Suosituimmat Suomibaarit Inglesissä

Mihin-Inglesissä

Kertokaahan mitkä ovat ne suosituimmat baarit Inglesissä.

Uskon että Kuparipannubaari on varmaan jonkun trollin suosiossa, mutta mihin oikeasti kannattaa mennä? Iskelmäbaariin?

Emme halua maksaa kahta euroa siitä että pääsee vessaan, kuten Kuparipannussa pitää asiakkaiden maksaa. Ei siis Kuparipannuun.

Olen lukenut että Karhuravintola on Inglesin suosituin? Onko perää? Vieressä on myös Hawaii-ravintola. Sinnekö siis? Ainakin ne ovat Inglesin edullisimpia suomalaisravintoloita.

Olemme vain tavallisia reissaajia, joten en usko että Kuparipannuun meillä on varaa.
Toisaalta...emme halua myöskään mikrossa sulatettuja kaalikääryleita saati mikro-makkaraperunoita. Näitä kun tarjoaa vain Kuparipannu, kunnes saavat sen keittiön joskus.

274

4864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akin.Vastustaja

      Suosituimmat baarit?? Hmm, nyt pitää erotella oikeat ravintolat ja baarit.
      Esimerkiksi Kuparipannulla ei ole ravintolalupia, siksi se on vain baari.

      Suosituin baari on varmaan Iskelmäbaari. Suosituin ravintola on joko ravintola Mummola, tai sitten Karhuravintola. Kovaa kamppailua käy Hawaii-ravintola.

      Kuparipannun omistajista ei kannata välittää. Pian saat varmaan kuulla olevasi trolli tai pienipää Kuparipannun Akin toimesta. Aki on yksi joka omistaa pannun, eli motivaatio mainostaa kuparipannua on sitten siinä.

      • boikottiin.kuparipannu

        No ei kai nyt kukaan käy kuparipannussa enää,varsinkaan kun kävi ilmi että jo pelkästään vessassa käynti maksaa asiakkaille kaksi euroa!!


    • MummolaanMenemme

      Kannatta suunnata ravintola Mummolaan. Se on ainoa ravintola joka on suunnattu suomalaisille. Lisäksi se on ainoa asiallinen ravintola. Siellä ei tarvitse pelätä että joku oksentaa päällesi, kuten Kuparipannussa täytyy pelätä.

      • juupasjoo

        Niin


    • kohtimummolaa

      Mummola on suosituin. Mene sinne. Siellä muutkin laatutietoiset on.

    • eikumpaankaan

      Joko Karhuravintola tai Hawaii-ravintola. Siinä parhaat Inglesissä. Kuparipannu ja mummola on jotain junttien paikkoja.

    • rahastuksenmakua

      Onko tämä Kuparipannu nyt se sama baari joka viime talvena veloitti asiakkailta viisi euroa siitä että asiakkaalle annetaan kuitti?

      Uskomatonta porsastelua kuparipannulta, ja nyt vielä kuulin että pannussa veloitetaan kaksi euroa että asiakas pääseen vessaan.

      Mitä jos ei ole rahaa. Lattiallako lasken?

      • Homohanolet

        Kun (ei jos) sinulla ei ole rahaa, pysyt kotona vai menetkö taas homona Mummolaan.


      • EiArmoaPienipäälle

        Jopa on zikainfulessan pienenä sairastanut pienipää urakoinut aamulla klo 4 jälkeen monta juttua. Perustanut tämänkin ketjun vain yhtä tarkoitusta varten.
        Todella surkimus.


      • ahistaakoPaljonkin

        Jos makkaraperunat ei näillä helteillä oikein tee kauppaansa, on sitä laatuaikaa trollailla vaikka aamuyöstä. Varsinkin jos panta puristaa noinkin kovaa.....


      • Ilmainenmuualla

        Kieltämässä aika törkeätä että Kuparipannu veloittaa asiakkailta vesssamaksua pari euroa. Mut toisaalta kait se niiden vessojan siivouskin maksaa niin kaipa se pitää ymmärtää. Itse en olisi ihan valmis menemään baariin joka tommosta tekee.


      • mömmö.lä

        Katsokaa kellonaikoja. Trolli aloitti keskiyöllä klo 4:19 ja sitten muutaman minuutin välein jatkaa klo 4:33 een. Lopulta sammuu. Useita viestejä ihan puuta heinää kännipäissä kirjoitettu. Huonoa mainosta mömmölälle.


      • PienipääORG
        EiArmoaPienipäälle kirjoitti:

        Jopa on zikainfulessan pienenä sairastanut pienipää urakoinut aamulla klo 4 jälkeen monta juttua. Perustanut tämänkin ketjun vain yhtä tarkoitusta varten.
        Todella surkimus.

        Jo nyt on vittu ettei mene sulle jakeluun! Sanoin jo että trollaan pannujuttuja vasta kun sun Kuparipannu on auki, tai aikaisintaan pari viikkoa ennen sitä. Lisäksi mulla on tapana nukkua yöllä.
        Positiivinen juttu on kun joku jaksaa kesälläkin vääntää pannutrollia :)

        Taidat haukkua kaikkia asiakkaita pienipäiksi jotka eivät tykkää baaristasi? Muista kuitenkin että MINÄ olen original pienipää! Trolleista suurin! Kusipäiden kuningas!


      • Taasnaurattaaaaa
        PienipääORG kirjoitti:

        Jo nyt on vittu ettei mene sulle jakeluun! Sanoin jo että trollaan pannujuttuja vasta kun sun Kuparipannu on auki, tai aikaisintaan pari viikkoa ennen sitä. Lisäksi mulla on tapana nukkua yöllä.
        Positiivinen juttu on kun joku jaksaa kesälläkin vääntää pannutrollia :)

        Taidat haukkua kaikkia asiakkaita pienipäiksi jotka eivät tykkää baaristasi? Muista kuitenkin että MINÄ olen original pienipää! Trolleista suurin! Kusipäiden kuningas!

        Hahahahaa, taas naurattaa!! Onhan tässä pitänyt pitää pannuntrollausta yllä kesälläkin. Haastan muuten sinut tulevalla kaudella. Itselläni on nyt uusi läppäri käytössä ja toinen varakoneena. Hommaan talvella toisen prepaid liittymän ja trollaan kuparipannujuttuja kahdella rekisteröidyllä nimimerkillä samanaikaisesti.
        Mitäs siihen sanot?


      • PienipääORG
        Taasnaurattaaaaa kirjoitti:

        Hahahahaa, taas naurattaa!! Onhan tässä pitänyt pitää pannuntrollausta yllä kesälläkin. Haastan muuten sinut tulevalla kaudella. Itselläni on nyt uusi läppäri käytössä ja toinen varakoneena. Hommaan talvella toisen prepaid liittymän ja trollaan kuparipannujuttuja kahdella rekisteröidyllä nimimerkillä samanaikaisesti.
        Mitäs siihen sanot?

        Kuulostaa hyvältä. Muista kuitenkin että MINÄ olen alkuperäinen pienipää. Trollaajien kuningas!
        Kuitenkin kun trollaan pannubaarijuttuja, en käytä pienipääORG nimimerkkiä.

        Suosittelen sinulle ja myös muille seuraavien FAKTOJEN kertomista eteenpäin. Suluissa on perustelut joita ei kannata yleensä mainita.

        - Kuparipannubaari on 3,5 kertaa kalliimpi edullisin suomalaisravintola Inglesissä.

        (olut maksaa kuparipannubaarissa 3,50, Hawaji-ravintolassa halvimmillaan euron)

        - Kuparipannussa yksi kaalikääryle maksaa 14,00 euroa.

        (Suomilautanen kahdelle annos maksaa 28,00 euroa. Yhteen annokseen ei kuulu kuin yksi kääryle. Yhdelle kääryleelle siis hintaa 14,00. Ei kannata mainita että annokseen kuuluu muutakin, vain että tuo yksi kääryle maksaa 14,00)

        Näillä eväillä taas uuteen trollauskauteen syksyllä.


      • PienipääORG
        PienipääORG kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Muista kuitenkin että MINÄ olen alkuperäinen pienipää. Trollaajien kuningas!
        Kuitenkin kun trollaan pannubaarijuttuja, en käytä pienipääORG nimimerkkiä.

        Suosittelen sinulle ja myös muille seuraavien FAKTOJEN kertomista eteenpäin. Suluissa on perustelut joita ei kannata yleensä mainita.

        - Kuparipannubaari on 3,5 kertaa kalliimpi edullisin suomalaisravintola Inglesissä.

        (olut maksaa kuparipannubaarissa 3,50, Hawaji-ravintolassa halvimmillaan euron)

        - Kuparipannussa yksi kaalikääryle maksaa 14,00 euroa.

        (Suomilautanen kahdelle annos maksaa 28,00 euroa. Yhteen annokseen ei kuulu kuin yksi kääryle. Yhdelle kääryleelle siis hintaa 14,00. Ei kannata mainita että annokseen kuuluu muutakin, vain että tuo yksi kääryle maksaa 14,00)

        Näillä eväillä taas uuteen trollauskauteen syksyllä.

        Lisään tuohon vielä että kun puhutte Kuparipannusta, puhukaa tyyliin Kuparipannubaari, pannubaari, kaljabaari jne.
        Kuparipannun omistajat täällä yrittää jankuttaa että heidän baari onkin ravintola, joten siksi kannattaa aina puhua baarista, ei ravintolasta.


      • KallisOnPannu
        PienipääORG kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Muista kuitenkin että MINÄ olen alkuperäinen pienipää. Trollaajien kuningas!
        Kuitenkin kun trollaan pannubaarijuttuja, en käytä pienipääORG nimimerkkiä.

        Suosittelen sinulle ja myös muille seuraavien FAKTOJEN kertomista eteenpäin. Suluissa on perustelut joita ei kannata yleensä mainita.

        - Kuparipannubaari on 3,5 kertaa kalliimpi edullisin suomalaisravintola Inglesissä.

        (olut maksaa kuparipannubaarissa 3,50, Hawaji-ravintolassa halvimmillaan euron)

        - Kuparipannussa yksi kaalikääryle maksaa 14,00 euroa.

        (Suomilautanen kahdelle annos maksaa 28,00 euroa. Yhteen annokseen ei kuulu kuin yksi kääryle. Yhdelle kääryleelle siis hintaa 14,00. Ei kannata mainita että annokseen kuuluu muutakin, vain että tuo yksi kääryle maksaa 14,00)

        Näillä eväillä taas uuteen trollauskauteen syksyllä.

        Tuo kohtasi: Kuparipannubaari on 3,5 kertaa kalliimpi edullisin suomalaisravintola Inglesissä.

        Tästä olen muistuttanut lähes päivittäin. Mikäs sinusta muuten tekee parhaan trollaajan, häh?!?
        Eiköhän pisteet jaeta sen mukaan että kuinka paljon on saanut vastauksia vittuuntuneilta lukijoilta. Se on minusta arvosteluasteikko trolleissa.


      • aloittaja.alkup
        mömmö.lä kirjoitti:

        Katsokaa kellonaikoja. Trolli aloitti keskiyöllä klo 4:19 ja sitten muutaman minuutin välein jatkaa klo 4:33 een. Lopulta sammuu. Useita viestejä ihan puuta heinää kännipäissä kirjoitettu. Huonoa mainosta mömmölälle.

        Minä aloitin tämän viestiketjun.
        Kerrotko minulle miten voin sammua koska olen absolutisti? Kerro ihan omin sanoin miten absolutisti sammuu ryyppäämisen takia. Odotan mielenkiinnolla vastaustasi....


    • Huolestunutäitee

      Pojan kanssa oli sovittu, että jos maksetaan matka niin sitten homobaari Mummolaan ei saa mennä illalla. No, näitten nuorten kanssa nyt saa tottua juttuun jos toiseenkin, mutta kyllä tämä oli pojalle hyvä oppi kun alkoi leikkimään siellä Mummolan vessassa sen saksalaisen kanssa ja sai ripuliulosteen päälleen. Onneksi ei kerinnyt muuta tapahtumaan ja poika lupasi pysyä etäällä homoista jatkossa. Laitettiin sitten rahat pojalle uusiin vaatteisiin heti seuraavana päivänä. Toisaalta oli hyväkin kun tuli pojalle sellainen kammo homoihin, että on nyt tyttöystävä jo.

    • Näseninone

      Pikkupohjola on paras..ei siitä pääse mihinkään ja kylmä coca-cola

    • MummolaanPihville

      Baareista suosituin ja edullisin on Iskelmäbaari. Kallein ja muutenkin surkein on Kuparipannubaari. Kuparipannu jopa veloittaa asiakkailta vessassa käymisestä kaksi (2) euroa.
      Ravintoloista edullisin ja suosituin on ravintola Mummola. Edullisin taas on Hawaii-ravintola. Hyvänä kakkosena edullisuudessa tulee Karhuravintola.

    • eimittäänvikkaa

      Mikä vika on kuparipannubaarin pakastekaalikääryleissä???
      Tai no joo, ehkä hinta. 14,00 euroa yhdestä ainoasta pakastekaalikääryleestä on aika törkeä hinta.

      • Anonyymi

        Täytyy olla joku superkaalikääryle kun tuollainen hinta. Mielenkiintoista. Täytyypä testata kun kohta lähden taas Inglesiin. Ihan tuoreista kaaleista siellä oli ainakin viimeksi kaalikääryleet.


    • Ingelssinjellonat

      Eikös Mummola, Karhuravintola ja Iskelmäravintola ole suosituimmat? Kuparipannubaari ainakin Tripadvisorin arvosteluissa oli vasta sijalla 93 joten ei ole kovin kehuttava paikka, ja ainakin minun silmissni pannun pisteet romahtivat lopullisesti kun perivät asiakkailta vessamaksua kaksi euroa.
      Humppaikäiset menee varmaankin Foxiin? Itse suosin juuri tuota Iskelmää.

      • KallisOnPannu

        Hawaii ravintola lienee kuitenkin edullisin ja suosituin. Iso olut maksaa halvimmillaan euroa. Siis euron!
        Se on 3,5 kertaa edullisempaa kuin Inglesin kalleimmassa baarissa eli kuparipannubaarissa. Ruoka on myös todella edullista Hawaii ravintolassa. Kannattaa käydä tutustumassa.


      • ÄlkääUskokoZikaSairasta
        KallisOnPannu kirjoitti:

        Hawaii ravintola lienee kuitenkin edullisin ja suosituin. Iso olut maksaa halvimmillaan euroa. Siis euron!
        Se on 3,5 kertaa edullisempaa kuin Inglesin kalleimmassa baarissa eli kuparipannubaarissa. Ruoka on myös todella edullista Hawaii ravintolassa. Kannattaa käydä tutustumassa.

        Hawajissa ei tähän päivään asti ole ollut saatavissa ruokaa. Kyllä sinäkin sen tiedät, vai oletko ainoa joka ei tiedä. Samoin Hawajin olut ei kovin iso ole.
        Voisitko siis lopettaa pienipää jatkuvan valehtelusi.
        Suosituimmuudestakin voidaan olla kahta mieltä.
        Voi olla, että kyseisen ravintolan omistaja ei pidä paikkaansa pitämättömästä kirjoittelustasi.


      • EiArmoaPienipäälle

        Tuon vessamaksunkin keksit omassa tosipienessä päässäsi. Samoin kuittimaksun josta myös kirjoittelit.
        Oletko koskaan kirjoittanut mitään totta???


      • siittäkait
        EiArmoaPienipäälle kirjoitti:

        Tuon vessamaksunkin keksit omassa tosipienessä päässäsi. Samoin kuittimaksun josta myös kirjoittelit.
        Oletko koskaan kirjoittanut mitään totta???

        Hieman huvittuneena seuraan teidän väittelyä. Totuus tähän on kuitenkin se , että eilen joku Kuparipannun ystävä sanoi että Kuparipannussa veloitetaan 2€ vessamaksua. Siitä kai tuo hinta on tullut


      • EiArmoaPienipäälle
        siittäkait kirjoitti:

        Hieman huvittuneena seuraan teidän väittelyä. Totuus tähän on kuitenkin se , että eilen joku Kuparipannun ystävä sanoi että Kuparipannussa veloitetaan 2€ vessamaksua. Siitä kai tuo hinta on tullut

        Kyllä se on pienipään keksimä valhe. Mitään vessamaksua Kuparipannussa ei ole koskaan ollut. En usko että tuleekaan.
        Tämä mainitsemasi "Kuparipannun ystävä" on oikeasti pienipäätrollaaja, joka käyttää milloin mitäkin nimimerkkiä. Taidat olla itse asialla, kun niin huvittaa ja asetut ulkopuolisen tarkkailijan rooliin tällä kerralla.


      • Pannunystävät
        EiArmoaPienipäälle kirjoitti:

        Kyllä se on pienipään keksimä valhe. Mitään vessamaksua Kuparipannussa ei ole koskaan ollut. En usko että tuleekaan.
        Tämä mainitsemasi "Kuparipannun ystävä" on oikeasti pienipäätrollaaja, joka käyttää milloin mitäkin nimimerkkiä. Taidat olla itse asialla, kun niin huvittaa ja asetut ulkopuolisen tarkkailijan rooliin tällä kerralla.

        En ole mikään trollaaja vaan kuparipannun vakiasiakas. En vain hyväksy pannun järjettömiä hintoja. Olutkin maksaa 3,5 kertaa sen mitä vastaavissa muissa baareissa.

        Vessamaksu kaksi euroa muuten on ihan todellisuutta.


    • Nagarilta

      Pannussa kunnon piffit ja olut sitten jos tarvii siistiin toilettiin mennä niin on mentävä.harvoin kukaan syö makkaraperunoita.ainostaan laaturuokaa kunnon lihaa.ja viinit päälle.on porukkaa aina syömässä ja paljon.kyllä tulee käytyä aina kerran viikossa on se niin hyvä ravintola että..saahan niitä makkarapottuja sitten suomessa nagarilta.

    • Totuuttanäin

      Hawaijissa on se halpa olut ollut vain torstaisin, muutoin on normaalit hinnat. Vain Karhussa on halvat hinnat kun puhutaan totuutta, vaikka Karhu ei ole suosikkipaikkoja. Jos nyt joillekin sattuu olemaan väliä juomien hinnoilla.

      • halvin.on.karhu

        Karhuravintola onkin halvin suomalaisravintola Inglesissä.


      • tarkkuutta.nyt
        halvin.on.karhu kirjoitti:

        Karhuravintola onkin halvin suomalaisravintola Inglesissä.

        Ei ole kuin Hawaii-ravintola. Karhuravintola on toiseksi halvin.
        Kallein baari taas on kuparipannubaari ja halvin baari on Iskelmäbaari.


      • makkaraperunoitaVain
        halvin.on.karhu kirjoitti:

        Karhuravintola onkin halvin suomalaisravintola Inglesissä.

        Voiko sitä ikkunatonta käytävää sanoa ravintolaksi ja missä on ruokalista?


    • kohtalähtö

      Kävin viime talvena maaliskuussa syömässä kuparipannussa , ja ihan vapaa pääsy oli vessaan. Taitaa olla valheiden huippu tuo vessa maksu.

      • Lukekaatarkemmin

        Se vessamaksuhan oli vain Mummolan homoille illan kuumimpina hetkinä kun Mummolan vessa on ruuhkautunut. Onko teillä ongelmia luetunymmärryksessä?


    • vietiinrahat

      Meiltä perittiin Kuparipannussa kaksi euroa vessapoletista jolla pääsi vessaan. Kolikot eivät sopineet vessan ovessa olevaan lukkolaitteeseen sillä se oli rikki.
      Olimme ASIAKKAITA KUPARIPANNUSSA emmekän toisesta ravintolasta tulleita.

      • Eimeneläpi

        Kyllä ne siellä Pannussa erottivat heti, että olitte menossa rassaamaan pyllyreikiänne ja teeskentelitte, että ette olisi tulossa kuumasta homoravintola Mummolasta.


      • maksakaasuosiolla

        Mitä ihmettä valitatte??? Kuparipannussa on aina ollut maksullinen vessa asiakkaille.


      • EiArmoaPienipäälle

        Taas silkkaa valhetta. panun vessan ovessa ei ole koskaan ollutkaan mitään rahastuslaitetta, eikä vessa ole maksullinen.


      • joutunutmaksamaan
        EiArmoaPienipäälle kirjoitti:

        Taas silkkaa valhetta. panun vessan ovessa ei ole koskaan ollutkaan mitään rahastuslaitetta, eikä vessa ole maksullinen.

        Kahden euron maksu peritään pannubaarin tiskillä.


    • Ihanaatiedossa

      Ei sitä voisi uskoa kun istuu päivällä kaikessa rauhassa Mummolassa, millainen paikka se on illalla kun kansainväliset homot täyttävät sen. Homppelit eivät säästele rahaa ja siinä on konkurssi kaukana. Kyllä se on suomalaisillekkin aivan ihana paikka.

      • Vakiasukas-Ingles

        Onko Kuparipannun omistaja Aki myös menoissa mukana? Aki kun on Inglesin suomalaisista tunnetuin kaappihomo.


      • Itse.menen

        Kuparipannussa on tulevalla kaudella "Homo-torstai", jolloin vähemmistöön kuuluvat saavat 50% alennuksen.
        Mitäs te homokammoiset siihen sanotte? Taidatte mennä mukaan jos vaikka saisitte homopersettä kun vaimo ei ole näkemässä.
        Minä menen Kuparipannuun aivan homona, jota oikeasti olen.


    • ehkäpianruokaa

      Suosituin ruokaravintola lienee ravintola Mummola. Kuparipannua ei oikein voi ruokaravintolaksi sanoa, sillä ei heillä ole edes keittiötä. Nyt kuulun huhua että alkavat rakentaa sinne keittiötä.

      • olkaas.tarkkoina

        Se on ihan lakisääteinen juttu ettei Kuparipannua saa kutsua ravintolaksi.

        Kuparipannulla ei ole ravintolalupia, kuten on esim. Mummolalla, Karhuravintolalla, Hawaji-ravintolalla, jne.
        Kuparipannu on virallisesti kahvila.


    • kuittimaksu

      Minulle tuli ihan uutena asiana että pannu ottaa kaksi euroa että käy vessassa. Olen siellä useasti käynyt, mutta ei ole tarvetta ollut vessalle.

      Sinällään ei ole uutta että Kuparipannu rahastaa kaikilla asioilla. Muistuu meinaan mieleen kun pari vuotta sitten pannussa joutui maksamaan jos halusi kuitin.
      Joku olisi loukkaantunut ja lopettanut pannussa käymisen, mutta minua juttu vaan nauratti ja käyn pannussa edelleen. Viisi euroa kuitista, heh!

      • pannuriistää

        Äläs naura. Kuittimaksu on Kuparipannussa tulossa käyttöön tulevalla kaudella.

        Pannun talous on kuralla kun ovat alkaneet rakentaa pannuun oikeata keittiötä ja tarvitsevat lisää rahaa. Pannulaisten lakimiehet on myös selvittäneet ettei kuittimaksulle ole laissa kieltoja.

        Asiakkaalle on näet pakko antaa kuitti, mutta pannussa kuitin voi katsoa koneelta. Jos haluaa kuitin paperilla, saa lain mukaan veloittaa kuitin tulostamismaksun.


      • EiArmoaPienipäälle
        pannuriistää kirjoitti:

        Äläs naura. Kuittimaksu on Kuparipannussa tulossa käyttöön tulevalla kaudella.

        Pannun talous on kuralla kun ovat alkaneet rakentaa pannuun oikeata keittiötä ja tarvitsevat lisää rahaa. Pannulaisten lakimiehet on myös selvittäneet ettei kuittimaksulle ole laissa kieltoja.

        Asiakkaalle on näet pakko antaa kuitti, mutta pannussa kuitin voi katsoa koneelta. Jos haluaa kuitin paperilla, saa lain mukaan veloittaa kuitin tulostamismaksun.

        Höpöhöpöjuttua taas pienipäältä. Mikähän sulla on kuralla.....


    • Ladamies.Inglesissä

      Vieläkö Inglesin baareissa lauletaan taistolaislauluja. Siis muissakin kuin Kuparipannussa, jossa vastustamme ahnetta kapitalistista systeemiä korkeiden hintojen takia.

      Muistskaa, että tää on viimeinen taisto !!!!

    • kohtimummolaa

      Aika usomatonta että Kuparipannussa pitää maksaa siitä että saa kuitin, tai siitä että pääsee vessaan!!

      Emme mene. Mummola on parempi.

      • Ladamies.Inglesissä

        Kuten kirjoitin. Puoluekirjalla ei tarvitse. Siksi meitä entisiä kommunisteja on niin paljon Inglesissä ja sen ympäristössä.


      • oonkäyny

        Täyttä valetta nuo vessamaksut. Ja muutenkin täällä kirjoitetaan uskomatonta skeidaa.


    • Onsenäinniin

      Pannu on niin hyvä ravintola huippuruokaa paras olut..viinit.mukava henkilökunta.ei tarvitse kauan odottaa annoksia..uskomaton ryokalista.parempaa ruokaa ei saarelta löydä.sinne taas helmikuussa ainakin parikertaa.onhan ne muutikin suomimestat käytävä.mutta pannu on paras..

    • Nurin.se.menee

      Suosituin lienee ravintola Mummola. Kuparipannu ainakin on kallein ja en tiedä meneekö konkkaan ennen kun kausi alkaa. Huonolta näyttää.

    • Ladamies.Inglesissä

      Tervetuloa vaan inglesiin toverit ja sosialistisesta vallankumouksesta haaveilevat. Meitä on Inglesissä jo satoja suomalaisia sosialisteja ja lisäännymme koko ajan. Siksi paikkamme on Ingles. Lisäsksi puoluekirjalla saatte -59% alennusta suomibaareista.

      Vallankumous tulee toverit. Tää on viimeinen taisto.

      • Käytännön_kysymys

        Sori, kun keskeytän näin arkisella kysymyksellä kesken aatteen palon.

        Miten sait sen punasen 1500 S:n kuskattua sinne?


      • Ladamies.Inglesissä

        Meille taistolaisille kaikki on mahdollista. Pilkkasi tulee vallankumouksen myötä vielä kostautumaan sinulle. Me työn sankarit täällä Inglesissä näytämme uuden suunnan koko maailman työväestölle, tehden Inglesistä sosialistisen tasavallan keskuksen. Ja se suunta on eteenpäin toverit, eteenpäin. 1200nen Ladani ei asiaan kuulu.


    • Taistolaiset

      Mitä aittotte tehdä meille varakkaille lomalaisille? Teillä on hyvät lähtökohdat kun olette jo valmiiksi katkeria.

      • Ladamies.Inglesissä

        Riisumme teidät kapitalismin ikeestä, piiskaamme pyllynne punaisiksi ja kerromme totuuden kapitalismista ja työvöenluokan kapinasta. Inglesissä se on helppoa, sillä varakkauta matkaajia sinne eksyy todella vähän ja heistäkin useimmat olemme käännyttäneet taistolaisuuden ihanuuteen. Sanoisin Inglesin olevan tätänykyä maailman kommunismin kehto, johon kapitalisti ei uskalla enää matkustaa. Marssimme suomalaisen työvöenluokan kunniaksi Inglesin masilmankartalle.

        Toverit muistakaa -50% puoluekirjalla Inglesin ravintoloissa.


    • Ladamies.Inglesissä

      Taas on useita kansamme syvien riviten edustajia saatu värvättyä kommunismin ihanaan ikeeseen ja matkustamaan Inglesiin ihailemaan sosialismin voittoa. Kansan syvät rivit Inglesistä nostavat työväenluokan kapitalismin ikeestä kohti tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa, missä palkkaeroja ei ole, leipää ja tuötä riittää kaikille ja työn sankarit pitävät yhtä.

      Siksi Ingles jossa veljeys js tasa-arvo ovat yhdistäneet matkailijat ja liittäneet heidät myös aatteen kantajiin. Muistakaa, ystävät ja toverit, että puolueen jäsenkirjalla saatte -50% alennuksen Inglesin suomibaateista.

    • paitsinyt

      Suosituimpia lienevät Ravintola Mummola, Iskelmäravintola, Karhuravintola ja Hawaii-ravintola. Ei välttämättä tässä järjestyksessä. Kuparipannubaari on jossain kaukana takana, sillä onhan se Tripadvisorin arvosteluissakin vasta jossain sijalla 97 tms. Ei kovin mairitteleva saavutus, mutta siksi sitä ei juurikaan kerrota.

      • suosituinon

        Mummola on paras


      • MicheliniäPukkaa

        olet aivan oikeassa. Olen kuullut, että karhun jouluinen makkaraperunapöytä olisi ehdolla michelintähtiin.


    • suurethomoretket

      Onko homoretkue nyt opastettu riittävästi?

    • Mummolasuosituin

      Ravintola Mummola lienee suosituin.

    • parivanhusta

      Iskelmäbaarissa me ainakin käymme kun Inglesin Leijonat siellä esiintyy. Ehkä sitten Foxiin myöhemmin, mutta Kuparipannuun ei koskaan. Siellä ei ole muita ja hinnatkin näin eläkeläisiä aivan hirvittävät.

      • Piritta.ja.Ossi

        Hinnat on tosiaan kuparipannussa tosi julmat. Me käymme iskelmässäravintolassa, karhuravintolassa ja ryysyrannassa. Niissä ei asiakasta nyljetä hengiltä. Pikkukuppila on päivällä hyvä pysähdyspaikka kanssa.


      • Leijoniakuuntelemaan

        Se on Iskelmäravintola, ei Iskelmäbaari! Kuparipannu on baari. Inglesin Leijonia pitää kyllä mennä iskelmään taas joulukuussa kuuntelemaan.


      • OnkoPakkoTrollataAina
        Piritta.ja.Ossi kirjoitti:

        Hinnat on tosiaan kuparipannussa tosi julmat. Me käymme iskelmässäravintolassa, karhuravintolassa ja ryysyrannassa. Niissä ei asiakasta nyljetä hengiltä. Pikkukuppila on päivällä hyvä pysähdyspaikka kanssa.

        ja niissähän kannattaa syödä hyvät ateriat vai mitä Piritta.jaOssi? makkaraperunoita ja lihiksiä lounaaksi ja päivälliseksi.


    • Niitäriittänee

      Pannu ei ole baari vaan erittäin suosittu ruokaravintola.niin tähän kisaan ei pääse jos baareista puhutaan..ja niitähän riittää.

      • Tarkkananyt

        Kyllä se on baari. Kuparipannulla ei ole edes ravintolalupia. Virallisesti Kuparipannu on kahvila.
        Millä muuten mittaat että se on suosittu? Olemme siellä kymmeniä kertoja käyneet ja käymme jatkossakin, mutta aina on ollut todella hiljaista.


      • TarkkananytValehtelee
        Tarkkananyt kirjoitti:

        Kyllä se on baari. Kuparipannulla ei ole edes ravintolalupia. Virallisesti Kuparipannu on kahvila.
        Millä muuten mittaat että se on suosittu? Olemme siellä kymmeniä kertoja käyneet ja käymme jatkossakin, mutta aina on ollut todella hiljaista.

        Miksi mennä ilman lupia olevaan hiljaiseen ravintolaan? Ihme että voinut toimia kymmeniä vuosia ilman lupia.
        Nyt aloin epäillä, että oletkin "Tarkkananyt" tosi paha valehtelija!!!
        Onneksi olet niin tökerö, ettei sinua kukaan usko. Jatka vaan samalla tyylillä jos se saa sinut onnelliseksi.


      • siksisiksi
        TarkkananytValehtelee kirjoitti:

        Miksi mennä ilman lupia olevaan hiljaiseen ravintolaan? Ihme että voinut toimia kymmeniä vuosia ilman lupia.
        Nyt aloin epäillä, että oletkin "Tarkkananyt" tosi paha valehtelija!!!
        Onneksi olet niin tökerö, ettei sinua kukaan usko. Jatka vaan samalla tyylillä jos se saa sinut onnelliseksi.

        Niillä on kahvila luvat niin siksi on saanut toimia.


      • VainKahvilaluvat
        TarkkananytValehtelee kirjoitti:

        Miksi mennä ilman lupia olevaan hiljaiseen ravintolaan? Ihme että voinut toimia kymmeniä vuosia ilman lupia.
        Nyt aloin epäillä, että oletkin "Tarkkananyt" tosi paha valehtelija!!!
        Onneksi olet niin tökerö, ettei sinua kukaan usko. Jatka vaan samalla tyylillä jos se saa sinut onnelliseksi.

        Onhan pannulla kahvilaluvat, eli ihan oikeassa tuo "Tarkkananyt" on.


      • SäädöksiäLukenut
        siksisiksi kirjoitti:

        Niillä on kahvila luvat niin siksi on saanut toimia.

        Espanjassa ei ole erikseen kahvila-, tai ravintolalupia. Otahan säädöksistä selvää, tuskin pystyt siihenkään.


    • Puhtaaton

      Pannun ruokalista:inglesin monipuolisin.lapset huomioonotettu.todella edullista.kunnon annokset.ei jää nälkä.hyvät viinit ja lapsille limut.Ravintola ei mikään baari.ja vessat pelaa..ja siistit ja puhtaat vielä..tänne on aina mukava tulla.

    • InglesoiIngles

      Kaikista Inglesin suomibaareista saatte miesseuraa mukaanne jos ymmärrätye sitä hakea. Ei siis kannata laittaa baareja mihinkään jätjestykseen, ainostaan laatu ratkaisee. Tarjolla on palomiestyyppistä homoa, hamehemmoa tai sipsuttelevaa myötailijää. Kaikkea löytyy Ingelesin paratiisista. Tervetuloa suomen uroot pelipaikoille nauttimaan.

    • Ilmainenwc

      Maksaako kuparipannussa kaksi euroa vessakäynti? No, maksaahan suomessakin vaikkapa rautatieasemalla vessassakäynti euron. Me käymme aina vain oikeissa ravintoloissa jotka eivät veloita vessamaksua. Karhuravintola, Mummola, Iskelmäravintola, jne...

      • Eimaksavaivaa

        Ei maksa. Etkö pysty parempaan trollaukseen. Tuo on jo niin tosivanha trollaus. Yrittäisit edes jotain uskottavampaa.


      • vakiokundi

        Ei maksa , ilmaista on. Annokset tuhtia ja kohtuuhintaisia.


    • taitaaolla

      Mummola ja Iskelmäbaari lienee suosituimmat.

      • KallisOnPannu

        Sekä Karhuravintoja ja Hawaii-ravintola. Hawaii on muuten Inglesin edullisin suomalaisravintola. Tasan 3,5 kertaa edullisempi kuin Inglesin kallein suomalaisbaari, eli Kuparipannu.


      • Vaikeasanoa
        KallisOnPannu kirjoitti:

        Sekä Karhuravintoja ja Hawaii-ravintola. Hawaii on muuten Inglesin edullisin suomalaisravintola. Tasan 3,5 kertaa edullisempi kuin Inglesin kallein suomalaisbaari, eli Kuparipannu.

        Hyviä laaturavintoloita molemmat. Vaikea sanoa kumpi kahdesta hyvästä on parempi.


      • MicheliniäPukkaa
        Vaikeasanoa kirjoitti:

        Hyviä laaturavintoloita molemmat. Vaikea sanoa kumpi kahdesta hyvästä on parempi.

        Juu ja kumpikin näistä on Michelintähden arvoinen ruokaravintola. Niiden ruokalistoja netissä kun lukee alkaa jo kuola valua rinnuksille. Hienoa kun taas talvella pääsee herkuttelemaan Hawajin alacarten erikoisuuksilla. Eikä kaukana tule Karhunkaan makkaraperunat ja lihapiirakat.


      • Pannunystävät
        MicheliniäPukkaa kirjoitti:

        Juu ja kumpikin näistä on Michelintähden arvoinen ruokaravintola. Niiden ruokalistoja netissä kun lukee alkaa jo kuola valua rinnuksille. Hienoa kun taas talvella pääsee herkuttelemaan Hawajin alacarten erikoisuuksilla. Eikä kaukana tule Karhunkaan makkaraperunat ja lihapiirakat.

        Kuparipannubaarin kaalikääryle se sitten vasta on eksoottista ruokaa. Pakkohan sen on olla jotain erikoista, kun kerran 14,00€ maksaa per kappale.
        Täytyy taas seuraavalla lomalla mennä herkuttelemaan, Suomesta kun ei mitenkään saa kääryleitä mistään.
        Oletteko muut jo tutustuneet tähän Kanarialaiseen herkkuun jota saa Inglesissäkin vain Kuparipannubaarista?


      • Junttienpaikka
        Pannunystävät kirjoitti:

        Kuparipannubaarin kaalikääryle se sitten vasta on eksoottista ruokaa. Pakkohan sen on olla jotain erikoista, kun kerran 14,00€ maksaa per kappale.
        Täytyy taas seuraavalla lomalla mennä herkuttelemaan, Suomesta kun ei mitenkään saa kääryleitä mistään.
        Oletteko muut jo tutustuneet tähän Kanarialaiseen herkkuun jota saa Inglesissäkin vain Kuparipannubaarista?

        Pannubaarissa on Michelintähden arvoisen oikean ravintolan hinnat, mutta ruoka on sitä samaa junttikamaa. Kaalikääryleitä, pottumuusia ja lihapullia. Annokset alkaen 99,95€


      • OikeaPannunystävä
        Junttienpaikka kirjoitti:

        Pannubaarissa on Michelintähden arvoisen oikean ravintolan hinnat, mutta ruoka on sitä samaa junttikamaa. Kaalikääryleitä, pottumuusia ja lihapullia. Annokset alkaen 99,95€

        http://kuparipannu.net/ruokalista/
        Mikähän näistä annoksista maksaa väittämäsi 99,95€
        Jos esimerkiski lehtipihvi maksaa tässä ravintolassa 12,90 €, niin kerrohan trolli sen ravintolan nimi, mistä samanlaisen pihvin saa 3-6 kertaa halvemmalla kuten olet monta kertaa kirjoittanut.
        Laitoin ruokalistan esiin siksi, että tätä palstaa saattaa lukea joku ensikertalainenkin. Ettei turhaan uskoisi trollien valehteluja.


      • Luvatontamainontaa
        OikeaPannunystävä kirjoitti:

        http://kuparipannu.net/ruokalista/
        Mikähän näistä annoksista maksaa väittämäsi 99,95€
        Jos esimerkiski lehtipihvi maksaa tässä ravintolassa 12,90 €, niin kerrohan trolli sen ravintolan nimi, mistä samanlaisen pihvin saa 3-6 kertaa halvemmalla kuten olet monta kertaa kirjoittanut.
        Laitoin ruokalistan esiin siksi, että tätä palstaa saattaa lukea joku ensikertalainenkin. Ettei turhaan uskoisi trollien valehteluja.

        Laitoit ruokalistan esiin koska olet pannun omistaja ja tarvitset lisää asiakkaita kuihtuvaan baariisi.

        Noh, hyvä että laitoit baarisi hinnaston esiin.. Nyt voi jokainen helposti laskea että baarisi on Inglesin kallein suomalaisbaari.


      • pannunystävät

        Harmittaako se sinua pösilö. Pysyt vaan poissa pannusta ja kaikki ovat tyytyväisiä.


      • OletSurkeaValehtelija
        Luvatontamainontaa kirjoitti:

        Laitoit ruokalistan esiin koska olet pannun omistaja ja tarvitset lisää asiakkaita kuihtuvaan baariisi.

        Noh, hyvä että laitoit baarisi hinnaston esiin.. Nyt voi jokainen helposti laskea että baarisi on Inglesin kallein suomalaisbaari.

        Ja sinä näytät olevan "luvatontamainontaa" laskutaidoton idiootti. Ehkä myös lukutaidoton.
        Vai on se mainontaa jos oikaisee sinun julkaisemiasi valheita?
        Taidat olla se sontasäkki.


      • luvatontamainontaa
        OletSurkeaValehtelija kirjoitti:

        Ja sinä näytät olevan "luvatontamainontaa" laskutaidoton idiootti. Ehkä myös lukutaidoton.
        Vai on se mainontaa jos oikaisee sinun julkaisemiasi valheita?
        Taidat olla se sontasäkki.

        Osaan laskea. Kun näen hinnaston, huomaan että pannubaari on Inglesin kallein suomalaispaikka.

        Olut pannubaarissa 3,50€
        Olut edulisimmassa suomalaisravintolassa 1,00€

        Pannubaari on siis 3,5 kertaa kalliimpi kuin edullisin suomalaisravintola.

        Laske hintoja pannubaarissasi niin ehkä asiakkaat palaavat, muuten teillä on todellakin konkurssi edessä. Ei se pankkikaan loputtomasti teille rahaa lainaa.


    • Hyvinnäkyi

      Olipa hyvät sivut ja rehellinen hinnasto kaikkien nähtävissä. Oli näköjään myös lapsille oma leikkipaikka.

      • hiihtolomalla

        Kiitos minunkin puolestani. En ennen tiennytkään että Kuparipannun ruokalista/hinnasto löytyy netistä. Ihan normaaleilta hinnat vaikuttavat ja valikoimaa näyttää riittävän vaikka kuinka paljon. Helmikuussa mennään perheen kanssa testaamaan.
        Ikävää, että joku haluaa kirjoitella jatkuvasti perättömiä tästä ravintolasta.
        Sivuston ylläpitäjältä odottaisi jotain toimenpiteitä saitin siistimiseksi. Joku/jotkut ilmeisesti haluaisivat tämän kuihtuvan kokonaan. Ihmeellistä välinpitämättömyyttä ylläpidolta.


      • Luinhinnaston
        hiihtolomalla kirjoitti:

        Kiitos minunkin puolestani. En ennen tiennytkään että Kuparipannun ruokalista/hinnasto löytyy netistä. Ihan normaaleilta hinnat vaikuttavat ja valikoimaa näyttää riittävän vaikka kuinka paljon. Helmikuussa mennään perheen kanssa testaamaan.
        Ikävää, että joku haluaa kirjoitella jatkuvasti perättömiä tästä ravintolasta.
        Sivuston ylläpitäjältä odottaisi jotain toimenpiteitä saitin siistimiseksi. Joku/jotkut ilmeisesti haluaisivat tämän kuihtuvan kokonaan. Ihmeellistä välinpitämättömyyttä ylläpidolta.

        Minkäs ylläpito mahtaa kun kukaan ei edes valehtele. Olut maksaa 3,5 kertaisesti Kuparipannussa mitä muualla, tämähän on totuus. Samoin lukaisin hinnastosta että Suomilautanen kahdelle satsi maksaa 28 euroa. Tähän kuuluu yksi kaalikääryle molemmille lautasille, eli yhdelle tulee siis hintaa 14 euroa. Lisäksi siihen kuuluu paljon muutakin, mutta yhdelle kääryleelle tulee silti hintaa 14 euroa. Tätähän ei pysty edes "Tomaatti-Reijo" kiistämään.


    • luulin.pannua.halvaksi

      Minäkin tutustuin Kuparipannun hinnastoon kun omistaja laittoi ihan linkin.
      Eihän se olekaan niin edullinen mitä omistaja on antanut ymmärtää, päinvastoin useita kertoja kalliimpi kuin muut baarit.

      • ÄläEnääValehtele

        Paremminkin niin, että se ei ole alkuunkaan niin kallis kuin sinä olet kymmenissä valheellisissa jutuissasi väittänyt.


      • kalliitpannunhinnat

        Kalliit oli hinnat pannussa. Minä en kahtaisi tuollaista hinnastoa edes pitää esillä.


    • Tännevain

      Kannattaa joskus käydä paikanpäällä inglesissä .niin yllätytte.paikan tasosta.upeat monipuoliset.ruokalistat.tervetuloa..

    • huhuaolenkuullut

      Aloituksessa kysyttiin suosituimpia suomibaareja Inglesissä. Inglesissä on vain kaksi suomalaisbaaria, muut ovat ravintoloita. Kuparipannubaarista ja Iskelmäbaarista suositumpi on Iskelmäbaari. Pannubaari saattaa olla ettei aukea enää kun kausia alkaa, sellaista huhua olen kuullut.
      Ravintoloista jos puhutaan, suosituin lienee Karhuravintola, tai ehkä sittenkin Hawaii-ravintola.

      • Tysinfaktaa

        Hawaii voisi miettiä jotain uutta, että saisitte porukkaa sisään. Viimeksi kun tein tutkimusta, niin Ässä täynnä, Hawaii 1-3 asiakasta, Karhussa 11 asiakasta. Karhu on parantanut hyvin, koska ennen oli 3 - 5 asiakasta laajassa tutkimuksessa. Tämä on klo 00.00 - 1.30, jolloin Apila ja Foxi ovat hiipuneet ja porukat siirtyneet yläkertaan.


      • vääristelet.tietoja
        Tysinfaktaa kirjoitti:

        Hawaii voisi miettiä jotain uutta, että saisitte porukkaa sisään. Viimeksi kun tein tutkimusta, niin Ässä täynnä, Hawaii 1-3 asiakasta, Karhussa 11 asiakasta. Karhu on parantanut hyvin, koska ennen oli 3 - 5 asiakasta laajassa tutkimuksessa. Tämä on klo 00.00 - 1.30, jolloin Apila ja Foxi ovat hiipuneet ja porukat siirtyneet yläkertaan.

        Hawaii:ssa on sitten saman verran asiakkaita kuin Kuparipannussa. Aina kun olen siellä käynyt illalla syömässä niin lisäkseni on ollut yhteensä juurikin 1-3 asiakasta, sisältäen siis minutkin. Mitenhän se pysyy pystyssä, mutta talousvaikeuksista onkin uutisoitu jo muutamia vuosia. Karhuravintola on suosittuin ravintola Inglesissä, joten 11 asiakasta on vähän vääristeltyä tietoa. Tarkoititko 41?


      • Täysinfaktaa
        vääristelet.tietoja kirjoitti:

        Hawaii:ssa on sitten saman verran asiakkaita kuin Kuparipannussa. Aina kun olen siellä käynyt illalla syömässä niin lisäkseni on ollut yhteensä juurikin 1-3 asiakasta, sisältäen siis minutkin. Mitenhän se pysyy pystyssä, mutta talousvaikeuksista onkin uutisoitu jo muutamia vuosia. Karhuravintola on suosittuin ravintola Inglesissä, joten 11 asiakasta on vähän vääristeltyä tietoa. Tarkoititko 41?

        Jos puhutaan suosiosta niin Apilaniitty ja Foxi kulkevat aivan omia latujaan. Sesonkiaikoina ovat molemmat pinta-alaltaan suuret ravintolat aivan pullollaan käsittäen satoja henkilöitä ja siellä tietysti myös ollaan. Porukka alkaa hiipumaan näistä 00.30, joskin aiemmin oli myöhempään asiakkaita. Täältä päädytään Ässään, kun Karhu ja Hawaii ovat lähes tyhjiä. Ässä on auki 03.00 saakka. Foxin pelkkä tanssiparketti on jo isompi kun Karhu ja Hawaii yhteensä. Näissä kävijät ollaan tuttuja Inglesissä pyörineitä jo vuosikymmenien ajalta. Siellä ollaan samaa sopuisaa porukkaa köyhät ja rikaat, koulutetut ja vähemmän koulutetut. Esim. Kuparipannu on pelkkä ruokaravintola ja se tietysti hiipuu muiden samanlaisten tapaan klo 22.00 tienoilla. Iskelmässäkin pyörähdetään jos on esiintyjä.


    • Poisnurkasta

      Karhun kannattaisi siirtyä pois sieltä hiton käytävästä rakennuksen peränurkasta. Noilla juomien hinnoilla, karaokejutuilla ja yrittäjän innolla pärjäisi kyllä varmasti hyvin. Pitäisi jäädä kuitenkin tähän suomalaisten keskittymään.

      • kuolluttamenoa

        Kuparipannu kun menee nurin niin sinne Uusi Karhu pystyyn. Ei pannu noilla hinnoilla kauan enää voi olla pystyssä kun asiakkaat tajuaa että samanlaiset ruoat ja juomat saa muualta 3-4 kertaa halvemmalla. Muualla on myös meininkiä, pannu on kuollut paikka. Ilmankos paikalliset suomalaiset kutsuvat pannua hautaustoimistoksi.


      • Aukeaakoenää
        kuolluttamenoa kirjoitti:

        Kuparipannu kun menee nurin niin sinne Uusi Karhu pystyyn. Ei pannu noilla hinnoilla kauan enää voi olla pystyssä kun asiakkaat tajuaa että samanlaiset ruoat ja juomat saa muualta 3-4 kertaa halvemmalla. Muualla on myös meininkiä, pannu on kuollut paikka. Ilmankos paikalliset suomalaiset kutsuvat pannua hautaustoimistoksi.

        Pari vuotta sitten jo uutisoitiin pannubaarin talousvaikeuksista. Huojuu...huojuu...kaatuu!!!


      • lukaisinhinnaston
        Aukeaakoenää kirjoitti:

        Pari vuotta sitten jo uutisoitiin pannubaarin talousvaikeuksista. Huojuu...huojuu...kaatuu!!!

        Ei noilla hinnoilla kauan ole pystyssä.


      • Reissu-Raimo44
        lukaisinhinnaston kirjoitti:

        Ei noilla hinnoilla kauan ole pystyssä.

        Kun Kuparipannun omistaja laittoi tänne linkin baarinsa hinnastoon niin minä menin ja vertailin hintoja. Kävi ilmi ettö Kuparipannu on 3-3,5 kertaa kalliimpi kuin vastaavat baarit. Ehkä tästä syystä matkailijat menevät asiallisiin ja edullisiin oikeisiin ravintoloihin.


      • kallistalystiä
        Reissu-Raimo44 kirjoitti:

        Kun Kuparipannun omistaja laittoi tänne linkin baarinsa hinnastoon niin minä menin ja vertailin hintoja. Kävi ilmi ettö Kuparipannu on 3-3,5 kertaa kalliimpi kuin vastaavat baarit. Ehkä tästä syystä matkailijat menevät asiallisiin ja edullisiin oikeisiin ravintoloihin.

        No niinhän se on. Inglesin kallein suomalaisbaari on Kuparipannu.


      • OikeaPannunystävä
        kallistalystiä kirjoitti:

        No niinhän se on. Inglesin kallein suomalaisbaari on Kuparipannu.

        Minä sen linkin laitoin ja en ole Kuparipannun omistaja. Laitoin ruokalistan siksi, että muut näkisivät sen olevan aivan normaalihintainen ruokaravintola.
        Tiesin, että pienipään lukutaito ei siihen riitä ja hän sepittää edelleen näitä valheitaan, joihin ei ole mitään todellista vertailupohjaa. Laitahan pienipää esille jonkun toisen aidon ruokaravintolan ruokalista niin katsotaan se väittämäsi 3-3,5 kertainen kalleus. Minkään makkaraperunakioskin ruokalista ei luonnollisesti kelpaa.
        Tiedän 100% varmuudella, että sitä et laita ja tiedän 100% varmuudella että tulet inttämään samoja valheitasi joita olet jo yli vuoden inttänyt.


      • Olipas.kalliit.hinnat
        OikeaPannunystävä kirjoitti:

        Minä sen linkin laitoin ja en ole Kuparipannun omistaja. Laitoin ruokalistan siksi, että muut näkisivät sen olevan aivan normaalihintainen ruokaravintola.
        Tiesin, että pienipään lukutaito ei siihen riitä ja hän sepittää edelleen näitä valheitaan, joihin ei ole mitään todellista vertailupohjaa. Laitahan pienipää esille jonkun toisen aidon ruokaravintolan ruokalista niin katsotaan se väittämäsi 3-3,5 kertainen kalleus. Minkään makkaraperunakioskin ruokalista ei luonnollisesti kelpaa.
        Tiedän 100% varmuudella, että sitä et laita ja tiedän 100% varmuudella että tulet inttämään samoja valheitasi joita olet jo yli vuoden inttänyt.

        Kiitos kun laitoit linkin. Minä kävin katsomassa hinnat kun en uskonut että Kuparipannu voi olla 3-4 kertaa kalliimpi kuin vastaavat baarit, mutta totta se oli. Olutkin maksaa Kuparipannussa 3,5 kertaa sen mitä edullisimmassa suomalaisravintolassa. Hirvittävät oli hinnat pannussa.
        Kuparipannuhan ei muuten ole ruokaravintola vaan baari. Tai no oikeastaan...onhan ne kaalikääryleet ja makkaraperunatkin ruokaa, sillä muuta ei pannusta saa.


      • zikaOnLukutaidoton
        Olipas.kalliit.hinnat kirjoitti:

        Kiitos kun laitoit linkin. Minä kävin katsomassa hinnat kun en uskonut että Kuparipannu voi olla 3-4 kertaa kalliimpi kuin vastaavat baarit, mutta totta se oli. Olutkin maksaa Kuparipannussa 3,5 kertaa sen mitä edullisimmassa suomalaisravintolassa. Hirvittävät oli hinnat pannussa.
        Kuparipannuhan ei muuten ole ruokaravintola vaan baari. Tai no oikeastaan...onhan ne kaalikääryleet ja makkaraperunatkin ruokaa, sillä muuta ei pannusta saa.

        Oikeastaan sinun on turha lukea minkään ravintolan ruokalistaa, koska et osaa lukea. Kuka tänne kirjoittelee puolestasi?


      • Anonyymi
        kallistalystiä kirjoitti:

        No niinhän se on. Inglesin kallein suomalaisbaari on Kuparipannu.

        Vaikea sanoa. En ole käynyt


    • Porukalla

      Kausi kun aukeaa nii näätte ryntäyksen jota ei olla vielä nähty.pannu vetää ruokailijoita hyvällä maukkaalla menyyllä.ja siihen kuuluu monipuolinen annos..kyllä saa nauravat nakitkin kuka niitä kaipaa esim lapset.upea hieno kausi tulossa..porukalla mennään syömään taas tuttuun paikkaan.

      • köyhäteväätpannussa

        Onko kaalikääryle tai makkaraperunat monipuolisia annoksia? Lapsillekin makkaraperunoita pannubaarista jo tarjoat, mikäs siinä kun ei sieltä muuta saa.


      • Pannunystävät
        köyhäteväätpannussa kirjoitti:

        Onko kaalikääryle tai makkaraperunat monipuolisia annoksia? Lapsillekin makkaraperunoita pannubaarista jo tarjoat, mikäs siinä kun ei sieltä muuta saa.

        Toivotaan että pannubaariin saavat joskus sen keittiön että alkaisi saamaan muutakin kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Toivotaan myös että hinnat joskus laskisivat pannubaarissa. 3-4 kertainen hintaero Inglesin edullisimpaan suomalaisravintolaan on todellakin liian iso. Siksi pannubaarissa ei juuri asiakkaita ole näkynyt.


      • InglesoiIngles

        Kyllä pannuun vetää ennemminkin homoseksuaalien runsas määrä kuin ruoka. Täällä kun tapaat elämäsi miesseuran muita baareja helpommin. Toki ruokakin on halpaa ja kelvollista kun turistimiehet sitä meille Inglesin homoille tarjoaa. Sitten selitellään kotona että oli kallista. Ilmankos kun tarjoilee seuran toivossa paikallisille uroille.


      • zikaaPukkaa
        köyhäteväätpannussa kirjoitti:

        Onko kaalikääryle tai makkaraperunat monipuolisia annoksia? Lapsillekin makkaraperunoita pannubaarista jo tarjoat, mikäs siinä kun ei sieltä muuta saa.

        Näitä mikrolla tehtyjä suosikkiannoksiasi saa vain Suomiaukion kioskeista, ei muualta. Siellä mikrot ovat kuumana yötä päivää kun asiakkaat oikein ryntäävät sinne. kyytipoikana mainiota halpakaljaa ämpäreittäin eurolla. Mukavasti tulee rahaa, eikö niin?


      • Tiedätämä
        zikaaPukkaa kirjoitti:

        Näitä mikrolla tehtyjä suosikkiannoksiasi saa vain Suomiaukion kioskeista, ei muualta. Siellä mikrot ovat kuumana yötä päivää kun asiakkaat oikein ryntäävät sinne. kyytipoikana mainiota halpakaljaa ämpäreittäin eurolla. Mukavasti tulee rahaa, eikö niin?

        Milläs luulet että Kuparipannun kaalikääryleet sulatetaan pakasteesta? Aivan...mikroaaltouunissa.


      • huhuakuullut
        Tiedätämä kirjoitti:

        Milläs luulet että Kuparipannun kaalikääryleet sulatetaan pakasteesta? Aivan...mikroaaltouunissa.

        On huhuttu että pannuunn ollaan suunnittelemassa keittiötä. Pian siis kääryleet sulatetaan oikeassa uunissa :)


      • pannubaarinystävät
        huhuakuullut kirjoitti:

        On huhuttu että pannuunn ollaan suunnittelemassa keittiötä. Pian siis kääryleet sulatetaan oikeassa uunissa :)

        Hahahaha! Kaalikäärylebaarin tuoreita kaalikääryleitä...suoraan mikrosta :)
        Toivotan että saavat rahaa rakentaa keittiön. Omistaja Reijo ainakin teki koko kesän hommia tomaatteja poimimalla että saavat edes vuokrat maksettua.


      • eivoitietääää
        pannubaarinystävät kirjoitti:

        Hahahaha! Kaalikäärylebaarin tuoreita kaalikääryleitä...suoraan mikrosta :)
        Toivotan että saavat rahaa rakentaa keittiön. Omistaja Reijo ainakin teki koko kesän hommia tomaatteja poimimalla että saavat edes vuokrat maksettua.

        Joo, "Tomaatti-Reijo" painoi pitkää päivää poimien tomaatteja. Saakohan pannuun palkkarahoilla lieden lisäksi muita keittiökoneita?


      • huonopalkka
        eivoitietääää kirjoitti:

        Joo, "Tomaatti-Reijo" painoi pitkää päivää poimien tomaatteja. Saakohan pannuun palkkarahoilla lieden lisäksi muita keittiökoneita?

        Juttelin Reijon kanssa puhelimessa viikko sitten ja hän sanoi ettei keittiö valmistu kun kaudelle 2017-2018 jos saa taas töitä tomaatti viljelmillä. Palkka oli kuulemma ollut vitosen per tunti. Toivoi että mikroaaltouunin makkaraperunat ja kaalikääryleet tekevät kauppansa tällä kaudella että pääsevät suunnittelemaan keittiötä.


    • KarhuTaiMummola

      Karhuravintola ja ravintola Mummola ovat ravintoloita, eivät baareja. Baareista suosituin lienee Iskelmäbaari.

      Kuparipannubaari oli vuosia sitten suosittu mutta nykyisin aivan kuollut paikka. Suomalaiset jotka asuvat talvet Inglesissä, tai jopa ympäri vuoden, kutsuvat pannubaaria hautaustoimistoksi sen hiljaisuuden vuoksi.

      • Talkoolainen

        Niinhän me kutsumme, mutta silti käymme pannussa viikkomiitingissä. Me vakituiset asukkaat olemme yrittäneet kertoa neuvoja pannun omistajille että miten pannu saataisiin joskus täyteen, mutta ehdotuksemme kaikuvat kuuroille korville.
        Hintojen laskeminen oli yksi keino. Asiakkaat menevät muualle kun Kuparipannubaari on 3-4 kertaa kalliimpi kuin oikeat ravintolat.

        Me vakituiset olemme lupautuneet Kuparipannuun talkoisiin kun sinne aletaan rakentaa keittiötä kesällä 2017. Sinne on tervetulleita kaikki mukaan. Talkoojuomat maksavat 3 euroa per pieni tuoppi (norm. 3,50) ja kaalikääryleet on talkooaikana vain kympin (norm. 14,00)

        Jos tiedätte mistä saisi halvan pakastimen tälle kaudelle, kertokaa suoraan Kuparipannuun. Heiltä meni juuri pakastin rikki ja 120 kpl kaalikääryleitä pääsi sulamaan.


      • Kiittipaljon
        Talkoolainen kirjoitti:

        Niinhän me kutsumme, mutta silti käymme pannussa viikkomiitingissä. Me vakituiset asukkaat olemme yrittäneet kertoa neuvoja pannun omistajille että miten pannu saataisiin joskus täyteen, mutta ehdotuksemme kaikuvat kuuroille korville.
        Hintojen laskeminen oli yksi keino. Asiakkaat menevät muualle kun Kuparipannubaari on 3-4 kertaa kalliimpi kuin oikeat ravintolat.

        Me vakituiset olemme lupautuneet Kuparipannuun talkoisiin kun sinne aletaan rakentaa keittiötä kesällä 2017. Sinne on tervetulleita kaikki mukaan. Talkoojuomat maksavat 3 euroa per pieni tuoppi (norm. 3,50) ja kaalikääryleet on talkooaikana vain kympin (norm. 14,00)

        Jos tiedätte mistä saisi halvan pakastimen tälle kaudelle, kertokaa suoraan Kuparipannuun. Heiltä meni juuri pakastin rikki ja 120 kpl kaalikääryleitä pääsi sulamaan.

        Eli pannubaarin kaalikääryleet siis ovat kuin ovatkin pakasteita. Kiitos tiedosta.


      • Palmasinlomailija
        Talkoolainen kirjoitti:

        Niinhän me kutsumme, mutta silti käymme pannussa viikkomiitingissä. Me vakituiset asukkaat olemme yrittäneet kertoa neuvoja pannun omistajille että miten pannu saataisiin joskus täyteen, mutta ehdotuksemme kaikuvat kuuroille korville.
        Hintojen laskeminen oli yksi keino. Asiakkaat menevät muualle kun Kuparipannubaari on 3-4 kertaa kalliimpi kuin oikeat ravintolat.

        Me vakituiset olemme lupautuneet Kuparipannuun talkoisiin kun sinne aletaan rakentaa keittiötä kesällä 2017. Sinne on tervetulleita kaikki mukaan. Talkoojuomat maksavat 3 euroa per pieni tuoppi (norm. 3,50) ja kaalikääryleet on talkooaikana vain kympin (norm. 14,00)

        Jos tiedätte mistä saisi halvan pakastimen tälle kaudelle, kertokaa suoraan Kuparipannuun. Heiltä meni juuri pakastin rikki ja 120 kpl kaalikääryleitä pääsi sulamaan.

        Jo on ahneus huipussaan. Yleensä talkoiden järjestäjä tarjoaa vähintään ruoan, yleensä juomaakin. Ei taida teidän talkoissa olla montaakaan osallistujaa. Pistäkää pannulaiset maksamaan teille palkkaa tai palkatkoon työvoimaa muualta.


      • julmaamenoa
        Palmasinlomailija kirjoitti:

        Jo on ahneus huipussaan. Yleensä talkoiden järjestäjä tarjoaa vähintään ruoan, yleensä juomaakin. Ei taida teidän talkoissa olla montaakaan osallistujaa. Pistäkää pannulaiset maksamaan teille palkkaa tai palkatkoon työvoimaa muualta.

        Kuparipannun kyseessä ollen on ihme etteivät talkoolaiset joudu maksamaan että pääsevät tekemään töitä pannussa.


    • InglesoiIngles

      Paras baari Inglesissä on se, missä eniten pyörii homoja. Se vaihtelee ruoan ja juomatarjousten mukaan mutta kaikille asiasta kiinnostuneille, meitä löytyy päivystämästä ihan jokaikisestä suomibaarista Inglesissä. Kukaan ei siis jää ilman, vaikka akka pihtaisikin. Tiedätte siis mistä kakkosta lohkeaa, eli Inglesistä.

      • ZikaaSärkee

        Peräti 11 valhekirjoitusta peräkkäin. Taitaa zikasairasta pienipäätä kivistää pahasti.


      • PienipääORG
        ZikaaSärkee kirjoitti:

        Peräti 11 valhekirjoitusta peräkkäin. Taitaa zikasairasta pienipäätä kivistää pahasti.

        Haha! Erehdyt trollaajasta taas kerran, mutta otetaan nyt kunniaa kun sitä kerran tarjoat. Kiva että sinua vituttaa trollaukset. Se on tarkoituskin.
        Minä alan vasta aktivoitumaan trollaamisen kesän jäljiltä kun pannubaarin avajaiset lähestyy, vai mahtaako aueta ollenkaan enää? :D


      • PienipääORG
        PienipääORG kirjoitti:

        Haha! Erehdyt trollaajasta taas kerran, mutta otetaan nyt kunniaa kun sitä kerran tarjoat. Kiva että sinua vituttaa trollaukset. Se on tarkoituskin.
        Minä alan vasta aktivoitumaan trollaamisen kesän jäljiltä kun pannubaarin avajaiset lähestyy, vai mahtaako aueta ollenkaan enää? :D

        Ethän sinä tuota kirjoittanut. Minä se olin.


      • Pienipää.org

        Väärin, minä olen oikea Pienipää.org ja yksi Inglesin rasvaisimmista homoista. Olen se, jota muut Inglesin homot karttavat. Siksi trollaan täällä kurjuuttaani. Inglesissähän on niin monipuolinen homotarjonta, että minä sontasäkiksikin kutsuttu pienipää olen yksinäisenä katkera trolli.

        Tulkaa inglesiin toteamaan asia.


    • IsostaVähäänkyröönKerran

      Luin aloituksen ja totesin vastauksia olleen 129 joka aiheuttaa ihmetystä, miksi ylipäätään matkustetaan jonnekin ja ollaan kiinnostuneita kohteen Suomiravintoloista, sekä jauhetaan sitten paskaa tällä palstalla.
      Ihan oikea matkailu voisi avartaa.......

      • näisemenee

        Kuparipannussa matkailu todella avartaa, ainakin lompakkoa. Pannubaari on 4 kertaa muita baareja kalliimpi


      • hyvinkallis
        näisemenee kirjoitti:

        Kuparipannussa matkailu todella avartaa, ainakin lompakkoa. Pannubaari on 4 kertaa muita baareja kalliimpi

        Totta. Ainakin 3,5 kertaa pannubaari on kalliimpi kuin edullisin suomalaisravintola Inglesissä


      • InglesoiIngles

        Mutta kuparipannusa lohkeaa homolle kuin homolle aina kun siltä tuntuu. Monasti olen poikennut. On hyvää ruokaa ja ennenkaikkea komeita uroita silmänruoaksi sekä seuraksi kuumiin tunnelmiin Ingelsin yössä.


      • hetisinne
        InglesoiIngles kirjoitti:

        Mutta kuparipannusa lohkeaa homolle kuin homolle aina kun siltä tuntuu. Monasti olen poikennut. On hyvää ruokaa ja ennenkaikkea komeita uroita silmänruoaksi sekä seuraksi kuumiin tunnelmiin Ingelsin yössä.

        No sitten menen pannubaariin. Nelinkertainen hinta mikroaaltouuni sapuskoista ei tunnu missään jos saa kakkoseen.


    • Tärkeimmätasiat

      Suomalaisissa viihdepuolen ravintoloissa on kolme tärkeintä seikka, jotka ratkaisevat viihtyvyyden: naiset, naiset ja naiset.

      • yksmasavaan

        Väärin. Miehet, miehet ja miehet. Naisseuraa ei kukaan Inglesissä kaipaa. Sensijaan komeita treenattuja miehiä riittää ja niiden takia matkustetaan Inglesiin. Varsinkin suomibaareissa on enemmän miestenperään juoksevia kuin niiden muutaman pihtaavan, kuivahtaneen kantturan. Yököttää jo ajatuskin tuollaisesta ikipissiksestä.

        Miehet tulkaa meidän homojen palvottavaksi inglesiin


    • graninkallein

      Hmmm, puhut baareista, et ravintoloista. Jos ravintoloista puhutaan niin suosituin lienee ravintola Mummola tai Karhuravintola. Baareista suosituin on Iskelmäbaari ja vähemmän suosittu on kuparipannubaari. Jälkimmäinen eli pannubaari on kallein suomalaisbaari Granilla. Lähes neljä kertaa kalliimpi on pannubaari kuin muut

      • yksmasavaan

        Siellä pannussa on kuitenkin eniten homomiehiä tarjolla. On niitä noissa muissakin baareissa, mutta pannun homomyönteisyys ja omistajien ystävällisyys vetävät niin paikalliset suomihomot kuin heitä metsästävät pannuun. Lisäksi hintatasosta valehdellaan täällä sumeilematta.


      • Näinonasia

        Virallinen homobaari on ainoastaan Mummola. Viemäripojat eivät käy muissa suomalaisissa paikoissa. Tämä on varmaa tietoa kymmenien reissujen ajalta. En ole kyllä nähnyt ikinä yhtään homoa Apilassa ja Foxissa. Rööriroopet ja viemäriväinöt pyöriskelevät siellä Jumbon nurkilla illat ja yöt. Mikäli Jumbon läpi pystyt kävelemään klo 22.00 oksentamatta, niin itse kuulut viemäreihin.


      • Olkoonnäin

        Annetaan vaan niiden perverssien ja perseeseennussijoiden yhdistyksen jäsenten juhlia siellä Jumbossa rauhassa. Ei sinne heteroilla ole asiaa.


      • InglesoiIngles

        Silti sadat suomalaiset heteromiehet hiipivät yön hiljaisuudessa luoksemme jalat lintallaan ja kanki kovana saadakseen elämäänsä sisältöä. Älkää siis kieltäkö todellisuutta.


      • Näinontieto

        Teillä on hiv 50 %, eli joka toisella. Ei kiinnosta!!!


      • InglesoiInhles

        Ei ole. Lisäksi tautia vastaan voi suojautua. Tulet vaan Inglesiin ja nautit elämästäsi. Siitä se uusi nautillosisempi arkesi alkaa.


    • Tässäsuosituinbaari

      Suosituin baari on Iskelmäbaari. Kuparipannubaari oli aikoinaan suosittu, mutta kun nostivat hintoja jokaisena vuotena niin korkeiksi ettei kenelläkään ollut varaa siellä käydä, nyt se on yleensä tyhjänä. Pannubaari on 3-4 kertaa kalliimpi kuin muut baarit.
      Suosituin ravintola on ravintola Mummola tai Karhuravintola.

      • ihantottapuhut

        Totta


      • Iskelmäänmenemme

        Iskelmään mennään aina kuuntelemaan Inglesin Leijonia. Pannubaari on niin kallis ettei meillä ole sinne varaa mennä ja lisäksi siellä ei ole mitään menoa. Tylsä kuollut paikka, joten ei ole ihme että paikalliset suomalaiset kutsuvat pannubaaria hautaustoimistoksi.


      • Iskelmäänvaan
        Iskelmäänmenemme kirjoitti:

        Iskelmään mennään aina kuuntelemaan Inglesin Leijonia. Pannubaari on niin kallis ettei meillä ole sinne varaa mennä ja lisäksi siellä ei ole mitään menoa. Tylsä kuollut paikka, joten ei ole ihme että paikalliset suomalaiset kutsuvat pannubaaria hautaustoimistoksi.

        Ei meilläkään ole varaa käydä pannubaarisa, mutta Iseklmään menemme aina. sE on edullinen ja viihtyisä baari pannubaariin verrattuna.


      • kalleinseon
        Iskelmäänvaan kirjoitti:

        Ei meilläkään ole varaa käydä pannubaarisa, mutta Iseklmään menemme aina. sE on edullinen ja viihtyisä baari pannubaariin verrattuna.

        Pannubaari onkin Inglesin kallein suomalaisbaari


    • InglesoiIngles

      Pannussa on Inglesin komeimmat homot. Kuitenkin joku tylsä hetero väittää, ettei siellä ole mitään menoa. Hakeudu hoitoon tylsimys.

      • oottakaaminua

        No sitten sinne jos komeita on pannussa. Harmi että kuparipannubaari on 3-4 kertaa kalliimpi kuin muut baarit, mutta jos tarjoatte niin varmasti tulen.


    • seija22
    • Pikkuruinenbar

      Ohan se hienoo että ravintolassa on 3-4 kertaa isommat annokset kuin pikkubaareissa..pikkuruiset makkaraperunat.ja vielä sekin että 3-4krt parempaa olutta.

    • Ykköspäähänsijoittuupi

      Baareista en tiedä mutta ravintoloiden ykköspäähän sijoittuu kuparipannu.siellä saa hyviä annoksia tosi edullisesti.

    • Ei_merta_etemmäs

      Menkää kontubaariin tai johonkin muuhun paikalliseen räkälään. Matkan hinnalla ryyppäätte komeasti kotisohvillanekin.

    • miettikääsitä

      Iskelmäbaari on suosituin ja kuparipannubaari surkein. Kuparipannubaarissa yksi kaalikääryle maksaa 14,00 euroa.

    • Iskelmä baari, PikkuKuppila baari-kahvila, Karhu musiikkibaari, Ässä karaokebaari, Pub Ryysyranta, Hawaiibar. Baarien nimet eivät ole suosikki tai paremmuusjärjestyksessä! Mutta nämä paikat ovat Suomibaareja Inglesissä.

      • InglesoiIngles

        Kaikissa me Inglesin homoyhteisö lupaamme palvella teitä parhaiden antaumusten mukaan. Tulkaa siis Inglesiin ja kokekaa poikarakkauden autuus.


      • PienipäästäHomppelipoika

        Joko kuulitte?
        Zikasairas pienipää tuli vihdoinkin kaapistaan ulos.


      • InglesoiIngles

        Meitä on Inglesin kaikissa baareissa päivystämässä. Tulet vain paikalle ja valitset omasi. Inglesin poikarakkausilloissa kukaan ei jää ilman.


    • Karhubaariin

      Suosituin varmaan on Karhuravintola tai Hawaii-ravintola. Kuparipannubaari on kallein ja asiakaskadon takia on vissiin sulkemassa oviaan.

    • lapsellista-höpinää

      lähes koko ketju. millaiiset orkut te saatte,kun sontaa jauhatte? pahempaa soopaa,kuin koti suomessa. miksi näin?

    • hiljastaoli

      Kaipa se Iskelmäbaari lienee se suosituin. Kuparipannubaarissa olen kolme kertaa kaynyt syömässä ja olin ainoa asiakas joka kerralla. Kaalikääryleelle tuli hintaa 14,00 euroa. Ei ne ole mitään huhua että sieltä on asiakkaat kadonneet halvempiin ja suositumpiin baareihin. Kuulemma se on joskus ollut suosittu.

      • ReijoyMirja

        Ei siellä ketään muita kanssa ollut kun rouvani kanssa kävimme. Taitaa olla totta että pian se menee kiinni.


    • Karhuunvaan

      Ravintola hawaii tai Karhuravintola lienee suosituin. Kuparipannu ainakin on asiakkaiden halveksima

      • Karhuunvaan

        Menkää vaan Karhuun, se on edullinen paikka oikeastikin köyhille. Makkaraperunat ja hampurilaisetkin ovat todella edullisia. Hyvä on, että myös persaukisille on paikkoja tarjolla. Kaikille paikkoja riittää, kaikille tilaa on.......


      • kysyntaasvaan
        Karhuunvaan kirjoitti:

        Menkää vaan Karhuun, se on edullinen paikka oikeastikin köyhille. Makkaraperunat ja hampurilaisetkin ovat todella edullisia. Hyvä on, että myös persaukisille on paikkoja tarjolla. Kaikille paikkoja riittää, kaikille tilaa on.......

        Mitä jostain kuparipannubaarista sai muuta kuin kaalikääryleen ja makkaraperunat? Eihän niillä ollut edes keittiötä siellä, ellei toimiston mikroaaltouunia lasketa keittiöksi.


    • onhannoitapaljon

      Iskelmäbaari...Karhuravintola...Hawaii-ravintola...Mummola...onhan noita suosittuja. Kuparipannubaari lienee se epäsuosituin. Se tosin onkin Inglesin kallein suomalaisbaari.

      • Mummolaanvaankaikki

        Kuparipannubaari onkin vain baari. Jos hyvää ruokapaikkaa etsit niin suuntaa ravintola Mummolaan. Siellä on oikea keittiö ja kokit tekemässä ruokaa. Se ei ole mikään Kuparipannun tyylinen makkaraperunabaari.


      • TärkeäKarhu
        Mummolaanvaankaikki kirjoitti:

        Kuparipannubaari onkin vain baari. Jos hyvää ruokapaikkaa etsit niin suuntaa ravintola Mummolaan. Siellä on oikea keittiö ja kokit tekemässä ruokaa. Se ei ole mikään Kuparipannun tyylinen makkaraperunabaari.

        Älähän unohda yhtä. Karhuravintola on se AINOA ja oikea makkaraperunabaari koko Inglesissä.


    • nyttotuutta

      Karhuravintola on nimensä mukaisesti ravintola, aivan kuten Kuparipannubaari on vain baari.

      • Hyviäoliherkut

        Karhuravintolan jouluateria oli ihan loistava. 13,90 maksoi ja oli paljon jouluruokia ja hyvää seuraa. Se taitaa olla Inglesin suosituin suomalaisravintola?


      • Karhu.on.ykkönen
        Hyviäoliherkut kirjoitti:

        Karhuravintolan jouluateria oli ihan loistava. 13,90 maksoi ja oli paljon jouluruokia ja hyvää seuraa. Se taitaa olla Inglesin suosituin suomalaisravintola?

        Karhu on ihan paras ravintola Inglesissä. Karhuravintola on Aguila Roja ostoskeskuksessa, siellä Suomi keskittymässä. Parasta seuraa, hyvää musiikkia ja hyvää ruokaa. Ei ole mikään makkaraperunakioski kuten kuparipannubaari.


      • Mekinmenemmekarhuun
        Karhu.on.ykkönen kirjoitti:

        Karhu on ihan paras ravintola Inglesissä. Karhuravintola on Aguila Roja ostoskeskuksessa, siellä Suomi keskittymässä. Parasta seuraa, hyvää musiikkia ja hyvää ruokaa. Ei ole mikään makkaraperunakioski kuten kuparipannubaari.

        Karhuravintola lieneekin Inglesin paras suomalaisravintola. Ainakin suosio on hirvittävä.


      • Näinonvalitettavasti
        Mekinmenemmekarhuun kirjoitti:

        Karhuravintola lieneekin Inglesin paras suomalaisravintola. Ainakin suosio on hirvittävä.

        Karhubaarissa on pelkkä käytävä ja todella vähän asiakaspaikkoja. Kun levittää kädet, niin molemmat osuvat käytävän seiniin lähes koko baarissa. Ei kuitenkaan baaritiskin kohdassa. Silti en ole koskaan nähnyt edes puolillaan porukkaa. Ennätys on 11 asiakasta kun tulee kurkittua kun käy Ässästä vessasta. Turhaan on tullut kurkittua, ei sinne ole koskaan eksynyt naisia kun ukkonsa kanssa.


      • Näinonvalitettavasti
        Näinonvalitettavasti kirjoitti:

        Karhubaarissa on pelkkä käytävä ja todella vähän asiakaspaikkoja. Kun levittää kädet, niin molemmat osuvat käytävän seiniin lähes koko baarissa. Ei kuitenkaan baaritiskin kohdassa. Silti en ole koskaan nähnyt edes puolillaan porukkaa. Ennätys on 11 asiakasta kun tulee kurkittua kun käy Ässästä vessasta. Turhaan on tullut kurkittua, ei sinne ole koskaan eksynyt naisia kun ukkonsa kanssa.

        Kuka saa Karhubaarista iskettyä naisen, voi pitää itseään Kanarian ykkösmiehenä naisten iskussa sarjassa 30 - 70 vuotiaat naiset.


      • lopettakaatrollaus

        Sinua taitaa Aki siellä Kuparipannussa ketuttaa kun asiakkaat katoaa halvempiin baareihin? Suurin osa asiakkaistanne on mennyt Mummolaan, loput muualle. Jos mainostaisitte paikkaanne hieman vähemmän netissä, ehkä joku voisi palata. Ehkä.


      • Akiakismittää
        lopettakaatrollaus kirjoitti:

        Sinua taitaa Aki siellä Kuparipannussa ketuttaa kun asiakkaat katoaa halvempiin baareihin? Suurin osa asiakkaistanne on mennyt Mummolaan, loput muualle. Jos mainostaisitte paikkaanne hieman vähemmän netissä, ehkä joku voisi palata. Ehkä.

        Kuparipannulaisia kismittää kun joku oikea ravintola menestyy eikä kuparipannun makkaraperunakioskiin mene enää kukaan.


    • mikkiäkuuntelemaan

      Me käymme apilaniityssä ja foxissa kun nyt menemme ja pistäydymme kuuntelememassa artisteja iskelmässä. Onkohan se ravintola vielä olemassa jossa tanja piti karaokea tai onko tanjan karaokea olemassa vielä jossa mikki kanssa esiintyy? En muista ravintolan nimeä mutta siinä se oli pataässän alakerrassa.

      • Red-Onion

        Red Onion taitaa olla sen ravintolan nimi. Tanjasta en tiedä mitä tekee nykyisin.


    • iskelmästätykkäämme

      Muissa emme ole käyneet kuin Iskelmäbaarissa. Se ainakin on ollut ääriään myöten täynnä kun siellä on ollut artisteja esiintymässä. Pitää seuraavalla reissulla käydä myös ainakin Mummolassa ja tuossa Red Onionissa.

    • Ainavaanpannuun

      Kupariravintolassa ensin mahat täyteen ja sitten jatkoille muihin bikkubaareihin.mutta aloitus aina:pannu

      • Pannunpotut

        Montako kaalikäärylettä vaaditaan että mahasi täyttyy, vai vedätkö kolmet makkaraperunat?


      • Ainavaanpannuun
        Pannunpotut kirjoitti:

        Montako kaalikäärylettä vaaditaan että mahasi täyttyy, vai vedätkö kolmet makkaraperunat?

        Yleensä syön ensin makkaraperunat ja siihen päälle kääryle.On muuten maukasta ja täyttävää ruokaa.Niin suosittuja ovat kääryleet ettäei kaikki tahdo mahtua sisään.lopputulos:pannun kääryleet ovat parhaita


      • Yks-spesiaali-kiitos
        Ainavaanpannuun kirjoitti:

        Yleensä syön ensin makkaraperunat ja siihen päälle kääryle.On muuten maukasta ja täyttävää ruokaa.Niin suosittuja ovat kääryleet ettäei kaikki tahdo mahtua sisään.lopputulos:pannun kääryleet ovat parhaita

        Minä tilaan pannubaarissa aina heidän spesiaalin, eli makkaraperunat ranskalaisten sijaan lohkoperunoilla. 19,90 on ihan OK hinta. Harmi ettei heillä ole keittiötä pannubaarissa.


    • Parastaas

      Eiköhän se suosituin ole pannu.niinpaljon kun siitä kirjoitellaan.näyttää olevan ykkönen.paras olut.paras ruoka.edullisin

      • Karhuedullisinravintola

        Pannubaari on kylläkin Inglesin kallein suomalaisbaari. Karhuravintola on edullisin, mutta se on ravintola, ei baari kuten pannubaari on.


    • jompikumpion

      On niin monta hyvää etten tiedä mikä niistä on paras. Mummola, tai ehkä kuitenkin Karhuravintola. Karhu ainakin on edullisin suomalaisravintola Inglesissä.

      • Karhuonsuosituin

        Ei pelkästään edullisin ole Karhuravintola vaan myös suosituin.


      • Karhuonsuosituin
        Karhuonsuosituin kirjoitti:

        Ei pelkästään edullisin ole Karhuravintola vaan myös suosituin.

        Totta. Karhuravintola onkin Inglesin suosituin suomalaisravintola.


      • tyhjäon
        Karhuonsuosituin kirjoitti:

        Totta. Karhuravintola onkin Inglesin suosituin suomalaisravintola.

        Eipä siellä tuon perusteella ole yhtään suosittua Suomiraflaa, jos tuo toisen kerroksen tyhjä käytävä on suosituin. Tuleeko sinun logiikallasi tyhjästä suosittu?


      • epäsuosittupannubaari
        tyhjäon kirjoitti:

        Eipä siellä tuon perusteella ole yhtään suosittua Suomiraflaa, jos tuo toisen kerroksen tyhjä käytävä on suosituin. Tuleeko sinun logiikallasi tyhjästä suosittu?

        Ei tyhjä baari ole suosittu. Siksi Kuparipannubaari ei ole siis suosittu ja Karhuravintola on suosittu, aina täynnä porukkaa viihtyisässä ravintolassa.

        Ei niillä hinnoilla ihme ole että on aina tyhjänä pannubaari. Olut 3,5 kertaa kalliimpaa kuin oikeissa ravintoloissa Inglesissä ja pelkästään kaalikääryle maksaa 14,00 ja makkaraperunat 19,90


      • LisääKarhuvaletta
        epäsuosittupannubaari kirjoitti:

        Ei tyhjä baari ole suosittu. Siksi Kuparipannubaari ei ole siis suosittu ja Karhuravintola on suosittu, aina täynnä porukkaa viihtyisässä ravintolassa.

        Ei niillä hinnoilla ihme ole että on aina tyhjänä pannubaari. Olut 3,5 kertaa kalliimpaa kuin oikeissa ravintoloissa Inglesissä ja pelkästään kaalikääryle maksaa 14,00 ja makkaraperunat 19,90

        viihtyisä ikkunaton käytävä, oikein viihtyvyyden mekka


      • hyvinsanottu
        LisääKarhuvaletta kirjoitti:

        viihtyisä ikkunaton käytävä, oikein viihtyvyyden mekka

        Niinpä. "ikkunaton käytävä" on hyvä kuvaus pannubaarista. Makkaraperunakioski sopii kuvaamaan myös hyvin pannubaaria


    • Tässäsuosituimmat

      Karhu tai Hawaii ovat suosituimmat, mutta ne ovat ravintoloita, eivät baareja. Suosituin baari on Iskelmäbaari. Toinen suomalaisten omistama baari on Kuparipannubaari, mutta se on...hmm, ei niin kovin suosittu. Hinnat siellä ovat pilvissä. Pelkästään olut maksaa pannubaarissa 3,5 kertaa sen mitä edullisimmassa oikeassa ravintolassa, eli Hawaii:ssa. Sekä Hawaii että Karhuravintola löytyvät Aguila Roja ostoskeskuksesta. Pannubaari on hieman syrjässä ja kellarissa. Siinä taitaa kanssa olla yksi epäsuosion syy, siis kalliiden hintojen lisäksi.

      • Ensimmäistäkertaa

        Kiitos vinkeistä. Me majoitumme joulukuussa Green Field hotelliin ja tuo aguila roja ostoskeskus näyttää kartan mukaan olevan aivan vieressä. Ensimmäistä kertaa olemme Inglesiin menossa niin pitää kartasta katsella paikkoja. Tuolla iskelmäbaarissa täytyy kanssa sitten käydä.


      • pelkkä.baari-se-on
        Ensimmäistäkertaa kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä. Me majoitumme joulukuussa Green Field hotelliin ja tuo aguila roja ostoskeskus näyttää kartan mukaan olevan aivan vieressä. Ensimmäistä kertaa olemme Inglesiin menossa niin pitää kartasta katsella paikkoja. Tuolla iskelmäbaarissa täytyy kanssa sitten käydä.

        Joo, kannattaa unohtaa tuo kuparipannubaari jos ei halua rahoistaan eroon päästä. Siinä Suomikeskittymässä on paljon oikeita ravintoloita, kuten Karhuravintola ja Hawaii.
        Pannubaarihan on nimensä mukaisesti vain baari. Makkaraperunakioski.


      • JoskusTottakin
        pelkkä.baari-se-on kirjoitti:

        Joo, kannattaa unohtaa tuo kuparipannubaari jos ei halua rahoistaan eroon päästä. Siinä Suomikeskittymässä on paljon oikeita ravintoloita, kuten Karhuravintola ja Hawaii.
        Pannubaarihan on nimensä mukaisesti vain baari. Makkaraperunakioski.

        Kiva kun edes yrität avustat "ensikertalaisia".
        Pakko on kuitenkin korjata ohjeissasi olevia vakavia virheitä ( ei ohjeissasi muuta olekaan kuin niitä).
        Heille myös tiedoksi, että karhu ja hawaji ovat vain drinkkibaareja. Karhusta saa juoman lisäksi makkaraperunoita ja pelkkiä sinappiannoksia. Hawajissa ei ole minkäänlaista ruokatarjontaa. Molemmat aukeavat vasta iltasella.
        Oikea ravintola Kuparipannu aukeaa jo aamusta ja on erittäin laadukas RUOKARAVINTOLA. Ainoa vakava puute sen ruokalistassa on makkaraperunoiden totaalinen puuttuminen. Sitä varten on paikallinen Pepe Cirinquito grillikioskiketju ja suomalainen karhubaari niminen makkaraperunakioski.
        Jos siis pelkästään janottaa, kannattaa mennä klo 18 avautuvaan karhuun ja vielä myöhemmin avautuvaan hawajiin.
        Jos taas nälättää, niin jo lounasaikaan voi mennä Kuparipannuun ja jos ja kun siellä on ruuhkaa, miksei myös Mummolaan. Tietysti kannattaa suosia paikallisiakin ravintoloita, eikä jäädä pyörimään pelkkiin Suomi-paikkoihin.
        Valitettavasti tuo "ensimmäinen neuvoja" antoi hyvin epätarkkoja ohjeita, mutta nämä minun ohjeeni ja neuvoni ovat kokemusperäisiä jokaisen kohteen kohdalta.
        Uskon kuitenkin, että nimimerkki "ensimmäistäkertaa" osaa suodattaa nuo tämän palstan kroonisen valehtelijan zikasairaan pienipään neuvot kokonaan pois. Hän ei ole ikinä edes käynyt Gran Canarialla!
        Toivotan sinulle mukavaa ensimmäistä matkaa!


    • potutkin.on.ruokaa

      Meinasin ensin vastata että Karhu on suosituin, mutta Karhuravintola on ravintola, ei baari. Suosituin BAARI siis lienee Iskelmäbaari ja ei niin suosittu on Kuparipannubaari. Sieltä ei tosin ruokaa saa muuta kuin makkaraperunoita ja kaalikääryleitä, 14 euron kappalehintaan.

      Trollit täällä väittää että pannubaari on ruokaravintola. Noh, onhan ne makkaraperunatkin ruokaa.

      • makkaraapannusta

        Totta. Karhu on ravintola, pannubaari on baari. Makkaraperunakioski.


      • näinhommamenee
        makkaraapannusta kirjoitti:

        Totta. Karhu on ravintola, pannubaari on baari. Makkaraperunakioski.

        Näin se on


      • KarhuMusicbar

        Itse Karhu taitaa kuitenkin olla toista mieltä.


      • Hormia

        Joskus taas skitsofreniaa sairastavan puhe on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (niin kutsuttu perseveraatio). Ajatusten tarpeetonta toistumista ilmenee tyypillisenä oireena myös alkavassa dementiassa.


      • Saatnukuttuakin
        Hormia kirjoitti:

        Joskus taas skitsofreniaa sairastavan puhe on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (niin kutsuttu perseveraatio). Ajatusten tarpeetonta toistumista ilmenee tyypillisenä oireena myös alkavassa dementiassa.

        Ilmeisesti olet saanut aivan oikean diagnoosin, meinaan kun tuota samaa olet toistanut jo varmaan kymmeneen viestiketjuun. Ota lääkkeet, se helpottaa. Toivottavasti.


    • Katsoinhinnastosta

      Suosituimpia ravintoloita Inglesissä ovat ravintolat Mummola, Karhu ja Hawaii.
      Kysyit kuitenkin suosituimpia baareja. Suosituin lienee Iskelmäbaari.
      Kuparipannubaari on taas sieltä toisesta päästä, eli ei tosiaankaan suosittu. Ei pöytiä, ei keittiötä, ei ikkunoita, ei elävää musiikkia ja hirvittävät hinnat verrattuna vastaaviin baareihin Inglesissä. Hinnaston mukaan pannubaari on noin 3-5 kertaa kaalliimpi kuin muut baarit.

      • tosiaankinnoin

        totta


    • kaljabaaripannu

      Iskelmäbaari on suosituin baari. Mummola taas on suosituin ravintola. Mummolan lisäksi suomalaisilla on vain Karhuravintola ja Hawaii-ravintola. Esim. kuparipannubaari on nimensä mukaisesti vain kalljabaari

      • Juuu-

        Iskelmässä on vaisu meno niinä iltoina, kun siellä ei ole esiintyjää. Muuten hyvä paikka.


      • kallistakaljaa

        Kuparipannubaari on Inglesin kallein kaljabaari. Pieni lasillinen kaljaa maksaa 3,50


    • radiotaustalla

      Iskelmässä on aina kova meno kun esiintyjiä on. Jossain kuparipannubaarissa ei ole koskaan artisteja, radio soi vaan taustalla kun asiakkaat popsii 28,00 euron kaalikääryleitä

      • osionniin

        Totta


    • tässäkaksibaaria

      Suosituin baari lienee Iskelmäbaari. Sitten on Kuparipannubaari joka ei ole yhtään suosittu kalliiden hintojensa takia.

      • Karhusuosituinravintola

        Nuo molemmat ovat kaljabaareja. Menkää oikeisiin ravintoloihin kuten Karhuravintolaan.


      • onsuosittu
        Karhusuosituinravintola kirjoitti:

        Nuo molemmat ovat kaljabaareja. Menkää oikeisiin ravintoloihin kuten Karhuravintolaan.

        Karhuravintola onkin suosittu ravintola


      • kallistapannussa
        onsuosittu kirjoitti:

        Karhuravintola onkin suosittu ravintola

        On Karhuravintola ainakin Inglesin toiseksi edullisin, siksi siis suosituin. Kuparipannubaari on kallein baari Inglesissä.


      • kallistabannussa
        kallistapannussa kirjoitti:

        On Karhuravintola ainakin Inglesin toiseksi edullisin, siksi siis suosituin. Kuparipannubaari on kallein baari Inglesissä.

        Totta. Pannubaari on inglesin kallein baari


      • KarhukoSeuraa
        kallistapannussa kirjoitti:

        On Karhuravintola ainakin Inglesin toiseksi edullisin, siksi siis suosituin. Kuparipannubaari on kallein baari Inglesissä.

        Se halvin taisi mennä jo konkkaan, kukahan on seuraava. kun halvalla myy......on ehdolla "vuodenyrittäjäksi".


      • tässähintoja
        kallistabannussa kirjoitti:

        Totta. Pannubaari on inglesin kallein baari

        Niinhän se on. Kuparipannubaarista ei saa kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Hinnat on:
        Yksi kaalikääryle 28,00
        Makkaraperunat 19,90
        Pieni lasillinen olutta 3,50


      • huimitkähinnat
        tässähintoja kirjoitti:

        Niinhän se on. Kuparipannubaarista ei saa kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Hinnat on:
        Yksi kaalikääryle 28,00
        Makkaraperunat 19,90
        Pieni lasillinen olutta 3,50

        NOHUH! Ompas kalliit hinnat kuparipannubaarissa


      • ei-ihme-ettei-asiakkaita
        tässähintoja kirjoitti:

        Niinhän se on. Kuparipannubaarista ei saa kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Hinnat on:
        Yksi kaalikääryle 28,00
        Makkaraperunat 19,90
        Pieni lasillinen olutta 3,50

        Huh kun on kallista pannubaarissa. Ei ihme ettei tuolla kukaan käy


      • PienipääORG
        ei-ihme-ettei-asiakkaita kirjoitti:

        Huh kun on kallista pannubaarissa. Ei ihme ettei tuolla kukaan käy

        Ylempänä oli lisää valheitani. Niitä jatkuuuuuuuu


      • tyhjäonpannubaari
        ei-ihme-ettei-asiakkaita kirjoitti:

        Huh kun on kallista pannubaarissa. Ei ihme ettei tuolla kukaan käy

        Varsinkin tuo pannubaarin kaalikääryle on saakelin kallis. Ei ihme että asiakkaat menee oikeisiin ravintoloihin


      • PienipääORG
        tyhjäonpannubaari kirjoitti:

        Varsinkin tuo pannubaarin kaalikääryle on saakelin kallis. Ei ihme että asiakkaat menee oikeisiin ravintoloihin

        Tuossa yllä yksi parhaista trolleistani.


    • pannubaariseon

      Suosituin baari on Iskelmä. Kuparipannu on nimensä mukaisesti vain baari!

      • kaljabaarpannu

        Joo ei pannubaarista saa kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita, eli kaljabaari se on.


    • PannuEIviihtyisä

      Jos baareista puhutaan niin Iskelmäbaari lienee suosituin. Ainakin silloin kun on artisteja niin tupa on täynnä. Suomalaiset artistit eivät esiinny esim. kuparipannubaarissa ollenkaan, eli ei ole viihtyisä baari.

    • pannutyhjänäon

      Iskelmäbaari on tosiaan suosituin. Joku Kuparipannubaari ei ainakaan täällä kirjoittavien asiakkaien mukaan ole yhtään suosittu Aina kuulemma on tyhjänä pannubaari.

      • eiollutporukkaa

        Totta. Ei ollut pannubaarissa ketään kun kävimme aamulla viime viikolla


    • pannunhintoja

      Niinhän se on. Kuparipannubaarista ei saa kuin kaalikääryleitä ja makkaraperunoita. Hinnat on:
      Yksi kaalikääryle 28,00
      Makkaraperunat 19,90
      Pieni lasillinen olutta 3,50

      • enmenepannubaariin

        Aika kovat hinnat pannubaarissa. En siis mene


      • Anonyymi

        On aika kalliit hinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika kalliit hinnat

        Onhan ne kalliita sossupummille kuten sinulle.


      • Anonyymi

        Oliko jo 2016 noin kovat hinnat? Hyvä tietää että osaa vältellä paikkaa


    • Anonyymi

      Kyllähän pihviravintola Karhu on Inglesin suosituin ruokaravintola. Olin eilen viimeksi Karhun maukkaiden pihvien äärellä.

      • Anonyymi

        Viimeksi kyseinen juottola on toiminut noin neljä vuotta sitten. Yritä trolli keksiä jotain mielenkiintoisempaa tai jos tuottaa vaikeuksia voi sitä olla hiljaakin.


    • Anonyymi

      Taso vaan nousee Kanarian keskusteluissa ... semmoiset saaret, semmoinen jengi.

    • Anonyymi

      Onko tämä se San Bartolomén paikka?

    • Anonyymi

      Just eilen kävin pihviravintola Karhussa nauttimassa kunnon pihvin.
      Voin vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna

    • Anonyymi

      Kaikki keskustelu Gran Canariasta liittyy ravintola Karhuun. Mitä järkeä siinä on?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Eihän siinä mitään järkeä olekaan. Yksi hullu käy olemattomassa karhussa syömässä jatkuvasti ja toinen hullu kertoo ettei sitä ravintolaa ole olemassakaan. (Ei sitä olekaan jos sallitaan totuuskin kerrottavan). Kumpikaan hullu ei anna periksi. Siksi tämä palsta on mennyt ihan mahdottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään järkeä olekaan. Yksi hullu käy olemattomassa karhussa syömässä jatkuvasti ja toinen hullu kertoo ettei sitä ravintolaa ole olemassakaan. (Ei sitä olekaan jos sallitaan totuuskin kerrottavan). Kumpikaan hullu ei anna periksi. Siksi tämä palsta on mennyt ihan mahdottomaksi.

        Lakkaa eläke psppa haukkumista kaikkia. Anna asia kirjottajien ja sisällön tuottajien tuottaa palstalle asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Sitten kaikki on paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään järkeä olekaan. Yksi hullu käy olemattomassa karhussa syömässä jatkuvasti ja toinen hullu kertoo ettei sitä ravintolaa ole olemassakaan. (Ei sitä olekaan jos sallitaan totuuskin kerrottavan). Kumpikaan hullu ei anna periksi. Siksi tämä palsta on mennyt ihan mahdottomaksi.

        Jollet ole tajunnut niin kyse on yhdestä teollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollet ole tajunnut niin kyse on yhdestä teollista.

        Ai, Olliko se onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollet ole tajunnut niin kyse on yhdestä teollista.

        Teollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Olliko se onkin.

        Väittelen siis itteni kanssa. Taidat olla hoikan yksin kertainen. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä mitään järkeä olekaan. Yksi hullu käy olemattomassa karhussa syömässä jatkuvasti ja toinen hullu kertoo ettei sitä ravintolaa ole olemassakaan. (Ei sitä olekaan jos sallitaan totuuskin kerrottavan). Kumpikaan hullu ei anna periksi. Siksi tämä palsta on mennyt ihan mahdottomaksi.

        Trolli vaan kiusaa tuota onnetonta. Suurimmaksi osaksi varmasti siksi, että tuo toinen provosoituu koko ajan. Molemmat on samanlaisia trolleja.


      • Anonyymi

        Vahvasti provosoituneena voin vakuuttaa ettei karhubaaria ole ollut olemassa vuosikausiin.
        Karhubaari löytyy pienipään korvien väliseltä pururadalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvasti provosoituneena voin vakuuttaa ettei karhubaaria ole ollut olemassa vuosikausiin.
        Karhubaari löytyy pienipään korvien väliseltä pururadalta.

        Voisitko lopettaa? Olisiko se mahdollista? Teidän kahden takia täällä ei asiallisia kirjoituksia näe. Häirikkö varmasti lopettaa sinun lopettaessa. Tuskin hän kauaa jaksaa yksin kirjoitella.
        Olet ihan yhtä paha häirikkö kuin toi toinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko lopettaa? Olisiko se mahdollista? Teidän kahden takia täällä ei asiallisia kirjoituksia näe. Häirikkö varmasti lopettaa sinun lopettaessa. Tuskin hän kauaa jaksaa yksin kirjoitella.
        Olet ihan yhtä paha häirikkö kuin toi toinenkin.

        Päätettiin päätrollin kanssa tänään karhubaarin miitingissä ettei anneta periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätettiin päätrollin kanssa tänään karhubaarin miitingissä ettei anneta periksi.

        On varmaan mukava pilata toisilta asiallinen Kanariansaarien foorumi? Mitä sinä näistä hyödyt? Olet nyt neljä vuotta jankuttanut tuosta Karhun lopettamisesta. Eiköhän asia ole tullut jo selväksi. Siun takiasi tuo häirikkö jankuttaa Karhun pihveistä päivittäin. Oletko todella noin tyhmä, että antaudut toisen vedätettäväksi päivästä ja vuodesta toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan mukava pilata toisilta asiallinen Kanariansaarien foorumi? Mitä sinä näistä hyödyt? Olet nyt neljä vuotta jankuttanut tuosta Karhun lopettamisesta. Eiköhän asia ole tullut jo selväksi. Siun takiasi tuo häirikkö jankuttaa Karhun pihveistä päivittäin. Oletko todella noin tyhmä, että antaudut toisen vedätettäväksi päivästä ja vuodesta toiseen?

        Voi ihana Kerttusetä, olet niin ihastuttava kun olet vähän suutahtanut. Tyhmiähän me kaikki muut ollaan. Et tietenkään sinä ihana Kerttusetä ole tyhmää edes nähnyt.
        Sinä oletkin tuonut tänne hyvin paljon asiaa vuosien varrella. Kiitos siitä kaikkien meidän tyhmien puolesta. Kaikki me sen tiedämme, että sinä ihanainen Kerttusetä minua vedätät. On aivan kiihottavaa olla sinun vedätettävänä ihan kirjaimellisesti.
        Pusi pusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan mukava pilata toisilta asiallinen Kanariansaarien foorumi? Mitä sinä näistä hyödyt? Olet nyt neljä vuotta jankuttanut tuosta Karhun lopettamisesta. Eiköhän asia ole tullut jo selväksi. Siun takiasi tuo häirikkö jankuttaa Karhun pihveistä päivittäin. Oletko todella noin tyhmä, että antaudut toisen vedätettäväksi päivästä ja vuodesta toiseen?

        "Siun takiasi tuo häirikkö jankuttaa Karhun pihveistä päivittäin".

        Asiatonta puhumista palstan asiakirjoittajista eli sisällöntuottajista. Häiriköt? Paljon arvostetut ja aina niin odotetut ravintola-arvostelut eivät ole häiriköintiä.
        Käy sinäkin pihviravintola Karhussa nauttimassa kunnon pihvi. Kävin Karhun lihapatojen äärellä tänään.


    • Anonyymi

      Kanarian saarten suomalaiset on häiriköitä.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Inglesin parhaat karaokebaarit suomalaiseen makuun:

      1. Ässä
      2. Kuparipannubaari
      3. Iskelmäbaari

      • Anonyymi

        Kuparipannu on paras kun karaokebaareista on kyse. Pannussa on 20 000 biiisin karaokelista ja baarimikko valmistaa purtavaa pikkunälkään makkaraperunakäristimellä. Tilaan Pannussa aina makkaraperunat sinappihunnulla jotta jaksaa laulaa. Viimeksi voitin Pannun karaokekilpailussa illallislahjakortin pihviravintola Karhuun.

        T: Lasse


    • Anonyymi

      Siinä kadunkulmassa oleva Chupamela on hyvä baari.

      • Anonyymi

        Päivän paras :)


    • Anonyymi

      Mistä suomi baarista mies löytää parhaiten mie seuraa.

      • Anonyymi

        Aloitat puhumaan kovaan ääneen itämurteita niin etköhän löydä mie seuraa pian


    • Anonyymi

      Ja ryysyrannasta saa komeata miesseuraa mukaan illan päätteeksi, saa pakoputki hellänä pakarat tiukalla kävellä omaan hotelliin aamulla.

    • Anonyymi

      Kuparipannun makkaraperunat sinappihunnulla oli aikoinaan baarimikon joulun kunniaksi keksimä spesiaali.
      Sitten sitä alettiin kysymään myös muina aikoina ja siitä tuli suosittu.
      Annoksessa makkaraperunoiden päälle roiskitaan sinappia ja se levitetään tasaiseksi kerrokseksi. Sitten annos laitetaan vielä hetkeksi mikroon jotta sinappikin lämpeää.
      Kyllä maistuu karaoken laulamisen lomassa.

    • Anonyymi

      Onhan niitä suosittuja baareja vaikka mitä

      • Anonyymi

        Onhan noita.


      • Anonyymi

        Vaikka Ässä


      • Anonyymi

        ja vähiten siellä


    • Anonyymi

      Kuparipannu on paras ja ehdottomasti on koettava sen maankuulut makkaraperunat.
      Maistuvat parhaiten sinappihunnulla ja pakarat paljaana ilman housuja.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe