Suomalainen raiskattiin ja tapettiin Alanyassa !!!

AlanyassaAsuva

Helsinkiläisnainen joutui noin kaksi viikkoa sitten raiskauksen uhriksi Antalyassa.

Uhriksi joutunut nainen on 47-vuotias. Hän tapasi paikallisen 36-vuotiaan miehen ja lähti tämän matkaan.

Asiasta kertovat turkkilaiset ja sakasalaiset lehdet.

Suomalaisnainen ilmoitti raiskauksesta paikalliselle poliisille. Päivää myöhemmin hänet löydettiin kuolleena vuokratalosta. Ruumiin löysivät naapurit, jotka olivat ihmetelleet naisen katoamista.

Ulkoministeriö vahvistaa saaneensa tiedon tapauksesta. He ovat myös olleet yhteydessä uhrin omaisiin.

Raiskauksesta epäilty mies löytyi lehtitietojen mukaan ystävänsä kotoa. Hänet on vangittu.

IL

31

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaadukasMies

      Olikohan kiimassa rypevä mätisäkki?

      • KuraperseTomppa

        Laadukas mies???


    • VÄÄRÄPÄÄtOPI

      aloittelijalta haluaisin kysyä : VIELÄKÖ MUMMOSI PAINII ?????????

    • johasjahasjaa

      Eipä ole suomalaislehdissä mainittu mitään.

      Mitenkähän noille huorausrannoille käy, kun Erdoganin islamilainen valtio - hanke etenee?

    • YH_Mami

      Oli tarkoitus lähteä syyskuussa Alanyaan...En sit menekään

    • VoiHyväJumala

      Suomalaismediat vaikenevat tällaisesta. Tiedoittavat sitten nihkeästi ja vääristellen jos on pakko.
      Tällaiset tapauksethan voisivat antaa huonon kuvan paikasta ja vähentää siten turismia maahan.

      • KuraperseTomppa

        Sä olet surkea esitys.


      • Travelller

        Tuosta on useampi vuosi aikaa. Ei ole kaksi viikkoa sitten tapahtunut. Toiseksi ihan täällä suomessakin raiskataan naisia. Missä vaan voi sattua mitä vaan paikasta riippumatta aina löytyy sekopäisiä ihmisiä.


      • VoiHyväJumala
        Travelller kirjoitti:

        Tuosta on useampi vuosi aikaa. Ei ole kaksi viikkoa sitten tapahtunut. Toiseksi ihan täällä suomessakin raiskataan naisia. Missä vaan voi sattua mitä vaan paikasta riippumatta aina löytyy sekopäisiä ihmisiä.

        Voit kirjoittaa noista Suomen raiskauksista Suomi-aiheisilla palstoilla. Täällä kirjoitetaan Alanya-aiheista asiaa pelkästään. Se ei yhtään vähennä Alanyan raiskausten uhrien tuskaa tai kärsimystä, jos jossakin toisaalla on myös raiskattu.


    • NoMäti

      Haluaakohan mätisäkit tulla raiskatuiksi Alanyassa?
      Onkohan niillä joku omituinen mieltymys persraiskauksiin?

    • Justeerit

      Suomen media on kimpassa matkatoimistojen kanssa. Mitään negatiivista ei julkaista.

    • KaikkHyvin

      Se olin minä eikä mua raiskattu. Hengissä olen.

    • 3vuottavanhauutinen
      • Pysyn

        Ikävää luettavaa. Onneksi täällä kotosuomessa ei kukaan ryöstä, ei raiskaa eikä tapa. Nauttikaamme täysin rinnoin siitä.


      • Pysyaiheessakin
        Pysyn kirjoitti:

        Ikävää luettavaa. Onneksi täällä kotosuomessa ei kukaan ryöstä, ei raiskaa eikä tapa. Nauttikaamme täysin rinnoin siitä.

        Voit kirjoittaa noista Suomen raiskauksista, ryöstöistä ja tapoista Suomi-aiheisilla palstoilla. Täällä kirjoitetaan Alanya-aiheista asiaa pelkästään. Se ei yhtään vähennä Alanyan raiskattujen, ryöstettyjen tai tapettujen tuskaa tai kärsimystä, jos jossakin toisaalla on myös raiskattu, tapettu tai ryöstetty.


      • EiMV

        Sä jaat tänne joka päivä jotain mv-lehden juttuja, joissa ei ole käyty lähelläkään Alanyaa, niin pidä se kuolaa valuva suusi kiinni. Jokainen nauraa näille sun monta vuotta vanhoille jutuille, joiden todenperäisyyttä ei kukaan tiedä.


    • HyiHelvetti

      Analia- fanit vähättelevät tällaisia koska aikaa on kulunut niin paljon. Mikä olisi sopiva paheksuttavuusraja? Jos on yli vuosi mennyt niin ei pitäisi esiin tuoda, vai?

    • MatkailijaMisu

      Ei enää ikinä Alanyaan :(

      • näillämennäännyt

        En ole siellä koskaan ollut, enkä sinne koskaan mene :)
        Kotimainen lomapaikka tarjonta riittää mainiosti.
        Vielä kun "partalapset" saadaan palautettua lähtöpaikkaansa, niin hyvä.


    • HuolestunutMami

      Kuinkahan moni suomalainen on raiskattu Alanyassa?
      Luulen et luku on aika iso. Enemmistö ei todennäköisesti edes tee tapauksista ilmoitusta, koska se on Turkissa turhaa :(

      • PoliisinKaveri

        Alanyan poliisipäällikön tutkinnanjohtajan alaisen vuorotuuraaja kertoi minulle että vuosittain heillä kirjataan noin 3000 raiskausta.
        Suomalaisiin kohdistuneita näistä arvioidaan olevan 1000.

        Yhtään tekijää ei ole tuomittu koska tuntomerkkeinä on aina mainittu vain tummat hiukset.


      • Kuuraustatarvitaan
        PoliisinKaveri kirjoitti:

        Alanyan poliisipäällikön tutkinnanjohtajan alaisen vuorotuuraaja kertoi minulle että vuosittain heillä kirjataan noin 3000 raiskausta.
        Suomalaisiin kohdistuneita näistä arvioidaan olevan 1000.

        Yhtään tekijää ei ole tuomittu koska tuntomerkkeinä on aina mainittu vain tummat hiukset.

        Samaa kertoi MIT poliisin vessanpyttyjen kuuraajan kesälomittajien sijaisen sijainen. Suomalaiset ovat erityisen kysyttäjä.


    • NeitoPohjanmaa

      Ihmeelliseksi on touhu Alanyassa mennyt :(
      Kyllä jää nyt Alanyan matkat tekemättä

    • taas_lennetään

      Oli tarkoitus lähteä elokuun viimeinen Alanyaan, ja koska matkaa on odotettu pitkään, niin myös lähdetään.
      Kolme viikkoa aurinkoa ja ystävällisiä ihmisiä..

      Uutisia kun katsoo, niin euroopan turvallisin lomakohde.

    • tomohomppa

      Alanyan poliisipäällikön tutkinnanjohtajan alaisen vuorotuuraaja kertoi minulle että vuosittain heillä kirjataan noin 3000 raiskausta.
      "Suomalaisiin kohdistuneita näistä arvioidaan olevan 1000.

      Yhtään tekijää ei ole tuomittu koska tuntomerkkeinä on aina mainittu vain tummat hiukset."

      -homohomppa taas mielikuvituksineen pelissä.

    • faktalähde

      Missä on jutun lähde? Jos on raiskattu ja ilmoitettu poliisille, niin se on aina myös suurlähetystön asia. Joten alkuperäinen kirjoittaja mainitse fakta lähde.

    • Ivanhoe

      Onneksi meillä Suomessa ei noita raiskauksia tapahdu ja Tompalle tiedoksi raiskaaja ei ollut turkkilainen vaan Georgiasta kotoisin oleva kokki,kannattaisi varmaan selvittää faktat ennen kuin kirjoittelee tänne tärähtäneitten palstalle.

      • Ylinylläpidonesimies

        Voit kirjoittaa noista Suomen raiskauksista Suomi-aiheisilla palstoilla. Täällä kirjoitetaan Alanya-aiheista asiaa pelkästään. Se ei yhtään vähennä Alanyan raiskausten uhrien tuskaa tai kärsimystä, jos jossakin toisaalla on myös raiskattu tai se että raiskaaja ei ole mahdollisesti ollut turkkilainen.


      • TomppaOfFinland

        Eihän tämäkään Alanyassa ole tapahtunut vaan Antalyassa, kirjoita niistä Antalya-palstalle kurapersetomppa. Onhan noi vaikeita paikan nimiä, yritä edes, mutta älä sitä, että Alanya kuuluu Antalyaan. Tuskaa ja kärsimystä on noi sun paskatrollit, missä ei ole tarkoituskaan kirjoittaa asioista oikein. Äitiskin häpee sua turkkilaismiehensä kanssa.


    • TomppaTurpakiinni

      Koko raiskaus on Tom Jonesin keksintöä .
      Minä ainakin käyn Alanyassa poikystäväni luona , kuten ennenkin .

    • VoiKamalaaSentään

      Minä olen ymmärtänyt että juuri suuret turistikeskittymät keräävät koko maan rikolliset yhteen.
      Eihän ne siellä vuorilla voi ryöstää kuin toisiltaan.

      Turhaa on höpötellä ettei Alanyassa ryöstäjiä ja raiskareita olisi. Se suorastaan kuhisee noita.
      Killisilmät seuraavat ilkeinä viiruina öin ja päivin turistipolon taaperrusta odottaen sopivaa hetkeä.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe