lapualaiset on ylpeitä

ainpitanypohj

Jos tulee vieraspaikkakuntalainen esim.hovin terassille ni voi jeesus mitä katseita siihen luodaa, jos ei ny satu oleen joku missi. Ja ne katseen luojat kyl sais kattoo itte peiliin. 😐 nii juntteja mut muka niin vastuttomia gentlemanneja 😒

12

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppmmkkoo

      Tarkoitat varmaan vastuttamattomia Gentlemanneja !

      • Nurmoost

        Mä olen iso ja komee. Mä istun, missä mä haluun. Muut istuu, mihin ne mahtuu. Lapualaaset on pikku poikii muhun verrattuna. Sama juttu Lapuan nakkikioskilla. Mä oon nurmoost. :)


      • naisten_itkettäjä
        Nurmoost kirjoitti:

        Mä olen iso ja komee. Mä istun, missä mä haluun. Muut istuu, mihin ne mahtuu. Lapualaaset on pikku poikii muhun verrattuna. Sama juttu Lapuan nakkikioskilla. Mä oon nurmoost. :)

        Eikös uusimmassa kummelin leffassa ollu kuvaus Nurmoolaisista ja etelä-pohjalaisista yleensäkkin...


    • rypsijarapsi

      Ei sielä ketään kattota, kaikki niin jeesuksen juovuksis ettei kukaan mitään edes näe.....

    • sekin

      voiko täältä muuta orottaakaan kun on maineensa veroinen.

    • komeaaaa

      ei oo pakko tulla hovin terassille paree sellaase mennä vaikka abchen.Lapuan naiset
      on tunnetusti komeita.............

    • rfrtfr

      Kyllä jokku juntit abc:llakin mulkoilee niskakarvat pystys ulkopaikkakuntalaasia. Uhoolevat sitten jälkeenpäin keskenään, kuinka olisi voitu vetää turpaan sitä tuntematonta jaffapullon ostajaa.

      Ristuksen juntiiiiit!!!!!

      • taunot

        tarina pöydät on jo varattu niin kattoo mihin istut täällä.


    • hggfdjk

      Vieläkös se lyhytkasvuunen isoopäinen uhooja asuu lapualla? Siis se joka selevinkipäin kävelöö miäheltä kaupaskin muiren päälle, ja yrittää pitää hartiat mahrollisimman leviällä, osuakseen muihin tahallaan. Onko jo rauhoottunu vai uhuaako viälä kylillä?

    • kukaniistä

      Kyllä noita isoo päisiä Lapualla piisaa, mutta ei oikeen viälä seleviä kuka niistä.

    • pesäää

      Luhurikasta saa tänään ...

    • ravitttttt

      oon seinäjoelta istun ja seison kuten haluan oon vielä komeampi hahhaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe