Tälläkin palstalla on vakavasta välivallanteosta

VIHAPOIS

51

431

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonpsyko

      Valitettavasti NAL kuuluu tähän ongelmallisimpaan ryhmään:

      "KOLMAS RYHMÄ on ihmiset, joilla on vakava persoonallisuushäiriö, kuten narsismi tai psykopatia. Heitä on Stenbergin mukaan ainakin noin puolet kaikista kohdennettua väkivaltaa suunnittelevista.

      Tämä ryhmä on kaikkein haastavin, sillä tyypillisesti he kiistävät väkivallan suunnittelun. Heitä on myös vaikeaa taivuttaa luopumaan väkivalta-ajatuksista.

      Persoonallisuushäiriöisiä ei voida ohjata tahdonvastaiseen hoitoon, jos henkilöllä ei ole akuuttia mielenterveyden häiriötä."

      • Naisasialooseri1

        Pitää kutinsa täydellisesti. Eikä väkivallan suunnittelua voida muutenkaan todistaa jos siitä ei ole selkeitä suunnitelmia. Myöskään pakkohoito ei minua muuttaisi joten sekin olisi turhaa.


    • Kumma kun naiset ei ole huolissaan niistä jännämiehistään joita naisten luona majailee.

    • eisekiellä

      NAL on myöntänyt olevansa psykopaatti

      • Naisasialooseri1

        Kyllä, olen todennäköisesti psykopaatti.


    • Ikis__M

      Valitettavasti vain palstan naispsykopaatit ovat niin ovelia että kykenevät välttelemään kiinnijäämistä ja samalla jatkamaan kilttien & kunnollisten miesten dissaamista täällä ja muualla:

      http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/hs psykologi naispsykopaatti-53265

      Tämäkin avaus varmaan naispsykopaatin tekosia, hermostui tuosta NAL:lin ansiokkaasta avauksesta:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14394827/naiset-eivat-voi-sietaa-mgtow-miehia

      Naispsykopaatti yrittää nyt dissaamalla, leimaamalla ja väärillä syytöksillä vähentää NAL:lin arvoa terävänä havainnoitsijana muiden silmissä, älkää siis menkö tuohon lankaan.

      • 530

        "Terävää havainnointia" on juuri elävältä keittämiset ja nylkemis- fantasiat, joo. Linkkejäsi en viitsinyt avata, joten en tiedä oliko juuri niissä noita hänen mieli puuhiaan selostettuna.
        Sinä kuitenkin vedit itsesi alta riman, tuota psykopattia ihailemalla. Vaikka saman suuntaisia taitavat olla omatkin kirjoituksesi.


      • Ikis__M
        530 kirjoitti:

        "Terävää havainnointia" on juuri elävältä keittämiset ja nylkemis- fantasiat, joo. Linkkejäsi en viitsinyt avata, joten en tiedä oliko juuri niissä noita hänen mieli puuhiaan selostettuna.
        Sinä kuitenkin vedit itsesi alta riman, tuota psykopattia ihailemalla. Vaikka saman suuntaisia taitavat olla omatkin kirjoituksesi.

        Ne keittämis- ja nylkeminsfantasiat lienee vain tehokeinoja palstapersoonan luomiseksi, tuskin mitään kovin vakavissaan kirjoitettua koska jos NAL olisi oikea psykopaatti tuskin kirjoittelisi mitään raskauttavaa mihinkään.

        Minä en ihaile ketään sen kummemmin mutta kyllä NAL:in jutuissa monesti on asiaakin, huomaisit sen itsekin jos et keskittyisi pelkkiin provoiluihin.


      • Kxjf
        Ikis__M kirjoitti:

        Ne keittämis- ja nylkeminsfantasiat lienee vain tehokeinoja palstapersoonan luomiseksi, tuskin mitään kovin vakavissaan kirjoitettua koska jos NAL olisi oikea psykopaatti tuskin kirjoittelisi mitään raskauttavaa mihinkään.

        Minä en ihaile ketään sen kummemmin mutta kyllä NAL:in jutuissa monesti on asiaakin, huomaisit sen itsekin jos et keskittyisi pelkkiin provoiluihin.

        Nylkemisfantasiat eivät ole normaalia ihmisten välistä kommunikaatiota.

        Ikävää, jos et koe samoin.


      • Ikis__M
        Kxjf kirjoitti:

        Nylkemisfantasiat eivät ole normaalia ihmisten välistä kommunikaatiota.

        Ikävää, jos et koe samoin.

        Olet varmaankin sinäkin jonkin sortin suvaitsevainen maahanmuuton kannattaja? Kummallista kun nylkemisfantasiat ja kaikki mahdollinen, kuten vaikkapa kaulan katkaisu, vierailta kulttuureilta hyväksytään niin että kutsutaan ne kylään mutta jos suomalaissyntyinen jotain huvikseen kirjoittaa on se ehdottoman tuomittavaa:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016072621960458_ul.shtml


      • sukkula_aanukseen
        Ikis__M kirjoitti:

        Olet varmaankin sinäkin jonkin sortin suvaitsevainen maahanmuuton kannattaja? Kummallista kun nylkemisfantasiat ja kaikki mahdollinen, kuten vaikkapa kaulan katkaisu, vierailta kulttuureilta hyväksytään niin että kutsutaan ne kylään mutta jos suomalaissyntyinen jotain huvikseen kirjoittaa on se ehdottoman tuomittavaa:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016072621960458_ul.shtml

        Kaikki maahanmuuttajat hyväksyy nylkemisen ja kaulankatkaisun?? Nyt koita edes pikkuisen palata realiteetteihin Ikis_M, äläkä lakaise NALin sekoiluja johonkin ulkomaalaisvihamaton alle.


      • Ikis__M
        sukkula_aanukseen kirjoitti:

        Kaikki maahanmuuttajat hyväksyy nylkemisen ja kaulankatkaisun?? Nyt koita edes pikkuisen palata realiteetteihin Ikis_M, äläkä lakaise NALin sekoiluja johonkin ulkomaalaisvihamaton alle.

        Ei ehkä kaikki mutta riittävän moni niin ettei vastuulliset päättäjät antaisi mitään mahdollisuutta siihen omalla maallaan mutta koska suomi noita tulee tännekin ihan väkisin. Toivottavasti sinäkin pikkuhiljaa alkaisit oppimaan eron kieli poskessa kirjoitetun fantasian ja todellisuuden välillä ja alkaisit suunnata energiaasi oikeiden asioiden tuomitsemiseen niin ehkä joskus sitten saataisiin asioihin muutosta.


      • Jrkcjfb
        Ikis__M kirjoitti:

        Olet varmaankin sinäkin jonkin sortin suvaitsevainen maahanmuuton kannattaja? Kummallista kun nylkemisfantasiat ja kaikki mahdollinen, kuten vaikkapa kaulan katkaisu, vierailta kulttuureilta hyväksytään niin että kutsutaan ne kylään mutta jos suomalaissyntyinen jotain huvikseen kirjoittaa on se ehdottoman tuomittavaa:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016072621960458_ul.shtml

        Itse asiassa olen meistä kahdesta suvaitsemattomampi, koska en siedä moisia puheita lähipiirissäni lainkaan.

        Sinä sen sijaan koet ne osana normaalia keskustelukulttuuria.

        Että kumpi onkaan väkivallan hyväksyvä suvakki?


      • Ikis__M
        Jrkcjfb kirjoitti:

        Itse asiassa olen meistä kahdesta suvaitsemattomampi, koska en siedä moisia puheita lähipiirissäni lainkaan.

        Sinä sen sijaan koet ne osana normaalia keskustelukulttuuria.

        Että kumpi onkaan väkivallan hyväksyvä suvakki?

        Sinä koska kuitenkin lapsenuskossasi olet ollut jossain "refugees welcome" -kulkueissa riehumassa ja muokkaamassa asennemaailmaa sellaiseksi ettei oma kansasi ole turvassa enää missään.


      • Ex----------PUA

        "Naispsykopaatti yrittää nyt dissaamalla, leimaamalla ja väärillä syytöksillä vähentää NAL:lin arvoa terävänä havainnoitsijana muiden silmissä, älkää siis menkö tuohon lankaan."

        Juurikin näin.

        Tälläinen paljastuu yleensä siinä, että se syyttää toisia siitä mitä tekee itse (feministit) ja ei osoita minkäänlaista katumusta tai tuomiota omille tai kaltaistensa teoille, vaan ohjaa huomion vastapuoleen.

        Feministien luomassa yhteiskunnassa tuo vielä toimii,joskaan ei meidän kohdalla jotka näemme totuuden selvästi.


      • Nfbcnnc
        Ikis__M kirjoitti:

        Sinä koska kuitenkin lapsenuskossasi olet ollut jossain "refugees welcome" -kulkueissa riehumassa ja muokkaamassa asennemaailmaa sellaiseksi ettei oma kansasi ole turvassa enää missään.

        Voi kuule, kun en.

        Sen sijaan sinä siirryt henkilökohtaisiin hyökkäyksiin välittömästi ("omaa kansaasi vastaan").

        Minä sen sijaan en hyökkää, vaan siirryn muihin viestiketjuihin keskustelemaan vähemmän vihamielisten ihmisten kanssa.

        Sayonara.


      • Ikis__M
        Nfbcnnc kirjoitti:

        Voi kuule, kun en.

        Sen sijaan sinä siirryt henkilökohtaisiin hyökkäyksiin välittömästi ("omaa kansaasi vastaan").

        Minä sen sijaan en hyökkää, vaan siirryn muihin viestiketjuihin keskustelemaan vähemmän vihamielisten ihmisten kanssa.

        Sayonara.

        Ehkä hieman joo kun sinun naiivi ajatusmaailma oikeastaan vaatii sitä, et ymmärrä eroa läpänheiton ja käytännön välillä. Tässä esimerkiksi sinun ajatusmaailmassa suloinen 16v. (oikeasti jotain 30) on suivaantunut ja pistänyt puukolla naamaan kun ei saanutkaan seksiä:

        http://www.friatider.se/dom-idag-karim-knivskar-svensk-tjej-i-ansiktet-n-r-hon-v-grade-sex-nu-utvisas-han-av-h-gsta

        En usko että NAL tai kukaan muukaan palstan miehistä ronskeista puheista huolimatta on koskaan tehnyt tai edes ajatellut mitään tuollaista tekevänsä.


      • ngjnbjhg
        Ikis__M kirjoitti:

        Ehkä hieman joo kun sinun naiivi ajatusmaailma oikeastaan vaatii sitä, et ymmärrä eroa läpänheiton ja käytännön välillä. Tässä esimerkiksi sinun ajatusmaailmassa suloinen 16v. (oikeasti jotain 30) on suivaantunut ja pistänyt puukolla naamaan kun ei saanutkaan seksiä:

        http://www.friatider.se/dom-idag-karim-knivskar-svensk-tjej-i-ansiktet-n-r-hon-v-grade-sex-nu-utvisas-han-av-h-gsta

        En usko että NAL tai kukaan muukaan palstan miehistä ronskeista puheista huolimatta on koskaan tehnyt tai edes ajatellut mitään tuollaista tekevänsä.

        Yrität siis suhteellistaa nylkemisfantasioita sillä, että joku on toteuttanut fantasiansa hiukan lievemmällä keinolla kuin mistä NAL julkisesti haaveilee?

        Vaan minä kun en hyväksy kumpaakaan noista.

        (Vaikka lievensitkin ilmaisutapaasi, niin en jaksa jatkaa tätä tanssia. Kaffetarjoilu on sivummalla, hae sieltä jotain illan viihteeksi...)


      • Naisasialooseri1

        Ei se nylkeminen ole ykköstapa, jolla haluaisin pilluaan jakaneen lutkan teloittaa, ykkösijasta kamppailevat elävältä keittäminen ja headcrusher, joista jälkimmäisestä olen nähnyt untakin.


      • 114
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei se nylkeminen ole ykköstapa, jolla haluaisin pilluaan jakaneen lutkan teloittaa, ykkösijasta kamppailevat elävältä keittäminen ja headcrusher, joista jälkimmäisestä olen nähnyt untakin.

        Ja ikisparka yrittää väittä sinun vain läpällä noita heittävän. Säälittävä nuoleskelija tuo ikis.


    • Raakatotuus

      No mitäs ne toimenpiteet olisivat?

      Psykopaattisuus ei ole riittävä peruste. Väkivaltaiset ajatukset eivät ole riittävä peruste. En ole ihan varma onko tällä hetkellä väkivaltatekojen suunnittelu rangaistavaa vai ei mutta tietääkseni NAL ei suunnittele sellaisia.

      Niin että ajatusrikoksesta ihmisiä ei saa vastuuseen. Ainakaan vielä.

      • Naisasialooseri1

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, että mitä poliisi voisi tehdä? Ei nimittäin yhtään mitään, ekan kerran minua uhkailtiin poliisilla jo vuonna 2007, mutta eipä noita ole ovella vielä näkynyt.


      • Raakatotuus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, että mitä poliisi voisi tehdä? Ei nimittäin yhtään mitään, ekan kerran minua uhkailtiin poliisilla jo vuonna 2007, mutta eipä noita ole ovella vielä näkynyt.

        Syyttää kiihotuksesta kansanryhmää vastaan?


      • Naisasialooseri1

        Ei täytä kyseisen rikoksen tunnusmerkkejä, ensin pitäisi määritellä se"kansanryhmä",jota vastaan olen kiihottanut.

        Persut muuten haluavat kyseisen turhan pykälän kokonaan pois suomen laista.


      • Raakatotuus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei täytä kyseisen rikoksen tunnusmerkkejä, ensin pitäisi määritellä se"kansanryhmä",jota vastaan olen kiihottanut.

        Persut muuten haluavat kyseisen turhan pykälän kokonaan pois suomen laista.

        Naiset?

        Tai vähintään sinun mielestäsi epäkunnialliset naiset? Täyttää vallan hyvin "seksuaalisen suuntautumisen" perusteen?


      • Naisasialooseri1

        Ei täytä ja sitten pitäisi jo tuomioistuimenkin määritellä minkälainen nainen on kunniaton eli lutka. Mitä en kyllä panisi yhtään pahakseni.


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei täytä kyseisen rikoksen tunnusmerkkejä, ensin pitäisi määritellä se"kansanryhmä",jota vastaan olen kiihottanut.

        Persut muuten haluavat kyseisen turhan pykälän kokonaan pois suomen laista.

        Niin sä varmasti äänestätkin just persuja, ihan kuten kaikki tämän palstan ätmiluuserit.


      • Raakatotuus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Ei täytä ja sitten pitäisi jo tuomioistuimenkin määritellä minkälainen nainen on kunniaton eli lutka. Mitä en kyllä panisi yhtään pahakseni.

        Ei tuomioistuimen kyllä tarvitse yrittää ymmärtää sinun vääristyneitä ajattelutapojasi määritelläkseen syyllistytkö kansanryhmää vastaan kiihottamiseen.

        Jos nyt oletetaan että kunniattomien naisten sijaan kannustaisitkin vaikka punatukkaisten naisten elävältä keittämiseen. Ei tuomioistuin silloinkaan lähde miettimään tarkoitatko vain aitoja punatukkaisia vai myös värjättyjä, tai missä rajoissa pitää hiusten värin olla että se lasketaan punaiseksi. Syytettynä ei ole ne naiset, eikä tutkinnan kohteena ole määrittelmäsi attribuutit, vaan sinun kiihotuksesi.


      • 1920
        Raakatotuus kirjoitti:

        Ei tuomioistuimen kyllä tarvitse yrittää ymmärtää sinun vääristyneitä ajattelutapojasi määritelläkseen syyllistytkö kansanryhmää vastaan kiihottamiseen.

        Jos nyt oletetaan että kunniattomien naisten sijaan kannustaisitkin vaikka punatukkaisten naisten elävältä keittämiseen. Ei tuomioistuin silloinkaan lähde miettimään tarkoitatko vain aitoja punatukkaisia vai myös värjättyjä, tai missä rajoissa pitää hiusten värin olla että se lasketaan punaiseksi. Syytettynä ei ole ne naiset, eikä tutkinnan kohteena ole määrittelmäsi attribuutit, vaan sinun kiihotuksesi.

        Hyvin kiteytetty!


    • 4plus1

      mä olen sanonut usein että nalli ja expua on mun arvostuaseikolla jaetulla ykkössijalla tällä palstalla (sen jälkeen tulee ikis ja 121212 jaetulla 3. sijalla, viidenteen tilaan on jo tunkua n.5-6 palstalaisen voimin) mutta joo, jonkin verran häiritsee tuo nallin väkivaltaisuus, mutta väitän että se on kuitenkin kirjoitettu n.s pilke silmäkulmassa, näin ainakin itse tulkitsen asian.

      • Ex----------PUA

        Kiitän arvostuksesta. :)


      • 720

        Ja sinäkin varmaan olet sitä mieltä, että kaikesta tuosta naisvihan-ihannoinnistasi huolimatta jonkun naisen pitäisi ihastua- ellei jopa rakastua sinuun.


    • Naisasialooseri1

      Ja ne tarvittavat toimenpiteet ovat...? Kerro ihmeessä mitä luule että poliisi voi tehdä?

    • Naisasialooseri1

      Kuullostaako tutulta?

      "Osalla taas ei ole varsinaisia mielenterveysongelmia, vaan väkivaltaiset ajatukset ovat saattaneet kummuta esimerkiksi voimakkaasta katkeroitumisesta, joka on puolestaan johtanut kostosta haaveiluun."

      • onaavistus

        varmaan tuo on mahdollista, en epäile sitä yhtään


      • Ex----------PUA

        Juuri noin.

        Lähinnä tuolla MT-kortilla yritetään rauhoittaa hypergameja ja muita vastuuhenkilöitä, mutta ei tajuta että jos ensiksi alkaa heikoimmat lenkit paukkua, tulee sitten lopuillakin ne kupin reunat vastaan.

        Ei kai ne kaikki ihmiset hulluja olleet verisissä vallankumouksissakaan.


      • koodi666

        Tee Se.


      • 2920

        Tuohan ei kuitenkaan päde sinuun, kun sinulla on niitä diagnooseja, joihin syöt psyykenlääkkeitä.


    • Sukup_taut_plkn

      Avaaja hei!

      Onko sulla sellanen kutina?

    • Ex----------PUA

      Tarvitsemme ajatuspoliisin jotta naisten hypergamia ei olisi uhattuna!!!

      Ihan faktoistahan täällä puhutaan.

      Jokainen tietää että naisten harjoittamalla seksuaalisella syrjinnällä on seurauksensa, ja me vain valistamme niistä.

      Jos emme olisi niistä puhumassa palstalla, tapahtuisi niitä kuitenkin jossain päin maailmaa, nyt ehkä vähemmän jos/kun valistus menee perille.

      Eikä käsittääkseni kukaan palstalainen ole sanonut että olisi sellaista toteuttamassa.

      Taitaapi naisilla olla vain huono omatunto, kun yrittävät vaientaa kriittiset äänet tuolla tapaa.

    • peräkammarinpoikii

      Ei ne mistään haaveile. Peräkammarin poikia jotka ei oikeassa elämässä naista saa vaan pätevät täällä nimettömänä. Hyvä on uhota "leikisti".
      Oikeat väkivallan tekijät ei netissä kertoile haaveistaan.. ainakaan näin julkisesti. Helposti löytää ja saa kiinni nykyajan tekniikalla.

      • Naisasialooseri1

        Kyllä kertoilevat, kaikki kouluampujatkin ovat netissä julkisesti puhuneet aikeistaan sekä ilmaisseet vihamielisyytensä.


    • Nainen ei kertoisi omasta jännämiehestään poliisille kun se hakkaa naista mutta varmasti naiset heti soittaisi poliisille jos kiltti ja kunnollinen mies kävelee punaisia päin.

      • mistä-arvasit

        Tietenkin. Päivystän valotolpan vieressä ja kun kunnollinen mies lähestyy hiljentämättä niin soitan poliisille. Oma jännämieheni on minut tähän pakottanut. Muuten tulee turpiin.


      • Raakatotuus

        Kehtaatkin syyttää jännämiestäsi omasta kunnollisiin miehiin kohdistuvasta vihastasi. Jännämiehet on ihan reiluja KuMi:ä kohtaan koska tietää ettei ne ole hänelle mikään uhka.


      • mistä-arvasit

        Enhän minä syytä. Pois se minusta. Olen kiitollinen että olen saanut ihan oikean jännämiehen itselleni.


    • Mielisairaspotilas

      Minä toivon joka päivä, että ihmisiä kuolee mahdollisimman väkivaltaisella tavalla.

    • Mielisairaspotilas

      Joku päivä työnnän jonkun kusipääkundin metron alle. Sitten kun olen niin sairas, ettei vankilat sun muut haittaa vittuakaan. Kiitos koulukiusaajat ja muut tunnekylmät paskat. En ole ollut elämässäni väkivaltaisuuteen taipuvainen, mutta nyt riittää.

    • vihaaja12

      Viha on voimaa

    • linnaanvaan

      NAL linnaan

      • totuustämä

        NAL = Ex--Pua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe