E-epa 650 tri Tolonen

Japadapaduuu

En ole kauheasti luontaistuotteista aiemmin innostunut, mutta ajattelin kokeilla e-epaa ahdistus ja pakko-oireisiin, koska mielialalääkkeet eivät minua ole auttaneet ja en halua syödä enää yhtään ssri- myrkkyjä. Siksi kokeilen, koska kuulin että jotkut on saanut apua ko oireisiin tästä....

E-epa 650 pakkauksessa lukee, että max 2kpl ja Tolosen sivuilla, että neljä voi ottaa. Mikä lie oikea määrä?

Onko jollakin omakohtaisia kokemuksia, että olisi auttanut mielenterveysongelmiin? Paljonko nappailit päivässä? Ja kannattaako jakaa osiin, ettei syö kaikkia aamulla?

D- ja B vitamiineja plus magnesiumia olen jonkin aikaa syönyt. Lisännyt liikkumista ja vähentänyt kahvinjuonnin minimiin. Kokeillaan nyt tämäkin tie, eipä tässä mitään menetä.

7

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattia_kanssa

      No jaa, tri Tolonen on pelkkä markkinamiesten keksimä rahastuskeino. Pitää myös miettiä, mikä on syy ja mikä seuraus. Jos olet ahdistunut ja masentunut, syöt ehkä sokeririippuvaisena pelkkää pullaa tai ruokahalusi menettäneenä et syö mitään, minkä seurauksena voit entistä huonommin. Tottakai olotilasi paranee, jos saat omega3-rasvahappoja ja vitamiineja, joita saisit normaalista ruuasta! Voiko sen perusteella väittää, että omega3 ja vitamiinit auttavat masennukseen? Ei voi. Näitä ihmeaineitahan riittää, joiden väitetään auttavan ahdistuneisuuteen: valeriaana, teaniini, ginseng, 5htp eli tryptofaani, kamomillatee, sitruunamelissa, ruusujuuri-nokkosuute, kauranverso, kissanminttu... Näissä haitat voi olla suuremmat kuin hyödyt. Ei ahdistuneisuutta voiteta millään luontaistuotteilla eikä lääkkeillä. Itse tein aikoinaan oman ratkaisuni ja se on ohjeeni myös sinulle: Elä sellaista elämää kuin sinä itse haluat, älä sellaista kuin muut ihmiset haluavat sinun elävän. Mieti tarkkaan, mitä haluat elämässäsi muuttaa ja rohkene tehdä se muutos!

    • elintavatkuntoonn

      Rasvaista kalaa pitäisi syödä 5 kertaa viikossa, jotta saisi riittävästi EPA ja DHA rasvahappoja eli Tolonen on ihan oikeassa.

      Kyseessä on ravintolisä, jolla täydennetää ruokavaliota.

      Ravinnolla on merkitystä, mutta muukin kuin ravintoaineden puute aiheuttaa ahdistusta.

      Sun täytyy ihan itse miettiä, mikä se on?

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#Eroon_ahdistuksesta_

    • kehotasapainoon

      Hei. Käy energiahoitajien sivuila www.suomenenergiahoitajat.fi ja katso onko paikkakunnallasi joku energiahoitaja. Hoito on nimeltään Bodymind energy balancing method eli fyysisen kehon lisäksi käsitellään myös tunnepuoli ja poistetaan negatiiviset tunteet jotka aiheuttavat oireita. omat asiakkaani ovat olleet todella tyytyväisiä hoitoon.

      • Rahastusta

        Kannattaa pysyä erossa tällaisista huuhaa hoidoista.


    • öllökö

      Kannattaa kysyä neuvoja kaukoparantajilta ja ennustajilta, he tietää keinot kuinka menetät rahasi. Ei niistä sitten muuta apua olekaan.

    • toteaja-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe