Hamina : Isoveljeni ja " rauno" olen

apmismietiiän

tahtomattani syylistynyt rikkomaan monien mielikuvia joita ovat itse omassa keskikertaisuuksissaan luoneet minun ruokatottumuksista. Minä en ole syyllinen siihenkään ketkä luovat omia johtopäätöksiäään, analyysejään omien mielikuviensa tuloksena ja pitävät niitä todelisena. Tässä vaiheessa isoveljeni olisi jo kysynyt että mikä se asia tai hätä nyt sitten on. " arvaa mitä " Tiedät että en ole kulinaristi ja vielä kun nyt mainitsen että en myöskään ole girllannut minkäänlaista lihaa, kalaa, makkaraa vuosikausiin en kesällä enkä talvellakaan tästäkin monet pahoittavat mielensä kun ilmanmuuta ja muut ilman olettivat haavekuvissaan / mielikuvissaan minukin lallattavan katolla jotain ikivanhaa iskelmää kuten joku lidlin mainoksessa joku ( rauno ). Ei minulle tullut mielenkään ja ketään ei ole viitsinyt edes minulta kysyä että syönkä jotain muutakin kuin jauhelihamakraronilaatikkoa, hernekeittoa, jauhelipyöryköitä ja joskun " hirveetä " lihapiirakkaa " siis näillä eineksillä olen saavuttanut monien mielikuvissa pohjan joten olen lisännyt tietämättäni siihen vielä syöväni myös eineksiäkin paitsai että ainoastaan maksalaatikoista saarioisten maksalaatikkoa ilman rusinoita. Ai mikä se asia on. No minä kirjoitan juuri sitä asiaa kun " luistimen nauhat on solmussa enkä saa niitä auki " ja suksetkin menee kokoajan ristiin jostain syystä. Eilen tahtomattani kirjoitin vain vihannesostölla ja muilla maustehyllyillä käyneeni ostoksilla ja sitten älysin tehneeni hirveen virheen ja mitätöineeni monien heidän itsenä luomia minusta ja ruokatottumuksistani kun nyt eivät enää voi pitää kiinni uskomuksistaan ja mielikuvistaan mm. jossa minä grillaisin jotain humpuukimakkraa ja hoilasian rahvaanomaisesti yms. yms. Minä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että enää en syylisty moiseen vaan pysttelen vain sinun isoveljeni kalan perkaamis, savustus, hiillostus yms. ( isoveljeni ei ole mikään julkisuudenkipeä saunan rakentaja joka yrittää julkisuudessa tietää kalastuksesta jotain ) Olisipa hänkin kalastanut vuosia oikeiden sotilaiden kanssa jotka skandinaavista ovat yhdessä perhostaneet suomalaisten sotilaiden kanssa ) Jos jotain haluaa perhostuksesta tietää silloin kannattaa kysyä Isoveljeltäni ja raunoilta se on ihan eriasia vastaavatko ne. Jos minulta kysytään eivät varmasti vastaa eivätkä kerro mitään.

p.s " mä en ymmärrä miten minulla oli näin paljon asiaa " ainiin ( hymiö )

6

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apöåöåui

      Sitten ruotsiksi että raunokin tietää vaikka ei tiedä mikä on tilsi ( hymiö ) hernekeitto onärtsoppa, pannukakku on pannkaka, paistettu onstekt, lihapulla onkåttbullar sitten vielä tack ska du ha kiitos, kiitos sinulle. ( hymiö )

    • åöapuiåap

      p.s suomeksi hyvin harvoin voni suomalaisia tähtiartistia nostaa omaan top 10 tänäänkin cheeck on yksi heistä. Mies joka ei ole päässyt helpoita tietä menestykseen ja jota ihmiset solvaavat tyhmyydessään jotka eivät hänen saappaissaan ole kulkeet metriäkään mm. " sokkaa irti " jokaiselle omilla poluillaan kulkeville yksilöille jotka ovat niitä tukipilareita yhteisölle. Mies joka tietää elämän todellisuudestaja sanoittaa elämäänsä ilman politista agendaa ja mitä sitten vaikka olisi polittinen agenda, minä en sitä kuitenkaan ole havainnut. Loistavaa että investoi laatuun, siinä Mies joka voisi hyvin olla automainoksessa kertomassa kuten eräs tunnettu ja menestynyt miesnäyttelijä suomessa / ruotsissa myös yhdysvaloissa on paljon eräässä tv-yhtiössä joiiden henkilökunta on seurannut varesta teeveest ( vuosia ) Mistä tiedän kysymysmerkki, tiedän kun olen itse ollut ko. yhtiössä käymässä ( yksityisasiani ). Miten se automainos menikään kysymysmerkki : minun ei tarvitse naurattaa ketään jne.....

    • apöäöäöäap

      En malta olla kirjoittamatta työtaukoni aikana. Investoin ihmepesuuriin joka puhdistaa ja imee vuodevaatteetin imuriin jos vain sopisi niin puhtaaksi peti tulee missä nukun Kyllä nukun yleensä ilman tuota laitettakin koska minä en pesukonetta, pulveria, huuhteluainetta, pesukoneen puhdistusainettaa . valkoinen valkoiseksi, värilliset pysyvät kauniin värisenä jne. lappuja säästele joten ei mitään halpaa ole minun kotini plus kodinhoito ole Koska en yleensäkkään ota kitupiikkien ja muiden köyhäilijöitten mielipiteitä huomioon. Kirjoitinkin että investoin lehtiin niin sellaisiin suomen suihkuseurapiirien plus jotain muitakin lehtiä mutta Voi kauhistuksen kanahäkki, maailmankuvani pöyristyi ja tulin kirjoittamaan heti että minun mielikuvituskaverini ja ystäväni kuten jokke esimerkiksi ja muut raunot eivät ole mielikuvituksessani käytössä minkäänlaiseen seksiin kuin mielikuvitus-seksiin kuten silläkin kirjailijalla vai mikä lie toimittaja olikaan joka naistenlehdessä kertoi kirjoittaneensa kirjan mielikuvitus seksipoikakavereistaan. Sanoudun jyrkästi ja ehdottomasti eri kaikille jotka edes uskaltavat epäillä itsestäni jotta eläisin tuolla tasolla mielikuvituksisani. Sanoisin vielä paljon muutakin mutta en halua pahoittaa toisten mieltä vaikka en kyllä käännä aina toista poskeanikaan vaikka siten yrehtyvät luulemaan Voi kertoa kun suutun siinä tampereen näsinneulakin tärähtää ja kaikenmaailman hihhulit varmasti ovat hiljaa ja paikallaan kun minä suutun ja kovaa että parempi vaan olla sikailematta koska pohjanmaallakin sijat syödään.

      p.s joka sä olet ostanut tv totaalin kohta alkaa kisat , tämä on vaan alku myrskyä ja lämmittelyä ( hymyö ) voi kun tietäisit minkälaiseen tekniikan kanssa nyt olen tekemisessä . ( en tarvitse minkäälaista huippukivaa ) Suhtaudun sukupolisuuteen normaalisti mutta ei ole tarvetta julkisesti mennä yleen tai muihinkaan taajuuksiin kertomaan minkäänlaisia kokemuksia kun niitä ei ole sadoista seksikumppaneista ja muista yhden yön suhteista koska niitä ei ole ei myöskään minkäälaisia pahanhajuisia vuotoja kuten ei kutinointiakaan johtuneeko siitä että aivokapasiteetillä on ollut aina työtä ja laadukkaaampaa ajateltavaa kun himoitseminen ja himoissaan eläminen. Ketään normaali vastuulinen perheelinen ei tarvitse minkäänlaisia ohjeita eikä neuvoja miltään taajuudelta seksuaalisuuteensa eikä lähetä kuvia makuuhuunesta ei venäjältä, ei kiinasta, ei ruotsista, ei yhdysvallista jne. heillä kaikilla on varmasti laadukkampaa ja ketävän kehityksen / innovaatioiden kanssa paljon intohimoisempaa tekemistä kuin seksihulluilla ja niistä palkkansa ansaitsevilla tirkistelijöillä plus salakuvaajilla joilla on varmaan elämänsä ainoita jänskiä hetkiä ollut kun saavat jänskättää ketä tänään onnistuu salakuvamaan ja missä sitten hörötellä yhdessä samankaltaisten kanssa elämänsä jänskiä hetkiä. " täässä tiukkapipolta " jotta tärähtää...

    • apööööööui

      Ruotsiki. pitkämielisyyteni kokemukseni herättää monissa mielikuvia jossa erhtyvät luulemaan että minulla ei ole aivotoimintaa ollenkaan koska en ihan pienistä tölväisyitä ole moksiskaan ja kun kirjoitan kun suutun niin tampereen näsinneulakin tärähtää siinä ei ole mitään tekemistä dynaamitin kanssa kuten tyhmmemmät kuvittelevat. Voi kertoa että kokemusta on pelkästä ääneni korottamista että siinä pienemmästä suurempaa istuvat hiljaa ja kuuntelevat kun kerta minä sanon niin. Älkää ihmeessä kerjätkö psyykistä selkäsaunaa " koska monetkaan eivät pysty ottamaan opikseen eivätkä kestä todellisuutta . Joskun joku on sanonut että hullu täytyy sen olla joka minua yrittää prosoida ja ärsyttää. Ovat ilmeisesti hävinneet elämänsä pelikortit tai eivät osanneet käyttää sivistäkseen itseään ostareita pitemällä . Jokainen saa jonkunlaiset pelikortit elämäänsä ja aikuiuuteen tulessa vain itse on vastuussa miten niitä on käyttänyt samoin kuin omista mieluvistaan vaikka olen kyllä että jokin taho on niin aikuisena ala-aste iäisiä että syyttävät omista mielikuvistaan toisia . ( hymiö )

    • apöuiöö

      Armoton maa elokuvassa Miehet totesivat myös saman : että heikommille täytyy olla kiltti ( hymiö )siis Robert Duvall ja Kevin Costener jotka eivät arvostaneet vastaavasti pätkääkään rosvolaumaa kuin muitakaan himoissaan elostelijöita .

    • öuäöap

      Tässä kohtaa kaikille jotka olette kiinostuneita tästä uudesta teknikkaa sisältävästä pesurista joka melkein vei itseni hermoromahduksen partaalle kun älysin että ei kai ketään seksihullu ole lukemassa ja tulkitse että valmista puhdasta petiä tuleville vävyehdokkaille. En varmasti nukkukoot omissa sängyissään ja ostakoot oman huippupesuhöyryihmelaitteen. Olen ollut kokoaamupäivän ihan höyryssä että tärähdin jo pelkästä ajatuksesta että efhuiklop En kehtaa loukata tahallani ( bghjikoiu ) Jos ette muuta keksi katsokaa elokuva Armoton maa ja niitä kahvikuppeja ne minulta puuttuvat vielä, osaan kyllä ostaa ne itsekkin ( hymiö ) En millään malta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe