasti kiinni typeristä ja lapsellisista valheista.

        Hanki jo elämä, ei tuollainen järjetön kateus kuulu terveen ihmisen elämäntyyliin, sääliksi käy sua reppana.
        Toiset meistä osaa elää varojensa mukaan että säästöönkin saadaan jäämään jotain.


      • jepjepjepjeeeee
        Sivustaseurannut kirjoitti:

        Hanki jo elämä, ei tuollainen järjetön kateus kuulu terveen ihmisen elämäntyyliin, sääliksi käy sua reppana.
        Toiset meistä osaa elää varojensa mukaan että säästöönkin saadaan jäämään jotain.

        :D aivan, toiset osaa, sinä et!

        Mutta sinulle sallitaan mielikuvitusmaailma säästöistä, valehtelu on taas rumaa ja typerää.


      • päivämurmeli

        <täällä on todella typerää keskustelua


      • Niinpäjust

        Sanoppa muuta, typerää kadehtimista jos jollain on elämä hyvällä mallilla. Suomessa pitää olla persaukinen juopporenttu ettei vaan kukaan vedä hernettä nenäänsä ja ala solvata.


      • olekerrankinrehellinen
        Niinpäjust kirjoitti:

        Sanoppa muuta, typerää kadehtimista jos jollain on elämä hyvällä mallilla. Suomessa pitää olla persaukinen juopporenttu ettei vaan kukaan vedä hernettä nenäänsä ja ala solvata.

        Sittenhän sinulla ei ole hätää, kun kukaan ei solvaa, pitää vaan lopettaa typerä valehtelusi ja olla rehellisesti sitä mitä on, eli persaukinen säälittävä luuseri.


    • sinkkumä

      minulla kolmekerroksinen mökki ja kolme asuntoa, lisäksi kolme pankkia
      kukaan ei kelpaa

    • PahJaPöh

      Ei kelpaa! Kyllä jotain muutakin miehessä täytyy olla kuin säästäväisyys... puhumattakaan rahoilla rehentelystä. Vai huumorintajuksiko tuo pitäisi ottaa.

    • ikuinen-sinkku

      Minulla on myös jotain 8000 euroa. Ei kelpaa näin köyhä mies, no olen myös työtön että sekin on iso miinus. Naisille kelpaa juopot ja jännämiehet mutta ei kunnollinen mies.

      • Tisisinkku

        Sitte kun on jännämiehen jäljiltä on lauma kakaroita ja erottu, kelpaisi kunnollinen mies jännämiehen kakaroitten elättäjäksi.


      • raataja1

        Hah, jep. Ei tosiaankaan kannata Suomesta muutenkaan alkaa naista itselleen etsimään. Paljon kauempaa löytyvät ne suomalaista miestä ihmisarvoisesti kohtelevat naiset, jotka sattuvat useimmiten olemaan vieläpä todella naisellisia. Eivät ole kuitenkaan itsestään liikoja luulevia, kuten täälläpäin monet ovat.


    • häntärakastan

      Riippuu siitä, kuinka paljon on velkaa... Toisaalta toi on aika vähän mun mielestä. Tietysti jos olisit hän, niin kyllä kelpaisit.

    • viheliäinen

      Hei olen köyhä leskirouva, ei rahaa ei säästöjä , ei mitään ;( sairas kaiken lisäksi, niin ja vanhakin , Kelpaanko ??

      • sinkkumä

        Sulla on läppäri, se tarkoittaa sä et ole köyhä, sekin valehtelija


      • kaikkeasitäsitten

        Kyllä läppärin voi omistaa vähävarainenkin.


    • päivämurmeli

      Onpa ihmeellinen kysymys.Miten joku rahasumma ja kelpaaminen naisille liittyvät toisiinsa?.Eipä paljon joku rahasumma ihmisestä kerro?

      • Mittlasi

        Niin rahan perässä suurin osa naisista juoksee, harvoja poikkeuksiakin löytyy.


    • Reetu-

      Pöh

    • tasokasdoris

      Ei kelpaa. Olet lihava ja ruma mies. Tällaisia on valtaosa suomalaisista miehistä.

    • aikuinen-deittaaja

      Minua ärsyttää lähinnä se että on rahaa paljon mutta en tiedä mihin sitä käyttää. Huhtikuun jälkeen olen käyttänyt varmaan 15000 euroa kaikenlaiseen. Ostin uuden 50 tuumasen tv n, pelikkarin ja pelejä, tv tason, vaatteita ainakin tonnilla, pari tv tuolia ja sitten reissasin pari viikkoa.

      • onkosullaoma-asunto

        Lasten leluja olet hankkinut. Ensin hankitaan velaton ok-talo, jossa on potentiaalia loppuelämäksi, sen jälkeen voi puhua paljonko on sijoituksia ja mitä ostanut.


      • Tyrohh
        onkosullaoma-asunto kirjoitti:

        Lasten leluja olet hankkinut. Ensin hankitaan velaton ok-talo, jossa on potentiaalia loppuelämäksi, sen jälkeen voi puhua paljonko on sijoituksia ja mitä ostanut.

        Aikuinen ei pleikkaria osta eikä sillä pelaa, eli pikkunassikan provo.


    • Osa-aikaeläkeläinen

      Minulla aikoinaan riitti aluksi hyvä kirjoitustaito, sitten kiehtova ammatti. Omaisuuspuolikin tuli myöhemmin esille, tosin silloin ilman maatilaa. Noilla pärjäsin vasin hyvin.

    • 40v-sinkkumies

      Naiset käyttää 8000 tonnia meikkeihin kuukaudessa että kehtaavat ulos lähteä. Meikin myötä naisen taso nousee kutosesta kymppiin ja heti tippuu 90% miehistä pois pelistä ja markkinoilta kun ei tavis miehet kelpaa naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe