Lukeeko tätä palstaa kukaan täysipäinen?

cissujenpalsta

Tämän palstan kävijäkunta vaikuttaa koostuvan lähinnä transvestiiteistä, transfettareista, pervoista heterocismiehistä, jotka haluavat itselleen tissit, parista poikatytöstä, jotka tykkäävät genderblendata eivätkä ymmärrä mitä eroa heillä on transmiesten kanssa sekä tietysti laumasta transasioista uteliaita cissuja.

Tätä ei ilmeisestikään lue kukaan ns. selväpäinen yksilö?

24

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karutotuus

      Ei. Jos haluaa oikeaa tietoa esim. prosessista, transsukupuolisuudesta tai älykkäitä kommentteja mistään niin kannattaa suosiolla hakeutua sinne, missä niitä on saatavilla.

    • hupsistahei

      Saahan sitä olla vaikka autismia vastaan jos haluaa, mutta miestyypillinen aivojen neurologia ja sen aiheuttama käytös ja kokemusmaailma ei siitä muuksi muutu.

    • sateenkaarihenkilö

      Määrittele "täysipäinen". Luettelemasi kävijäkunta on varmaan koko lailla oikein. Mutta eikös luettelemistasi ihmisistä koostu koko ihmiskunta? Tai ainakin huomattava prosenttiosuus. Vielä jäi puuttumaan muutama ryhmä, mutta ne voi jokainen itse täydentää. Minä kuulun ryhmään "Biseksuaali transcurious".

    • Kurkistas huviksesi gaypalstaa niin näet todella sairasta väkeä, joista suurin osa kuuluisi pakkohoitoon.

      • purifier

        kysymyksessa lienee tukahdutettua seksuaalisuutta. en ymmärrä edes sitä kun joka toinen suomi24 gay palstan avaus on reippaasti alle 28-vuotiasta. kaiken maailman pedofiilit tai homojen hakkaajat siellä pyörii. ihan vitun sairasta menoa.


    • Sanonpavaan

      Miksi teidän pitää haukkua toisia? Kysynpä vaan. Suurin osa meistä homoseksuaaleista on ihan fiksua porukkaa niin kuin varmasti tiiteistä(transvestiiteista). Homoseksuaalisuus ei ole sairaus niin kuin ei transvestismikään.

    • hrghm

      Hmm, mielestäni olen täysipäinen, transsukupuolinen ja aivan normityyppi. Käyn lukemassa näitä noin kerran kuukaudessa, ihan vaan, jotta voin oikoa joitain käsityksiä tai auttaa ihmisiä hädässä.

      • hrghm

        Me "tavalliset" ei provosoida eikä muutenkaan herätetä sen kummemmin huomiota, kunhan yritetään auttaa ihmisiä prosessissa eteenpäin ja ollaan tukena. Toki se on aika hankalaa, kun provot ja "perussuomalainen" vihapuhe jyllää netissä, mutta teemme mitä voimme.


    • ajankohtaistatietoa

      Käyn täällä, koska tältä palstalta saa ajankohtaista tietoa Töölön lääkäreiden kohtapäätä alkavasta oikeusprosessista, jonka seurauksena saattavat vankilan kalteriovetkin kolista joidenkin selän takana.

      • Eikä_tapahdu

        Vai että "ajakohtaista" tietoa. Aika vanhaa juttua on. Monta vuotta on uhottu että aivan lähiaikoina lääkärit joutuu oikeuteen. Mitään ei ole tapahtunut.


    • Kyllä mä luen, olen ihan normaali 29v tyttö (joka nyt sattuu olemaan vaan 100% normaalissa pojan kehossa, mikään ei estäisi tulmeasta mua vaikka isäksi)

      Mutta usein täällä no kommentit tyyliin "vika on päässä" "hullua" jne... ja jos joku kysyy KÄYTÄNNÖN kokemuksia vaikkapa navan alapuolelta, asiallisia vastauksia 0

      itse olen toki vaihtanut etu- ja sukunimeni jo ennen mitään diagnooseja

    • Hunsutrolli

      Kyllä lukee. Esimerkiksi minunkin pääni on täynnä kusta :P

    • hetero.pride

      Itsekin pukeudun myös salaa aina joskus naisten vaatteisiin ja mietin millaista olisi olla miesten kanssa "silleen", mutta se ei tee minusta silti tuollaista sairasta pervoa.

      • hgfjhfjgjhjvgjkk

        Ei tee vaan olet jo.


    • Utriuttyuyt646

      Olen mielisairaalassa mutta mielestäni vielä järkevä tapaus toisin kuin eräät.

      Julkiset keskustelufoorumit ovat kahjoutuneet vielä 2000-luvun alussa oli järkeviä keskusteluja.

      -- Cis mies joka haluaisi tissit ja pukeutua ja meikata normaalisti naiseksi. (harrastus)

      Joku voisi yrittää perustaa foorumin jonne vaaditaan rekisteröityminen ja id tarkistus.

      • jgjkjhgjhgjhbj

        Eikös Puuteri ole juuri tällainen. Pitää rekisteröityä jos aikoo kirjoittaa jotain ja ylläpitohan näkee mistä kirjoitetaan. Suljetulle osastolle päästäkseen on pystyttävä perustelemaan pätevästi ylläpidolle.


      • jäketijäkätys
        jgjkjhgjhgjhbj kirjoitti:

        Eikös Puuteri ole juuri tällainen. Pitää rekisteröityä jos aikoo kirjoittaa jotain ja ylläpitohan näkee mistä kirjoitetaan. Suljetulle osastolle päästäkseen on pystyttävä perustelemaan pätevästi ylläpidolle.

        Joo, se on hieno paikka. Sisäsiittoinen TS leikkikenttä jonne esimerkiksi TV ihmisillä ei tunnu olevan mitään asiaa.

        Alkuperäisen kysyjän kysymykseen vastaus:
        Olen täysipäinen, harvoin täällä käyn enkä halua täältä tai puuterista (johon en mene enää ikään) mitään hätähousuwannabetyttö sekopäitä ympärilleni ja haluan elää suht koht normaalia perhe-elämää, vaikkakin olen TS ja on lapsi ja vaimokin ...

        Ei mulla muuta :D jatkan töiden tekoa.


    • KoskaKysyitNiin

      Monikin täyspäinen tätä lukee. Kirjoittajista en menisi takuuseen monestakaan.

    • lääkäreiden.mielivalta

      Kyllä moni potilasturvallisuudesta ja potilaiden oikeusturvasta kiinnostunut täysipäinen liikkuu tällä palstalla. Tämä on ollut tärkeä väylä, kun Töölön sairaalan väärinkäytöksiä on tuotu julkisuuteen, ja oikeusjuttukin on kohta valmiina.

      • g667t76rft

        Jokos RA kotiutui Ruotsista vai kirjoitteleeko sairaalasta.


      • FaktaaPöytään

        Kun olet noin hyvin perillä, niin kerro mistä väärinkäytöksistä heillä on tuomio ja kuka tai ketkä sen ovat saaneet.


    • Laataamosta

      Eihän tätä palstaa lukiessa tarvitse olla hullu mutta kyllä se auttaa näitä lukiessa.

    • transnainen

      Itse myös huomannut että täällä on vain hoitoaan katuvia ja pervoja :/

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe