Helteet vaivaa

heikkojenpuoli

ihmisiä ja eläimiä. Huolehditaanpa nyt, että lapset ja vanhukset juovat tarpeeksi vettä tai mehuja. Samoin eläimille vesiastiat täyteen ja varjoisaa lekottelupaikkaa koirille. Helteisellä, varjottomalla pihalla on paha eläimen olla. Menee jo eläinrääkkäyksen puolelle.

16

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nellitatti

      Huolehtikaa SUOLATASAPAINOSTA myös,pelkkä juonti ei riitä

    • juomapuoli

      täytynee lähtiä käymään alkossa,,,,

    • ponuoparasta

      jeppanen tietää.

    • crtmanni

      Mitä valitat vali,vali, helteet helteet oisko 40 asteet pakkaset parempi vaihto ehto. täh

      .

      • heikkojenpuoli

        Kukaan oo täällä valittamut eikä pakkasia kaivannut kuin sinä, joka oot keksinyt muka uuden sanan "vali, vali". Järki päähän helteilläkin ja nestetasapainosta huoli.


      • heikkojenpuoli..vaan

        Jäi muuten sanomatta että olen homo.


      • heikkojenpuoli

        Ole vaan. Ei mua haittaa, mutten oo kiinnostunutkaan. Vali, vali.


    • crtmanni

      Pittää juua monta litraa vettä.

      • eläpähomostele

        typerys !


      • carmanni
        eläpähomostele kirjoitti:

        typerys !

        Juo sinä pensaa sit idiotti


    • JJTakanen

      Nyt kannattaa juoda kaikkea mahdollista, vaikka ei kylmenisikään ilmat, sillä voi sitä joka elämästään ei nauti! Pahnoillaan kyräily ei tuo naisia, eikä edistä uraa! Aina on mahdollista käydä työhommiin kiinni ja vastapainoksi ottaa kunnolla rennosti. Nyt on kunnon hetki ottaa myös liikunnallisesti reippailu repertuaariin, kun on noin komiat ilimatkin suotu. Sama mitä mukavaa tekee, virkistää se sielua ja ruumista, paitsi arkussa olevaa ruumista se ei enää elähdytä yhtään semmoinen. Mutta hautausurakoitsijalla on helppoa. Kuitenkin ilossa ellää pittää, vaikka päivää vähemmältikin.

      • cartmanni

        minä nautin ainakin elämästä ja matkustelen eilen tulin kuusamosta-Ja joulukuussa espaniaan vetääkää te muut siittä =) elämä on ihanaa.


    • Onkoettu

      Aloitus on todella asiallinen. Vettä on juotava ja pieni suolarae lasilliseen mukaan, ei rupea heikottamaan.
      Ilma on ollut viimepäivinä aivan liika kuumaa sellaiselle jonka pitää ulkona työskennellä.

      • huhhellettää

        Vastaukset on vaan taas sitä hoopolaisten tyyliä. Viina ja homoilu aina kiinnostaa. Ja omakehu.


      • Onkoettu..vaan

        Jäi muuten sanomatta että olen homo. Pyhäjärveltä


    • suomikaunoinen

      mutta päivä paistaa risukasaankin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe