Herjaaminen maksaa pöljät!

Tuomaristo

Ei näy tällä palstalla olevan tietoisuutta siitä kuinka se herjaaminen aikanaan päättyy ja tulee maksun aika. Kymmeniä tuhansia palaa rahaa ihan kaikkeen korvailuun, luulisi ihmiset nyt ymmärtävän, mutta eipä se päätä paljon pakota. Onko se suun soitto niin mukavaa että siitä pitää omakotitalon verran maksaa korvauksia? Ei ole ensimmäinen kerta kun täältä joutuu käräjille. Kyllä se aika kohta koittaa kun nimi julkaistaan lehdessä,mutta jokainen tyylillään ja tavallaan jos kerta rahaa löytyy käräjöimään turhista asioista joita suoltaa tänne kännipäissään tai muuten vajaana..

8

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarattomiaJaPöljiä

      Taitaa vaan käydä niin, että ne maksettavaksi tuomitut kymppitonnnit jää maksamatta, jos persaukiset kirjottelee pöljiä.
      Mutta hyvä muistutus kuitenkin. Taisi vaan tulla joillekin liian myöhään.

    • byyde

      pitää omakotitalon verran maksaa korvauksia?Voi vittu mitä paskaa.Tämän palstan kirjoittelijat välitä vittuakaan mistään korvauksista.Ne on hävinnyt tämän pelin elämän kanssa.

      • valkoistaroskaa

        Totta heillä ei ole muuta kuin tuulen puhaltama karvainen perse..
        Kajaanin roskasakki huumeineen ja kaljoineen on oma maailmansa.


    • vittuhakkaan

      Vittu mä hakkaan sut mä hakkaan oikeesti mähakkaan

    • kysynpähän

      Täyttyykö muka herjaamisen tunnusmerkit,jos kenenkään kokonimiä ei kerrota?

    • tynytane

      helja helja ei mina heljat kaikkia itteäni eniten voi surku kun olen surkea helja heljaa mina itteani.tynkä tane mianä olen heljaa heljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe