Löllöä riittää

rockdaddy

Ei voi olla huomaamatta, kuinka huonokroppaisia teinejä/nuoria naisia imatrallakin astelee. Takapuoli roikkuu, tai roikkuisi, ellei liian pienet housut pitäisi sitä ylempänä. Vyötärö, jos sitä vielä on olemassa, näyttää vanhan ajan berliininmakkaralta. Pukeutuminen suorastaan korostaa tätä massan velttoutta ja sitten kädessä vielä on usein rööki. Eikö tule mieleen miltä näytätte 10 vuoden kuluttua, jos ei nytkään kehtaa tehdä mitään kroppansa hyväksi. Ylipaino on laiskuutta ja väärä ruokailutottumus. Nyt siitä saleille, lenkille, kuulaa nostamaan. V..tu, tehkää jotain itsenne hyväksi.

13

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViktorKärppä

      Duoda Duoda, no joo, siis nyt Sugardaddy kyllä hiemasen yleistää ja kärjistää! Koskaan ennen ei ole naiset ja miehet olleet niin hyvässä kunnossa kuin juuri nyt. Jokainen nuori nainen tuntuu olevan oman korttelinsa Kim Kardashian. Ja sitten se pakollinen kysymys? Miltäs sä itse näytät?

      • duodaduodadaa

        Et ole tainnu paljon kylillä käydä. Olet vaan himassa katellu netistä kimin kuvia ja... Kyllä aloittaja oli ihan oikeessa, että parannettavaa löytyy, ulkonäön lisäksi myös asenteesta. Taitaa näillä tatuoiduilla siiderivalailla olla jotenkin vääristynyt minäkuva tai sitten ei peiliä kotona kun selvästi ite kuvittelevat olevansa jotain kardasheneita.


    • Gymnastico

      Ei vois paremmin enää kuvailla Imatran naisia :D mistä löytäis itestään huolta pitävän naisen täältä. Ei vissiin mistään.

    • inatransöpötnaiset

      Naisille / sekä nuoremmille että
      vanhemmille /ruvetkaa hyväksymään itsenne juuri sellaisena kuin olette / älkääkä
      välittäkö tuollaisista vanhan
      papparaisen alun haukkumisista
      yhtään mitään. Ajatelkaa niin.että olette naisellisia naisia
      Värjätäkää tai vaalentakaa hiuksia j laittakaa muodikkaita
      kampauksia ja meikataan ja ostakaa kauniita vaatteita ja
      kenkiä tehkää sinunkaupat itsenne kanssa . Harrastakaa
      Kaikkea kivaa / itsenne takia /ei
      minkään papparaisen takia.
      Rakastakaa omaa kroppaanne
      Ja iloitkaa että olette nuoria naisia . Juuri ihmettelin kaupungilla että kyllä Imatralla
      on ihania naisellisen näköisiä
      nuoria nasua. Ei kiloja tarvitse
      laihduttaa. Kuntosalilla voi
      käydä huvikseen - tapaahan siellä vaikka elämänsä miehen
      tumman tai viikingin!
      Itse olin 15 - 16 vuotiaana miestäni liian lihava vakka 48 -
      52 k.g pituus 167 cm.
      Siitäkin yritin koko ajan laihduttaa monta monta monta
      vuotta kunnes huomasin , että
      hei en haluakkaan laihduttaa
      vaan haluan nautia elämästä
      ja kun syön niin syön että saan
      energiaa ja voimaa työhön ja
      kaikkeen turhuuteen . Painaakin
      10 kg enemmän mutta olen
      koko ajan onnellinen kiloistani
      Oikeati olen . Syön suklaata ja
      ostan habia meikkejä ja vaatteita ja se että hyväksyn itseni niin se
      on mahtavaa . Eli tuntuu hyvältä.
      Tehkää tekin samoin!
      Muistakaan/ Olette. Ainutlaatuisia!.

    • rockdaddy

      ViktorKärpälle. 87kg tiukka lihaa, hauis 42cm ja silleen. Täytyy pitää itsensä kondiksessa.

      • myötäHäpeää

        Hah!


      • Suhteellisuus

        Mikä hemmetti,et koko ajan pitäis miellyttää miestä,olla hyväs kunnossa! Mies ite mikä lie...Joo,siskot eiköhän nautita elämästä,kerran täällä ollaan,mitä väliä muutamista kiloista,ainaista täydellisyyden tavoittelimista,stressihän siitä tulee!Jokainen nainen omalla tavallaan täydellinen,tunne tasolla, jos ei muuten!


    • teetköoikeintyötäkin

      Näkyy olevan paljon joutilasta aikaa sulla ? Käytkö oikein
      jossain työssäkin ?

      • Suhteellisuus

        Kuule, kyllä käyn! Ja fyysisessä sellaisessa,ei mitään istumatyössä!! Ja aina tykänny liikkumisesta,mutta ei se aina mene silleen,että terveellinen ruokavalio yms. Voi johtua muustakin...


    • åååkkerlunti

      Mainostenjakaminen mitään työtä ole, oikeasta työstä maksetaan palkkaa.....

    • modelloffpuuma

      Yo. varmaan tsoukkia ! Mainosten jakamista usein tehdään sivutyönä. Ja kuule
      kyllä kaikki työ on oikeaa työtä!
      Myöskin ilmanen työ ,mistä ei
      makseta palkkaa.( talkoo työ).Itse kävin eiken illalla
      kuntosalilla n . 1 tunti ja kävin suihkussa. En laihduttamisen
      takia vaan ihan muuten vaan .
      Se vastaa pientä juoksulenkkiä.
      Mut ei kannata laihduttaa.
      Se vain turhaa stressaa ,Kannattaa mieluummin ostaa
      alennusmyinnstä kivoja seksikäitä. Kesähepeneitä.
      Tuo tos aikaisemmin , et joku mies treenaa. itseensä , niin se
      on pelkästään hyvä / paitsi
      miehethän. on stä komeempia
      vaan mitä pulskempia ovat!
      Kunnon seksi sessio kylläkin
      laihduttaa takuuvarmasti !
      Sellanen 3 - 4 tuntia!

      • Suhteellisuus

        Mikään mainosten jakaja,kyllä sitä muitakin töitä,missä saa juosta... kellon kanssa kilpaa!!! Itse suht normaali painoinen,mitä nyt raskauden ja hoitovirheen takia vatsakieleke aina muistuttamassa ihanasta ainokaisesta!Mitä väliä oikeesti?En enään nuori,olkoon!


    • oikearuokavalinta

      roskaruokia kun syö, se sen tekee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe