Haluaako transu heteronaista

Transuille

Olen siis hetero henkeen ja vereen.
En koe naisissa mitään seksuaalista vetovoimaa enkä nauti naisten seurastavaan kaipaan ybermiehistä miestä. Joka ei ole nykyajan tatuoitu lihaskimppu ilman tunteita ja aivoja. Onko mulla menekkiä transumarkkinoillla?
En ole kaunis nainen

12

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummallinen kysymys o_O

      Oletan, että kysyt nyt suunnilleen "Voiko transmies olla minusta kiinnostunut vaikka olen hetero?" Jos kyseessä on hetero transmies, niin miksei voisi olla. Kauneus on katsojan silmässä jne, luonne ja henkilökemia sitäkin tärkeämpiä (ainakin osalle ihmisistä). Mutta jos sinulla on hyvin vahva oma käsitys siitä, että mikä on miehinen mies ja heterous sydäntä lähellä, niin pystyisitkö sinä hyväksyä transmiestä miehenä? Siinäkin tapauksessa, että hänellä tod näk ei olisi perinteistä mieselintä?

      Mutta vähän on semmonen maku tässä taas, että transmiehet olisi jotenkin B-luokan ihmisiä. Kun ei normaalia miestä saa, niin kelpaako sitten "transulle" Toivottavasti tulkitsin vain väärin.

      • Levai

        Todennäköisesti tulkitsit väärin. "Transu" itse asiassa on viitannut ja viittaa pääosin transvestiittiin, vaikka nykyaikana sitä tunnutaan käytettävän viittaamaan transsukupuolisiinkin. Eli todennäköisesti aloittaja hakee ihan cis-miestä, joka on kosketuksissa naiselliseen puoleensa.


      • Väärältä_pohjalta

        Noin 90% tranvestiittimiehistä on heteroita, joten eiköhän joku "transu" löydy aloittajallekin. Ainoa no-no tekijä on tuo haukumanimen (transu) käyttö joka osoittaa aloittajan väheksyvän transihmisiä.


      • Levai, tiedän että näinhän ne asiaan yhtään perehtyneet tuota sanaa käyttää, mutta sepä se ongelma on, kun termit näyttää olevan vähän hakusessa välillä. :)


      • Levai
        Kviini kirjoitti:

        Levai, tiedän että näinhän ne asiaan yhtään perehtyneet tuota sanaa käyttää, mutta sepä se ongelma on, kun termit näyttää olevan vähän hakusessa välillä. :)

        Tiedän hyvinkin ja ymmärrän. Joskus on tosi vaikea saada kiinni siitä, mitä ihmiset hakee transulla. ^^' Transvestiitti ja transsukupuolinen ei kuitenkaan ole sama asia. :)


    • hohhoijaaaa

      No itse kyllä toivon, että kukaan transmies tai sen puoleen transvestiitti ei alennu seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on heihin noin alentuva asenne kuin aloittajalla.

    • vansagain

      Aika harvinaista, että 100% heteronainen ei yhtään viihdy naisseurassa, toisin kuin lähes kaikki heteronaiset.

    • Mua ainakin kiinnostaa transu!!! mitä tiukempi sen parempi. Tärkeintä on että tykkää seksistä,on se sitten pyllyseksiä tai normaalipanoa

      • guftseesytsgxcxg

        Transulta saat pelkkää pyllypanoa.


      • osa_aikatyttöilijä

        transvestiitit on yleensä heteroja, että se siitä!


    • Sateenkaarenalla

      Aloittaja tarkoitti, ettei tunne seksuaalista vetoa toisiin naisiin. Itse olen lesbo ja joskus ihmettelen, jos näen kaksi heteronaista(ystävät) yhdessä vaikka kahvilassa kahvittelemassa, että pitävätkö he toisiaan edes missään määrin viehättävinä. Ymmärrän, jos ei tunne vetoa samaa sukupuolta kohtaan, mutta välillä tulee mietittyä kaikenlaista. Sana transu on minusta haukkumasana, ainakin monet tiitit kokee sen niin puhumattakaan transsukupuolisista. Henkilö, joka ei ole LGBT-ihmisiä eikä hänellä ole sellaisia tuttujakaan eikä ole perehtynyt asioihin, voi helposti käyttää termejä väärin ellei sitten joku opasta häntä. Valtaosa tiiteistä on heteroita, vaikka transvestismi ei ole sidoksissa seksuaaliseen suuntautumiseen. Transsukupuolisista löytyy sitten niin heteroita, homoseksuaaleja kuin biseksuaalejakin. Monet transvestiitit varmasti haluavat itselleen ainakin naispuolisia ystäviä, joiden kanssa voi esimerkiksi käydä katselemassa vaatteita tai mennä vaikka jonnekin kahville/teelle.

    • Anonyymi

      Heteronainen haluaa ybermiehisen miehen, ja pohtii voisiko transvestiitti olla hänelle sopiva...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe