Omituinen tapahtuma sekä

väärinkäsitykset_unessa

Tässä viestissä sisältyy hiukan sekavia, mutta toivon, että ymmärtäisitte koko viestin.

Koko kaupunki tuntuu olevan tyhjä lukuun ottamatta minua ja naapurin pikkutyttöä, jota annoin hänelle karkkipusseja Halloweenin tapaan.

Myöhemmin, olin kauhuissaan ja sanoin miespuolinen keksijälle; "Nyt on jokin vialla! Missä kaikki oikein ovat? Salaperäisiä voimia on liikkeellä! Ota suihkulento-luutaa ja lähde etsimään kaupunkilaisia!" Mutta hän oli huonossa kunnossa putoamisen takia, mutta kuitenkin hän voi hyvin. Pyysin miestä antamaan suihkulento-luutaa, jotta voin tietää, missä ystäväni ovat. Kun lähdin lentoon luudalla siivekkäässä dracula asusteena, jopa veitsi päässä ja klovnin nenä yllään, lupasin miehelle, etten paljastaisi hänen keksintönsä kenellekään, mutta en myöskään tahdo kenenkään näkevän minua näissä vaatteissa. Koko kaupunki (lukuun ottamatta paria torkkuvaa poliisia) ovat autiona, jopa kaupungintalokin on tyhjä.

Suunnittelin piilottaa suihkutangon ja tämän valepuvun puistoon, jotta voin kysyä sitten poliisilta, mistä oli kyse. Mutta jokin tuli este.

"Mikä tuolla poolokentällä kiermurtelee aivan kuin iso kiiltomato?" Ajattelin minä "Täytyy katsoa lähempää."

Maankamaralla tapahtui todellista laitaa: Ihmiset olivat iloisia juhlien vuoksi.

"Lapset pitävät naamarikulkueesta tavattomasti!" "Kilpailut ja pikkuherkut olivat myös heidän mieleensä." "Kaupunkilaisten kaikkien aikojen hauskin laskiainen."

"Ja ohjelma on sujunut hyvässä järjestyksessä ilman ilkivaltaa." "Sytytetään taas valot, niin näemme kaikki puvut väriloistossaan."

Mutta unessa taisin aiheuttaa suuren ongelman. Olin kauhuksi kaikille!

"Kauhistus! Mikä tuolla lentää?!"

"Dracula!" "Ilmielävä dracula!" "Apua!"

Hevonen heitti poliisin alas, mutta hän selviytyi kolhuitta.

"Pysäyttäkää pillastunut hevonen!" Tyttö huutaa (Taas sama tapaus hevosesta, mutta jotain muutakin.)

Minun täytyi hakea lasso ja ottaa hevonen kiinni, ennen kuin joku loukkaantuu.

"Nyt se dracula villitsi eläintarhan eläimet!" Eläimet siis rikkoivat aidan ja juoksivat pois levottomina.

"Yhä pahempaa!" Sanoin minä. "Minun on paras antaa hevosen mennä menojaan ja keskittyä norsuihin." Napattuaan norsun lassolla pyysin norsua tai Jumboa olemaan hosumatta, mutta se kiskoi koko ajan minua kohti kaupunkiin niin, jolloin draculan (minun) takia aiheutti eläimille sekä ihmisillekin liikenne-onnettomuuden.

Minä: "Älä viitsi, Jumbo! Se menee rikki! Norsu nostaa rikkinäisen auton ja tykkää kastaa sitä isossa lähteessä.

"Ikkunat ovat maalin peitossa" "Patsaita on kaadettu!"

Pormestari: "Vettä on polviin asti! Tämä on kaupungin kauhein laskiainen!"

Minä: "Minun on viisainta poistua niin kauan kuin minua vielä luullaan (oikeaksi) draculaksi."

En koskaan saanut selville unessa, ovatko ihmiset kuolleet tai edes loukkaantuneet onnettomuuden takia.

Palattuaan takaisin keksijälle pyysin häntä polttamaan nämä vaatteet ja kätkeä keppi sylen syvyyteen. Sanoin hänelle, että tulen huomenna selittämään koko tilanteen. Sitten menin kotiin.

Hiukan myöhemmin, unessa kolme pikku tyttöä, jotka esiintyivät ystävinään ja palasivat takaisin kotiin, olivat iloisia nähdessään tapahtuman, joten he pitivät juhlaa parhaana, kunnes dracula ilmestyi ja heidän mukaan se ei ainakaan ole kaupungin lasten syy. Kun tytöt näkivät minun torkahtavan olohuoneessa, tytöt jatkoivat keskustelun ja uskoivat minun olemaan tietämättä taivaallisesta juhlasta. He ajattelevat, että minulla on ollut kauhean tylsää. Mutta olin häveissään suurien väärinkäsityksien takia, joten minun oli pakko salata koko asian.

Tulkintaa, kiitos!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artphoto

      Oletko tullut toisesta kulttuurista ja ihmisryhmääsi kohdistuu ennakkoluuloja ja et halua edes puhua kaikista kulttuurieroista, koska tämän näkisin tuossa unessa. Huomasin, ettet puhu luultavasti suomea äidinkielenäsi ja uni viittaisi minusta tuohon mitä kerroin.

    • Ymmärtäjäsi

      Ei oikein kuulosta unelta, mutta hieno tarina. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe