Honor 6 uusi EMUI 4.0 Näytön peittokuva havaittiin

HonorKuus

Honor kutoseen tuli viimein ladattavaksi uusi EMUI 4.0 ja Android 6.0 ja päivitys onnistui ongelmitta, mutta kun yritän vaihtaa sovelluksen käyttöoikeusasetusta tulee ilmoitus:

>Näytön peittokuva havaittiin
>Ennen kuin voit muokata tätä käyttöoikeusasetusta, sinun täytyy poistaa näytön >peittokuva käytöstä Asetukset-valikon Sovellukset kohdasta.
>
>Avaa Asetukset

Kun klikkaan Avaa Asetukset, avautuu kohta "Muiden sovelluksien päälle piirtäminen", ja siinä on pitkä lista sovelluksia, joidenkin kohdalla lukee "Kyllä" ja joidenkin "Ei".

Mitä minun pitää muuttaa ja mistä että saan muutettua sovelluksen käyttöoikeusasetuksia?

Kokeilin esimerkiksi ladata uutta taustakuvaa Backgrounds-sovelluksella, mutta se ei onnistu, koska ei ole oikeutta käyttää SD-korttia. Kun yritän antaa oikeutta, tulee tuo ilmoitus "Näytön peittokuva havaittiin", ja kun menen Asetukset-Sovellukset-Muiden sovelluksien päälle piirtäminen, siellä ei edes ole sovellusta Backgrounds.

19

2827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPAP22

      näytön lukituskuva pitää poistaa käytöstä. palauta oletusasetuksiin, niin eiköhän tuo hoidu.

      • Chghhghhh

        Ei ole auttanut vaikka kuinka yrittää


    • Ettätotaa

      Mulla auttoi kun menin "Asetukset" > "Sovellukset" > vasemmasta alakulmasta "Lisäasetukset" > "Piirrä muihin sovelluksiin" > alhaalta "Valikko" > "Näytä järjestelmäprosessit" > "Kelluva painike" > näppää asentoon "Ei"

      Puhelin ohjaa myös automaattisesti siihen "Piirrä muihin sovelluksiin" kohtaan (eli "Muiden sovelluksien päälle piirtäminen") kun ikkuna "Näytön peittokuva havaittu..." pomppaa esiin ja painaa siitä ikkunasta "Asetukset"

      Kelluva painike on siis se pyöreä pikanäppäin joka näkyy koko ajan näytöllä ja jota voi liikutella ja jonka kautta voi pikana tehdä erilaisia toimintoja

      Sitä miksi tämän poistaminen käytöstä auttoi minulla en tiedä

    • Päävaari

      Minulla oli sama ongelma. "Kelluva painike" Oli virheen syy. Kaikki toimi kun otin sen pois käytöstä. Ennen päivitystä kaikki toimi sen kanssa.

      • MyösHonor6

        Samoin mulla. Auttoi kun otin pois "kelluvan painikkeen". Nyt toimii ja en välttämättä tartte tota. Onko "bugi" ??


    • Rikee

      Mulla auttoi Clean Master appsin iSwipe ominaisuus pois päältä.

    • Honorkuus

      No niin ratkaisu löytyi. Kohdassa "Muiden sovelluksien päälle piirtäminen" piti vaihtaa jokaisen sovelluksen (n. 15 sovellusta!) kohdalla "Kyllä" -> "Ei".

      Kelluvaa painiketta minulla ei ollut käytössä joten se ei ollut syynä.

      • Honor6123

        Lisää vinkkejä? Mikään näistä yllämainituista ei auttanut. Kaikissa mahdollisissa kohdissa EI ja cleanmasterin iswipekin tsekattu ☹️ ja aina vaan herjaa. Käynnistetty uudelleen jne.


      • Honorkuusi

        Tarkemmin ajateltuna, luulen että syy oli minulla Twilight-ohjelmassa (sinisen valon filtteri). Kokeilin aluksi poistaa päälle piirtämistä yksitellen aakkosjärjestyksessä joukolta eri sovelluksia mutta mikään ei auttanut ja lopuksi poistin päälle piirtämisen kaikilta sovelluksilta samaan aikaan. Twilight piirtää kaikkien ohjelmien päälle punaisen "kalvon" joka filtteröi pois sinisen valon joten se varmaankin oli tuo "näytön peittokuva".


    • aaaaaa999söfjsf

      Itselläkin sama ongelma. ärsyttää

      • Huaweip9lite

        Huawei P9 Lite, sama ongelma. Kaikkiin kohtiin riitti EI täälläkin. Kiitos Avusta.!


    • Prism

      Täälläkin sama ongelma. Kaikki tämän ketjun ohjeet kokeiltu. :(

    • samsungrio
    • Janola

      Täälläkin sama ongelma kaikki kokeiltu mitä tän ketjussa on neuvottu

    • Molter

      Facebook Messenger ainakin käyttää näytön peittokuvaa piirtäessään keskustelukuvakkeet minkä tahansa ohjelman päälle.

    • honorseiska

      Hei. Minulla oli sama ongelma honor 7 kanssa, eli jotkut sovellukset vaativat näytön peittokuvan poistamista. Itselläni ei auttanut kelluvan painikkeen päälle/pois laittaminen. Otin pois käytöstä älykannen ja sen jälkeen alkoi sovellukset toimimaan. Eli asetukset -> älykäs avustus -> älykansi.
      Kannattaa kokeilla :)

    • Ihminen999

      Koittanut saada jo tunnin pois enkö mitenkään saa eikä mitään älykäs avustus juttua ole

    • honoriseiska-h7

      poista kaikki sovellukset muistista neliönäppäimellä, sitten käytä sitä sovellusta mitä haluat ja aseta käyttöoikeudet...toimii...

    • vkook

      Mul oli sama ongelma. Poistin sovelluksia ja alko toimia (Poistin Clean masterin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe