Hyvä ruokapaikka Tallinnassa?

ravintolaan

Moi
Tallinnaan tarkoitus reissata ja käydä hyvin syömässä.
Mitä ravintolaa suosittelisitte?

25

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seikkailutarinoita

      Jos tarkoitus ei ole suorastaan törsätä mutta syödä kuitenkin hyvin ja runsain annoksin: Seiklusjutte maalt ja merelt, snadisti sivussa ydinkeskustasta Stockan nurkilla.

      http://seiklusjutte.ee/index.php/en/

    • kala_

      Tallinnassa kannattaa panostaa kunnon pihviin.

    • ErikRoost

      Kunnon potkan saa Olde Hansasta. Suosittelen myös talon leipää, valkosipulivoita ja hunajaolutta. Pegasuksessa syön sitten kalaa. Aivan mainiota!

    • Wanhavana

      OldeHansa on tosiaan ehdoton kohde ja tietysti oman reissun väärti. Kaikki, mitä palvelijat pöytään kantavat, on keskiaikaisten tottumusten mukaan maustettu, kaikki raaka-aineetkin ovat keskiajalle uskolliset.
      Miltäpä kuulostaisi Kreivi von Üksküllin villisikavati suomalaisittain edulliseen reilun 25 euron hintaan. Kunnon pihvi toki löytyy. Esimerkiksi Pippuripussi sisäfilee. Se on saanut kehuja ja moni palaa syömään sen toistekin. Parhaiden ystävien seurassa.

      • AuriH

        Olde Hansa on Tallinnan paras ravintola. Erinomainen ruoka sekä palvelu. Itse käyn siellä melkeimpä päivittäin.


      • Koplinkingi
        AuriH kirjoitti:

        Olde Hansa on Tallinnan paras ravintola. Erinomainen ruoka sekä palvelu. Itse käyn siellä melkeimpä päivittäin.

        LIDO on Tallinnan hinta-laatusuhteeltaan paras ruokaravintola. Siitä ei mitään epäilystä.


      • LidoIhanPaska
        Koplinkingi kirjoitti:

        LIDO on Tallinnan hinta-laatusuhteeltaan paras ruokaravintola. Siitä ei mitään epäilystä.

        Lidon teollisuuseineksistä ei kannata kenenkään maksaa centtiäkään, huonommat ruuat kuin sairaaloissa.


      • melkeimpä.uskoin
        AuriH kirjoitti:

        Olde Hansa on Tallinnan paras ravintola. Erinomainen ruoka sekä palvelu. Itse käyn siellä melkeimpä päivittäin.

        Melkeimpä tekstimainontaa, näytät olevan Hansan työntekijöitä.


      • ElänVuotta2016

        Miksi ihmeessä haluaisin syödä "keskiaikaisesti"???

        Kuulostaa ankealta.


      • jfi0ii
        LidoIhanPaska kirjoitti:

        Lidon teollisuuseineksistä ei kannata kenenkään maksaa centtiäkään, huonommat ruuat kuin sairaaloissa.

        Samaa mieltä tuosta, missään syömässäni tuotteessa ei ollut niin sanottua keittiön makua tai hajua, kaikki oli kuin metritavaraa. Jälkkäriksi valitsema kakunpala jokin oli kuin Lidlin ikikakusta.


    • MustLammas

      Olde Hansa on totta toki se ehdoton valinta jokaiselle Tallinnassa vierailevalle, mutta on kaupungissa muitakin loistavia mestoja ruokailua varten. Mainittakoon vaikka Pegasus ja Boca, eikä eksoottistakin eksoottisempi Must Lammaskaan ole yhtään hullumpi vaihtoehto. Käypä lukaisemassa lisää Tallinnasta, mukaan lukien sen ruokailutarjonta, tässä osoitteessa: http://kaupunkilomalle.com/tallinna

      • Häikäisevää asiantuntemusta! Eikös ravintola Must Lammas suljettu jo kolmisen vuotta sitten..?


    • KopiOko3

      Mitä tarkoittaa tuo pippurisäkki? Eikös Tallinnassa ole myös kopioravintola PepperSack joka imitoi Olde Hansan jäljitelemätöntä tunnelmaa.

      • cerene

        Olde Hansa on menestynyt siksi, koska sen on perustanut suomalainen, jolloin on kulttuuria ja kärsivällisyyttä kehittää menestyvä ravintola.
        Virolainen ravintolanomistaja, jos ei tee tiliä kolmessa kuukaudessa, irtisanoo jo pikkuisen kehittymään päässeen henkilökunnan ja ottaa tilalle halvimpia paskahalvauksen saaneita vittunaamoja 14 tunnin työpäivällä.


      • VainoTT

        Ravintolan nimi tulee ravintolarakennuksen historiallisesta omistajasta, nimeltään Hans Pepersack (pippurisäkki).

        Tuohon aikaan, perimätiedon mukaan, aatelisilla oli tapana olla hiukan ivallisia tavallisia kansalaisia kohtaan, ja he kutsuivatkin mm. yrttikauppiaita “pippurisäkeiksi” mutta Hansin suku oli ottanut pilkkausnimen aidoksi sukunimekseen, koska he halusivat osoittaa etteivät hävenneet tuolloin erittäin tuottoisaa ammattiaan.


      • PenaN
        cerene kirjoitti:

        Olde Hansa on menestynyt siksi, koska sen on perustanut suomalainen, jolloin on kulttuuria ja kärsivällisyyttä kehittää menestyvä ravintola.
        Virolainen ravintolanomistaja, jos ei tee tiliä kolmessa kuukaudessa, irtisanoo jo pikkuisen kehittymään päässeen henkilökunnan ja ottaa tilalle halvimpia paskahalvauksen saaneita vittunaamoja 14 tunnin työpäivällä.

        Juu, suomalainen konkurssin tehnyt k-kauppias on yksi perustajista. Kaverinsa kanssa pitivät Kaubahall-nimistä ruokakauppaa.


      • TerveisinAuriJaPentti

        Suomessa kannattaa tehdä "hallittu" konkurssi ja ottaa siitä kaikki irti. Näin me teimme! Viroon muutto ja sinne kirjansa siirtäminen oli suosittua jo reilut kaksikymmentäviisi vuotta sitten. Virossakin pystyi keplottelemaan hyvillä suhteilla ja rahalla. Jotkut siellä menestyivät, toiset eivät. Töölön runkkari menetti siinä pelissä kaiken. Henkensäkin!


    • VivaLaRussia

      Lasnamäessä on useita kotiravintoloita, joita sydämelliset venäläisperäiset baabuskat pitävät.

      Ruoka on loistavaa, palvelu erinomaista ja hinnat maat syleileviä!

    • Suosittelen.-
      • TaaviR

        Tuohan sopii sinulle, kun pitäisi se annos melkein ilmaiseksi saada.
        Joillakin taas on jopa käyttää rahaa Tallinnassa.


      • SossunElätti

        Sossusta tulee rahaa niiin vähäään, pakko tinkiä


    • jgjyjyfy

      Noin 20 min satamasta kävelee löytyy F-Hoone. Ihan paras paikka! Suosittelen.

    • Mau76088

      Ravintola Oliver, vanhassa kaupungissa pääkadulla.Kotisivut suomeksi.Tunnelmallinen.Hyvä palvelu ja erinomaista ruokaa.Alkupaloina esim. bruchettaa ja leipäsipsejä, pääruuan voi koota itse:pihvi/perunat/kastike.

    • Itse suosittelen esim. Vapianoa, St. Patricksia, Pizza Grandea tai vaikka Eat all you can-buffetia. Kaikki nuo ovat halpoja ja safka on hyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe