Vältä Pakilan Risteyspaikkaa

risteyspaikkaväärähenki

kuin ruttoa!

63

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ysyys

      Miksi?

    • fatherheart

      Irti uskonnollisista fariseuksista! Hylkää entinen! Isän sydän koulutus 30.-31.7.2016 Paloheinäntie 9 Pakila Helsinki!
      Isän sydän koulutuksissa tilaa!

    • Linkkiii
      • Kristittyolen

        On elävän Jumalan seurakunta.


    • VaroitusVaroitusVaroitus

      Tuo heidän isänsä ei ole Isä Jumala vaan sarvipäinen PERKELE!!!

      ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE - OLEN OLLUT SIELLÄ JA TIEDÄN!!!

      • Huomioita

        Et vaikuta oikein tasapainoiselta. Demoniselta vaikutat.


    • Huh_huh_joo

      Järkyttävään malliin on mennyt. Kristinuskon nimissä kulkevat kaikenlaiset huijarit ympäri maapalloa, päämääränään rikastuminen uskonnillissävytteisellä viihdehömpällä.

      Ihminen joka ei ole lain kautta herännyt tuntemaan omia syntejään ei hän tarvitse Vapahtajaa. Viihdehömpästä hän etsii itselleen maallista vapahtajaa, ajankulua ja fiiliksiä. On hirveätä, jos ihminen kuvittelee viihtymällä pelastuvansa kadotuksesta.

      On raskasta tulla synnintuntoon, on raskasta läheä parannuksen tielle korjaamaan väärintekojaan ja tunnustamaan synnintekojaan. Viihde (myös uskonnollinen viihde) on vain pakotie pois totuuden kohtaamisesta. Se on kuitenkin edessä kun lähtö tulee täältä.

      Tunnista siis syntisi, tunnusta syntisi, ja ota vastaan armahdus, Jeesuksen verressä on syntiesi sovitus. Vain kohtaamalla totuuden itsestään, voi ihminen päästä vapaaksi synneistään, kun vie tämän taakkansa Jeesuksen ristin juurelle ja ottaa vastaan syntiensä anteeksiantamuksen evankeliumin. Meillä on veriset kädet kaikilla olemme murhanneet synneillämme Kristuksen. Mutta ihme taivaallinen on se että Jeesuksen veri murhaajansa käsissä pesee hänet synnistä.

      Ihmeellinen on Jumalan rakkaus, ei sitä koskaan kyllin voi käsittää. Murhaaja saa uskoa syntinsä anteeksi.

      Ongelma onkin siinä ettei murhaaja tunne, eikä tunnusta rikostaan. Näin hän hirvittävän tekonsa vähättelijänä ja kieltäjänä jää vaille anteeksiantamusta ja Jumalan siunausta.

      Turhilla puheilla ja ihmisopeilla petettyjä on järkyttävän paljon kristittyjen piirissä.

      • Herännyt

        Millon alat elää uutta elämää jos olet uudestisyntynyt. Et voi jäädä ikuisesti ristin juurelle nököttämään tai kuolet odottaessasi herätystä.


      • taivaanilo
        Herännyt kirjoitti:

        Millon alat elää uutta elämää jos olet uudestisyntynyt. Et voi jäädä ikuisesti ristin juurelle nököttämään tai kuolet odottaessasi herätystä.

        Täysin samat ajatukset täällä.Hän on ylösnouusut,Hän elää.


      • OlikoPaavaliVäärässä

        "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet RISTIINNAULITTUNA."


      • SanaRististä

        Paavali EI ollut väärässä! Sana RISTISTÄ on hullutus niille, jotka JOUTUVAT KADOTUKSEEN, mutta meille jotka uskomme, se on JUMALAN VOIMA!


      • taivaanilo
        SanaRististä kirjoitti:

        Paavali EI ollut väärässä! Sana RISTISTÄ on hullutus niille, jotka JOUTUVAT KADOTUKSEEN, mutta meille jotka uskomme, se on JUMALAN VOIMA!

        Minä nyt kyllä en ole menossa kadotukseen,Olen Jeesukselle rakas,tunnen Hänet ristiinnaulittuna,mutta myöskin ylösnousseena vapahtajana,ja siitä iloitsen,kiitän,karkeloin ja laulan ylistystä.Samalla myöskin elän Hänen tahtomallaan tavalla,olen ihminen ihmiselle.En itke kuollutta Jeesusta,iloitsen,Hän elää!Samoin tekivät opetuslapset nähtyään Jeesuksen.


      • SE.ON.TÄYTETTY

        Miksi ihmeessä sinun sitten piti nousta aivankuin puolustukseen? Sittenhän iloitset Jeesuksen RISTISTÄ, joka toimitti sinullekin Ilosanoman kuultavaksi --syntisi ollee sovitetut Hänen Veriuhrillaan?


      • taivaanilo
        SE.ON.TÄYTETTY kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinun sitten piti nousta aivankuin puolustukseen? Sittenhän iloitset Jeesuksen RISTISTÄ, joka toimitti sinullekin Ilosanoman kuultavaksi --syntisi ollee sovitetut Hänen Veriuhrillaan?

        Ja taas tätä lajia.Vastasin tämän SanaRististä kommentin takia,kun tuntui ,että tuomion pasuuna soi.Aivan kuin nousta puolustukseen ,täysin väärä tulkinta.Kuten kirjoitin,Hän elää ja haluaa että minäkin elän.Kuinka loukkavasti kirjoitat,syntisi ollee sovitetut Hänen Veriuhrillaan ja kysymysmerkki!!Siis tarkoitan sitä,että haluat osoittaa,että en ole oikea uskis.Iloitsen rististä ja ylösnousemuksesta!,


      • Marko_K
        Herännyt kirjoitti:

        Millon alat elää uutta elämää jos olet uudestisyntynyt. Et voi jäädä ikuisesti ristin juurelle nököttämään tai kuolet odottaessasi herätystä.

        Ristin selkänsä taakse jättäneiden herätys tunnetaan paremmin nimellä nauruherätys.


      • Viihde_ei_ole_parannus
        taivaanilo kirjoitti:

        Minä nyt kyllä en ole menossa kadotukseen,Olen Jeesukselle rakas,tunnen Hänet ristiinnaulittuna,mutta myöskin ylösnousseena vapahtajana,ja siitä iloitsen,kiitän,karkeloin ja laulan ylistystä.Samalla myöskin elän Hänen tahtomallaan tavalla,olen ihminen ihmiselle.En itke kuollutta Jeesusta,iloitsen,Hän elää!Samoin tekivät opetuslapset nähtyään Jeesuksen.

        Sinä et päätä kadotukseen menostasi, se on yksin Jeesuksen käsissä.

        Tähän vetosivat kadotetut ennenkin, Jeesus on tuttu kamu minulle. Ihmeitä ja tunnustekoja olen hänen nimessään tehnyt. Meidän kaduillamme hän opetti meitä.

        Totuus on tällaisille ihmisille karu.

        Matt. 10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

        Viihdekristitylle on karmea loppu tulossa, ellei Jumala ei saa sanansa kautta herättää synnin tuntoon ja armon kaipuuseen. Uskomaan Jeesuksen kärsimiseen
        minun syntieni vuoksi, kuolemaan, verenvuodatukseen, syntien sovitukseen hänen verensä kautta ja kuolleista yläanousemiseen.

        Parannukseen, kuten Raamattu asian ilmaisee.


      • Huh_huh_joo
        Herännyt kirjoitti:

        Millon alat elää uutta elämää jos olet uudestisyntynyt. Et voi jäädä ikuisesti ristin juurelle nököttämään tai kuolet odottaessasi herätystä.

        66 vuotta olen elänyt uskossa Kristukseen, hänessä vanhurskaana, hänessä pyhitettynä, hänen verellään puhtaaksi pestynä. Hallelujaa.

        Jeesuksen ristinviholliset suuttuivat, alkoivat neuvomaan pitkään ristin tiellä Jeesusta seurannutta. Älkää suuttuko parannussaarnaan, kuunnelkaa, rukoilkaa parannuksen armoa omalle kohdallenne.

        Sitä ei ihminen koskaan kadu, että hän Jeesusta seuraa, ristin ja itsensä kieltämisen tiellä. Ei päivääkään kadu.

        Totta toinen puoli kuitenkin. MYÖS FARISEALAISUUS eli omilla töillä ja toimilla hankittu vanhurskaus kelpaa silloin, jos ihmisestä ei tule Jumalan vanhurskaan lain alla 100% syntistä, joka on 100% Jumalan armosta, Kristuksen sovituksesta riippuvainen.


      • Vapauteen
        Viihde_ei_ole_parannus kirjoitti:

        Sinä et päätä kadotukseen menostasi, se on yksin Jeesuksen käsissä.

        Tähän vetosivat kadotetut ennenkin, Jeesus on tuttu kamu minulle. Ihmeitä ja tunnustekoja olen hänen nimessään tehnyt. Meidän kaduillamme hän opetti meitä.

        Totuus on tällaisille ihmisille karu.

        Matt. 10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

        Viihdekristitylle on karmea loppu tulossa, ellei Jumala ei saa sanansa kautta herättää synnin tuntoon ja armon kaipuuseen. Uskomaan Jeesuksen kärsimiseen
        minun syntieni vuoksi, kuolemaan, verenvuodatukseen, syntien sovitukseen hänen verensä kautta ja kuolleista yläanousemiseen.

        Parannukseen, kuten Raamattu asian ilmaisee.

        Sinä et ole vielä päässyt uskovan oikeaan vapauteen synneistä kun niitä koko ajan murehdit. Sielunvihollinen ovelasti tuo omavanshurslaille ihmisille tämän ansan, jatkuvan syntien seuraamisen ja ristin taikauskoisen kokemisen syntien anteeksi saamiseksi.

        Se on täytetty uhri jo Jeesuksen annettua henkensä, et voi mitään siihen lisätä murehtimalla. Olet siis vapaa synnistä. Älä anna sielunvihollisen ja muiden uskovien sitoa sinua ristin juurelle nököttämään. Lue sanaa ja mene eteenpäin. Etsi elävä srk. Ala elää elämää jonka Jumala sinulle tarkoitti.


      • taivaanilo
        Viihde_ei_ole_parannus kirjoitti:

        Sinä et päätä kadotukseen menostasi, se on yksin Jeesuksen käsissä.

        Tähän vetosivat kadotetut ennenkin, Jeesus on tuttu kamu minulle. Ihmeitä ja tunnustekoja olen hänen nimessään tehnyt. Meidän kaduillamme hän opetti meitä.

        Totuus on tällaisille ihmisille karu.

        Matt. 10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

        Viihdekristitylle on karmea loppu tulossa, ellei Jumala ei saa sanansa kautta herättää synnin tuntoon ja armon kaipuuseen. Uskomaan Jeesuksen kärsimiseen
        minun syntieni vuoksi, kuolemaan, verenvuodatukseen, syntien sovitukseen hänen verensä kautta ja kuolleista yläanousemiseen.

        Parannukseen, kuten Raamattu asian ilmaisee.

        Ei kukaan tervejärkinen kirjoita tuollaista!!!Olenko minä puhunut viihteestä!!!!!Myöskään sinä et voi tietää vaikka itse joutuisit kadotukseen,jos minäkään en tiedä.Kirjanoppineet ja farisealaiset tahtoivat tappaa Jeesuksen.Sinä et voi täällä määritellä kenenkään uskoa,vai oletko Jeesus?


      • Herännyt
        Huh_huh_joo kirjoitti:

        66 vuotta olen elänyt uskossa Kristukseen, hänessä vanhurskaana, hänessä pyhitettynä, hänen verellään puhtaaksi pestynä. Hallelujaa.

        Jeesuksen ristinviholliset suuttuivat, alkoivat neuvomaan pitkään ristin tiellä Jeesusta seurannutta. Älkää suuttuko parannussaarnaan, kuunnelkaa, rukoilkaa parannuksen armoa omalle kohdallenne.

        Sitä ei ihminen koskaan kadu, että hän Jeesusta seuraa, ristin ja itsensä kieltämisen tiellä. Ei päivääkään kadu.

        Totta toinen puoli kuitenkin. MYÖS FARISEALAISUUS eli omilla töillä ja toimilla hankittu vanhurskaus kelpaa silloin, jos ihmisestä ei tule Jumalan vanhurskaan lain alla 100% syntistä, joka on 100% Jumalan armosta, Kristuksen sovituksesta riippuvainen.

        66 vuotta ristin juurella ilman iloa?
        Huh mikä kohtalo sinulle on ollut.

        Kuka sinulle on suuttunut?

        Taidat elää omassa ns "uskovan" kuplassa, jossa on oma oppi.
        Kannattaisi kuitenkin opiskella raamatun oppia ja täyttyä Pyhällä Hengellä ja ilolla.


      • Provo
        Marko_K kirjoitti:

        Ristin selkänsä taakse jättäneiden herätys tunnetaan paremmin nimellä nauruherätys.

        Oletko jo kulkenut ristin juurelta eternpäin taivasta kohti?


      • Marko_K
        Provo kirjoitti:

        Oletko jo kulkenut ristin juurelta eternpäin taivasta kohti?

        "Ristiltä valo loistaa". Kannattaa kulkea valoa kohden. Pimeässä eksyy helposti.


      • Provo
        Marko_K kirjoitti:

        "Ristiltä valo loistaa". Kannattaa kulkea valoa kohden. Pimeässä eksyy helposti.

        Koskee tietysti sinua jos et kerran ole uskossa.

        Ok hyvä

        Tosin tarvitset myös hyvän srk

        http://www.ristintie.com/markku-veilo.html


      • RISTINPILKKAKANNETTAVA
        Vapauteen kirjoitti:

        Sinä et ole vielä päässyt uskovan oikeaan vapauteen synneistä kun niitä koko ajan murehdit. Sielunvihollinen ovelasti tuo omavanshurslaille ihmisille tämän ansan, jatkuvan syntien seuraamisen ja ristin taikauskoisen kokemisen syntien anteeksi saamiseksi.

        Se on täytetty uhri jo Jeesuksen annettua henkensä, et voi mitään siihen lisätä murehtimalla. Olet siis vapaa synnistä. Älä anna sielunvihollisen ja muiden uskovien sitoa sinua ristin juurelle nököttämään. Lue sanaa ja mene eteenpäin. Etsi elävä srk. Ala elää elämää jonka Jumala sinulle tarkoitti.

        Mene toki eteenpäin, kohti kaposaa Ovea, mutta älä unohda KANTAA RISTIÄSI! Jeesus, sinunkin Vapahtajasi sen sanoi: "JOKA EI OTA RISTIÄNSÄ, JA SEURAA MINUA, SE EIEIEI OLE MINULLE SOVELIAS." (Matt.10 Rk38)


    • Kirjakääröt

      Jer.28:8. Biblia. Ne prophetat, jotka minun edelläni ja sinun edelläs vanhasta olleet ovat, ne ovat ennustaneet monta maakuntaa ja suuria valtakuntia vastaan sotaa, onnettomutta ja ruttoa.

      • JEESUS.SAAPUU.YLLÄTTÄIN

        Tämä on jo tätä päivää, suomen Jeesusnuoret ovat ihan unessa, heidin nukuttamia ja rodhauwan! JEESUS SAAPUI YLLÄTTÄIN, 'JA NYT MÄ HUOMAAN, ALAS TÄNNE JÄIN, VALMIINA EN MÄ OLLUT.'(laulun sanoja)


    • KTS--

      Onko Pakilan risteyksessä joku halipuliseurakunta?

    • On.seurakunta

      Kirjanoppineet syyttivät Jeesusta ja nyt he syyttävät täällä iloisia vapaita uskovia. Heiltä löytyy synti-sana joka väliin ja risti, josta he eivät pääse eteenpäin. Raamatun opit aikuiseksi kristityksi kasvamisesta on heiltä salattu, koska omaoppi ja vanhurskaus on heidät vallannut.

      Tietyt yhteisöt lietsovat tätä harhaoppia. Näiden tunnusmerkki on lakihenkisyys ja muiden tuomitseminen keksittyjen oppien avulla. Ilottomuus vallitsee heidän kokouksissaan ja Jumalan läsnäolo puuttuu.

      Risteyspailka on oikea srk. Siellä on vapaus ja Jumalan läsnäolo.

      http://www.risteyspaikka.fi/

      • Ou_nou

        Olin valitettavasti erittäin harhaisen demonikarkottajaopettajan tilanteissa juuri tuossa seurakunnassa. Ei ollut tervettä menoa. Huhhuh. Heräsin näkemään torontolaisuuden kylvämän sekavuuden ja pimeyden jälkeenpäin, ja asiat selveni tämänkin suhteen.


    • Tehkää_parannus

      1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      • Vapauteen

        Menisitkö kadulle esittämään sanomasi, mutta vain jos olet oikeasti uskossa. Täällä tiedetään jo tuo risti-hokemasi niinkuin tuossa ylhäällä jo todettiin.

        Vaikutat pakkomielteiseltä, siitä tulee vapautua. Se on sitova synti.


      • sananVäärennettymaito

        Mitenköhän itse Jumala suhtautuu Hänen Armonsa halveksijaan?
        Ehkäpä samallatavalla..

        Aikaisemmissa textissä Pyhä Henki näköjään paljasti todeksi SYNNIN yhden iloitsevan kohdalla..yhtäkisti koki tulleensa syytetyksi, ja nousi äkkipuolustukseen!

        Olin jo erehtyä luulemaan häntä uskovaksi, uudestisyntyneeksi, uudeksi luomukseksi Herrassa..oletan, että kirjahyllystä löytyy v92 raamväännös, josta hänkin on kasvanut kohti pelastustaan...


      • minäminäsuurin
        sananVäärennettymaito kirjoitti:

        Mitenköhän itse Jumala suhtautuu Hänen Armonsa halveksijaan?
        Ehkäpä samallatavalla..

        Aikaisemmissa textissä Pyhä Henki näköjään paljasti todeksi SYNNIN yhden iloitsevan kohdalla..yhtäkisti koki tulleensa syytetyksi, ja nousi äkkipuolustukseen!

        Olin jo erehtyä luulemaan häntä uskovaksi, uudestisyntyneeksi, uudeksi luomukseksi Herrassa..oletan, että kirjahyllystä löytyy v92 raamväännös, josta hänkin on kasvanut kohti pelastustaan...

        Sinä olit erehtyä luulemaan.Ph.paljasti synnin!!Voiko narsistisempaa ihmistä olla.Joka itsensä ylentää,se alennetaan.


    • RaamattuPuhuu

      Niin, entäs se SISÄINEN elämä? Onko tullut mieleen?

      Siitä älämölö, mistä puute.

    • Mahdoton.Yhtälö

      Iloinen ja vapaa ihminen elää ja antaa muidenkin elää rauhassa omaa elämäänsä. Heitä ei esim. toisten homoilut voisi vähempää kiinnostaa.

      Seurakunnista ei vapautta löydy, sillä toiminta edellyttää sitoutumista.

    • PakilanPeltiJaHelistin

      PAKILAN PELTI&HELISTIN !

    • siinailtahaagarorjuus

      Galatalaiskirjeet..

    • HipHipHip

      Job. 40

      1. (40:6) Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:

      2. "Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
      3. Sinäkö teet tyhjäksi minun oikeuteni, tuomitset minut syylliseksi, ollaksesi itse oikeassa?
      4. Tahi onko sinun käsivartesi niinkuin Jumalan, ja voitko korottaa äänesi jylinän niinkuin hän?
      5. Kaunistaudu kunnialla ja korkeudella, pukeudu loistoon ja kirkkauteen.
      6. Anna vihasi kiivastuksen purkautua, ja masenna katseellasi kaikki ylpeät.
      7. Nöyryytä katseellasi kaikki ylpeät, ja muserra jumalattomat siihen paikkaan.
      8. Kätke heidät tomuun kaikki tyynni, sulje heidän kasvonsa salaiseen kätköön.
      9. Silloin minäkin ylistän sinua, kun oikea kätesi on hankkinut sinulle voiton.
      10. Katso Behemotia, jonka minä loin niinkuin sinutkin; se syö ruohoa niinkuin raavas.
      11. Katso, sen voima on lanteissa, sen väkevyys vatsalihaksissa.
      12. Se ojentaa jäykäksi häntänsä kuin setripuun, sen reisijänteet ovat lujiksi punotut.
      13. Sen luut ovat niinkuin vaskiputket, sen nikamat niinkuin raudasta taotut.
      14. Se on Jumalan töiden esikoinen; sen luoja ojentaa sille miekan.
      15. Sille kantavat satonsa vuoret, joilla kaikki metsän eläimet leikitsevät.
      16. Lootuspensaiden alla se makaa, ruovikon ja rämeen kätkössä.
      17. Lootuspensaat peittävät sen varjoonsa, puron pajut ympäröivät sitä.
      18. Jos virta hätyyttää, ei se säikähdy, se on huoleton, kuohukoon vaikka itse Jordan sen kitaan.
      19. Kukapa kävisi kiinni sen silmiin, lävistäisi heittoaseella sen turvan?
      20. Voitko onkia koukulla Leviatanin ja siimaan kietoa sen kielen?
      21. Voitko kiinnittää kaislaköyden sen kuonoon ja väkäraudalla lävistää siltä posken?
      22. Rukoileeko se sinua paljon, tahi puhutteleeko se sinua lempeästi?
      23. Tekeekö se liiton sinun kanssasi, että saisit sen olemaan orjanasi ainaisesti?
      24. Voitko leikkiä sillä niinkuin lintusella tahi sitoa sen tyttöjesi pidellä?
      25. Hierovatko pyyntikunnat siitä kauppaa, jakavatko sen kauppamiesten kesken?
      26. Voitko iskeä sen nahan täyteen ahinkaita ja sen pään kala-ahraimia?
      27. (40:32) Laskehan vain kätesi sen päälle, niin muistat sen ottelun; et sitä toiste yritä!
      28. (41:1) Katso, siinä toivo pettää; jo sen näkemisestä sortuu maahan."

    • HipHipHip

      Job. 42

      1. Silloin Job vastasi Herralle ja sanoi:

      2. "Minä tiedän, että sinä voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.
      3. 'Kuka peittää minun aivoitukseni taitamattomasti?' Siis on niin: minä puhuin ymmärtämättömästi, asioista, jotka ovat ylen ihmeelliset minun käsittää.
      4. Kuule siis, niin minä puhun; minä kysyn, opeta sinä minua.
      5. Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
      6. Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa."
      7. Mutta senjälkeen kuin Herra oli puhunut Jobille nämä sanat, sanoi Herra teemanilaiselle Elifaalle: "Minun vihani on syttynyt sinua ja sinun kahta ystävääsi kohtaan, koska ette ole puhuneet minusta oikein niinkuin minun palvelijani Job.
      8. Ottakaa siis seitsemän mullikkaa ja seitsemän oinasta, käykää minun palvelijani Jobin luo ja uhratkaa puolestanne polttouhri, ja minun palvelijani Job rukoilkoon teidän puolestanne. Tehdäkseni hänelle mieliksi en saata teitä häpeälliseen rangaistukseen siitä, ettette puhuneet minusta oikein niinkuin minun palvelijani Job."
      9. Niin teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli heille puhunut; ja Herra teki Jobille mieliksi.
      10. Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut.
      11. Ja kaikki hänen veljensä ja sisarensa ja kaikki hänen entiset tuttavansa tulivat hänen tykönsä ja aterioitsivat hänen kanssaan hänen talossansa, ja he surkuttelivat ja lohduttivat häntä kaikesta siitä onnettomuudesta, jonka Herra oli antanut kohdata häntä. Ja he antoivat kukin hänelle yhden kesitan ja yhden kultarenkaan.
      12. Ja Herra siunasi Jobin elämän loppupuolta vielä enemmän kuin sen alkua, niin että hän sai neljätoista tuhatta lammasta, kuusi tuhatta kamelia, tuhat härkäparia ja tuhat aasintammaa.
      13. Ja hän sai seitsemän poikaa ja kolme tytärtä.
      14. Ensimmäiselle hän antoi nimen Jemima, toiselle nimen Kesia ja kolmannelle nimen Keren-Happuk.
      15. Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret; ja heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla.
      16. Tämän jälkeen Job eli vielä sataneljäkymmentä vuotta ja sai nähdä lapsensa ja lastensa lapset neljänteen polveen asti.
      17. Sitten Job kuoli vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena.

    • Odotusta.sydn.tulvillaan

      Jobbia, kerrohan mitä aiot opettaa tästä tekstistä.

      Me odotamme?

      • HipHipHip

        Mitähän jos kerrankin ulkopuolisen auktoriteetin sijaan harrastaisitte sisälukua? :)


      • Sydn
        HipHipHip kirjoitti:

        Mitähän jos kerrankin ulkopuolisen auktoriteetin sijaan harrastaisitte sisälukua? :)

        Jos sulla on jokin Jumalan kulma asiaan? Odotamme.

        Olen siion srk Mahdollisuus muutokseen kokouksessa.

        En nyt vois lukemaan


      • HipHipHip

        Pyhällä Hengellä on, ei mulla.


    • Jeesus.sanoo

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

      • Yliluonnollista

        Istun nyt siion srk ja täällä opetetaan oikein tämä jae.


      • Siionsrk
        Yliluonnollista kirjoitti:

        Istun nyt siion srk ja täällä opetetaan oikein tämä jae.

        Täällä ei jossitella..

        http://www.siion.net/


    • Näinsemenee

      Kiitos mainoksesta. Pitää käydä katsomassa.

      • NäkyNäky

        Muuten ok. mutta Hilvolle nou nou.


    • kehittyykökehitys

      Joko siellä noustaan katonrajaan lillumaan vai yhäkö maa vetää enempi puoleensa?

    • kjghhjgk

      ohi on tullut käveltyä useat kerrat... sisälle tuskin menen kun taisivat olla Herzogin tukijoita?

      • Okokokok

        H on ok


      • nounounounou
        Okokokok kirjoitti:

        H on ok

        Ei todellakaan ole, mikäli tarkoitat Hilvoa. Ällöttävä, vastenmielinen eksyttäjä.


      • SiionissaUpotuskastettu

        Kyllä se yritti tarkottaa Herzogia. Siion oli vielä ok, sillon joskus Raunon paimentaessa..vanhuuttaan hänkin jo kenties ylennetty Kirkkauteen (nauruherätyksistä ei pitänyt eikä uusiviineistä).


      • nounounounou
        SiionissaUpotuskastettu kirjoitti:

        Kyllä se yritti tarkottaa Herzogia. Siion oli vielä ok, sillon joskus Raunon paimentaessa..vanhuuttaan hänkin jo kenties ylennetty Kirkkauteen (nauruherätyksistä ei pitänyt eikä uusiviineistä).

        Hilvohan se sitä Herzogia oli tänne tuomassa. Eli samaa sakkia.


      • Hyvä.veli
        nounounounou kirjoitti:

        Hilvohan se sitä Herzogia oli tänne tuomassa. Eli samaa sakkia.

        Onko Heikki Hilvo kysessä?
        Evlut veli Herrassa. Ihan ok veli.


      • Ysymy
        nounounounou kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, mikäli tarkoitat Hilvoa. Ällöttävä, vastenmielinen eksyttäjä.

        Perustelu ilman omia tunteita?


      • nounounounou
        Ysymy kirjoitti:

        Perustelu ilman omia tunteita?

        Siellä missä eksyttävä harhaopetus, siellä takuuvarmasti Hilvo paikalla.
        Kyllä tämä on kaikkien Raamatun totuutta ja Totuuden Sanan oikeaa jakamista rakastavien tiedossa. Hilvolla on omat faninsa, kuten kaikilla eksyttäjillä ja tunnut kuuluvan niihin. Te ette Raamatullisista perusteluista piittaa, vaan seuraatte sokeasti näitä eksyttäjiä, jotka ovat teidät lumonneet.


      • Kristityt
        nounounounou kirjoitti:

        Siellä missä eksyttävä harhaopetus, siellä takuuvarmasti Hilvo paikalla.
        Kyllä tämä on kaikkien Raamatun totuutta ja Totuuden Sanan oikeaa jakamista rakastavien tiedossa. Hilvolla on omat faninsa, kuten kaikilla eksyttäjillä ja tunnut kuuluvan niihin. Te ette Raamatullisista perusteluista piittaa, vaan seuraatte sokeasti näitä eksyttäjiä, jotka ovat teidät lumonneet.

        Taidat olla yhtä ylpeyden sokaisema
        kuin owm johtaja joka kertoi kiertävänsä Suomea nyt ja kiirehtivänsä
        sammuttamaan herätystä joka eripuolilla ilmenee uskoontulona ja paranemisina.


      • nounounounou
        Kristityt kirjoitti:

        Taidat olla yhtä ylpeyden sokaisema
        kuin owm johtaja joka kertoi kiertävänsä Suomea nyt ja kiirehtivänsä
        sammuttamaan herätystä joka eripuolilla ilmenee uskoontulona ja paranemisina.

        Jos nyt ylipäänsä tässä maailmassa voi olla jostain asiasta varma, niin se on takuuvarmasti se, että Hilvon, Ojareksen, Herzogin ja RHB:n kaltaisten eksyttäjien toimesta mitään aitoa Pyhän Hengen aikaansaamaa herätystä ei tule tänne Suomeen, eikä mihinkään muuallekaan. Korkeintaan jotain tyhjää sielullista fiilistelyä, joka ei kanna mihinkään, eikä anna mitään pysyvää rauhaa, joka kantaisi jopa kuoleman rajankin taakse.
        Ainoa kerskaukseni ja ylpeydenaiheeni on ristiinnailittu Jeesus ja Hänen Pyhä Henkensä sisimmässäni. Kiitos ja ylistys ja kunnia siitäkin kuuluu yksin Herralle, nyt ja aina ja iankaikkisesti. Aamen.
        Mitä Tapani Suontoon tulee, hän on mies paikallaan. Uskollinen ja todellinen Herran palvelija, jota synnin turmelevat väärähenkiset pilkkaavat ja valehdellen panettelevat, koska heillä ei ole sisimmässään rakkautta Totuuteen.
        Sinunkaltaisesi totuuden vääristelijät joutuvat kyllä tekemään tiliä kaikista turhista sanoista aikanaan kaikkivaltiaan Jumalan edessä.


      • Näinhänseon
        nounounounou kirjoitti:

        Jos nyt ylipäänsä tässä maailmassa voi olla jostain asiasta varma, niin se on takuuvarmasti se, että Hilvon, Ojareksen, Herzogin ja RHB:n kaltaisten eksyttäjien toimesta mitään aitoa Pyhän Hengen aikaansaamaa herätystä ei tule tänne Suomeen, eikä mihinkään muuallekaan. Korkeintaan jotain tyhjää sielullista fiilistelyä, joka ei kanna mihinkään, eikä anna mitään pysyvää rauhaa, joka kantaisi jopa kuoleman rajankin taakse.
        Ainoa kerskaukseni ja ylpeydenaiheeni on ristiinnailittu Jeesus ja Hänen Pyhä Henkensä sisimmässäni. Kiitos ja ylistys ja kunnia siitäkin kuuluu yksin Herralle, nyt ja aina ja iankaikkisesti. Aamen.
        Mitä Tapani Suontoon tulee, hän on mies paikallaan. Uskollinen ja todellinen Herran palvelija, jota synnin turmelevat väärähenkiset pilkkaavat ja valehdellen panettelevat, koska heillä ei ole sisimmässään rakkautta Totuuteen.
        Sinunkaltaisesi totuuden vääristelijät joutuvat kyllä tekemään tiliä kaikista turhista sanoista aikanaan kaikkivaltiaan Jumalan edessä.

        Jokaisella on nobody oma mielipide. Jokaisella on 😈


      • Voihuuto
        Näinhänseon kirjoitti:

        Jokaisella on nobody oma mielipide. Jokaisella on 😈

        Mutta mikä on totuus?

        Se fariseukset ei löydy. He ylpeitä hengettöminä kiertää suomea pakkomielteinen vallassa


    • Tiedotusta

      Olen risteyspaikassa nyt juuri!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe