Kodinterra Pori

HerraNro47MiäS

Kävin tänään asioimassa ja olisin ostanut _rakennus_puolen juttuja. Mutta en voinutkaan ostaa. KOSKA EN LÖYTÄNYT KOKO PUODISTA YHTÄKÄÄN MIES MYYJÄÄ??? ONKO TÄMÄ NYT SITÄ TASA-ARVOA? Kaksi kertaa kiersin koko myymälän ja näin vain kymmeniä naismyyjiä. OLIHAN KYSE SENTÄÄN RAKENNUSTARVIKKEISTA! Eikö edes yhtä miestä voisi tuonne palkata kun kyse on kumminkin MIESTEN tarvikkeista.

Ensi kerralla menen starkkiin, puuiloon, byggmaxiin tai k-rautaan..........

15

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YritäSelvitäElämästä

      Kamalaa

      • kauhistustenKanahäkki

        Eikä varmastikaan ole edes Porilainen etuoikeus, Kodinterra kun ei edes ole porilainen yritys vaan koko suomen alueella toimiva S-ryhmään kuuluva.
        Eipä edes porin alueen asiaksi pelkästään sopiva


      • PorinTerraPORIN

        Kyseessä oli nimeomaan PORIN myymälä. Häivy kehitysvammainen helvettiin siitä pätemästä, kun et edes päteä osaa.


      • Lapsettiko.kehitysvamma
        PorinTerraPORIN kirjoitti:

        Kyseessä oli nimeomaan PORIN myymälä. Häivy kehitysvammainen helvettiin siitä pätemästä, kun et edes päteä osaa.

        Taas tuli hyvä mieli kun sait ammentaa pahaa oloasi nimittelemällä ,,,,,
        Tosin uskon jotta kehitysvammaiselta löytyy sinua enemmän ymmärrystä erinäisten asioiden suhteen.
        Lapsen omainen nimittely taitanee kertoa kaiken oleellisen kyvyistäsi kommentoida keskusteluissa, se ei tosin minulle ongelma.
        Etkä ilmeisesti parempaan kykene , jokainen taaplaa tavallaan.
        Kodin terra on kuitenkin valtakunnallinen, ei porilainen,
        Naismyyjät ovat nykyään yleisiä, ja sitähän avauksessa manattiin


      • kaljaröyhtäisy

        On järjen köyhyyttä valita naiset rakennusliikkeeseen työhön. Eihän ne tiedä alasta mitään. Joku naisjohtajaksi päässyt/kiivennyt femakko haluaa naisille töitä. Asiakkaat tarvitsee kuitenkin ammattiosaamista liikkeeseen, ei kynsiä lakkailemaan tulleita naisia.


      • pimeältäkeskiajaltako
        kaljaröyhtäisy kirjoitti:

        On järjen köyhyyttä valita naiset rakennusliikkeeseen työhön. Eihän ne tiedä alasta mitään. Joku naisjohtajaksi päässyt/kiivennyt femakko haluaa naisille töitä. Asiakkaat tarvitsee kuitenkin ammattiosaamista liikkeeseen, ei kynsiä lakkailemaan tulleita naisia.

        Miltä ihmeen pimeältä keskiajalta sinäkin olet oikein ilmestynyt


    • Don_Quijote10

      Tähän aloitukseen sopii vanha kunnon neuvo, käy sitten sellaisessa myymälässä jossa on niitä myyjiä/myyjättäriä. Ei kannata alkaa tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.

    • rukkimiesr

      Terrassa ei tosiaan kannata käydä. Näiden akkojen "en mää tiedä/osaa kertoa tarkemmin/kannattaa jostain erikoisliikkeestö kysellä sitten neuvoa" juttuja on kuultu ihan riittävästi.

    • rakennusnainen

      Aloittajn kannattaa jättää ne "rakennus_puolen_jutut" jonku rakentamisesta ymmärtävän tehtäväksi. Jos et osaa edes ostaa tarvikkeita niin miten luulet osaavasi niistä jotain rakentaa?

      • AloittajaMuttaSilti

        En kai minä rakennakaan. Itsellä on sormi kipeä. Vaimon pitäisi aita rakentaa ja maalata se. Itse olen vain työnjohtajana ja tavara kuskina.


    • Remottimiesuusikoivisto

      Porin Terrassa ei ole yhtään ihmistä joka itse osaisi tai olisi edes rakentanut jotakin. Maaleista kun kysyy, lukivat purkin kyljestä, kerroin, että osaan itsekin lukea, mutta muuta tietoa ei sitten ollut. Paljusta kysyin tarvittavia mahdollisia lupia sijoittamiseen ja yleensäkin se sijoittamista terassille. Pyysivät ottamaan yhteyttä rakennusvalvontaan. Valaisimista sanottiiin, että mallit ovat katossa ja numerot näkyvissä, ota vaan hyllystä itse. Puutarhapuolella taitaa olla ainoat asiantuntijat.
      Nuoria ovat kaikki myyjät, saisiko sinne jonkun keski-ikäisen tai vanhemmankin timpurin, joka jotain tietäisi.

      Ratkaisu löytyi minulle ja peruskunnostettavalla kodilleni K-raudasta, siellä auttoivat ja ottivat asioista heti selvää. Suuri kiitos ja kädenpuristus heille.

    • GoodbyeTerra

      Kymmenen Pokemonia on helpompi löytää kuin yksi Terran myyjä. Kassalla toki joku istuu, mutta ei voi poistua, kuulemma, jos joku tulee maksamaan. Toinenkin kassa istui asiakasta odottamassa.

    • Jatkossakin_muualle

      Ongelmahan on siinä, ettei S-ryhmä halua maksaa asiantunteville myyjille (naisille tai miehille) erikoismyyjän palkkaa, vaan siellä ollaan kassamyyjän palkalla. Sitä saa mitä tilaa eli kassamyyjän palkalla kassamyyjän tiedot. Ei kai sitä enempää voi vaatia.

      • Myyjänliksatpamista

        Jopa asiantuntija myyjät saa niin huonoa liksaa, mieluummin miehet on timpurina , muurarina tai pukkiasentajina, kun myyjänä .


      • liiatodotukset

        Mitä sen väliä onko mies vai nainen? Ei ne miehet tiedä siellä yhtään enempää kuin naisetkaan. Kaikilla kaupallinen koulutus ja myyjän pätevyys.
        Ei niiden tarvi osata kuin tervehtiä asiakasta ja kysyä onko boonuskortti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe