Pissaava nainen.

Kiihkoa

Minua kiihottaa suunnattomasti nähdä kun nainen on kyykkypissalla, on vain niin harvinaista herkkua kun ei ole vakituista tyttöystävää.........haaveenani on löytää nainen joka pissais joskus minun munille ja alavatsalle, juomaan en ryhdy tai naamalle en halua suihkua, mutta munille haluaisin ja jotenkin luulen että se sais minut jopa laukeamaan, enkä myöskään kiihoitu siitä että itse pissaisin naiseni päälle......ehkä jääkin haaveeksi tämä fetissi. Harmi.

90

7125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salavilauttaja

      Minua saisit katsella, kiihotun kun mies tirkistelee pissaamistani, monesti illanvieton jälkeen kyykistyn pissalle muka vähän piiloon mutta kuitenkin niin että joku on näköetäisyydellä ja huomaa pissaamiseni.......kiihotun kovasti ja pillu alkaa turvota.

      • Nuoliapimppu

        Salavilautelia missäpäin vilahtelee.
        Voisin myös nuolla pillua pisUn jälkeen


    • Salavilauttaja

      Oulussa käyn kyykkypisulla viikonloppuisin ravinteli illan jälkeen,torin ympäristössä ja kun oikein himottaa vilahuttaa niin rotuaarilla porttikongissa tai letkunpuistossa pensaan vieressä, meitä on yleensä 3 naisen porukka, vuorotellen pissataan kun näköpiirissä on sopivan oloinen mies näkemässä. Katselkaapa Oulun pojat silläsilmällä ympärillenne.

      • telewelli

        Se on pirun kiihottavaa. Mulle vois pissata vaikka suuhun!!!


      • Anonyymi

        Sainkin suuhun pissat


      • Anonyymi

        Moi Oulun naiset milloin seuraavan kerran harrastatte pissajuttuja


    • Ilmoitteleppa missä ja milloin vilauttelette voisin ajella as-autollani sinne ja jos teitä kiinnostaa niin voisin ottaa teidät kyytiin ja nuolle teidän pillunne ois tosi kiihottavaa

    • pisbis

      Turusta löytyy myös nainen joka harrastaa luonnossa pissailua..

      • Nuoliapimppu

        Pitäis tulen turkuun 1,8 missä oi herkkua nähtävillä ja voisko lopuksi nuolla pillua,


      • Turkupervo

        Kiinnostaisi tutustua Turun naiseen kaiken pervoilun merkeissä. Ota yhteyttä. Ja muutkin pissa ym jutuista kiinnostuneet naiset.


      • Anonyymi

        Voisiko pissata suuhun


      • Löytyisköhän vieläkin..?
        Nimim."Asiasta suuresti kiinnostunut (kiihottunut)"


    • pissa-liisuli

      Olen pissa-liisa Joensuusta ja minä kiihotun kun saan pissata miehen kädelle samalla kun hän runkkaa minua, minä myös tykkään pissata ulkona jos tiedän että joku katselee salaa.

      • Nuoliapimppu

        Poissa liiteli.
        Voisko nuolla silloin kun pissaat


    • Pissa-liisuli

      Voisit ehdottomasti.......nuolisitko pyllynreikääni ,vai työtelisikö mieluummin öljyttyä sormea peppureikääni....haluaisin..

      • Nuoliapimppu

        Molemmat käy mainiosti. Nyt täytyy jo runkata


    • Anitta32

      Mun pyllynreikä kaipaa kans jämäkkää kielihoitoa, haluan että oikea mies työntää kieltä mun pyllyyn, apuaa alan kostua.

      • Mummonnuolia

        Anitta
        Missäpäin pääsis perää nuolemaan


    • Anitta32

      Mun tiukka pyllynreikä ja kuumana sykkivä pimppi odottaa kovaa kielikäsittelijää Vantaan Tiksissä, miten saan suhun yhteyden nuori ori.

      • Mummonnuolia

        Anitta 32
        Vähän kaukana mutta tuun jos hyvä paikka.
        Ja sitten nuolla ne oikein kunnolla herkkuasi


    • Kiihkoa

      Anitta32 lupaan nuolla pillusi ja nussia kielellä pyllyysi syvälle jos palkkioksi pissaat minun munille ja alavatsalle samalla runkaten kulliani.....voihan perse kun kiimottaa jo pelkkä ajatus.

    • ristiinrastiinpukeutuja

      Täällä myös pissaava 35-vuotias mature. Tykkään kyykkypissata niin että kivekseni näkyy hameen alta.

      • onko35mature

        Mature kusella,kivekset roikkuu minihameen alta..on stay up-sukkaa.. korkokenkää..kusi kastelee kenkäni..otat suihin..saat kovan kankeni takaa peppuun...


    • kiihottavasihinä

      Varsinkin posliinista tuleva voimakas ja pitkä kaari kiihottaa. Tunnustan, että kiihotun myös, jos nainen pissaa seisoaltaan.

    • jösseseisiö

      Ihme kyllä naisen pissa maistuu hyvälle, voi maistaa mitä on tullut juotua. Ei suuria annoksia kuitenkaan, sopivasti. Oho nyt jo jöpöttää.

    • Anitta32

      Minä tarvitsen hyvän kielenkäyttäjän, saan kunnon orgasmit vasta kielellä ja kieli tai sormi panolla pyllynreikään.....en ole täysin posliini mutta voisin kyllä sheivata, ajatus ainakin kiihottaa. Onhan täällä hotelleja missä voi leikkiä vaikka vuorokauden putkeen, kai te kestätte muutakin kuin 15. min. naintia. Minä kestän pojat!!

    • RestInPeace

      Oman edesmenneen mieheni kanssa tuli kokeiltua kaikenlaista…hän yht'äkkiä kesken rakastelun sanoi "mennään suihkuun kulta" ja siellä "olenko pervo mutta pissaisitko päälleni?"…kun toista rakastaa (yhdessä 18 vuotta) niin mikä ettei…tein sen, en naamalle vaan hänen rinnalleen ja hänen kädelleen. Kaiken tuon jälkeen ei ollut morkkiksia suuntaan eikä toiseen, menimme kaulakkain taas nukkumaan. Eli se ei tuntunut irstaalta tmv. vaan jos oma rakas sitä haluaa, -ei pakota- niin kyllä sen tekee. RIP oma kulta siellä Taivaassa, Rakastan Sinua Aina.

    • Jouko34

      Aivanhan se on sairasta ja pervoa,mutta jotekin se vaan minuakin kiihottaa kun nainen suihkussa pissaa munille ja pitkin alavartaloa, se lämmin pissasuihku on vaan ,no en tiedä mitä mutta kulli kyllä seisoo, sen jälkeen huuhtelut ja käsihoito molemmille. Joskus tämmöinen suihkuhetki.

    • KysyAAta

      Kuulkaahan te "pissaliisuli" ja "anitta32" tulukaapa syksyllä ruskaretkelle tänne Inariin ja minun luokse niin se on semmonen viikko että sen jäläkeet kusette puolivuotta hunajaa, teillä ei ole semmosta reikää mitä en huolella nuolisi ja en kehu mutta mulukusta ei oo poweri loppunu vielä tähänpäivään mennessä, se loppuu teiltä mulukunpuute joksikinaikaa.

      • Kyrpäppää

        Eläpä aslakki uhoa, dntinen akkas sano että on ko latalla ajas susta, mutta multahan se saiki mersun kyytit, että pitele se kikkelis vaan housuissa ko miehet puhuu!


    • Sepökäle

      Sää oot sairas , sun pitää päästä sun fantasioista irti. Minä en pissaa sun päälles mutta paskomaan voin tulla, mua kiihottaa hirveesti hieroa se lämmin pökäle sun naamaas ihanaa! Voitaisko tavata näissä merkeissä. Urheiluterveisin pehmeäjänis.

    • KysyAAta

      Kuulehan kossi, kyllä etelän naiset tietää, vai miksi sinä luulet että he ryntäävät tänne pohojoseen sankoin joukoin aina ruska aikkaan ja kevhäällä hiihtammaan, sillon ei jouvva aslakin mulukku paljoa olemaan housunsisällä.

    • kaisanoasaa

      Se vasta mukavaa katsottavaa ja kuultavaa onkin kun nainen on kyykyssä kusella ja peräpäässä ratas rupattaa samaan aikaan.

    • ReipasRevauttelu

      Emäntä haluaa ulos levähdys alueella, se menee reisisaappaissaan auton valoihin ja alkaa kusemaan autoa kohti, sitä joutuu laittamaan tuulilasin pyyhkijät päälle ja sumuvalot ! Isoemäntä kommee, nauravainen !

      • Anonyymi

        Missä video?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä video?

        Mielikuvitustapahtumista ei saa kuvia.


    • Anonyymi

      Eipä muuta kun Vapouna Ullanlinnanmäelle.
      Siellä näkee naisia kyykkimässä pissalla ,sadoittain

    • Anonyymi

      Yksi elämäni noloimmista tilanteista oli kun 16 vuotiaana kauhean pissahädän takia piti etsiä vain nopeasti joku vähänkin suojaisempi paikka. Kipitin tiilitalon nurkalle jonka vierustaa sivusi jonkinlainen kaide. Vedin housut alas kaiteelle päin pyllistäen ja tein pitkät pissat luullen olevani piilossa katseilta.
      Nousin seisomaan housujani ylös vetäen ja kun katsoin taakseni, oli kaiteen takana siinä noin 2.5 metriä alempana, kolme hymyilevää humalaista vanhaa ns.puliukkoa jotka olivat saaneet pitkään vapaasti katsella heihin päin pyllistelevää paljasta pyllyäni ja pissaavaa pilluani.
      N.23

      • Anonyymi

        Voi että:) Olisinpa ollut näkemässä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että:) Olisinpa ollut näkemässä;)

        Riittää kyllä häpeää jo tietoisuus siitä, että olen esitellyt pissaavaa pilluani lähietäisyydeltä kolmelle vanhalla juopolle että siinä olisi ollut enemmänkin yleisöä.
        N. 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kyllä häpeää jo tietoisuus siitä, että olen esitellyt pissaavaa pilluani lähietäisyydeltä kolmelle vanhalla juopolle että siinä olisi ollut enemmänkin yleisöä.
        N. 23

        Siinä ollut nähtävää vanhoille juopoille. On varmaan teinipillu kiihottanut ukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kyllä häpeää jo tietoisuus siitä, että olen esitellyt pissaavaa pilluani lähietäisyydeltä kolmelle vanhalla juopolle että siinä olisi ollut enemmänkin yleisöä.
        N. 23

        Saat minut niin kovaksi että sperma lentää pelkästä ajatuksesta että näkisin sinut pissaamassa... Pissaa päälleni ja hiero pilluasi ja peräreikääsi naamalleni. Aahh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ollut nähtävää vanhoille juopoille. On varmaan teinipillu kiihottanut ukkoja.

        Jokseenkin noloa kun esität asian noin mutta näin se varmaankin on vounut olla kun teini-ikäinen tyttö on siinä heille pissi pilluaan esitellyt.
        N.23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat minut niin kovaksi että sperma lentää pelkästä ajatuksesta että näkisin sinut pissaamassa... Pissaa päälleni ja hiero pilluasi ja peräreikääsi naamalleni. Aahh...

        En ajatellut nolosta pissaus kokemuksestani tuollaisia reaktioita syntyvän.
        N.23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokseenkin noloa kun esität asian noin mutta näin se varmaankin on vounut olla kun teini-ikäinen tyttö on siinä heille pissi pilluaan esitellyt.
        N.23

        Hyvin tunnistun taas kiihottavan kirjoitustyylisi N20 alias Riikkax23

        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tunnistun taas kiihottavan kirjoitustyylisi N20 alias Riikkax23

        Mark56

        Riikka!? Olen kylläkin Annu .
        N.23


      • Anonyymi

        Itse olisin tullut juomaan ihanaa pissasi ja nuolemaan pillusi puhtaaksi .
        M 64


    • Anonyymi

      Kesäisin kun metsässä lenkkeilee nii kiihottaa kyykky pissalla käynti... Jos joku vaikka näkisi.. Monesti siinä on sormi hakeutunut klitalle ja orgasmi tullut suht nopeesti...tj74vm

      • Kerro vaan missä lenkkeilet, niin voin sovitusti olla paikalla ’salakatselmassa’ 😍


    • Anonyymi

      Kyykkypissailu on ihanaa, varsinkin jos joku tirkistelee ja katselee posliiniani ;)

      • Anonyymi

        Kerro vaan koska ja missä pissailet, miin tuun katselemaan..
        Ragnar


    • Anonyymi

      Naisia ei taida miesten kuseskelun
      katseleminen kiihottaa?

      • Anonyymi

        Voisin pissata naisen edessö joossain rauhallisessa paikassa ehkä jopa voisit saada sitä suuhusikin
        Ragnar


      • Anonyymi

        Kyllä mua ainakin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onkohan Tampereen seudulla kyykkypissailijanaisia?

      Sporttinen 40v mies katselisi mielellään ja jos naisellekin kolahtaa, niin toki muutakin.

    • Anonyymi

      Meillä on ulkosauna niin näen kesäisin pissaavaa pillua aina kun sauna lämpiää.

      • Anonyymi

        Niin minäkin,vanhenpaa ja nuorempaa pimppaa,aaaah🥰


    • Anonyymi

      Onkos pääkaupunkiseudulla puskapissaavia naisia liikenteessä.. tulen mielelläni katselemaan

    • Anonyymi

      Ajattelen asiaa kiihottavuuden lisäksi myös esteettiseltä kannalta. Naisen vittu on erityisen kauniina kyykkypissalla. Pissatessa myös ponnistaa, joten häpyhuulet avautuvat ja virtsa-aukko tulee kauniisti esiin.

      Kuvissahan näitä näkee runsaastikin, mutta myös luonnossa, kun nainen pissasi luontevasti minuun päin saunaan mennessämme. Kovin nättiä!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä..
        Pillu aukeaa niin nätisti täysin esille kun pissaa alkaa suihkusta.
        On seisottava näky🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä..
        Pillu aukeaa niin nätisti täysin esille kun pissaa alkaa suihkusta.
        On seisottava näky🤩

        Pariyötä sitten naitiin ja sen jälkeen emäntä pissalle ja minä pesin pillun,joskus menty pesuhuoneeseen suihkuun ja se seisonu jalatauki ja suihkupäälle ja minä räplänny pillua ja sesamalla pissannu,siitä lauteille saunaan panemaan,kyllä oli kulli kovana!
        Pihasaunalla pessy myös kun kyykyssä ensin pissannu,että on semukava näky kyllä.


    • Anonyymi

      On vain käsittämätö tunne ,kun aikainen nainen nostaa mekkonsa ylös ja rupee liivien alta alkkareita laskee reisii polvii kyykistyy perse paljaana reidet haarat auki että on vittu vitun haarat auki ,ja näkee sen kuinka kusi rupee pruuttaamaa kusirakosta kusirakolihaspatista.se vaa jännittää niin että vapise ja tuntuu että kyrpä räjähtänyt on vaikee olla,että viittu olls ihmeellinen voi aiheuttaa tuskaa kipua
      Tämä on tosi.

    • Anonyymi

      Kerran yhdellä keikalla näin kun nainen kävi puskapissalla. Pillua en päässyt näkemään mutta paljaan perseen. Oli niin söpöä kun nainen laski housut polviin ja kyykki vaivalloisesti reidet ja perse paljaana jalkaterät mahdollisimman levällään. Saman tien naisen takapuolen alla näkyi pissa suihku ja levisi pieni lammikko.

    • Anonyymi

      Meillä on tämmönen,kesä vapaa aika paikka, 3ha alue ja tästä 0,5 ha on metsää pieni puu ksvustoa villipensaits vapaata villiheinä kasvustoa , pihaalue,josta nurmikkoa 2500 neliöö.pensaita istutuksi piharakennuksia,maa kellari ,kute navetta heinälato,halkosuojat ulkosauna lasiterassi asuinrakennus isolla terassilla kuistillla,Että vieras hirsimaja, asuntovaunu. Erittäi viihtyisä miljöö.

      Tästä sen verran , on vesiposti pihassa, Wc on navetta rakennuksessa lyhdeydes ladossa.
      Olen huomioinutt täysin vaimolla on tyylinä että pisulle eli kuselle ,hän menee maakellari vieree, että varmasti koko komeus,tai törkeys on näkyvissä ,mikä jako pesä haaroje välissä on tanakalla pullukka 48v Rval on. mutta kun on eri juttuja,mitä joutuu järjestää ,mihin vaaditaan ulkopuolista ammatti mies apua. Silloinkin on vieraat miehet nähny , kui Vaimo joko sauna rakennus päädyssä tekee tämä että kusta lorottaa että tämä nähdään.tuntuu tosi häijyltä,saa kyllä kyrvät jäykistyy ei voi mitää.
      Kyllä vaimoni on nainen haluaa näyttää tätäkin.

      • Anonyymi

        Mä olen nähnyt , tämän toistuvasti eri tilanteissa,Meillä olut eri mies vieraita,on täytynyt tarjoo näitä kosteita,iltoja että taas asiatkin hoituu.
        Täällä kesä asunnollame,terassilla kahvia konjakkia ottaen,Asiat vaan karkaa sanotaanko tuhmaksi,vaimo
        on luonteeltaan konjakki menee vaimo päähä että alapäähän,alkaa vilahtelee,näkyä aivan julkeasti ,tissit että haarojeväliä,syntiliha rehellisesti,eli rva on nähtävissä kuinka käy kyykykusella,täysin niin että vittu on haaroje välistä täysi näkösällä kuin kusi tulla lorotti.Vaimo sitä mieltä,ei ole mikää piiloteltava tämä himottu vittu saa näkyäkki.onhan tämä sellainen naisella mitä voi näyttääkki.
        Miehistä suulain rohkein,totesi onko naisella himoo halua myöski ottaa miehen kyrpä lihas pamppu esiin
        ja pitää kyrvä varresta kiinni,ja kusettaa miehen kyrpä.
        Vaimo sanoi että tapahtuu heti ,niin myös kävi,vaimo otti miehen kyrvä housuista kyrvästä kiinni ja kusi kaarella lenti, vaimo puristeli hyväili kyrpää ja anto suukon kyrvälle,ja yöllä tämä kyrpä sai rva vittua.
        Ymmärsi että naiselle on tärkeetä nähä miehensä kyrpä kun kustaa.


    • Anonyymi

      Joskus voi käydä näin: Olimme vaimoni kanssa moottoritiellä Espanjassa keskellä aavikkoa ja kummallakin oli tarvetta pysähtyä. Kun tuli tienlevennys, ajoimme siihen ja kumpikin kiireellä pissalle. Samat aikeet oli edellämme pysähtyneellä naisihmisellä ja niinpä me kaikki kolme pissasimme siinä ihan lähekkäin ujostelematta. Kättä heilautimme lähtiessämme.

    • Anonyymi

      Haluaisin kokeilla jotain tällaista pissaamista miehen nähden ja vaikka vatsan päälle. Tosin en kehtaa itse ehdottaa,vaan alistuvana naisena haluaisin että mies tätä pyytää/vaatii. Vaikka niin että ei vaan päästä pissalle ennenkuin minun on ihan pakko ja sillonkin mies sitten päättää missä ja miten.
      Haluaisin että mies laittaa käden pillulle, sormeilee yms samalla. Etenkin jos gpistettä hieroo ja on kova pissahätä se on mahdotonta enää pidättää.

      • Täysin toteutettavissa oleva 🤩
        Mistäpäin oot?


    • Anonyymi

      pissaavasta naisesta tulee väkisinkin mieleen pissa-Miia.

      Tuo nimi tulee siitä, että ko. tapaus pyöri 1990 -luvun loppupuolella Kiss FM chatissa nimimerkillä Miia, ja oli aina selittämässä, kuinka tykkää pissata housuihinsa.

      Onko tuollaisia naisia oikeasti olemassa, vai oliko kyseessä vain chattitarkoitukseen keksitty huumorin outo laji, sitä en tiedä.

      Ainiin, on toinenkin esimerkki aiheesta, mutta aivan eri tavalla:

      Kerran asioidessani Helsingin keskustassa sijaitsevan biletysravintolan miestenWC:ssä, niin sinne tupsahti joku nainen, joka kävi kyykkypissalla lattiaviemärin päällä.
      Miksi joku katsoo paheksuen, jos mies käy naistenWC:ssä, mutta toisinpäin tuota ilmeisesti tapahtuu huomattavasti enemmän.

      Vai johtuuko siitä, että osa naisista ei osaa käyttäytyä oikein WC:ssä, mistä seuraa se, että muille naisille muodostuu kohtuuttoman pitkä vessajono, kun joku idiootti meikkaa siellä WC-kopissa (siis missä on WC-pönttö), vaikka jos nyt kerran on pakko parannella meikkejään ravintolaillan aikana, niin sen voisi hyvin tehdä siinä peilin edessä, joiden alla on yleensä lavuaareja, niin muutkin ehtisivät hoitamaan WC -asioitaan, kun joku idiootti ei tukkisi WC -koppeja meikkaamalla niissä - vai harrastetaanko naistenWC:n WC -kopeissa seksiä, ja JOS harrastetaan, niin mikä on prosentuaalinen osuus seuraavista:

      a) sooloseksi

      b) lesboseksi

      c) heteroseksi

      d) ryhmäseksi

      ????

      • Useinhan miestenvessoja käyttävät myös naiset. Johtuu tietysti siitä tehdään pääluvun mukaan, mutta naisten vessakäynti kestää kauemmin, eikä naistenvessoissa ole myöskään. naisille sopivia pisoaareja.


    • Anonyymi

      Kerran pääsin ihan sattumalta näkemään tätä
      ihanuutta, yhdellä levähdyspaikalla oli keski ikäinen nainen kyykky pissalla autonsa vierellä .
      Kyllä oli niin kiihottava näky että oli pakko runkkaa .
      M 64

    • Anonyymi

      Olen fantastioinut tilanteesta, jossa nainen on ulkohuussissa, jonka ovessa on pieni ikkuna. Toinen nainen katselisi siitä sisään ja näillä naisilla olisi yhdessä hauskaa. Menisin sitten tilanteeseen ja tilanteen jatkovaihtoehtoja olisi kaksi. Toisessa saisin olla läsnä ja saisin iloisella sävyllä esitetyn huomautuksen pysyä vähän matkan päässä koska ikkunasta näkyy jotain, mikä on vain naisten silmille. Toisaalta voisin yhtä hyvin saada ystävällisen huomautuksen poistua ja kiellon katsella tai kuunnella tilannetta. Syy olisi sama, homma on vain naisille. Siinä voisin sitten aluksi poistua, mutta sitten mennä kulman taakse tai muuten niin, että kuulen jotain ja voin yrittää salaa tirkistellä.

      mies

    • Anonyymi

      On ulkosaunalla nähty pissaavia mammoja,naisia,tyttöjä pissaamassa,oon pukuhuoneesta katsellut kun pylly paljaana takaapäin pissa lentää,ihanaa ja kiihottavaa

      • Anonyymi

        Kun tyttö on oikein kyykkypissalla,se on niin kiihottavaa🥰


    • Anonyymi

      Oon nähnyt kun tytärpuoleni on pissalla,pikku pylly auki ja pissa lentää,salaa katselin

    • Minustakin on nättiä, kun nainen käy kyykkypisulla, ei itse pissaamisen takia, vaan siksi, että vittu näkyy ihanasti auki. Ei edes kuvitella voi sievempää. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kun näkisi monta kertaa synnyttäneen isovittuisen naisen noin. Iso haiseva vittu avautuisi kuin koko haatoväli aukeaisi, vitun sisukset pursuidivat ulos suihkun roiskuessa kuin sadettimesta.


      • Anonyymi

        Kerran pääsin yhtä naista tukemaan kun vähän huppelissa oli.saunasta ulos pissalle.Nainen sanoi,älä katsele tai katso vaan jos haluat,siihen kyykkyyn ja katselin vierestä,pillu sykki,ensin tuli muutama tippa,sitten pillu aukesi ja pissaa lensi kaaressa,kiihottavaa katsella,kyrpä jäykistyi heti


    • Anonyymi

      Ihan samaa katselen mielelläni

    • Anonyymi

      Pikkupoikana olin usein marjastamassa naapurin "tädin" kanssa, hänen minun ikäinen poika oli mukana. Ainakin kolme-neljä kertaa muistan, kun tädille tuli pissahaätä juuri silloin, kun olin siinä vieressä. Näin ihan metrin päästä mistä se pissa tuli. Nyt aikuisena olen sitä mieltä, että hän halusi paljastella.

      • Anonyymi

        Tädit on välillä tosi tuhmia...Meillä oli täti mikä saunotti meitä muksuja,oli tosi kiinnostunut niin tytöistä kun pojistakin,pippelit ja pimpit pesi tosi tarkkaan..


      • Anonyymi

        "Kun olin pikkupoika" en silloin noteerannut juuri mitenkään muutamia juttuja, joita sitten aikuisena muistelee. Yksi oli, kun kävin muutamia kertoja saunassa naapurin tytön kanssa (olin n. 5-6v) ja sitten isompina oltiin luokkakavereita, yksi oli, kun äitini ei käyttänyt koskaan housuja, eli alushousuja. Kuukautissuojia laittoi jollakin vyöllä kiinni, mutta alushousuja ei tainnut edes olla. Liivit, joissa sukkanauhat ja hame. Minäkin vietin tätini luona muutamia kesiä, ja kävin hänen kanssaan saunassa, mukana oli tädin lisäksi serkkulikka, minua muutaman vuoden vanhempi. Kyllä pestiin huolella tukka, selkä peppu ja muut paikat.


      • Anonyymi

        Muistan aikoinaan nähneeni useamman kerran kaverini äidin pissaavan. Pari kertaa muistan hänen käyneen nähteni kyykkypissalla kun olimme ulkona, pari kertaa pissaavan tavallisesti vessaan ja kerran saunassa näin kun hän pissasi suihkussa seisten. En tiedä halusiko hän erityisesti että näen hänet pissalla vai eikö hän vain välittänyt että näen.


    • Anonyymi

      Tänään ajellessa oli kova pissahätä ja pysähdyin tien vieressä olevalle levähdyspaikalle, ja kävin kyykkypissalla auton takana. Ohi ajavat autot kyllä varmaankin näkivät ja tämä nolotti aika paljon.

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa kerran vaelluksella polun mutkan takana oli yllättäen ulkomaalainen kireä nainen kyykkypissalla keskellä polkua naiskaverinsa ollessa ns vahdissa. Unohti vaan vahtimisen. Tälle ollaan naurerttu monet kerrat, oli vähän nolona

      • Anonyymi

        Itse tulin kerran retkellä ollessani yllätetyksi pissalla. Olin yksin joten ei ollut kaveria jota pyytää vahtimaan. Olin polun vieressä kyykkypissalla kun kahden hengen seurue ilmestyi yllättäen paikalle mutkan takaa. Nolotti kyllä aika paljon.


    • Anonyymi

      Eräällä tiiviin ryhmän linja-automatkalla muistan talvisen kimppakusen... wctä ei ollut, talvisella p paikalla 15 ukkoa ja akkaa rivissä auton takana yhtä aikaa ku edellisestä tauosta omi pitkä aika. Ei siinä kukaa nolostellu ku hätä oli

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottavin näkymä oli kun pikku maistissa oleva tytärpuoleni kävi saunan terassin edessä pissalla🥰Pikkupeppu kyykkyyn ja jalat auki,posliini pimppa paljaana lähti pissaamaan,täytyy sanoa että kyrpä jäykistyi heti....

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe