Normaali vai pyöreä?

hänenkaltainennainen

Onko kuvan nainen teidän mielestä normaalipainoinen vai pyöreähkö?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/18/18/345055CF00000578-3595885-Putting_on_a_sideshow_The_five_piece_girl_group_s_eldest_member_-a-10_1463591663883.jpg

http://ll-media.tmz.com/2016/05/18/ally-brooke-bikini-photos-02-480w.jpg

Pystyisittekö seurustella naisen kanssa, jolla on tuollainen kroppa? (Omani samanlainen mutta pienemmillä rinnoilla.) Olen vaan utelias tietämään, mikä on sen normaalipainoisen ja pyöreähkön raja.

37

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miek-

      Tolkuttoman hyvät muodot, itse en pidä laihoista enkä taas liian pyöreistä, rinnat ei tarvitse isot olla kohtuu myös niissä. Kyllä seurustelisin erittäin mielelläni.

      Saat olla ylpeä muodoistasi.👍 Ihana😍

      • hänenkaltainennainen

        No kiitos :) Kiva että myös tuollaisista naisista pidetään, nykyään niin monet ihannoivat ihan liian laihoja naisia. Nuorempana itsetuntoni oli tosi huono mun kropan takia, eikä se vieläkään mikään paras ole. Kiitos kuitenkin toi piristi paljon :)


      • Miek-

        Surullista miten nuorilla jo teini-iässä on näitä ulkonäkökriisejä.
        Laiha ei ole kaunis, luiseva ja nälkää nähneen näköinen, uskaltaako edes halata varovasti ettei ole mustelmilla tai muuten satuta.

        Juu, olet luokkaa ylellisempää emäntäainesta, jos näin voi asian ilmaista.


      • Pötkylätuoon
        hänenkaltainennainen kirjoitti:

        No kiitos :) Kiva että myös tuollaisista naisista pidetään, nykyään niin monet ihannoivat ihan liian laihoja naisia. Nuorempana itsetuntoni oli tosi huono mun kropan takia, eikä se vieläkään mikään paras ole. Kiitos kuitenkin toi piristi paljon :)

        Nykyään kyllä ihannoidaan kurvikkaita naisia mallia J.Lo, Beyonce, Nicki Minaj, Amber Rose ja Kim Kardashian muutaman mainitakseni. Pitää olla erottuva vyötärö, iso muhkea pyöreä pylly, kauniisti kaareutuva lantio ja mielellään vielä vähintäänkin hyvän kokoiset rinnat, tai isot rinnat.

        En tiedä kuinka vanha olet, jos nuorempana olet hävennyt itseäsi kun ihanne on olleet laihat naiset, mutta varmaan vähintään viimeiset 10 -vuotta ihanne on ollut kurvikas. Nimenomaan oikeasti kurvikas, kuten yllä mainitsemani naiset, ei läski.


      • oma_mielipiteeni_on

        Kun googletti kuvia ja näki muita kuvauksen kuvia, niin kyllä sanoisin että saisi olla tosiaan vieläkin kurvikkaampi eli selvemmin erottuva vyötärö - ehkä pyöreämpi peppukin. Mutta tää nyt ihannenaispuhetta (eli haihattelua).

        http://www.tmz.com/photos/2016/05/18/ally-brooke-swimsuit-beach/images/2016/05/18/ally-brooke-bikini-photos-07-jpg


      • oletrajoilla

        pikkasen pois niin just eikä melkeen


    • ottaisin.omaksi

      Normaali. Tarkemmin sanottuna SEKSIPOMMI!!!!!
      Laihat, mallinnäköiset on oksettavia. Sellaiset muistuttaa lähinnä narkkaria.

    • Pötkylätuoon

      Normaalipainoinenhan tuo on, mutta ruumiinrakenteeltaan tuommoinen muodoton tasapaksu pötkylä, jolla ei ole lantiota, vyötäröä eikä rintoja. Ei kannata lihottaa, eikä laihduttaa jos on tuon mallinen, koska vartalo pysyy joka tapauksessa tasapaksuna pötkönä. On vaan joko reilusti kapeampi tai paksumpi pötkö.

    • normaalion

      Kaunis vartalo. Minä tykkään, itse asiassa vastaa ihannenaistani :)

    • sdfvsd
      • sdfdsr

        no andre the giant kuitenkin


    • sgsdfb

      Onks tuo Anna Abrieaouyöäå?

    • BonesAreForDOGS

      Hänenkaltainennainen oletko sinkku? Täällä ois mies joka saattais olla kiinnostunut susta. Ja vielä pyöreä/kurvikas kroppa on niin IN tällä hetkellä.

      • Teem-

        Myöhästyit, on jo varattu.


      • Pötkylätuoon

        Missä sä näät yhtä ainutta kurvia tuon naisen vartalossa? Tai edes pyöreyttä? Tuohan on vaan kulmikas laatikko.


    • Eijatkoonehdottomasti

      On se hieman pyöreä.

      Todennäköisesti normaalipainon rajoissa, mutta ylärajoilla.

      Näkee kropasta muuten ettei harrasta liikuntaa paljoa, tollaista löysää reittä sun muuta. Vatsaa löytyy myös kun kattoo vaikkapa napaa, yrittää piilotella sitä ton kokovartalopuvun alle.

      Varmaan kelpaa monelle miehelle, mutta ei mulle.

    • Ihan-selvästi

      Aloittaja vastaillut suurimmaksi osaksi itselleen ja kehuu oman vartalonsa kaltaista vartaloa. Ilmeisesti myös joku pakkomielle laihoista naisista, kun niitä pitää haukkua koko ajan - mikä sinänsä on koomista kun kukaan muu ei ole laihoista edes puhunut minään ihanteenaan vaan kurvikkaista. Osa jopa ylipainoisista, mutta kuitenkin kurvikkaista (= isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio). Aloitukseen linkitetyn naisen vartalo ei ole kumpaakaan, ei kurvikas eikä ylipainonen.

      Tiedoksi vaan aloittajalle, ettei sinusta tule ihannenaista ja vartalotyypistäsi ihannoitua, vaikka kuinka itse kehut itseäsi täällä ja haukut laihoja naisia. Parempi vain koettaa olla aikuisten oikeesti aikuinen ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin olet. Ilmeisesti sinulla on jo ikää ihan paljonkin? Selvästi aikuisten joukkoon luettavissa ikäsi puolesta, ja silti vielä jotain vartalo -issueita podet kuin pahaisin teini. Suurin vika sinulla on korvien välissä, eikä siellä kaulan alapuolella.

    • sdsdsd

      Pyöreähkö

    • sdsdsds

      Pyöreähkö

    • TavisTaavi

      Normaali. Uima-asu on erittäin epäpukeva ja sopii vain langanlaihoille. Erilaisessa asussa tulisivat varmasti vartalon hyvät puolet paremmin esille.

    • IhanNormi

      Näin naisena täytyy sanoa, että ihan normaali on. Ei ehkä kauhean timmi, mutta ei pyöreäkään. Tosin itse ymmärrän sen niin, että pyöreys merkkaa lievää ylipainoa.
      En menisi sekoittamaan kyllä mieheen tuota, vaikka lantio ei kaikkein kurvikkaimmasta päästä ole. Kaikilla nyt ei vaan voi olla sitä täydellistä vyötärö-lantiosuhdetta.

      • TeemK

        Ap:n vartalossa ei ole mitään vikaa, enemmän merkitsee mitä sieltä ulkokuoren sisältä löytyy.


    • kukatäydellinen

      Normaali ja ihan ok vartalo.

    • Toimiikyllä

      Normaalivartalon perikuva. Lenkkikaveria ei saa, mutta kävelylle kyllä. Treenamaton, muttei tursua. Vartalon pieniä puutteita ei kannata liikaa ajatella, vaan kantaa sen hyvällä itsetunnolla, kuten kuvan nainen.

    • naistenmiesX

      Normaalivartaloinen ja -painoinenhan tuo selvästi on. Ei missään tapauksessa pyöreä, mutta liikuntaa ei kyllä liiemmin näytä harrastavan. Pienellä treenillä kuvan nainen olisi todellinen kaunotar. Itse pidän hieman sporttisemmista naisista, joilla on vyötärö paikallaan ja maha ei pullota.

    • Ihankivanainen

      Normaalin pyöreä. Siis ehdottomasti normaali. Hoikempi olisi hoikka.
      Pyöreällä on jo jenkkakahvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe