Remo-wax meni vikaan

Korvapotilas

Auttakaa! Laitoin eilen remo waxia korvaan ja en tiennyt että se pitää jotenkin huuhdella, joten kaadoin sen vain n. puolen tunnin päästä pois korvastani. Nyt korvassa on sellainen fiilis, että korva on täynnä vettä, ja vaikku painaa tärykalvoa. Sattuu kun esim. röyhtäisen. Mitä pitäisi tehdä?! Jostain luin että remo wax saattaa ilman jotain huuhtelua jämähtää korvaan vaikun kera. En kuule korvalla paljon mitään aika paska fiilis. :/

16

11070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaxvax

      Remo-waxia laitetaan muutamia tippoja korvaan montakin kertaa ja huuhdellaan seuraavana päivänä.

      • Anonyymi

        Minulle lääkäri neuvoi antaa Removaxin olla korvassa useita vuorokausia ennen korvan huuhtelua, koska vaikku tiukasti kiinni tärykalvossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle lääkäri neuvoi antaa Removaxin olla korvassa useita vuorokausia ennen korvan huuhtelua, koska vaikku tiukasti kiinni tärykalvossa.

        Lisäys: Tutustuin Removaxin käyttöohjeeseen, jossa ohje, että,korva on huuhdeltava jo vuorokauden jälkeen ennen uuden Removax-annoksen laittoa ja 3 vrk voi käyttää.


    • munkokemus

      Mene terveyskeskukseen, jossa terveydenhoitaja huuhtelee korvasi puhtaaksi.

      Sitten taas kuulet.

      Näin minä tein.

      • Anonyymi

        Jos sattuu sellanen joka osaa!!


    • Bjehn

      Siis miten tää Remo-Wax nyt oikein toimii? Ohjeessa käsketään huuhtelemaan, mutta putelin mukana ei tullut mitään välinettä millä sen huuhtelisi. Apteekin täti sanoi että huuhtelua ei nykyään edes suositella, vaan mönjän pitäisi tulla automaattisesti itse ulos korvasta kun on pehminnyt.

      • Anonyymi

        Removaxia saa apteekista sekä huuhtelupumpun kanssa että ilman.


    • Huuhtelua

      Mulla on ainakin huuhteluun apteekista ostettu kuminen laite, jonka imen ensin täyteen ja sitten ruiskutan korvaan. Tietenkin olen ensin laittanut Remo-waxia edellisenä iltana ja sitten vanutupon korvaan, ettei remo karkaisi yöllä. Parhaimmillaan on aamulla tullut mahtavat läjät vaikkua korvasta.

      Toinen vaihtoehto tietenkin on mennä terkkariin tai yksityiselle korvahuuhtelua varten. Heillä lienee paremmat aineet ja paremmat menetelmät.

    • Anonyymi

      Bfhhfhrjfjå

    • Anonyymi

      Mene terveysasemalle huuhtelevat korvan vedellä sellaisella ns. isolla ruiskulla.

      • Anonyymi

        Mukavasti uusiakin kirjoituksia, mukava lukea kokemuksia.
        Minäkin tässä Remo-Waxit korvissa. Koko päivän tursuttanut ainetta korviin, on jo ke aika huuhteluun. Olisi pisempäänkin saanut olla.

        Eilen illalla tv:tä katsellessa pää tyynyssä, ìhmettelin pientä ääntä vasemmassa korvassa.
        Ajattelin, että joku laite surisee, eipä ollut mitään. Etsin toisenkin tyynyn alta.
        Sitten jotenkin kokeilin kuinka kuulen sillä, pitessäni oikeaa korvaa. No, enhän kuullut sillä mitään.

        Aamulla sitten muistin heti iltaisen huomioni. En nimittäin ollut herännyt ajastinradion ääneen. Nukuin "terveen" korvan päällä, joten en kuullut radion ääneen.

        Nyt kyselisin, oletteko huomanneet, että nostaisi verenpainetta. Minulla verenpainetta ja mittailen usein. Nyt aamulla oli (illalla jo laitoin tippoja) korkeampi lukema, 142/82 muulloin jotain 120/75.
        Nyt illalla pahin lukema 166/140 !? Sitten aleni 163/94 Ei oikein muuta voi ajatella, kuin noita tippoja.
        Olisiko joku muu huomioinuttuollaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavasti uusiakin kirjoituksia, mukava lukea kokemuksia.
        Minäkin tässä Remo-Waxit korvissa. Koko päivän tursuttanut ainetta korviin, on jo ke aika huuhteluun. Olisi pisempäänkin saanut olla.

        Eilen illalla tv:tä katsellessa pää tyynyssä, ìhmettelin pientä ääntä vasemmassa korvassa.
        Ajattelin, että joku laite surisee, eipä ollut mitään. Etsin toisenkin tyynyn alta.
        Sitten jotenkin kokeilin kuinka kuulen sillä, pitessäni oikeaa korvaa. No, enhän kuullut sillä mitään.

        Aamulla sitten muistin heti iltaisen huomioni. En nimittäin ollut herännyt ajastinradion ääneen. Nukuin "terveen" korvan päällä, joten en kuullut radion ääneen.

        Nyt kyselisin, oletteko huomanneet, että nostaisi verenpainetta. Minulla verenpainetta ja mittailen usein. Nyt aamulla oli (illalla jo laitoin tippoja) korkeampi lukema, 142/82 muulloin jotain 120/75.
        Nyt illalla pahin lukema 166/140 !? Sitten aleni 163/94 Ei oikein muuta voi ajatella, kuin noita tippoja.
        Olisiko joku muu huomioinuttuollaista?

        ,,, tai sittenkin tänään vasta soitin TK ja sain ajan.
        Kuitenkin aamupuuron ja tippojen jälkeen sain tuon lukeman. Nyt päivän käytön jälkee tuo hurja lukema.
        (Aamuisin saattaa olla 117/70
        silloin puolitan lääkkeen)


    • Anonyymi

      Paras on pelkkä vesihuuhtelu. Kärsinyt koko ikäni!

    • Anonyymi

      Äkkiä terveyskeskukseen. Ne putsaa korvasi

      • Anonyymi

        Ei siellä kaikki osaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä kaikki osaa!

        Taisi tulla palautetta minulle?
        Kävin silloin ke hoitajan huuhtelussa. Hyvin lähti se musta tukos pois. Eihän kovin iso ollut, toisessa korvassa ihan pieni.

        Ei tainnut uskoa verenpaineen kohoamiseen, vaikka näytin aijemmin mitattuja tuloksia.
        Selvästihän sinä iltana oli suuret lukemat, laitoinhan aina lisää tuota remo-waxia.
        Antoi lomakkeen, neljän pv mittaukset aamuin, illoin. Huolestui alapaine 140. Eihän koskaan ennen ole ollut. En itse edes uskonut, vaikka mittariin tuli.

        Yksin kun olen ja menin kylään. Ihmettelin alkuun omaa ääntäni, kai vettä vielä korvissa. Nyt OK!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe