Muistutus lihaville

keppihevoinen

Lihominen tapahtuu ihan yksinkertaisesti niin, että syö enemmän kuin kuluttaa. Jos syö joka päivä yhden ylimääräisen suklaapatukan, lihoo vuodessa 10 kiloa ja viidessä vuodessa 50 kiloa. Samalla liikkuminen muuttuu vaikeammaksi joten liikunnan määrä vähenee entisestään.

18

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurimahanen

      Niiinpä, mutta millä selittät, että lihon ja lihon vaikka kauppalasku on noin 120 kuukaudessa. En syö ns. roskaruoka!!

    • lihavaonhullu

      Luultavasti ostat voita tarjouksesta, sulatat sen mikrossa ja juot mahaasi.

    • mehtäveikko

      Yhä useammin se lihoaminen tapahtuu niin, että myös juot - muuta kuin vettä - enemmän kuin kulutat. Aluksi se ylimääräinen löytyy vyön yläpuolelta, sitten naamasta ja kohta lähes kaikkialta. Lopuksi kikkeli ei enää pelaa - ja se ei sitä kokoakaan saanut lisää.

    • Lääkkeetkinlihottaa

      Onpa taas yleistävää. Pieni marginaaliryhmähän se on, jota lääkkeet lihottavat, mutta on meitäkin. Itse en syö päivässä juurikaan mitään ja liikun, mutta muuten toimiva psyykenlääkke on myös kerryttänyt n. 15 kiloa ylimääräistä vartalolle n. vuodessa.
      Lääkkeen sivuoireissakin lukee, että lihoaminen on ko. lääkkeen sivuvaikutus.

      • mfmfj

        Oletko oikeasti noin tyhmä? Pelkää lääkepilleri ei satavarmasti lihota ketään.


      • voi.voi
        mfmfj kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin tyhmä? Pelkää lääkepilleri ei satavarmasti lihota ketään.

        "Oletko oikeasti noin tyhmä? Pelkää lääkepilleri ei satavarmasti lihota ketään."

        Kyllä se lihottaa, oletko itse niin typerä vuonna 2016. Se kerää "rasva- ,vesi solukkoa" jokaisesta gr joka normaalisti poistuisi ylimääräisenä.

        Sillä kai tiedät vaikka söisit päivässä kaloritarpeesi ja sen lisäksi 7000 kaloria eli rasvana 1 kg, et päivä syömisellä liho kuin 2-10 % tuosta 1 kilon ylensyömisestä, riippuen historisatasi mioten olee syönyt, elänyt, laihdutanut viimeisien vuoasien aikana.

        jaa ny huomasin olenkin Mikkeli palstalla, sehän in siellä itäsuomessa


    • KokonainenMies

      Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa. Hyvä näin senkin kukkakeppi. Koko säilyy, hyvä näin.

    • Todellakallista

      Aloittajan kaltaiset hullut tulevat yhteiskunnalle paljon kalliimaksi.

    • jkiop

      Tästä laihuus ihannoinnista on tehty monelle stressi. Olemme ruumiin rakenteeltamme hyvin erilaisia, joillakin saattaa olla sitä läskiä ihan sama määrä, mutta hän on rakenteeltaan sellainen, että se kätkeytyy, toiselle ne pahkurat tulevat näkyville.
      Toki se että syö enemmän kuin kuluttaa on monesti syy lihomiseen, mutta muitakin syitä on.
      Yksi syy on esim. se että mollaat jatkuvasti kumppaniasi, joten hän sortuu pahassa olossaan väärään syömiseen. Kun jätät hänet aina yksin, moitit häntä, kaikki nämä stressaavat ja lohtuna on syöminen. Aika usein sen lihomisen syy on myös tämä, kumppani jatkuvasti moittii ja unohtaa.
      Mitä silloin teitte kun seurustelitte, miksi et jatka puolisosi kanssa samalla tavalla.
      Lapsiperheessä on nopea keino saada ruokaa, juuri nämä hampurilaiset ja vastaavat, pian on lapsetkin lihavia. ja se liikunta, yhteinen tekeminen taitaa puuttua aika monesta perheestä, lapsi saadaan hiljaiseksi, kun annetaan tabletti pelaamiseen, samaan aikaan lipitetään viinejä ja syödään suolalastuja ym.
      Vialla onkin kodin elämä ja parisuhde, kun toinen lihoo.

    • sinunsyy

      Näin on, ihminen ei ole itse henkilökohtaisesti vastuussa mistään. Oma lihavuus on muiden syy.

    • RichardBurton

      Jos syö enemmän kuin kuluttaa, lihoo. 2 2=4-2=2. Yksikertaista matematiikkaa.
      Itsekin syön mielealalääkkeita ja painoa on kertynyt mukavasti mutta syy ei ole mielialalääkkeiden vaan niiden vaikutuksesta syön enemmmän ja siis lihon.

    • Itselleenvastaajalle

      Onneksi tuo hulluus paljastuu vähitellen.

    • pusia

      lihva on hyvaa

      • Itselleenvastaajalle

        Nyt hullulla ovat jääneet lääkkeet ottamatta, kun sekoilee noin pahasti sanoissaan. Toivottavasti tämä päivä on parempi.


    • höpöhöpö12

      Mikä ongelma sulla on muiden ylipainosta??? Jokainen kantaa omat kilonsa..

    • nymfitar

      Meillä seksielämä heräsi kuolleista kun pudotin painoa 12kg ja BMI on nyt alle 30. Ei enää miestä väsytä pitkät työpäivät samaan malliin. :)Väitti kyllä ennenkin että olen hyvä juuri sellaisena kuin olen,mutta näytti totuus olevan toista. Vielä on tavoitteena pudottaa toinen mokoma, saapa nähdä mikä vaikutus sillä on. ;)

    • ulla120

      meillä onnistuu enään oraali seksi :( miehellä vielä aikas pieni nii ei yllä ees takaa päin peräaukoon.

    • repe__

      Jos naimisiin mennessä on hoikka, niin on tosi suurta puolison pettämistä päästää itsensä lihomaan. Turha parkua puolison perään, jos vaihto hoikempaan tulee.

      Oma puolisoni meinasi ruveta paisumaan. 10 kg tuli mekein huomaamatta. Pakkohan siihen oli puuttua. Rakastelu tuntui hölmöltä, kun vatsa oli välissä. Onneksi sain puhuttua laihduttamaan takaisin.

      Nyt on puoliso taas normaalipainoinen. Pitkä liitto jatkuu yhä ja seksiäkin piisaa. Kyllä timmirunkoisen naisen kanssa halut hyrrää toisella tavalla kuin mahakumpareisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe