Oen päättäny irti sanoutua helluntai ukkosta ??

kalajoki-yliviskaAlueet

Miten voi kertoa helluntai uskonnosta lähtemisestä poika ystävälleni ???

Miten kerron läheisilleni oevani "miehiin päin" ja että oem eroamassa helluntai liikkeestä joka ei suvaie homoja??

? Se on niin vaikeaa . Oen jo vasta 69v ja asun äitin luona kotona. Olen ihan hukassa kun äiti menee Salemiin ja kertoo kaiken?? . Ukkon oen jo kieltänyt ajat sitten , mutta "siitä" rr-reiästä kertominen on vaa nii vaikeeta?? . AUTTAKAA!

Siunauksella

Kes.

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesltas

      Feikille: Otetanpa hieman katsantoa kuka vaihtelee:



      Kesitas 29.1.2015 17:03

      Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

      Kesitas 3.7.2015 15:10

      Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä

    • Arvo_Sencor

      Tuossa siirtymä vaiheessasi kannattaa opetella myös yhdys sanat. Helpottaa kummasti yhdyn tääsi.

    • komiaele

      Hieno ele!

    • ilmapiiriinsairaaseen

      Onkos ollut vieroitusoireita?

    • Ei_kai_siinä

      mitään. Hyvinhän sinulle käy kun otat pesäeroa helluntailaisiin, joka ovat teeskentelijöitä.

      Mullekin se onnistui, vaika rosessi oli pitkä ja väliin raskaskin. Olin jo hamassa nuoruudessani haksahtanut ensin jehovalaisuuteen ja sitten vielä surkeampaan helluntailaisuuteen.

      Eihän jehovalaisuudessakaan oikeastaan mitään muuta vikaa ollut kuin että heidän valittujensa luku oli tullut täyteen jo ajat sitten. Miksi vitussa minä olisin enempi seurustellut tuommoisen paskasakin kanssa kun kerran ei sieltä mitään olllut mahdollsita saada ja saavuttaa?

      Siirryin siis helluntailaisuuuteen, jossa osataan soittaa kitaraa tosi pätevästi, ja jossa jokainen kahjo saa mennä salin eteen todistamaan harhoistaan. Kerran otin mukaan yhden kaverin, se oli ihan nuori likka. No se katseli helluntaipelleilyä suurin silmin ja sitten sanoi, että eihän tämä tällainen vetele. Melkein väkisin se veti minut pois helluntaitulilta ja minulla siinä lähtiessä pääsi tosi pahanhajuinen pierukin ja koko lemuava PAIKKA JÄI TAAKSE.

      Tultiin sitten Jumalan valtakuntaan, jossa kaikki on ihan simppeliä. Uskotaan vain armosta omat synnyt anteeksi ja sillä hyvä. Ei tartte käpristellä niin kuin jehovalaisten eikä opetella hurskastelemaan niin kuin helluntailaisten, vaan kaikki on aina kaunista ja täydellistä Jumalan armon auringon paisteessa.

      • Kesltas

        Hyvä kiroitus ??

        Iseki on miettinyt samaa muta tämä.homuus ??

        Kes.


      • oletfariseus

        Kirjoituksestasi paistaa selvästi, että et ole koskaan ollutkaan helluntailainen tai mikään muukaan uskova.
        Siinä ei ole hiventäkään rakkaudesta, josta tunnistaa uskovan.

        Tuollainen itsekeskeinen rienaaminen sopii hyvin fariseuksille.


      • heluntainHänOnoo

        Kesitas 29.1.2015 17:03

        Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.

        Kesitas 3.7.2015 15:10

        Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä


    • Veli.Syvältä.69

      Tällaiset syvälliset ketjut ovat totisesti rakentavia ja tarpeellisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe