Leipäjonokiljotiini toimii!

Ässätollot

Ässätollot keskitty leikkauksilla ajamaan eläkeläiset leipäjonoon kuolemaan ja lääkepuutteella? Nyt jo alkoi toimia Kuopiossa!

15

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krematorioon

      Ei turhaan äänestetty persuja hallitukseen? Harventaa eläkeläisrivejä!

    • tasa-arvo_kumottu

      KIKY = KIristyvää KYykytystä
      SOTE = Sosiaalisesti Osattomien TEholeikkuri

      Leipäjonoissa näkyy tämä kasvu-ura ideologia. Suomessa toteutetaan uuden uljaan yhteiskunnan rakennusta sanalyhenteillä.
      (pientä eläkettä saavat tottua tähän uuteen yhteiskuntamalliin)

    • niinfiksuja

      Passataanhan me ässätollot mamuja! Eläkeläisten rahoilla!

      • apuaapua

        Lähetämme maailmalle hätäsignaalin: S.O.S.


    • rhhmryu
    • Köyhätkökyykkyyn
    • Yksilensiylikäenpesän

      Tässä tommin näkökulmaa.
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092320405410_uu.shtml

    • naamajovituttaa

      Sipilä on iso kusetaja Soinin tuella!

    • Köyhillevanhaaruokaa

      Mikä on suomalaisiin oikein mennyt kun eivät ymmärrä edes omaa parastaan. Äänestävät aina samat huijari puolueet hallitukseen, minä ei tajua.

      • tuloksiajo

        Kerjäävät kuolemaansa leipäjonoissa!


    • popelius

      Mutta jos politiikoille maksettaisiin siitä mitä ovat saaneet aikaan niin jokainen tollo olisi hurstin leipäjonossa ja kattona taivas, no onko?
      Kotimaa

      Presidentti Sauli Niinistö on huolestunut Suomen julkisen sektorin koosta.

      Niinistö kommentoi asiaa elinkeinoministeri Jan Vapaavuoren (kok.) järjestämässä yritys- ja talousseminaarissa Helsingissä keskiviikkona.

      –Julkisen sektorin osuus bktstä [bruttokansantuote] on 58 prosenttia. Tilanne ei ole terve, Niinistö sanoi presidentin kanslian Twitter-viestin mukaan.

      Niinistö pitää julkisen sektorin osuutta bruttokansantuotteesta jopa täysin kestämättömänä. Presidentti kommentoi myös yleisemmin julkisen sektorin tilannetta. Hänen mukaansa julkisen sektorin ”palkkajohtajuuteen ovat syypäitä poliitikot”.

      –Julkisella sektorilla on vähennetty väkeä, mutta ei niinkään ylemmistä portaista, ehkä päinvastoin, presidentti sanoi.

      Presidentti ei ole yksin huolensa kanssa. Muun muassa Turun yliopiston taloustieteen professori Matti Virén varoitti julkisen sektorin paisumisesta Uuden Suomen haastattelussa marraskuussa. Hänen mukaansa Suomen julkinen sektori on kasvanut niin suureksi, että Suomi ei enää muistuta markkinataloutta.

      Suomessa julkisen sektorin osuus bruttokansantuotteesta on tänä vuonna jo noin 57,9 prosenttia. Ensi vuoden ennuste on yli 58 prosenttia.

      Eli herää kysymys miksi Niinistökin elää julkisella?

    • kuseeäänestäjiäännurin

      Politiikantollot juoksee vaalirahoittajiensa narussa!

    • jokoopittiin

      Ei kepukonnia päättämään!

    • PASKAMAINEN

      sIIPILÄN LAHTARI TOUHUT SAAVAT AIKAAN ,ETTÄ UKKO LAITETAAN AKÄVELEMÄÄN??KUINKA AIKAISIN SIIPILÄN LAHTARIN ON NOUSTAVA YLÖS RUKOILEMAAN SYNTEJÄÄN ANTEEKSI, JEESUKSEN KRISTUKSEN VEREEN? AAMUHUIKAT ON OTETTAVA TULEE NIIN MUKAVA JA VARMA OLO PILLEREITTEN KANSSA?

    • pelinhenki

      Kokoomus Sipilän tuella vie köyhien ja eläkeläisten rahat Rlkkaille ja kepuloisile!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe