Kysy Raksa-Ranelta

Raksa-Rane

Kysyttävää? Omaan rankan sotilaskoulutustausta ja rakentamisesta tiedän paljon. Olen kiertänyt maailmaa ja siitä syystä katsonkin olevan henkilö jonka linja asioihin on se oikea.

16

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra.sivari

      Kerroppas miksi sinun täytyy aina valehdella? Tuskin edes sotaväessä ollu. Syy lienee hyväksyttävä.

      • hra.hinaaja

        Taitaa tämä Raksa-Rane olla Herra Homoseksuaali.


      • fgggggfffff

        eikä oo


    • hyväootpoju

      Kerroppa mitä eroa on sorsalla?

    • raksallapantu

      Keroppa Tane kuinka pitkä matka on kauvas?

    • ollaan.sankareita.kaikki

      Ei uskoisi mädäntyneestä siittiöstä kasvavan noin itseluottamusta täynnä olevaa ihmistä. Uskokaa ihmiset itseenne. Raksa-Ranekin luotti.

      • ranen.faija

        Ei uskoisi. Tuli vielä satsit ammuttua pers aukkoon. Kyllä on viheliäine jantteri


      • innai.olen
        ranen.faija kirjoitti:

        Ei uskoisi. Tuli vielä satsit ammuttua pers aukkoon. Kyllä on viheliäine jantteri

        Sitkeä sissi. Tämäkö on se rankka sotilaskoulutustausta!? Pisteet tanelle.


      • aaportti.olisi.ollut.ok
        innai.olen kirjoitti:

        Sitkeä sissi. Tämäkö on se rankka sotilaskoulutustausta!? Pisteet tanelle.

        Ranen faija ei halunnut lapsia. Rane oli toista mieltä. Loistavaa intohimoa, mutta lopputulos ei kuitenkaan ollut se unelmien täyttymys.


      • ranen.mutsi

        no miksei Ranen isi käyttänyt kortsuu... apuva!


      • slaikka.jonesy
        ranen.mutsi kirjoitti:

        no miksei Ranen isi käyttänyt kortsuu... apuva!

        Eikai sitä raskaaksi pitäisi tulla, jos panee vaan peppuun.


    • otanosaaRane

      Kerroppa Rane paljonko on kuusi? Kello löi jo kuusi lapset herätkää.

    • raneeikävä

      Mihin katosi mukava raksa Rane täältä. Olisi ollut kiva lukea niitä oma kehu juttuja enemmänkin jos niitä nyt löytyy.

    • Raksa-Rane

      Nuoruudessani olin rasavilli poika ja tein kolttosen jos toisenkin. Minusta kuitenkin varttui tasapainoinen ja työteliäs aikuinen jolla on pelit ja vehkeet - itse omin käsin rakennettu viihtyisä omakotitalo ja kesämökki jonka itse kaatamistani puista tein. Hirret veistin ja lovesin ja kasasin komean tuvan jossa kelpaa levähtää töiden lomassa. Urheilun saralla olisin ollut vähintäänkin SM tasoa jos vaan olisin ehtinyt treenata enemmän. Maratonia ja ratakymppiä tuli harrastettu, kuten myös pitkänmatkanhiihtoa. Voin valehtelematta sanoa että todennäköisesti olin 70 ja 80 luvulla niittänyt mainetta suurkisoissa jos vaan olisi enemmän ollut aikaa ja kiinnostusta urheiluun panostamiseen. Nyt vanhemmiten olen nostellut painoja ja rauta liikkuu - ruista ranteessa! Olen siis ammattitaitoinen ja kokenut rakennusammattilainen joka on saanut kasattua omaisuutta jonkinverran, menestynyt urheilussa ja ajelee aina saksalaisvalmisteisilla laatuautoilla. Siinä nyt hieman itsestäni stooria.

      • epäilyttävää

        Mites seksuaalielämä? Ei oo tainnu naisia näkyä.


    • Raksa-Rane

      Haluaisiko joku kuvia mun sheivatuista pakaroista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe