Tatuointi, ottaisitko?

Jos ottaisit niin minkälaisen ja mihin?

107

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin ottaakin. Ja jos ottaisin, niin kaksi. Nilkkaan ympäri lasten nimet kukkakoristein. Paitsi että mä en osaa päättää mikä mun lempikukka on. Tomaatti ja kesäkurpitsa?

      Lapaluiden päälle Rival Sonsien logon:
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/da/3f/28/da3f28db3e287a021f720629641ab9e7.jpg
      Tuo yhdistelmä siivet karjuva jättikissa puhuttelee mua suuresti. Ja bändi on kutakuinkin maailman paras.

      Mutta kallista hommaa, varsinkin tuollainen iso, ei taida toteutua. Lisäksi mulla on selässä aika paljon syntymämerkkejä, en tarkkaan ole katsonut että missä kaikkialla. Saattaisi leijonista tulla panttereita. Sitäkin olen miettinyt, että voisiko lellonat muuttaa tikruiksi. Me ollaan lasten kanssa tiikereitä kiinalaisessa horoskoopissa.

      Onko sulla haaveissa joku?

      • No jos mä ottaisin niin ehkä nilkkaan jonkun pienen. Tai lapaan. Semmonen jonka vois vaatteilla piilottaa. Mut Luulen etten ota kuin pakolliset.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        No jos mä ottaisin niin ehkä nilkkaan jonkun pienen. Tai lapaan. Semmonen jonka vois vaatteilla piilottaa. Mut Luulen etten ota kuin pakolliset.

        Jos mä nyt tajusin oikein, niin aivan valtava ruttaus. Siis hali. Milloin alkaa?


      • hmp.f kirjoitti:

        Jos mä nyt tajusin oikein, niin aivan valtava ruttaus. Siis hali. Milloin alkaa?

        Lähiaikoina.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Lähiaikoina.

        Tää oli näitä juttuja missä tekee mieli painaa peukkua, mutta eipä kyllä oikein sittenkään... pulssi kiihtyi hetkeks. Sanaton. Jotain tällaista aistinutkin.

        Mutta kuules, kun se on ohi, menet ja läväytät ruusun siihen samaan paikkaan :) Keskarin piirrät siihen. Hyvin se menee...


      • hmp.f kirjoitti:

        Tää oli näitä juttuja missä tekee mieli painaa peukkua, mutta eipä kyllä oikein sittenkään... pulssi kiihtyi hetkeks. Sanaton. Jotain tällaista aistinutkin.

        Mutta kuules, kun se on ohi, menet ja läväytät ruusun siihen samaan paikkaan :) Keskarin piirrät siihen. Hyvin se menee...

        Juu, Ruusun keskelle keskari pystyyn. Siinä ois asennetta :).


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Juu, Ruusun keskelle keskari pystyyn. Siinä ois asennetta :).

        No silleenhän tuo pitääkin tehdä! :D Hyvä yhdistelmä.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Lähiaikoina.

        Vapaus?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Vapaus?

        Ei vaan viiden viikon vankeus.


      • kesi.vä
        siilimuori4 kirjoitti:

        No jos mä ottaisin niin ehkä nilkkaan jonkun pienen. Tai lapaan. Semmonen jonka vois vaatteilla piilottaa. Mut Luulen etten ota kuin pakolliset.

        Kolme pakollista ja yksi vapaaehtoinen. Se vapari on niskassa, peitettävissä.


      • kesi.vä kirjoitti:

        Kolme pakollista ja yksi vapaaehtoinen. Se vapari on niskassa, peitettävissä.

        Onko noista pakollisista kauan?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori4 kirjoitti:

        Lähiaikoina.

        Ei se sitten voi kovin vakavaa olla, jos nyt vasta tatuoidaan. Niin kauan kun siitä olet jo kirjoitelleut, kuukausia ...


      • kesi.vä
        siilimuori4 kirjoitti:

        Onko noista pakollisista kauan?

        13 vuotta pakollisista ja vaparista 12 v.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei se sitten voi kovin vakavaa olla, jos nyt vasta tatuoidaan. Niin kauan kun siitä olet jo kirjoitelleut, kuukausia ...

        Leikkaukset kai tehdään heti, tatuoinnit tulee vasta kun on toipunut siitä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei se sitten voi kovin vakavaa olla, jos nyt vasta tatuoidaan. Niin kauan kun siitä olet jo kirjoitelleut, kuukausia ...

        No katoppa ku ensin piti leikellä. Ja sit oottaa et leikkausarvet paranee ja sit vasta tatskat. Huhtikuussa tää kaikki alkoi. Et on siitä aikaa.


      • kesi.vä kirjoitti:

        13 vuotta pakollisista ja vaparista 12 v.

        Sinun on käynyt sitten hyvin.


      • hmp.f kirjoitti:

        Leikkaukset kai tehdään heti, tatuoinnit tulee vasta kun on toipunut siitä.

        Juuri näin. Paitsi että minä odottelin leikkuuta puolitoista kuukautta.


      • kesi.vä
        siilimuori4 kirjoitti:

        Sinun on käynyt sitten hyvin.

        Toistaiseksi sillä saralla.


      • kesi.vä kirjoitti:

        Toistaiseksi sillä saralla.

        Hienoa.


      • kesi.vä
        siilimuori4 kirjoitti:

        Hienoa.

        Eiks vaa, sitä samaa toivon sulle :)


      • kesi.vä kirjoitti:

        Eiks vaa, sitä samaa toivon sulle :)

        Kaunis kiitos, niin minäkin :D.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Kaunis kiitos, niin minäkin :D.

        *liittyy kuoroon* :))


      • hmp.f kirjoitti:

        *liittyy kuoroon* :))

        Kiitos ihanat ihmiset .)


    • Zebaa

      Mä laittaisin sukupuolielimen kuvan symboloimaan sukupuolta käsivarteen näkyvälle paikalle, se kertois vahvasta luonteesta ja itsevarmuudesta.

      • Kyllä se paremminkin jostain muusta kertois ,:)


    • Olen ajatellut ottaa, en tiedä millainen olisi sopiva. Paikka olisi selässä tai niskassa. Värillinen ja pieni, ehkä sydän, lisukkeineen☀️

      • Niska voisi olla kiva paikka, jos on pitkä tukka sen saa piiloon, ja myös näkyviin mikäli haluaa.


    • Mä laittaisin sellasen pienen valkosen kyyhkysen tai mahdollisesti kolibrin johonkin sellaseen paikkaan mikä ei kauheesti mee kurttuun, saa näkyäkin, esim ranteeseen tai nilkkaan.
      Mutta todennäköisesti en tee sitä.

      • Nii. Koskaan ei vissiin kannata sanoa et ei koskaan.


    • tatuoitu123

      On jo.

    • hytinäx1

      Tatuoisin syntymäaikani jalkapohjaan jos olisi pakko joku tatuointi johonkin tökätä.

      • Fakiiri :)) Jalkapohja vois olla paha paikka. Sain kerran lasinsirun sinne, ja jestas kun piti puudutus laittaa sinne... niin paljon hermopaikkoja ei kuulemma ole missään muualla kehossa. No ehkä aivoissa. Ehkä ;)


      • Vyöhyketerapiapaikka

        Korvanlehdissä mm.


    • ö-Öö

      Joop

      Viivakoodi tai hetu kainaloon. Helpottaisi viranomaistyöskentelyä. Noin muuten ei tatuoinnit innosta, net kärsineet julmetun inflaation, kaikila kotirouvillakin joku hiton kukka nilkassa. Kuva kuvan vuoksi jotenkin typerä idea.

      Hah, yks entinen duunikamu oli innostunut tatskoista. Sillä oli niitä aika paljon. Kerran se kävi soittamassa jollain tatuointimessuilla. Sai kai keikkapalkkioksi ilmaisen tatskan. Iso kiinalainen kirjain toiseen rintaan. Kysyin, mitä merkki tarkoittaa, ei se tiennyt. Olisi melkein pitänyt selvittää asia, siinä saattoi olla jotain kieroa huumoria tekijän taholta.

      Palstan ämmänläyskillä todennäköisesti kaikilla hanurissa hunkin naama, torjumassa anaaliseksiä :D

      =DW=

      • Yhden äijän otsassa oli juhanuksen jälkeen tatuoituna oma nimi, koitti tukalla ptiööää mut eipä oikein onnistunu. Oisko pikku kännissä tullut saatua joku kuningasidea


    • Tierähäntä kuvista ,onhan mulla iso ja ilkeen näkönen kärpänen poskipäässä, pitäis varman antaa tatuoira hymy sen naamalle.

      • Luonnon tekemä oma tatuointi?


    • Tavaksi näyttää tulleen ostaa lahjakortti tatuointiliikkeeseen merkkipäivinä, vanhemmat ja isovanhemmat keräävät rahaa jolla sitten jälkikasvu elävöittää habitustaan hauskoilla ja väliin vähän julmillakin kuvilla.
      Ainakin omassa, aika laajassa perhepiirissä näin tapahtuu.

      • En taitais sellaista lahjaa antaa omassa lähipiirissä. Muutoin oma asia mitä rahoillaan itselle tekevät.


    • Psykoterapeutitar

      Kuoleman ja pakkohoidon pelottelemana ajattelin tatuoida rintaan, että EI HOIDETA! ja alle kahden todistajan nimikirjoitukset! Jos sitten antaisivat kuolla rauhassa ilman mitään kamalaa hoitoa kamalan henkilökunnan toimesta!

      • suosittelen-tämä-toimii

        Tatuoi M3


      • Psykoterapeutitar
        suosittelen-tämä-toimii kirjoitti:

        Tatuoi M3

        Ei riitä! Eikä auta!


      • Minula ei ole sellainen vilahtanut edes mielen vieressä.


      • Käsityskyvytön-kö

        "Kamala henkilökunta" ei onneksi kerro toisia ihmisiä hoitavista tyypeistä mitään. Mutta osaatko arvella kenestä tuollainen mielipide kertoo melkein kaiken oleellisen?


    • John_H_vaan

      Terveisiä perseestä!

      Fonttikoko voi olla niin suuri, että näkyy myös ulkopuolisille ja että teksti täyttää 25 cm:n pituisen kyrvänvarren koko pituudeltaan.

      • Fontit-tallessa

        Luoja on jättänyt korviesi välistä vajaaksi melkos monta fonttia, ihan pois tuolleen. On muuten vaikea täyttää sellaista aukkoa, tälleen jälkeenpäin.


      • Hyvin_varusteltu
        Fontit-tallessa kirjoitti:

        Luoja on jättänyt korviesi välistä vajaaksi melkos monta fonttia, ihan pois tuolleen. On muuten vaikea täyttää sellaista aukkoa, tälleen jälkeenpäin.

        Aina ei voi voittaa. Minkä kyrvänmitalla voittaa, sen korvienvälisessä fonttisodassa häviää.


      • SurullistaMiehistä

        Oletko homomies, vai harrastatko muuten vaan anaaliseksiä?


    • seison-tekojeni-takana

      Ketä - keitä varten ihmiset (sanotaan naiset) ottavat tatuointeja sillä silmällä, että ne peitetään ja piilotetaan heti?
      Maailmassa on kyllä paljonkin asioita, että ne eivät kulje käsi kädessä naisen järjen mukana.
      Tatuoinnithan ovat kautta vuosituhansien olleet sellaisia, että niillä nimenomaan korostetaan jotain "ylempää" kuten kuulumista johonkin heimoon tai on yksilöity ihmisiä (holokaust ei kuulu tähän yhteyteen). Niin että eikö silloin ole parempi, että ottaa sen tatuoinnin pakaroiden väliseen rakoon, niin ei tarvitse enempää piilottaa?
      Ensin ottaa ja sitten häpeää? Mitä helvettiä?
      Toki valtaosa tatuoinneista näyttää (mitkä näkyy miehillä ja joillakin naisilla) olevan sellaisia harakanvarvasroiskaisuja, joiden symboliarvoista en minä ainakaan ymmärrä yhtään mitään.

      • Minä haluaisin tatuoinnin sellaiseen paikkaan et halutessani saisin sen näkyviin ja halutessani voin peittää. Tilanteen ja paikan mukaan.


      • Takamus-hyvä-rouva

        Takamus


      • Takamus-hyvä-rouva kirjoitti:

        Takamus

        Jaha j minkä kuvan sinne?


    • mimmimum-..mi

      Näkee niitä kauniitakin pieniä tatuointeja....nuorilla naisillakin... eilen juuri katselin kuinka paljon on varttuneimmillakin niitä...pullean käsivarren korostajana....molemmissa käsissä...
      Itse voin sanoa että ...en ota....ellei pakoteta.

    • eppu2

      En ottaisi.
      Pienistä ei varmaankaan haitta ole, mutta, kun näkee ihmisiä, joiden iho on kauttaaltaan tatuoinneissa, herää ajatus, mitä se vaikuttaa pidemmän päälle.
      Iho on sentään ihmisen suurin elin, jolla on monta tehtävää, ihmisen hyvinvoinnin ylläpitämisessä.

    • Valitsin nuorena miehenä, miljoonien naisten joukosta sellaisen jolla oli pikkunen tatuointi, en tatuoinnin vuoksi, vaan siitä huolimatta.
      Muori itse hiotutti tauoinnin pois 80-luvulla, ikinä siitä ei keskusteltu millään tavalla.

      Nuorena näin kun vankilasta päässeet kaverit harmittelivat usein epämääräisiä, huonolaatuisia tatskojaan....yksi pyysi minua leikkaamaan partaterällä olkavarrestaan kuvasutun, tähän operaatioon ei luonto itsellä riittänyt ja siksikin on oma nahka säästynyt kuvitukselta.

      • Ennenhän tatskoja ei juuri näkynyt kuin vangeilla ja merimiehillä.


      • ö-Öö
        siilimuori4 kirjoitti:

        Ennenhän tatskoja ei juuri näkynyt kuin vangeilla ja merimiehillä.

        Höpöhopö

        Tsekkaa kuuklesta tauointien historiaa. Ne erittiän perinteisiä useilla kansoilla. Maorit jne. Ihan sama lävistyksillä- Sitäpaitsi, aikoinaan euroopassa aateliset otti niitä. Ka, tatuointi ei ole koriste, sillä on vahva sanoma, pitäisi olla.

        Totta, ttuoinnit oli jonkin aikaa xtreme juttua. mutt juu, kyllä Kippari Kallella on ankkuritatska. Jogrnkin tympii, nmät nykyajan perhosia muodin vuoksi nilkkoihinsa ottavat toopet. Eipä niissä ole sanmaa, muuta, kuin että on sitten tollukka.

        Mulla ei ole tatuointia. Kirjoitin asiasta juu. Mutta jos niin sattuisi, periaatteessa voisin ottaa sellaisen. Tatuointihan on just signaali, sen pitää näkyä. Jonnekin persevakoon otetut kivat tatuoinnit on aidosti paikasta, minne aurinko ei paista. Vähän, kuin kunniamerkki. Tai itse asiassa juuri sellainen. Kiva perhonen olkapäässä on signaali idiootista.


        =DW=


      • ö-Öö kirjoitti:

        Höpöhopö

        Tsekkaa kuuklesta tauointien historiaa. Ne erittiän perinteisiä useilla kansoilla. Maorit jne. Ihan sama lävistyksillä- Sitäpaitsi, aikoinaan euroopassa aateliset otti niitä. Ka, tatuointi ei ole koriste, sillä on vahva sanoma, pitäisi olla.

        Totta, ttuoinnit oli jonkin aikaa xtreme juttua. mutt juu, kyllä Kippari Kallella on ankkuritatska. Jogrnkin tympii, nmät nykyajan perhosia muodin vuoksi nilkkoihinsa ottavat toopet. Eipä niissä ole sanmaa, muuta, kuin että on sitten tollukka.

        Mulla ei ole tatuointia. Kirjoitin asiasta juu. Mutta jos niin sattuisi, periaatteessa voisin ottaa sellaisen. Tatuointihan on just signaali, sen pitää näkyä. Jonnekin persevakoon otetut kivat tatuoinnit on aidosti paikasta, minne aurinko ei paista. Vähän, kuin kunniamerkki. Tai itse asiassa juuri sellainen. Kiva perhonen olkapäässä on signaali idiootista.


        =DW=

        Minun historiani pikkukylästä ja pikkumaailmastsi käsin näki tatskat vain vangeilla ja merimiehillä. Kiva perhonen olkapäässä on sigaali nuoruudesta ja kokeilunhalusta, ei monilla niinkään kannantotosta


    • Tällaisen

      No, jos uskaltaisin ottaa käsivarteen pienen tatuoinnin, niin se olisi kyynel, jonka sisällä olisi maapallo. Tarvitsisin tosi jäsyn puudutuksen ennen kuvan tekoa iholle. Pelkään piikkejä (mutta, hah, hammaslääkärillä taas tarvitsen piikkejä, jotta voi paikata hampaita.)
      Olen nähnyt laadukkaita kuvia ja sitten niitä vähemmän hienoja. Ehdottomasti ottaisin selvää tekijästä ja haluaisin parhaan kuvittajan, siis taattua laatua.

    • ent.siivoojaparka

      En ole koskaan vielä nähnyt yhtään tatuointia, mistä olisin voinut sanoa; nätti. Minusta ne on kaikki rumia, ällöttäviä.
      Jos on johonkin kuvaan ihastunut, niin en ymmärrä, miksi se pitää tatuoida omaan ihoonsa. Eikö sen yhtä hyvin voisi piirtää paperille ja kuljettaa mukanaan, näytellä kaikille toisille; katsokaa, mitäs tykkäätte, onks hieno.
      Puhdas vaalea iho on kaunis nuorella vielä rypyttömällä ihmisellä.

      • Minä ymmärrän vielä jonkun ihan pienen mutta sellaisia laajoja ihoalueita peittäviä en oikein käsitä. Ristisekään tehtävät tatuoinnit saattavat estää esimerkiks selkäydinpunktiot.


      • kesi.vä

        Kun nyt tuli puheeksi, niin otin mä nuorempana permanentinkin. Tukka oli kuin blondilla Jimi Hendrixillä :D


      • kesi.vä kirjoitti:

        Kun nyt tuli puheeksi, niin otin mä nuorempana permanentinkin. Tukka oli kuin blondilla Jimi Hendrixillä :D

        Rohkea veto :), mut siihen aikaan tavallista.


    • Niskaantainilkkaan

      Ottaisin viivana jos en olisi niin herkkähipiäinen, kaikesta tulee jotain epämiellyttävää sivuseurausta. Oma tatskani olisi pieni ja sievä, ehkä siivet, jotka kertoisivat pois lentämisen kaipuusta.

      • Kuinka kauas lentäisit?


      • Ristiriidattomaan

        Lentskarilla en minnekään. Sielun tai jonkun sellaisen tuuban siivin taivaaseen. Tai jos ei sinne olekaan pääsyä niin ...


    • flegmaatti

      Vasemman kainalon alle henkilötietoni, sotu ja kansallisuus sekä yhteystiedot omaisiin.

      • Aika makia paikka laitattaa tatska kainaloon tai siihen alle. Siis varmaan voipi käyvä kipiää :).


      • Ei-ny-otsaankaan-mut

        Kainaloon?
        Huono paikka. Heikoimmillaan se paljastuisi vasta ruumiinavauksessa - jos sittenkään.


      • flegmaatti
        Ei-ny-otsaankaan-mut kirjoitti:

        Kainaloon?
        Huono paikka. Heikoimmillaan se paljastuisi vasta ruumiinavauksessa - jos sittenkään.

        Paras paikka. Jos vaikka tsunami tai joku räjähdys sattuisi möyhentämään niin kainalossa saattaisivat tiedot paremmin kuin avoimemmassa paikassa.
        Tunnistettavuus!


    • entinenmiäs

      Jos vaikka pieni härkä tuohon hauikseen (kun ei siihen isoa mahdu), kuvaamaan jääräpäistä, periksiantamatonta luonnettani. Tai sitten ranteeseen, tyyliin Kimi Räikkönen. Icemanin sijaan teksti Softman.

      • Horoskooppi?
        Ranteessa on kans ohut nahka, auts.
        Jääräpäinen periksiantamaton softman :D?


      • entinenmiäs
        siilimuori4 kirjoitti:

        Horoskooppi?
        Ranteessa on kans ohut nahka, auts.
        Jääräpäinen periksiantamaton softman :D?

        Horoskooppi, horoskooppi. Härkä, härkä. Jääräpäistäkin jääräpäisempi.
        Missäs se nahka ei olis auts. Mutta ihan tohon ranteen päälipuolelle. Eihän se influenssrokotekkaan niin auts ollut ja se kai sentään meni syvemmälle.

        Ei kai jääräpäisyys ja "pehmous" ole toisiaan possulkevia ominaisuuksia luonteessa?;)

        Jos vaikka tollanen

        https://www.google.fi/search?q=härkä horoskooppi&client=firefox-b&biw=1168&bih=642&tbm=isch&imgil=FrA3gL4AFZmLqM:;imWK7vNg0lsgsM;http://www.hupipaidat.fi/harka-horoskooppi-tpaita-p-1631.html&source=iu&pf=m&fir=FrA3gL4AFZmLqM:,imWK7vNg0lsgsM,_&usg=__nAOj6jC5s7fZimiVNUH8nn2FlhU=&ved=0ahUKEwiGk5S48ZHOAhWIKJoKHYUtDNgQyjcISQ&ei=9byXV8bEDojR6ASF27DADQ#imgrc=FrA3gL4AFZmLqM:

        tai sitten vähän rehellisempi, kun mies kerran on liiankin kiltti

        https://www.google.fi/search?q=härkä horoskooppi&client=firefox-b&biw=1168&bih=642&tbm=isch&imgil=FrA3gL4AFZmLqM:;imWK7vNg0lsgsM;http://www.hupipaidat.fi/harka-horoskooppi-tpaita-p-1631.html&source=iu&pf=m&fir=FrA3gL4AFZmLqM:,imWK7vNg0lsgsM,_&usg=__nAOj6jC5s7fZimiVNUH8nn2FlhU=&ved=0ahUKEwiGk5S48ZHOAhWIKJoKHYUtDNgQyjcISQ&ei=9byXV8bEDojR6ASF27DADQ#tbm=isch&tbs=rimg:Cd8_138-PETaSIjjvMb5Kt2zgHpQcIalJKvep4K7d4Xsujv0yGJcxkxueRVY39tjtHHgNGNowZR8dixRY2EIH4WBndSoSCe8xvkq3bOAeESHHEy1UZY9NKhIJlBwhqUkq96kReubams4fjxcqEgngrt3hey6O_1REnC6zHEt42PioSCTIYlzGTG55FEXrm2prOH48XKhIJVjf22O0ceA0RitIrYA8csKsqEgkY2jBlHx2LFBFFWsh2wD-ItyoSCVjYQgfhYGd1EYBhclR1mLak&q=härkä horoskooppi&imgrc=VcWcOfP7ZRNeFM:


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Horoskooppi, horoskooppi. Härkä, härkä. Jääräpäistäkin jääräpäisempi.
        Missäs se nahka ei olis auts. Mutta ihan tohon ranteen päälipuolelle. Eihän se influenssrokotekkaan niin auts ollut ja se kai sentään meni syvemmälle.

        Ei kai jääräpäisyys ja "pehmous" ole toisiaan possulkevia ominaisuuksia luonteessa?;)

        Jos vaikka tollanen

        https://www.google.fi/search?q=härkä horoskooppi&client=firefox-b&biw=1168&bih=642&tbm=isch&imgil=FrA3gL4AFZmLqM:;imWK7vNg0lsgsM;http://www.hupipaidat.fi/harka-horoskooppi-tpaita-p-1631.html&source=iu&pf=m&fir=FrA3gL4AFZmLqM:,imWK7vNg0lsgsM,_&usg=__nAOj6jC5s7fZimiVNUH8nn2FlhU=&ved=0ahUKEwiGk5S48ZHOAhWIKJoKHYUtDNgQyjcISQ&ei=9byXV8bEDojR6ASF27DADQ#imgrc=FrA3gL4AFZmLqM:

        tai sitten vähän rehellisempi, kun mies kerran on liiankin kiltti

        https://www.google.fi/search?q=härkä horoskooppi&client=firefox-b&biw=1168&bih=642&tbm=isch&imgil=FrA3gL4AFZmLqM:;imWK7vNg0lsgsM;http://www.hupipaidat.fi/harka-horoskooppi-tpaita-p-1631.html&source=iu&pf=m&fir=FrA3gL4AFZmLqM:,imWK7vNg0lsgsM,_&usg=__nAOj6jC5s7fZimiVNUH8nn2FlhU=&ved=0ahUKEwiGk5S48ZHOAhWIKJoKHYUtDNgQyjcISQ&ei=9byXV8bEDojR6ASF27DADQ#tbm=isch&tbs=rimg:Cd8_138-PETaSIjjvMb5Kt2zgHpQcIalJKvep4K7d4Xsujv0yGJcxkxueRVY39tjtHHgNGNowZR8dixRY2EIH4WBndSoSCe8xvkq3bOAeESHHEy1UZY9NKhIJlBwhqUkq96kReubams4fjxcqEgngrt3hey6O_1REnC6zHEt42PioSCTIYlzGTG55FEXrm2prOH48XKhIJVjf22O0ceA0RitIrYA8csKsqEgkY2jBlHx2LFBFFWsh2wD-ItyoSCVjYQgfhYGd1EYBhclR1mLak&q=härkä horoskooppi&imgrc=VcWcOfP7ZRNeFM:

        Ehkä tuo ylempi nyt kuiteskin olisi hieman katu-uskottavampi :)


    • En varsinaisesti haluaisi ottaa itselleni minkäänlaista tatuointia. Olen nähnyt monia kauniitakin, mutta itselleni en sellaisia kuvia haluaisi. Onneksi ei ole pakko.

      Toisaalta ole miettinyt, pitäisikö uusia yläluomien musta eyeliner-tatuointi. Sen tekeminen ei tuntunut kovinkaan mukavalta, eikä sen jälkeen saanut käyttää meikkiä muutamiin päiviin. En enää muista tarkasti, kun edellisestä kerrasta on kulunut useita vuosia.

      Silmien "näkyminen" on aina ollut minulle tärkeätä, mutta en välittänyt meikkailla melontaretkillä tai uimassa käydessä. Tekoripsien käyttäminen ei ole minun juttuni.

      • Juu, jotkuthan tatuoiduttaa itselleen kulmakarvatkin. Jos niistä vahingossa tuleekin hassun näköiset :). Ja varsinkin iän myötä kun kaikilla iho veltostuu. En laittais.


      • O-orvokki

        Luultavasti en haluaisi sellaisia minäkään. Onneksi aitoja on ihan riittävästi, että voin nyppiä ne muutamat valkoiseksi muuttuneet pois. Ehkä pitää kestovärjäyttää ne, jos kaikki karvat muuttuvat valkoisiksi.


      • kesi.vä
        siilimuori4 kirjoitti:

        Juu, jotkuthan tatuoiduttaa itselleen kulmakarvatkin. Jos niistä vahingossa tuleekin hassun näköiset :). Ja varsinkin iän myötä kun kaikilla iho veltostuu. En laittais.

        Tää kuulostaa nyt ilkeältä, ehkä pahansuovaltakin, mutta pakko kertoa ;) Eräs naistoimittaja, yleensä uutisoi Ranskasta, hänellä lienee tatuoidut kulmakarvat, ovat niin korkealla otsalla ettei voi olla. Nykyisin hänellä on kampaus, jossa otsatukka tulee aivan silmien yläpuolella ja kulmakarvoja ei näy.
        Oliko ilkeetä, saanko pahoja unia nyt?


      • kesi.vä kirjoitti:

        Tää kuulostaa nyt ilkeältä, ehkä pahansuovaltakin, mutta pakko kertoa ;) Eräs naistoimittaja, yleensä uutisoi Ranskasta, hänellä lienee tatuoidut kulmakarvat, ovat niin korkealla otsalla ettei voi olla. Nykyisin hänellä on kampaus, jossa otsatukka tulee aivan silmien yläpuolella ja kulmakarvoja ei näy.
        Oliko ilkeetä, saanko pahoja unia nyt?

        Tiedän kenestä puhut ja olen katsonut samaa. Ei kai se ilkeää ole jos toteaa olevan.
        Olen kuullut huhuja et joillaki on tehty niin kireä kasvojenkohotus et karvat näkyy kaula-aukosta :D.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Tiedän kenestä puhut ja olen katsonut samaa. Ei kai se ilkeää ole jos toteaa olevan.
        Olen kuullut huhuja et joillaki on tehty niin kireä kasvojenkohotus et karvat näkyy kaula-aukosta :D.

        En mä tiennyt ettö miehet ovat noin turhamaisia :))


      • hmp.f kirjoitti:

        En mä tiennyt ettö miehet ovat noin turhamaisia :))

        Naiset on :D.


    • "Mut Luulen etten ota kuin pakolliset" Onko olemassa pakollisia tatuointeja?

      • O-Orvokki

        Samaa ihmettelin minäkin. - Syntyi mielikuva, että ehkä taustaan liittyi jotain hyvin yksityistä symboliikkaa ja jotain vähemmän positiivisia henkilökohtaisia haasteita tms. Siksi en kysynyt.
        Jään kuitenkin kuulolle.


      • No tässä kohden on.


      • O-Orvokki kirjoitti:

        Samaa ihmettelin minäkin. - Syntyi mielikuva, että ehkä taustaan liittyi jotain hyvin yksityistä symboliikkaa ja jotain vähemmän positiivisia henkilökohtaisia haasteita tms. Siksi en kysynyt.
        Jään kuitenkin kuulolle.

        Nyt ei ole vaihtoehtoja.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Nyt ei ole vaihtoehtoja.

        Tähän ketjuun piti kommentoida, koska juttu on niin salaperäistä ja salaperäisyydessään niin avointa.

        Rintasyöpä, jossa rinta on poistettu ja uusi rinta tehdään heti kun sairas rinta poistetaan on iso operaatio. Nännin tatuointi tehdään myöhemmin kun potilas on toipunut täysin.

        Usein kuitenkin rinta poistetaan ja jälkeenpäin tehdään usein uusi leikkaus, jossa menetetyn rinna sijaan tehdään uusi rinta, yleensä selkälihaksista.

        Kun leikkauksesta on kulunut riittävästi aikaa on nännin tatuoinnin aika. Se, että onko se pakollinen, en tiedä, mutta koska nänni on naiseuden yksi tärkeä pieni alue se lie pakollinen.

        Olimme saunassa pari vuotta sitten ystävättäreni kanssa, en edes huomannut, että hänelle on tehty uusi rinta nänneinee.


      • kesi.vä
        korppis kirjoitti:

        Tähän ketjuun piti kommentoida, koska juttu on niin salaperäistä ja salaperäisyydessään niin avointa.

        Rintasyöpä, jossa rinta on poistettu ja uusi rinta tehdään heti kun sairas rinta poistetaan on iso operaatio. Nännin tatuointi tehdään myöhemmin kun potilas on toipunut täysin.

        Usein kuitenkin rinta poistetaan ja jälkeenpäin tehdään usein uusi leikkaus, jossa menetetyn rinna sijaan tehdään uusi rinta, yleensä selkälihaksista.

        Kun leikkauksesta on kulunut riittävästi aikaa on nännin tatuoinnin aika. Se, että onko se pakollinen, en tiedä, mutta koska nänni on naiseuden yksi tärkeä pieni alue se lie pakollinen.

        Olimme saunassa pari vuotta sitten ystävättäreni kanssa, en edes huomannut, että hänelle on tehty uusi rinta nänneinee.

        Ettei tulisi väärinkäsityksiä tahallisia tai tahattomia, niin tässä ketjussa ei ollut rinnanpoistoista tai nännitatuoinneista kyse.


      • kesi.vä kirjoitti:

        Ettei tulisi väärinkäsityksiä tahallisia tai tahattomia, niin tässä ketjussa ei ollut rinnanpoistoista tai nännitatuoinneista kyse.

        Mistä on kyse, jos on pakollinen ja vapaaehtoinen tatuointi ja mikä ero on tahallisella taluoinnilla ja tahattomalle?

        Nyhän siilin on ensin odotettava arpien paranemista lisäksi hän on ollut hyvin aktiivi kirjoittaja syöpäpotilaat palstalla. Tosin ns. tuttavan syöpää siellä kommentoinut.


      • kesi.vä
        korppis kirjoitti:

        Mistä on kyse, jos on pakollinen ja vapaaehtoinen tatuointi ja mikä ero on tahallisella taluoinnilla ja tahattomalle?

        Nyhän siilin on ensin odotettava arpien paranemista lisäksi hän on ollut hyvin aktiivi kirjoittaja syöpäpotilaat palstalla. Tosin ns. tuttavan syöpää siellä kommentoinut.

        Jos siilimuori haluaa omasta puolestaan vastata, niin hän vastaa. Minä vastasin omasta puolestani. Intiimejä asioita joten en kommentoi enempää.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Tähän ketjuun piti kommentoida, koska juttu on niin salaperäistä ja salaperäisyydessään niin avointa.

        Rintasyöpä, jossa rinta on poistettu ja uusi rinta tehdään heti kun sairas rinta poistetaan on iso operaatio. Nännin tatuointi tehdään myöhemmin kun potilas on toipunut täysin.

        Usein kuitenkin rinta poistetaan ja jälkeenpäin tehdään usein uusi leikkaus, jossa menetetyn rinna sijaan tehdään uusi rinta, yleensä selkälihaksista.

        Kun leikkauksesta on kulunut riittävästi aikaa on nännin tatuoinnin aika. Se, että onko se pakollinen, en tiedä, mutta koska nänni on naiseuden yksi tärkeä pieni alue se lie pakollinen.

        Olimme saunassa pari vuotta sitten ystävättäreni kanssa, en edes huomannut, että hänelle on tehty uusi rinta nänneinee.

        Selkälihaksesta?
        En ikinä antaisi mennä leikkelemään selkälihaksiani yksien tissien takia.

        Minulla on tuossa vähän alempana sellaista läskilöllöä mihin voisin vaikka tussilla piirtää nännit "naiseuden merkiksi", jos niin kävisi, että ylemmät läskilöllöt pitäisi poistaa.

        Saunan hämärissä sitä voisi katsella, että kyllähän nuo vähän alhaalla riippuu, mutta kun tätä ikääkin jo on niin sehän selittää kaiken.


      • Korppis1
        kesi.vä kirjoitti:

        Jos siilimuori haluaa omasta puolestaan vastata, niin hän vastaa. Minä vastasin omasta puolestani. Intiimejä asioita joten en kommentoi enempää.

        Voi, voi ja näkkileipä, kerroppas nyt kun aloitit avautumisen mistä on kysymys. Miksi sinulle tehtiin useampia pakollisia tatuointeja 13-vuotta sitten ja yksi vapaaehtoinen niskaan? Eli niskassa on tatuointi ja jossain intiimialueilla pakollisia ja niistä ei saa kertoa vaikka aloitus on tehty keskustelupalstalle. Keskustelun edetessä muutama kommentti.

        "Jos mä nyt tajusin oikein, niin aivan valtava ruttaus. Siis hali. Milloin alkaa?"

        Oikein runttausta tiedossa, oliko se sinullakin?


      • Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Selkälihaksesta?
        En ikinä antaisi mennä leikkelemään selkälihaksiani yksien tissien takia.

        Minulla on tuossa vähän alempana sellaista läskilöllöä mihin voisin vaikka tussilla piirtää nännit "naiseuden merkiksi", jos niin kävisi, että ylemmät läskilöllöt pitäisi poistaa.

        Saunan hämärissä sitä voisi katsella, että kyllähän nuo vähän alhaalla riippuu, mutta kun tätä ikääkin jo on niin sehän selittää kaiken.

        Ystävälleni tehtiin rinnan poisto ja samalla selkälihaksista tehtiin uusi rinta. Valtavan iso operaatio ja paraneminenkin kesti aikansa.

        Loppusilaus oli nännin tatuointi.

        Tämä potilas ei ollut läski, ennen leikausta eikä sen jälkeenkään.


      • Itsekokenut

        Inhimillisyyttä kaivaten, itselle tuli mieleeni tatuointipisteet jotka tehdään sädehoidon alettua tietylle alueelle.


      • Korppis1
        Itsekokenut kirjoitti:

        Inhimillisyyttä kaivaten, itselle tuli mieleeni tatuointipisteet jotka tehdään sädehoidon alettua tietylle alueelle.

        No niitä pisteitä löytyy minultakin. En edes samaista niitä tatuointeihin. Nuppineulanpään kokoiset pisteet iholla ; ))

        Siis sädehoidosta on kysymys, ensin rintasyöpäleikkaus ja sen jälkeen "varuiksi" sädehoitojakso.

        Olen kertonut rintasyövästäni palstalla, ei se ole salaisuus kohdallani.

        En menettänyt nänniäni.


      • kesi.vä
        Korppis1 kirjoitti:

        Voi, voi ja näkkileipä, kerroppas nyt kun aloitit avautumisen mistä on kysymys. Miksi sinulle tehtiin useampia pakollisia tatuointeja 13-vuotta sitten ja yksi vapaaehtoinen niskaan? Eli niskassa on tatuointi ja jossain intiimialueilla pakollisia ja niistä ei saa kertoa vaikka aloitus on tehty keskustelupalstalle. Keskustelun edetessä muutama kommentti.

        "Jos mä nyt tajusin oikein, niin aivan valtava ruttaus. Siis hali. Milloin alkaa?"

        Oikein runttausta tiedossa, oliko se sinullakin?

        Heh, sanoin intiimiasioista enkä -alueista :)


      • Korppis1
        kesi.vä kirjoitti:

        Heh, sanoin intiimiasioista enkä -alueista :)

        Intiimialueella sädehoidon rajauspisteetkin ovat ; ) Vilkaisin omia tatuointejani ja nauratti vai, että pakollisia no, voihan sitä vakavaa asiaa noinnii käsitellä.


      • Korppis1
        Itsekokenut kirjoitti:

        Inhimillisyyttä kaivaten, itselle tuli mieleeni tatuointipisteet jotka tehdään sädehoidon alettua tietylle alueelle.

        Kiitos sinulle tuntematon, joka valotit minua ymmärtämään tämän ketjun salakoodituksen sillä itse en osannut yhdistää noita pieniä pisteitä rinnoissani pakollisiksi tatuoinniksi ; ) Niin ja siihen vapaaehtoiseen tatuointiin mennäksemme en ottaisi mihinkään kehoni osaan yhen yhtään tatuointia.


    • vänimijäkyr

      Kauhee kyrvän ohtaani !

      • ImeäVoiMuutakin

        Ehkä se poikii asiakkaita sinulle.


      • Mitä luulet et sulle sen jälkeen tapahtuisi muiden ihmisten taholta?


      • VoihanWissyKyr

        Jos olisi kaunis, sitä voisi katsella ja tutkiskella ihan mielellään. Moni voisi julkisilla paikoilla luulla, että vastapäätä katseleva tuijottaa juttukaveria silmiin. Minäkin voisin kertoa esim. julkisessa kulkuvälineessä häntä tuijotettuani, että tuijotin vieraan ihmisen kauniisti koristeltua siitintä koko matkan ajan.

        Sääli, ettei asiakas näe imijän otsaa toiminnan aikana.


    • Lopetan omalta osaltani tämän Tattoo-tarinan tähän.

      • Korppis1

        Joko sädeehoitosi alkoi? Ei se runttausta ole kuten ystäväsi asian ilmaisi. Ensin tehdään mittojen mukainen makuulavitta ja pistetään kynällä pilkut "tatuoinnit" rinnan alueelle rajaamaan sädehoitoalue. Sitten OYKS:ssa sädehoito-osastolla päivittäin muutama minuutti kerrallaan makkuulavittalla, joka ohjataan isoon putken sisään ja naps.. naps ja säteet sinkoilee ja se on siinä.

        Ei paha, osastolla on aivan ihana henkilökunta ; )


      • flegmaatti
        Korppis1 kirjoitti:

        Joko sädeehoitosi alkoi? Ei se runttausta ole kuten ystäväsi asian ilmaisi. Ensin tehdään mittojen mukainen makuulavitta ja pistetään kynällä pilkut "tatuoinnit" rinnan alueelle rajaamaan sädehoitoalue. Sitten OYKS:ssa sädehoito-osastolla päivittäin muutama minuutti kerrallaan makkuulavittalla, joka ohjataan isoon putken sisään ja naps.. naps ja säteet sinkoilee ja se on siinä.

        Ei paha, osastolla on aivan ihana henkilökunta ; )

        Pahus sentään! Vallan unohdin nuo tatskapisteet jotka ovat alavatsassani. Ovat niin pieniä, etten erota luomien joukosta.
        Minä kävin 5:nä aamupäivänänä makailemassa 15min kerrallaan. Sain hoitsun spontaanin lausuman mukaan "elehvantin" annoksia.
        Kyllähän ne jokainen aamu kysyivät sivuvaikutuksista. 4:llä kerralla oli myönnettävä, että mieskunto alkaa hiipumaan. Kutistettava pakoputken osa oli niin lähellä loppupään klemmaria.
        Tuossa mielessä olivat seuraavat kuukaudet pahempia mutta olutta mikä menyttä.

        Kainalotatuointini tekemättä jättäminen ei johdu tuosta kokemuksesta.


      • Korppis1 kirjoitti:

        Joko sädeehoitosi alkoi? Ei se runttausta ole kuten ystäväsi asian ilmaisi. Ensin tehdään mittojen mukainen makuulavitta ja pistetään kynällä pilkut "tatuoinnit" rinnan alueelle rajaamaan sädehoitoalue. Sitten OYKS:ssa sädehoito-osastolla päivittäin muutama minuutti kerrallaan makkuulavittalla, joka ohjataan isoon putken sisään ja naps.. naps ja säteet sinkoilee ja se on siinä.

        Ei paha, osastolla on aivan ihana henkilökunta ; )

        Ottamatta mitenkään kantaa sädehoitoon ymmärsin että runttauksella täällä tarkoitettiin halia.


    • Ottaisin vain instant Tattoo siirtotatuoinnin ja senkin vain tiettyä tilaisuutta varten.
      Ne kestävät iholla päivistä pariin viikkoon ja se riittäisi.

      Aiheeltaan se olisi lintu ja niitä voisi olla useampia kehon tietyissä paikoissa.

    • MINÄ OLEN!!!....jotakin...näin ajatteli kaveri kun viisitoista vuotiaana merimiehenä katseli käsivarteensa ottamaansa tauointia.
      MINÄ OLEN!!!!....jotakin...näin ajatteli 17-vuotias joka oli heittänyt ensireissun vankilassa, päässyt vapaaksi ja katseli peilistä rintaansa tatuoitua "Papillonia".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe