Taisi olla tämä tässä

Yksikokemus

Olen ollut kohta 3v suhteessa suhteessa jossa olen alistunut odottamaan..odottamaan että mies saa setvittyä entisen elämänsä velat, pääsee eroon entisestään ja paljon muuta. Käytännössä kuitenkin ollut " sivussa" yrittänyt vaan loputtomasti ymmärtää ja antaa aikaa. Suhteen alku oli kuin satua. Yhtäkkiä olin kuin jalustalla...mies oli komea, huomioi, ihana...kunnes jossain vaiheessa alkoi näkyä äkkipikaisuus ja loukkaukset rupesivat kuulumaan lähes joka päivään. Alussa lupaili ja vannoi että kunhan odotan hetken niin sitten ollaan yhdessä oikeasti...kunnes yhtenä iltana veti maton alta ja kertoi " valehdelleensa" koska pelkäsi menettävänsä minut. Jäin suhteeseen...Kun itse rakastat niin liikaa sitä ihminen sietää, tiedän sen nyt :(
Aikaa ei ollut enää sitäkään vähää kuin ennen. Suhde alkoi olemaan ja on ollut tähän asti kerran viikossa tapaamista, illalla/yöllä muutama hetki. Ikinä ei edes yhtä 24 h yhdessä.
Aina löytyy syitä. Mutta käytännössähän se on silloin sitä yhtä...ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ainut vaan että tämä on aina raivostunut kun olen sanonut asiasta. Jos molemmat haluavat samaa niin mikäs siinä...mutta kun minä luulen seurustelevani. Jo kauan sitten mies alkoi olemaan vihainen lähes kokoajan. Suuttuu ja huutaa ihan mistä vaan...väärä äänensävy tai sana riittää. Jos en älyä sanoa " kulta" tai puhu tarpeeksi lempeästi niin show alkaa.
Olen epänormaali...hullu...liian herkkä, tarvitsen lääkitystä. Huora...paska jne.
Aina.aina! Seuraavana päivänä siitä kun on puhelimessa suoltanut noita solvauksia...ei muista edes mitään. Suuttuu jos en ole " kiltti". Lempilause on tämä " lopeta minun suututtamiseni " stop make me angry.
Minä olen l
Kuulemma riidan haastaja ym. Kun / jos itken...piittaako? Ei. Jättää mut aina yksin. Minun tunteeni ovat kuulemma turhia ym.
Yhteydenpito on kun hän haluaa...eli käytännössä 4-5 min puhelu päiväsä.

En minäkään täydellinen ole...viime aikoina varmaan aika kylmä.
Mutta mitkään lupaukset ei koskaan toteudu. Olen aina yksin. Minulla ei ole normaalia suhdetta mutta mies ei ole antanut mennä. Kuuntelen huutoa ja haukkumista kokoajan...Kun vihdoin tapaamme nin tyypilllä on kiire sänkyyn ..sitten odottaa minun hierovan ja passaavan. Nämä saatuaan ....lähtee. ja taas olen yksin.

Eilen riitti sitten se että olin hiljaa kun mietin useampaa asiaa. Kysyi mikä on...sanoin miettiväni kun on niin paljon asioita yhtaikaa. Hetki niin sitten se alkoi. Alkoi raivoamaan...Yritin sanoa jotain väliin. Turhaa. Huusi ja käski lopettaa ?! Kuinka hän ei siedä tällaista..ja minä mietin että mitä vitt? ! Siinä vaiheessa hermostuin itsekkin ja se riitti. Huusi vihaavansa. ..Olen paska ja vaikka mitä. Sitten oli jättämässä. Ei mennyt ..vaan korvan kuluttua vaati väkisin seksiä. Kehtasi vielä sanoa että minun pitää pyytää anteeksi ym.ym...

Tänään yritin varovasti kysyä että ei kai tarkoittanut mitä sanoi...Yritin siis sopua sekä toki saada oman hirveän oloni paremmaksi . Mutta ei...huuto alkoi uudestaan ja solvaaminen.

Suljin silloin puhelimen ja lähetin viestin myöhemmin että minä menen nyt, on selvää että vihaa minua kuten sanoi.

Ei vastausta.
Joten kai se oli täs.


Mutta mikä toi on ? Narsisti?

18

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salapanijatlopettakaa

      Miten joku alkaa tuollaiseen suhteeseen jos toinen ei ole edes eronnut selkeästi? Toivon että kaikki naiset jotka alkavat varatun kanssa suhteeseen näin voi käydä! Miten hitto voi uskoa noita valheita? En käsitä? Toki minuakin on varattu yrittänyt vongata. Sanoin että ottaa yhteyttä kun on oma osoite! Tykkää ja ihastuinkin mutta en saakeli ala kakkoseksi ikinä! En halua että minusta puhutaan paskaa ja nauretaan varattuun sotkeutujaksi! Hyi mikä maine! Miehet eivät välitä mikä maine olisi mutta nainen kyllä! Tai ainakin minä. Yök inhottaa kun kuulee näitä juttuja kylillä jostain salapanijoista. Varsinkin ne naiset jotka kotonaan tarjoilevat kahvituksiaan varatuille miehille! En todellakaan aijo koskaan tuoda kotiini varattua miestä mistään hinnasta. Kuka se nyt uskoisi sinkun ja varatun vastapuolen olevan ystäviä ja ihan viatonta! Puheita riittää ja kyllä ne vaikuttaa jokaiseen!

    • Sealkuperäinen

      En nyt varmaan osannut kirjoittaa ymmärrettävästi, puhuin kylläkin vain entisen elämän vaikeuksista enkä toisesta naisesta. Mutta kyseessä ei siis ole varattu ihminen. Nämä vaikeudet sun muut liittyvät ihan muuhun mutta niiden takia olen ollut kokoajan silti " sivussa". Anyway. ..
      Jos näin moneen tuntiin ei ole tullut mitään vastausta tuohon kun vihdoin ilmoitin että antaa olla sitten, niin tuskinpa tuo paljoa piittaa menenkö.

      • nähtyäjakoettua

        Kuulostaa tutulta. Mene eteenpäin ja jätä tyyppi. Vielä on kesää jäljellä. Tuollaisen ihmisen kansaa on raastava elämä ja tulevaisuus edessä ainoastaan. Älä suo edes ikävissäsi ajatusta vaan täytä päiväsi mukavilla asioilla. Muutama viikko ja sitten helpottaa. Parempia vaihtoehtoja on jo matkalla elämääsi!:)


    • näpitirti

      onko mies musta ?

      • eteth

        Ilmeisesti narsisti


    • Alkup

      Ei ole musta :)

    • pilvenhopeareunus

      Hän kohtelee sinua huonosti. Ja sinäkin huomaat sen. Miksi siedät moista kohtelua? Etkö ole mielestäsi ansainnut parempaa? Sinä annat kaikkesi ja hän ei mitään. Sellaisen kuvan sain kirjoituksestasi. Olisiko jo aika riisua laput silmiltä. Olet totisesti ansainnut kaiken sen hyvä itsellesi mitä elämä voikaan tarjota, mutta tuosta miehestä tuskin on täyttämään tyhjiötä jota sisälläsi kannat. Hän käyttää sinua hyväkseen. Älä suostu olemaan kynnysmattona enää. Ole ylpeä itsestäsi. Ajtattele omaa elämääsi, kuinka se soljuu eteenpäin vuolaana kun tuota toista ei enää ole siinä patoamassa ja kahlitsemassa sinua. Olet hänelle yrittänyt jutella asioista ja mikä onkaan ollut tulos? Saat vain huonon mielen joka kerta kun tapaatte. Revi itsesi irti ja elä omannäköistä ja onnellista elämää. Mies on selvä riiputtaja. Minullakin kokemusta joskus ollut heidän kaltaisistaan. Toivon kaikkea ihanaa elämääsi ja enne kaikkea voimia. Ensimmäinen kuukausi on pahin. Sen voin kokemuksesta sanoa. Mutta jo ensi hetkestä kun ilmoitat hänelle, etä nyt riitti, tunnet kuinka ilma kiertää taas ympärilläsi. Joku viisas on joskus sanonut, että elämä lähettää eteemme ihmisiä jotta oppisimme itsestämme.

    • kerrojotainlisää

      Tutulta kuulosta, mhh- minkä maalainen ja ikää???????

    • omppu12

      Selvän narsisti persoona. sinua neuvoisin jättämään ko. tyypin välittömästi.. hän saattaa haluta sinut takaisin, muuttua jälleen mukavaksi, mutta kaikki on vain manipulointia JA "SILMÄNLUMETTA". Olet hänelle vain omien tarpeittensa ja mielenhalujensa kohde/peili..ko. henkilö ei koe empatiaa,kuin satunaisia hetkiä ja et tule hänen kanssaan muuta kuin onnettomaksi ja surulliseksi. Löydät paremman miehen, joka rakastaa sinua naisena ja PYSTYY eläämään tasapainoista parisuhdetta. Narsisti ei tähän kykene..hänen on hyvä elää vain yksin.

    • 23vaaleanpunainenN

      ihan oikeesti nainen olet ollut hyllyltä nostettavissa tarvittaessa tuolle hullulle. Vaikka lähtisit iltaa viettämään ja antaisit kesäillan näyttää että muunlaisia miehiä on todellakin olemassa. ihan turhaan edes mietit noin itsekkään ihmisen kanssa jatkoja. Jos jatkaisikin niin tulet aina olemaan surullinen tuollaisen ihmisen kanssa.

    • Herkkupeppuirmeli

      Kuinka kauan olet ajatellut vielä tuhlata elämääsi yksinäisenä kynnysmattona, jota käydään pikaisesti panemassa ja sen jälkeen annetaan haukut kaupan päälle.

    • Tasansamamies

      EI JUMALAUTA!!! Miehen nimi on pertti,eikö olekin??? Pera lempinimeltään,rakennusnosturin kuljettaja,vai mitä??? Jos on kyseessä sama tyyppi,niin laita vastaus,ole kiltti! Sillä tuo oli niin sitä samaa,mitä minä olen viimeisen kolmen vuoden aikan kokenut!!! Taidan olla se "exä"...Vastaathan? Vaikkei olisikaan sama ihminen,niin aivan kaikki mitä avauksessa kirjoitit oli täysin sitä,mitä olen kokenut hänen kanssaan ja meillä on btw lapsi! Tykkää muuten sitten pettää ja ihan urakalla,voisin kertoa aika kiinnostavia asioita hänen taustoistaan..

    • EnKäsitäen

      En ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka jatkuvasti raivoaa ja haukkuu muka rakastamaansa ihmistä huoraksi ja paskaksi. Mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on? Ettekö arvosta itseänne sen vertaa, että vaaditte osaksenne asiallista kohtelua? Seksinkö takia te tuollaisten uuvattien kanssa seurustelette?

    • sevalintasevalinta

      Miksi maailmassa sinä huolellisesti ja harkiten valitset seuralaisiksisi pahoinpitelijöitä?
      Mitä vikaa sinä näet tasaisissa, luottavaisissa, arhkerissa ja toista kunnioittavissa ihmisissä? Miksi he eivät kelpaa sinun seuraasi??????????

      Yritätkö kenties pukea marttyyrin kaapua päällesi? Kuule, sitä ei kukaan kunnioita, sinä itse kaikista vähiten; joten vain pudota tuo idea.

      Kuitenkin, jos sinulla "täytyy olla mies", älä, hyvä nainen, kelpuuta aivan ketä tahaansa kaksilahkeista! Aseta edes minimi rajat jotka miehen täytyy täyttää!!!!!!!!( vihje: ensimmäinen - ei pahoinpitelijä, ei juoppo jne...)

    • Ketjunaloittaja

      Tämä mies hän siis on ulkomaalainen, turkista alunperin.
      Nyt vihdoin elettyä elämää.

    • Pässipolliisi

      Änyvei miltä kuulostaa suklaajuoma snapseineen? Tutun hutun kuuloista ja aloittajalla ikään. 25 vee onkö näen?

      Onko miehellä ruskea tukka ja ylkömaalainen? Kiinnostaa toetää myös onko suomalainen passi?

    • Onneksipääsineroon

      Hän on narsisti! Juokse karkuun vielä kuin voit! Tuohan on aivan kauheaa!

      Itse olin 10kk suhteessa juuri samanlaisen miehen kanssa! Pikkuhiljaa minä, vahva fiksu nainen, aloin ajattelemaan, että minussa se vika on! Minä saan hänet suuttumaan.

      Näin jälkikäteen ajateltuna hän on todella sairas ihminen. Tuo lause "Älä suututa minua" on niin tuttu! Kuitenkin hän kävi joka päivä läpi kännykkäni: whatsappin, facebookin, tekstiviestit, puhelut. Ja kun minun vuoroni tuli, hän suuttui "älä epäile!"

      Hän vei itsetuntoni alas. Olin ruma (olen kaunis) enkä kelpaa kenellekään. Me oimme yhdessä 24h vuorokaudessa ja pikkuhiljaa en saanut edes nähdä kavereitani. Hän hajotti kotini ja repi vaatteitani. En saanut näyttää hyvältä.

      Hän on ammatiltaan poliisi jauhkasi piilottaa huumeita asuntooni jne. Hän uhkaili, ettei kukaan usko minua. Pelkäsin, että hän tuhoaa elämäni.

      Pääsin lopulta irti ystävienikin avustuksella laittamalla hänet kaikkiin estoihin.

    • Salapanijatjotkatunnen

      Täysi narsisti kuvaat sen hyvin. Ne kykenee manipuloimaan niin kakkosen kuin puolisonsa täysin. Siinä kaksi naista uskoo kaiken ja näkevät vain sen minkä haluavat ja minkä tuo narsisti haluaa. Noin kauan ei kellään ero voi kestää. Olet sokeana uskonut. Nyt miten jatkossa teet on täysin sinun käsissä. Ei tuo kakkosena oleminen ole hyvä alku suhteelle vaikka eroaiskin. Varmasti joku tietää teistä kun noin kauan olette puuhanneet. Kun ja jos se eroaa olet sinä se pahan naisen maineen kantaja. Tuolle ukolle vaan kaikki nauraa kun sillä nyt on kakkonen ollut jo niin kauan. Sinä olet se joka kamalimman maineen. Aina kun menisitte jonnekin missä ihmiset tietäisivät teidän taustasta riittäisi naureskelijoita ja sääliviä ihmisiä ja juttu seuraa teitä varmasti. Nyt kannattaa kyllä irtautua täysin ja aloittaa uusi elämä. Vain siten pääset siitä eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe