Roopen Rankinglista TOP 5 Palstalaiset

roope81

Tässä on minun tämänhetkinen sinkutpalstan TOP 5 rankinglista. Huomioitava on kuitenkin, että olen taustaltani 35 vuotias todella ruma hardcore ätmi ja olen "saanut" pillua vain maksullisilta naisilta, tosin lopetin yrittämisen kokonaan lähes 10v sitten. Taustallani on varmasti merkitystä arvioidessani tämän palstan kirjoittajia.

Toisessa viestiketjussa joku epäili että näillä rankinglistoilla yritetään aiheuttaa eripuraa kirjoittajien keskuudessa. En osaa sanoa muiden puolesta, mutta minä ainakin haluan antaa vain tunnustusta hyvistä analyyseistä ja kirjoituksista, jotka elävöittävät tätä palstaa ja antavat perspektiiviä omaan huonoon hcätmin elämäntilanteeseen. Tästä johtuen kirjoitankin nyt reilusti omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni.


1. ExPua ja Naisasialooseri1 (jaettu ykkössija)
3. 12121212 ja Ikis (jaettu kolmossija)

Nämä neljä kirjoittajaa hallitsevat MA-teorian erittäin hyvin, osaavat analysoida ja pohdiskella syitä ja vaikutuksia. He osaavat myös perustella väittämänsä johdonmukaisesti. Kaikkein tärkeimpänä on vielä tämän lisäksi erinomainen n.s signaali-melu suhde, he keskittyvät väittämissään vahvasti relevantteihin asioihin. Koen myös usein olevani samaa mieltä heidän kanssaan. Saattaa tietenkin olla että näkisin asiat jossain määrin toisin ellen olisi (HC)ätmi

Itse persoonina expua ja 121212 ovat hiukan enemmän teoreettisempia ja pohdiskelevampia kun taas NAL1 ja Ikis ovat hiukan enemmän käytännönläheisempiä ja suoraviivaisempia.


5. Raakatotuus

...sitten rankinglistan vitoseen. Palstalla on useita todella lahjakkaita kirjoittajia em. neljän lisäksi, mutta nimimerkki Raakatotuus on etenkin viime aikoina esiintynyt edukseen vahvoilla mielipiteillään. Hän on enemmäkin jonkinlainen "palstajyrä" kuin syvällisesti analysoiva palstalainen. Myös hänellä on perusasiat hyvin hallinnassa ja hän perustelee ne erinomaisesti.


Tämän jälkeen tulee tasaisena rintamana useita erinomaisia kirjoittajia, heitä on kuitenkin vaikea laittaa keskinäiseen järjestykseen, siksi lista on tällä hetkellä vain TOP 5.


-- Roope --

54

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstannaiset

      Top 5

      1. Eräkettu!

      2. Eräkettu!

      3. Eräkettu!

      4. Eräkettu!

      5. Eräkettu!

      • 13plus8

        palstan naiset äänestää taas kiimavitullaan?


      • palstannaiset
        13plus8 kirjoitti:

        palstan naiset äänestää taas kiimavitullaan?

        Eräkettu vaan on niin loistava keskustelija. Sielunkumppani ;)


      • Ex----------PUA

        :D Hitto tämä lanka!


      • Olokaa jo hilijaa.. :D

        Jos ette koko ajan ilkeilis niin teki voitte olla sielunkumppaneita. :)


      • Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

        Olokaa jo hilijaa.. :D

        Jos ette koko ajan ilkeilis niin teki voitte olla sielunkumppaneita. :)

        Ei voitais, koska ei meistä olis vetämään pataan ketään, edes naistenhakkaajaa. Se on se juttu mikä tekee sielunkumppaniksi.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Ei voitais, koska ei meistä olis vetämään pataan ketään, edes naistenhakkaajaa. Se on se juttu mikä tekee sielunkumppaniksi.

        No niin...

        Ette te voi olla samanlaisia kuin nainen suhteessa..

        Poliisi ei aina ole pelastamassa.

        Mitä teette kun joku hieno herrasmies sattuu teän kohalle pahat mielessä? :D


      • Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

        No niin...

        Ette te voi olla samanlaisia kuin nainen suhteessa..

        Poliisi ei aina ole pelastamassa.

        Mitä teette kun joku hieno herrasmies sattuu teän kohalle pahat mielessä? :D

        Väistetään. Tai otetaan pataan. Ei kaikki voi ultimate fightereitä olla.

        En kyllä ole joutunut juuri koskaan väkivaltaisiin tilanteisiin. Kerran olen juossut skinejä pakoon Riihimäen torin halki. Ja kerran selvisin puhumalla. Molemmilla kerroilla kyse oli junnuista ja minäkin olin nuori. Aikuisen kanssa en ole koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen että tappelu olis ollu lähelläkään.


      • 1014
        13plus8 kirjoitti:

        palstan naiset äänestää taas kiimavitullaan?

        Tuo lista oli jonkun kateellisen palstapojan tekemä.


      • palstatotuus
        1014 kirjoitti:

        Tuo lista oli jonkun kateellisen palstapojan tekemä.

        Onko väkivaltaisuus kateelllisuuden peruste?


      • 840
        palstatotuus kirjoitti:

        Onko väkivaltaisuus kateelllisuuden peruste?

        Ainakin siltä vaikuttaa, kun täällä niin kovasti itketään niiden naisten perään jotka elinkautisvankeihin käyvät kuumana.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Väistetään. Tai otetaan pataan. Ei kaikki voi ultimate fightereitä olla.

        En kyllä ole joutunut juuri koskaan väkivaltaisiin tilanteisiin. Kerran olen juossut skinejä pakoon Riihimäen torin halki. Ja kerran selvisin puhumalla. Molemmilla kerroilla kyse oli junnuista ja minäkin olin nuori. Aikuisen kanssa en ole koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen että tappelu olis ollu lähelläkään.

        Eipä oo tullu paljoa juostua karkuun..

        Oon pistäny hanttiin isommalleki porukalle..


      • Raakatotuus
        Eräkettu kirjoitti:

        Eipä oo tullu paljoa juostua karkuun..

        Oon pistäny hanttiin isommalleki porukalle..

        Testaatko kuinka paljon paskapuhetta menee läpi täydestä?


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Testaatko kuinka paljon paskapuhetta menee läpi täydestä?

        En kyllä muista millon oisin paennu.

        Oon niin jääräpäinen että otan jotain kättä pidempää jos suhdanteet ovat epätasaset..


    • Naisasialooseri1

      Kiitos tunnustuksesta, on mukava saada pitkäaikaisesta työstä postiivista palautetta.

      Yleensähän täällä on vain vastaanäkyttäjiä, mutta heitäkin tarvitaan jotta olisi ihmisiä, joita voi väittelyssä voittaa, he antavat haastetta soveltaa MA-teoriaa käytännössä niin, että heidän vastaväitteensä voin sitten kumota MAT:n totuuksilla. Tosin aina kun he häviävät väittelyn, joka siis on tähän mennessä tapahtunut joka kerta, he yleensä ryömivät takaisin kivensä alle piiloon.

    • daarkkislistalle

      Miksei Darkfear ole listalla???

    • Kahta ensimmäistä en ainakaan kelpuuttaisi top vitoseen, kirjoittelevat sellaisia juttuja, jotka eivät juurikaan kiinnosta

      • 2324

        Samaa mieltä. Ihmetyttää muutenkin noiden jankuttajien tituleeraaminen joksikin "syvällisiksi pohdiskelijoiksi".


      • djklaö
        2324 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ihmetyttää muutenkin noiden jankuttajien tituleeraaminen joksikin "syvällisiksi pohdiskelijoiksi".

        No kun multinikkaava jankuttaja itse kehuu itseään, niin tottakai se on omasta mielestään kaikkine sivupersoonineen syvällinen pohdiskelija. Tämä aloitushan on kahden ensimmäisenä mainitun multinikkeilijän uusi nikki.


      • Naisasialooseri1

        Olet vainoharhainen. Ei ole mitään multinikkejä on vain palstalaisia ja minun pohdintani varmasti tekee vaikutuksen fiksuun HC-AT-mieheen.

        Ja tuosta jankutuksesta niin kerro ihmeessä mistä asiasta olet eri mieltä?


    • Ex----------PUA

      Nöyrin kiitos tunnustuksesta! :)

      Otan tämän, hyvän ystäväni ja kollegani kanssa jaetun tilan vastaan suurta kiitollisuutta ja kunnioitusta tuntien.

      Taistelu jatkuu toki yhä, mutta se on jo niin lähellä voittoa, että tässä on enää muodolliset loppuinisemiset meillä edessä, mutta muuten homma näyttää aika selvältä.

      Vaan tuo avuton ininä, yritykset häpäistä hiljaiseksi ja silti täydellinen tiedon ja vasta-argumenttien puute, lienee tehnyt tämän asiantilan jo jokaiselle selväksi.

      Ja lopulta, minä ja hyvät ystäväni, sekä kollegioini vain puemme sanoiksi sen, mitä tosiasiallisessa mielessä tapahtuu pariutumisen karussa maailmassa.

    • elluhalloyb

      En tykkää yhdestäkään
      Tylsiä Tylsiä
      Sitä samaa aina(*_*)💋

      • totuussattuu

        totuus sattuu liikaa vai? Naiset ei varmaan tykkää noist yhdestäkään koska naisten pitäisi sit tunnustaa itsestään asioita joista ne ei pidä, esimerkiksi et ne on pinnallisia, sorsii ätmejä ja et ne arvostaa ulkonäköö enemmä ku kehtaa myöntää


      • Raakatotuus

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä mutta kyllä minä mielestäni vedän aika eri linjaa kun kukaan muu noista mainituista. Mut ei voi mitään jos ei ole mieleen jääny.


      • 1320
        Raakatotuus kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä mutta kyllä minä mielestäni vedän aika eri linjaa kun kukaan muu noista mainituista. Mut ei voi mitään jos ei ole mieleen jääny.

        Niin vedät. Sinun kommenttisi luen aina, nuo muut hyppään ylitse heti kun olen tsekannut nimimerkin.


      • Raakatotuus
        1320 kirjoitti:

        Niin vedät. Sinun kommenttisi luen aina, nuo muut hyppään ylitse heti kun olen tsekannut nimimerkin.

        Tänks.


    • thanderbird

      Aloittaja hei älä usko nallin ja pullan valheisiin ne on saanut sut uskomaan että et voi saada rumana miehenä naista, minulla on ystäväpiirissä useita naisia jotka haluavat parisuhteeseen nimenomaan ruman miehen kanssa koska ruma mies on uskollisempi ja huomioi naista enemmän

      • Ex----------PUA

        Kyllä ne kuule on naiset jotka sen ovat hänet saaneet uskomaan.

        Naisen kohdalla sanat ovat lähes arvottomia, ja vain teot ja valinnat merkitsevät.

        Sinähän olet sinkku?

        Miksikös et nyt ota aloittajaan yhteyttä ja todista, että minä ja hyvät ystäväni olemme täysi naisvihaajahuijareita puheinemme?

        Aloittaja voi raportoida sitten asiasta, kun olette seksin jälkeen loikoilemassa.

        Tai kun olette aloittaneet vakavan ihmissuhteen.

        Sillä eihän nyt ulkonäkö voisi olla esteenäsi? ;)


      • thanderbird

        Kyllä joku nainen voi ihastua rumaankin mieheen, ne vaan lakkaa yrittämästä kun te naisvihaajat kerrotte valheita naisista, että ruma mies ei kelpaa ynnä muuta, lopulta ne luulee etteivät kelpaa ollenkaan naisille ja menevät maksulliselle


      • Ex----------PUA
        thanderbird kirjoitti:

        Kyllä joku nainen voi ihastua rumaankin mieheen, ne vaan lakkaa yrittämästä kun te naisvihaajat kerrotte valheita naisista, että ruma mies ei kelpaa ynnä muuta, lopulta ne luulee etteivät kelpaa ollenkaan naisille ja menevät maksulliselle

        Yllättäen sinäkään et kelpuuttanut aloittajaa, mutta pointtini todistit kyllä.

        Ainoa mihin tuolla puolustuspuheellasi pyrit, on siihen, ettei hypergamisen syrjinnän uhrit valittaisi oloistaan, ja että naiset saisivat jatkaa törkeää elämäntapaansa hyvällä omallatunnolla.

        Tällä palstalla sellainen ei onnistu! :)


      • thanderbird
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Yllättäen sinäkään et kelpuuttanut aloittajaa, mutta pointtini todistit kyllä.

        Ainoa mihin tuolla puolustuspuheellasi pyrit, on siihen, ettei hypergamisen syrjinnän uhrit valittaisi oloistaan, ja että naiset saisivat jatkaa törkeää elämäntapaansa hyvällä omallatunnolla.

        Tällä palstalla sellainen ei onnistu! :)

        enkä pyri!!

        Vähemmän miellyttävän miehen pitää vain tehdä enemmän töitä! Sinnikkys ja kova työ palkitaan lopulta, mutta jos luovuttaa kokonaan niin ei saa ikinä naista ja te kaksi olette myrkyttäneet monen miehen mielen uskomaan ettei kelpaa naisille


      • Ex----------PUA
        thanderbird kirjoitti:

        enkä pyri!!

        Vähemmän miellyttävän miehen pitää vain tehdä enemmän töitä! Sinnikkys ja kova työ palkitaan lopulta, mutta jos luovuttaa kokonaan niin ei saa ikinä naista ja te kaksi olette myrkyttäneet monen miehen mielen uskomaan ettei kelpaa naisille

        Sinä juuri annoit pakit rumalle miehelle, joten se todistaa minun ja hyvän ystäväni puheet täysin tosiksi. Tapasi toimia, oli täsmälleen sama aloittajan kannalta, kuin kaikkien muidenkin naisten, joten ainoa joita voit syyttää on naisia. Itseäsi mukaan lukien.


      • Naisasialooseri1
        thanderbird kirjoitti:

        enkä pyri!!

        Vähemmän miellyttävän miehen pitää vain tehdä enemmän töitä! Sinnikkys ja kova työ palkitaan lopulta, mutta jos luovuttaa kokonaan niin ei saa ikinä naista ja te kaksi olette myrkyttäneet monen miehen mielen uskomaan ettei kelpaa naisille

        Olet todennäköisesti provokaattori, tajuan sen kyllä, mutta silti on pakko vastata sinulle.

        Palstan rumin mies on mm. ollut nettitreffeissä niiden alkuajosta lähtein eli vuodesta 2000, siis 16 vuotta eikä sielläkään ole rumuutensa ja vain rumuutensa takia kenellekkään kelvannut. Naiset kyllä kiinnostuivat erittäin kovasti ja kehuivat hänen huolella laadittua profiiliaan lukuisia kertoja, mutta kuvan nähtyään naiset hävisivät kuin tuhka tuulee, toisin sanottuna PRM teki sen mitä väität rumalta mieheltä vaadittavan eli teki helvetisti töitä ja teki enemmän kuin parhaansa, hioi kaikki muut ominaisuutensa huippuunsa kuten naisten kiinnostuksest hänen profiiliaan kohtaan voimme kiistattomasti todeta.

        Siltikin rumuus esti ja estää häntä edelleen pääsemästa minkäännäköiseen seksuaaliseen suhteeseen yhdenkään naisen kanssa, itsekään et häntä huolisi kuvan nähtyäsi. Mainittakoon nyt tietysti lisäksi, että 35v totaalikokematon mies on ok-näköisenäkin suurimmalle osalle naisista ehdoton turn-off.


    • Sadraapi

      looseri ja ex--pua ovat oikeilla paikoilla, Ikis ja ykskakonen kuuluu myös kärkikymmenikköö mut ei välttis kärkivitoseen, raaka-arskasta en osaa sanoo

    • Raakatotuus

      Jumaliste, tämä taisi olla ensimmäinen Sinkkupalsta rankinglista koskaan minne sijoituin. Vaikka nyt olikin vain yhden henkilön mielipide eikä muilta tullut puoltoääniä.

      Ihan mielenkiintoinen näkemys, koska lähes IRL saan jatkuvasti kuulla olevani analyyttinen. On mua kyllä jyräävänäkin usein pidetty. Se on sääli, sillä en haluaisi olla.

      • Luin tuota aloitusviestiäni ja tämä analyyttisyys jäi vähän epämääräiseksi sinun kohdalla. Tarkoitus oli korostaa, että olet mielestäni enemmän NAL1 ja Ikiksen tyyppinen käytännönläheisempi ja suoraviivaisempi kirjoittaja kuin enemmän teoreettisen analyyttinen kuten 12121212 ja ExPua.

        Olet kyllä myös analyyttinen, mutta et mielestäni samalla tavalla korostuneesti kuten esimerkiksi xpua, sinun kirjoituksesi on enemmän sekoitus suoraviivaista "jyräämistä" ja analyyttisyyttä. Ei ole millään lailla huonompi kirjoitustyyli.

        Näiden muiden neljän kirjoitukset ovat minulle tuttuja jo pitemmän aikaa, siksi heistä oli helpompi tehdä yleisarvo, mutta sinun kirjoitukset ovat nousseet tapetille vasta viime viikkoina josta myös mainitsin aloituksessani. Tästä johtuen sijoitin arvion sinusta eri kappaleeseen joka näköjään jäi muutenkin vähän puolitiehen.

        Kuten sanoin, luen palstan kirjoituksia kokemattoman hardcore ätmin silmin, arvioissa on mukana aimo annos subjektivisuutta


      • Hienoa. Otahan opiksesi, niin naiset pysyvät kaukana. Ellei sinulla siis ole puistossa räjähtäviä kortsuja. :-)


      • Raakatotuus
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Hienoa. Otahan opiksesi, niin naiset pysyvät kaukana. Ellei sinulla siis ole puistossa räjähtäviä kortsuja. :-)

        Hcätmi on hcätmi, naiset pysyvät joka tapauksessa kaukana, teki mitä tahansa. Ainoa mitä hcätmi voi tehdä on se että kehittää itselleen elämänfilosofian minkä kanssa pystyy elämään vetämättä itseään niskakiikkuun tai tulematta niin hulluksi että elämästä selviää vaan pillereillä.


      • mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Hienoa. Otahan opiksesi, niin naiset pysyvät kaukana. Ellei sinulla siis ole puistossa räjähtäviä kortsuja. :-)

        Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.

        Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.

        Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?


      • Raakatotuus
        mistäporu kirjoitti:

        Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.

        Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.

        Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?

        Miten tuo liittyy millään tavalla Ratikan kommenttiin?


      • mistäporu
        Raakatotuus kirjoitti:

        Miten tuo liittyy millään tavalla Ratikan kommenttiin?

        Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.
        Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä.


      • OiskoNäin
        Raakatotuus kirjoitti:

        Miten tuo liittyy millään tavalla Ratikan kommenttiin?

        Ratikka valkoritaroi kun se on saanut pituuden takia pakit ja yrittää nyt näyttää ätmejä pidemmältä pilkkaamalla niitä?


      • UniikkiFanClub
        mistäporu kirjoitti:

        Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.
        Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä.

        Etkö sinä koskaan väsy tuohon? Ei se ole Ratikan syy jos se ei ole tarpeeksi pitkä.


      • mistäporu
        UniikkiFanClub kirjoitti:

        Etkö sinä koskaan väsy tuohon? Ei se ole Ratikan syy jos se ei ole tarpeeksi pitkä.

        Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä.


      • Raakatotuus

        Siis mitä tuo edellä kommentointi oikein tarkoittaa? Onko joku multinikkaaja nauttinut liikaa rohkaisevia ja esittää nyt vuoroon miestä ja naista vai mistä on kyse? Minä en pysy perässä.

        Miten virtuaalinainen mistäporu:n (mulle täysin tuntematon palstanicki) reaktio liittyy ratikan kommenttiin siitä että itse itsensä hcätmiksi julistanut roope81 jää ikuisesti ilman naista, jos seuraa pastavakkareiden kirjoittelua?

        Ja mistä yllättäen pulpahti parikin extrakommentoijaa peräperää jotka tuntuvat täydellisesti napanneen kiinni mistäporun ajatuksesta? Tässä haiskahtaa nyt jokin.

        Please explain. Edes joku. Silleen tajuttavasti.


      • mistäporu
        Raakatotuus kirjoitti:

        Siis mitä tuo edellä kommentointi oikein tarkoittaa? Onko joku multinikkaaja nauttinut liikaa rohkaisevia ja esittää nyt vuoroon miestä ja naista vai mistä on kyse? Minä en pysy perässä.

        Miten virtuaalinainen mistäporu:n (mulle täysin tuntematon palstanicki) reaktio liittyy ratikan kommenttiin siitä että itse itsensä hcätmiksi julistanut roope81 jää ikuisesti ilman naista, jos seuraa pastavakkareiden kirjoittelua?

        Ja mistä yllättäen pulpahti parikin extrakommentoijaa peräperää jotka tuntuvat täydellisesti napanneen kiinni mistäporun ajatuksesta? Tässä haiskahtaa nyt jokin.

        Please explain. Edes joku. Silleen tajuttavasti.

        Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.


      • Varmasti.on.tuttuja
        roope81 kirjoitti:

        Luin tuota aloitusviestiäni ja tämä analyyttisyys jäi vähän epämääräiseksi sinun kohdalla. Tarkoitus oli korostaa, että olet mielestäni enemmän NAL1 ja Ikiksen tyyppinen käytännönläheisempi ja suoraviivaisempi kirjoittaja kuin enemmän teoreettisen analyyttinen kuten 12121212 ja ExPua.

        Olet kyllä myös analyyttinen, mutta et mielestäni samalla tavalla korostuneesti kuten esimerkiksi xpua, sinun kirjoituksesi on enemmän sekoitus suoraviivaista "jyräämistä" ja analyyttisyyttä. Ei ole millään lailla huonompi kirjoitustyyli.

        Näiden muiden neljän kirjoitukset ovat minulle tuttuja jo pitemmän aikaa, siksi heistä oli helpompi tehdä yleisarvo, mutta sinun kirjoitukset ovat nousseet tapetille vasta viime viikkoina josta myös mainitsin aloituksessani. Tästä johtuen sijoitin arvion sinusta eri kappaleeseen joka näköjään jäi muutenkin vähän puolitiehen.

        Kuten sanoin, luen palstan kirjoituksia kokemattoman hardcore ätmin silmin, arvioissa on mukana aimo annos subjektivisuutta

        Tottakai muiden neljän kirjoitukset on sinulle tuttuja, onhan ne omalta näppikseltäsi lähtöisin multinikkaava pellenallipullamikälie.


      • Raakatotuus
        mistäporu kirjoitti:

        Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.

        No mene sitten kirjoittelemaan pituuspreferensseistäsi johon ihan omaan ketjuusi, ole hyvä. Se mitä puhut ei liity millään tavalla tähän keskusteluun. Ei aloitukseen, ei minun vastaukseeni, eikä varsinkaan ratikan kommenttiin. Oletko kännissä tai jotain, miksi puhut aivan eri aiheesta kun muut?


      • Ihan-selvästi
        Raakatotuus kirjoitti:

        No mene sitten kirjoittelemaan pituuspreferensseistäsi johon ihan omaan ketjuusi, ole hyvä. Se mitä puhut ei liity millään tavalla tähän keskusteluun. Ei aloitukseen, ei minun vastaukseeni, eikä varsinkaan ratikan kommenttiin. Oletko kännissä tai jotain, miksi puhut aivan eri aiheesta kun muut?

        Se on joku ratikalle suuttunut ja kateellinen ätmi, joka trollaa. Luultavasti expua aka roope81


      • mistäporu
        Raakatotuus kirjoitti:

        No mene sitten kirjoittelemaan pituuspreferensseistäsi johon ihan omaan ketjuusi, ole hyvä. Se mitä puhut ei liity millään tavalla tähän keskusteluun. Ei aloitukseen, ei minun vastaukseeni, eikä varsinkaan ratikan kommenttiin. Oletko kännissä tai jotain, miksi puhut aivan eri aiheesta kun muut?

        Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja.


      • mistäporu
        Ihan-selvästi kirjoitti:

        Se on joku ratikalle suuttunut ja kateellinen ätmi, joka trollaa. Luultavasti expua aka roope81

        Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.

        Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?


      • 1517
        Raakatotuus kirjoitti:

        No mene sitten kirjoittelemaan pituuspreferensseistäsi johon ihan omaan ketjuusi, ole hyvä. Se mitä puhut ei liity millään tavalla tähän keskusteluun. Ei aloitukseen, ei minun vastaukseeni, eikä varsinkaan ratikan kommenttiin. Oletko kännissä tai jotain, miksi puhut aivan eri aiheesta kun muut?

        Et vissiin ole lukenut sitä ketjua, josta tuo kyseinen trolli on nuo kommentit kopioinut.
        Ne tosiaan on joku nainen kirjoittanut yhteen pituus-ketjuun. Tämä kyseinen trolli on tallentanut kaikki hänen viestinsä, ja siitä lähtien postannut niitä milloin mihinkin ketjuun.
        Nyt tämä on tietysti ihan fiiliksissä, kun löytyi joku joka ei asiasta tiedä ja reagoi hänen trollaukseensa.


      • mistäporu
        1517 kirjoitti:

        Et vissiin ole lukenut sitä ketjua, josta tuo kyseinen trolli on nuo kommentit kopioinut.
        Ne tosiaan on joku nainen kirjoittanut yhteen pituus-ketjuun. Tämä kyseinen trolli on tallentanut kaikki hänen viestinsä, ja siitä lähtien postannut niitä milloin mihinkin ketjuun.
        Nyt tämä on tietysti ihan fiiliksissä, kun löytyi joku joka ei asiasta tiedä ja reagoi hänen trollaukseensa.

        Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?


    • Get a room! Ai jösses, onko tämä todellista?! Itkeä vai nauraa, kas siinäpä kysymys, - kiitos ja näkemiin. *Hän juoksi nauraen pois*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe