Tori.fi huijaukset

onier17

Ostin tori.fistä Samsung Galaxy S4 puhelimen. Luvattiin kaikenmallam vermeet mukaan mm laturi, datakaapeli, kuitti puhelimen ostosta ja tietysti puhelimen piti olla priima kunnssa - aivan kuin uusi. Kokeilin puhelinta kotonani ja yllätykseni huomasin, että puhelin ei toiminut vaikka siihen asetin Soneeran, Elisa, Dna:n psim kortin. Mykkänä pysyi. Ostotilanteessa ei ollut mahdollisuutta kovin paljonkaan kokeilla puhelinta. Kotona sitten tunnin kuluttua kokeilin puhelnta prepais että Dna, Soneran ja Elisan kortilla (kk veloitus- ei prepaid), mutta mykkänä pysyi. Varsinaisesti ei rahanmenetys hartmittanut, vaan ilmeinen epärehellisyys, jota on alkanut esiintyä myös tori.fi kaupoissa. Myyjillä on kiire päästä pois tilanteesta ja usein itse myyjä ei tule tuomaan ostettua tuotetta vaan joku toinen henkilö. Näin myyjän jäljittäminen ilman viranomaisapua tai tori.fi apua on erittäin vaikeaa. Toinen juttu joka tuntuu olevan myyjille neittäin hankalaa; myynnin jälkeen kysymyksiin ei vastata, olisiko ostajalle tapahtunut jokin asennusvirhe tms. Näin Tamperella 29.07.2016

3

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagmi

      Ostin Tori.fi,stä Note4 "Juha Parviaiselta", "Turku" (200€).

      Piti maksaa nopeasti (pikasiirto.fi) jotta kaveri voisi postittaa heti Noten, no eipä tullut Notea eikä seuranta koodiakaan, ainoastaan "missähän se on" yms. vedätystä.

      Lainaus hänen viestistä:
      "Tuommoinen. Ei ulkoisia vikoja ym. Pystyisitkö siirtämään pikasiirto.fi sivun kautta silloin raha näkyisi heti ilman viivettä kun on eri pankki.Ja minä voisin laittaa heti tänään postiin ja se lähtisi huomenna. Jätän tilinumeron niin voitko osoitteen antaa vaikka kun olet maksun suorittanut. Kiitos!"


      Epäilykseni herättyä, pengoin aikani kuvahakua ja löysin saman kuvan sieltä minkä "myyjä" oli lähettänyt minulle.
      Tietty tein heti rikosilmoituksen petollisesta myyjästä, jolloin selvisi oikea nimikin, nimi oli aivan toinen tilin takana...**ananen Ka**-T**ani.

      Tietty kädestä käteen kauppa toimii, mutta eihän näitä kannata lähteä hakemaan eri läänistä.

      Eli varokaa tilinumeroa: FI7*108**50005**27.....On tehnyt samanlaisia petoksia hyvin monelle muullekin, varoitin tästä ilmossa Torissa, joten paljon tuli viestejä muilta saman luikin uhreilta, ja käyttää useita eri nimiä.

    • Irjp

      Pitäis tehdä lista kaikista huijareista. Siihen voisi lisätä Olli- Juhani Pyykkösen nimeä käyttävän torihuijarin ja Iina Ruohoniemi - nimeä käyttävän huijarin nimet. Molemmat pyytää 140 € elektroniikkalaitteista, jotka aivan uusia tai vähän käytettyjä, eli pilkkahintaa.... Jakaavat tilinumeroitansa monelle ihmiselle yhtä aikaan, kokeiltu on.

    • Anonyymi

      358414710245

      Huijarin puh numero.
      Kusetti ainakin 2.1. 2022
      Mobilepaylla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe