Sen verran sanon sulle

meandmybrokenheart

Että olisin halunnut loppuelämäni sun kanssa viettää. On tosi harmi ettei se onnistunut... meni liian vaikeeksi... m>n

59

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitävaikeeta

      Siinä tutustumisessa on?

    • enkäsanopahalla

      Kannattaisko sun alkaa hankkia jotain psykiatrista apua.

      • Oksuoksu

        Kenen sun


      • Oksuoksuoksu
        Oksuoksu kirjoitti:

        Kenen sun

        No vaikka sun.


    • Illastiltaavuodesttoisee

      Mikään ei mene liian vaikeaksi, kun osaat tulla toista vastaan ja jutella. Perinteisesti miehillä on tapana aina paeta kauaksi vuorille sinne omaan luolaan pohtimaan syntyjä syviä ongelmien ilmetessä.

      • iisiibiisii

        Tuskin edes pohtimaan. Lähinnä haaveilemaan, ellei toteuttamaan helppoa panoa.


      • suoraan_asiaan_vaan

        Tässähän se yleisin tapa, lyhyesti ja ytimekkäästi. =D


    • eiootottakaan

      Voi hyvänen aika. Näinkö nämä asiat hoidetaan? Palstalla? Ei edes varmuutta että oikea lukee saatikka tajuaa olevan sinulta.

    • taidatolla

      Avaus oli vähän niinkuin diipadaapa. Täten ilmoitan että kivaa oli mutta sori ettei kestänyt älä muista pahalla - tohon tyyliin sanot asian ilman pätkääkään tunnetta ja puhut loppuelämän halusta... Keskenkasvuinen

    • Eipäivää

      Joo-o. Kannattaakin tiedotella näistä asioista palstalla. Varmasti vastaanottaja saavuttaa tämänkin tiedon.

    • Jos aloitus häneltä niin minäkin olisin halunnut sinun kanssasi mutta on niin monenlaista estettä.

    • ootkovinkuvonku

      Miten niin meni liian vaikeaksi? Ei se ole yhtään vaikeaa, jos sitä ei itse tee vaikeaksi. Olisiko hyvä aika ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä asioiden eteen jotain.

    • eiksvaan

      Kuitenkin tänne piti laittaa? Jäikö vaivaamaan? Varmasti jääkin jollet ole keskustellu suoraan kyseisen ihmisen kanssa!

    • Lottovoittomulle

      Joo itse teit sen vaikeaksi,tässä tulos omasta tyhmyydestäsi.Taisit herätä liian myöhään ajattelleen mitä menetit?

      • lottovoittosille

        Toisen epäonni on toisen onni.


      • Lottovoittomulle

        Ei vättämättä....


    • tuggg

      Koskettavaa kirjoitusta ....aloitus !!

    • Annamennävaan

      Mikään ei ole mahdotonta toteuttaa jos itsellä siihen palava halu.Miksi olla onneton ja tyytyä huonoihin vaihtoehtoihin?Vielä jos on mahdollisuus....tee asialle jotain!!!

    • Nainenihailijalleen

      Jos tää mulle oli niin samat sanat sulle :)
      Ei se ois ollu vaikeaa jos ois ollu rohkeutta ja mielikuvitusta niillä kun pääsee jo pitkälle.
      Minnekäs päin tämä aloitus lähti?

    • huonostikaikki

      Miksi et kertonut tuota koskaan hänelle? Että haluaisit loppuelämän viettää. Kaikki voisi olla tosi nyt. En ole mikään helppo ihminen, vaikea luottaa ihmisiin. Mutta jos suoraan tunteista sanotaan, silloin haluan uskoa. Et koskaan sanonut, että olisit ihastunut tai jtn.

    • muistelenvaan

      Sulla kyllä meni vaikeeksi. Enpä sille mitään voinut, niin luovutin. Aattelin että ei meitä sitten oltu toisillemme tarkoitettu.

    • Pulleropalleroinen

      Tule ja puserra. Kun näin sinut olin sulaa vahaa. Mutta sullahan on jo toinen, ainakin niin sanoit. Sun silmäsi niistä unelmoin.

    • TrollonAlkkari

      Aloitus on trolli, koska ei kommentoi ketjuun.

      • sakeaa

        Ai pahus! Ei näyttäs pahemmin kuiteskaan haittaavan ketään B)


      • aloittaja_

        Ei ole trolli. Ei vaan ole mitään kommentoitavaa. Muistoja vaan niin hyviä kun huonojakin. Hän oli todella rakas...


    • Nostakissapöydälle

      Harmillinen aloitus. Vaikeudet on tehty voitettavaksi. Suora puhe auttaa, vihjeet ei välttämättä mene aina perille jos toinen on epävarma sinun tarkoitusperistäsi.

    • perhonenvapaana

      Ap on joko saanut pakit tai sitten housuun kakit.

      • hihihi

        :D


    • U.Telia.S

      Niin, mikä siinä meni vaikeeks?

    • kuusivuotta

      Aina ei saa mitä haluaa.

      • riippuuriippuu

        Jep. Kuusi vuotta. Toisaalta jos laskee...niin kahdeksan?


    • naiseltatotuus

      Ei varmana onnistunut ja meni vaikeaksi, kun et tuota "haluan viettää loppuelämän kanssasi"-lausetta ole minulle sanonut tosielämässä. Minulle pitää puhua suoraan eikä kierrellen, muuten en luota. Jos kehuu kivaksi ja mukavaksi, se ei riitä.

    • eteenpäin_on_mentävä

      Niin meni. Jos olisit heti pyytänyt anteeksi ja halunnut selvittää asiat, olisimme varmasti vielä yhdessä. Jossain se loukkausten rajakin menee, ja jos kaadat suolaa haavoihin sen jälkeen kun olen kertonut jonkin asian loukkaavan, niin ihan on oma syysi ja valintasi. Tänä viikonloppuna aion kääntää katseeni tulevaan ja luopua sinusta lopullisesti. Minulle se tarkoittaa jonkun toisen kanssa olemista, se on ainoa keino jolla voin unohtaa sinut.

      • ollaanpaskovana

        Kelles miehelle tää menee?


      • eteenpäin_on_mentävä
        ollaanpaskovana kirjoitti:

        Kelles miehelle tää menee?

        Sille, jolle kerroin asian x loukkaavan ja satuttavan minua, ja joka siitä huolimatta jatkoi loukkaavilla kommenteilla. Sydän särkyi, koska ihminen jonka kanssa olen seurustellut lähes 3 vuotta avoimesti halveksi kaikkea sitä mitä olen. Tämän jälkeen hän ei ole ottanut yhteyttä tai pyytänyt anteeksi, joten katson suhteemme olevan nyt ohi.

        Eilen itkin ensimmäisen kerran kunnon itkut asian takia. Poistin hänen numeronsa, kuvansa ja kaiken mikä muistutti hänestä.

        Minäkin olisin hänen kanssaan viettänyt loppuelämäni jos hän vain olisi toiminut hieman toisin. Ei meitä taidettu tarkoittaa yhteen.


      • arvau.s

        Jos sulla vaan oli joku ongelma, jolle hän halusi sun tekevän jotain?


    • EiHarmita

      Minä en olisi halunnut edes kuukautta viettää.

    • Pilkattu

      Näin vietit yön?

    • vieläkinjavieläkin

      Kaikki ei aina mene niinkuin Strömössä. Uskon silti että kaikella on tarkoitus, jos suhteesi katkesi ja ovet sulkeutuivat, niin uudet ovet avautuvat, jos vaan tahdot löytää ne. Mihinkään välitilaan ei kannata jäädä pitemmäksi aikaa.

      Itse mietin mennyttä elämääni ja totean että niin hyvässä kuin pahassa, meneneisyydellä on ollut tarkoitus. Ihminen kasvaa henkisesti koko ajan ( luulisin) ja oppii. En vielä tiedä miten minä kasvoin ja opin lähimenneisyydestäni puhuttaessa lähinnä tunnetasosta, mutta sehän jää nähtäväksi.

      • Ikäväolet

        Buaahahhaaaa.

        Tosi hauskaa.


      • jotkuton

        Niinpä.


    • nytliikaavälissäväkeä

      Sinä ihana. Minäkin sinun kanssasi ja sinä tiedät sen.n-m

    • hhor

      Näytähän sinä pippeliä vähän

    • en-kuitenkaan-luovuta

      Minäkin olisin mielelläni viettänyt loppuelämäni erään tietyn miehen kanssa ja toivon sitä vieläkin! En pysty unohtamaan.

    • sinunko0987

      Sain tietää mieheni rakastanut minua aina enemmän kuin minä häntä. Pitänyt kauniina. Vartaloa kuvannut vieläkin vaikka 20-vuotta yhdessä. Alaston kuvia ottanut. Rakkautta olen saanut mielin määrin. Nyt olen tylsistynyt kun itse sitä rakkautta ei oikein osaa enää näyttää mutta kyllähän nuo nuoret miehet varmasti osaisi sitä rakkautta antaa.

      • tekisin_jos_voisin

        Varmaan osaisi niin, mutta kuinkas menet nuorelle miehelle sanomaan, että kaipaa päästä toisen lähelle ja kainaloon käpertymään? Saisi ikuiset traumat vanhemmista naisista ja sitähän ei toki halua aiheuttaa.


    • beethooven

      Mieletöntä melankoliaa teillä suomalaisilla. Johtunee varmaan tästä surkeasta ilmastosta taas koko homma? Sen minkä kerran taakseen jättää on ihan turhaa enää kuikuilla perään jos toiseen?

    • senverranjoo

      ja sekin nettipalstalla nimettömänä. ehheh.

    • Ootkotyhjäpää

      - Sen verran sanon SULLE - meitä on täällä melkoinen liuta jotka sisällymme sanaan sulle. Että hei vaan sun heiluvilles.

    • kävijänainen

      Ikävä että teille kävi noin. Luultavasti niin ei ollut tarkoitettu. Tsemppii ja onnea tulevaan.

    • huisii

      Jos ei suhteessa kunnioita toista, ei tarvii miettii, miten lopulta käy. Ja sit ne kaikki muut 100 syytä eroon. Voe voe...

    • mitessenosotitsille

      meinaan se yltiöpäinen naisten kanssa mesominen ei varmaan tukenu tota sun sanomaas.

    • etvarmaan

      Otitko toisen.

    • jakuitenkin

      mesoit kymmenen vuotta akkojen kanssa ku heikkopäinen !! jokin ei nyt natsaa.

    • mitenajattelet

      hänen kokeneen sen vuosia jatkuneen oman osasi, voihan olla että hänkin koki sinut vaikeaksi. kannattaa aina miettiä myös toisen kannalta eikä unohtaa omaa osaansa ja tekemisiään.

    • voiharmitus

      ois kantsinu miettiä aiemmin kumpi oli tärkeempää, se ihminen vai nettihössötys naisten kanssa. aina valinnat ei osu nappiin.

    • siiseivoiymmärtää

      Mä en ymmärrä mies miksi ne toisten mahdolliset mielipipteet on niin tärkeitä ja tekee kaikesta mahdottoman!! Toivottavasti löydät onnesi, sellaisen jotka ne muutkin hyväksyy.

    • eisekylnoinmenekuinsanot

      No toi on taas tuo pieni hetki kun tulee tuo sanottuna noin ja seuraavassa hetkessä olet jo viettämässä aikaasi jonkun muun ihan yhtä "tärkeän"eli ihan yhtä samantekevän naisen kanssa niin kuin aina ennenkin mennyt. Että sun pitäisi vähän kuule kasvaa ihmisenä että ymmärtäisit tuon asian mikä sanottuna siis noin tarkoittaa oikeasti! Pieni poika sinun sisälläsi ei ymmärrä ison
      pojan puheita.

    • vaikiaaon

      Joku tuli raskaaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe