Ällöttääkö julkinen pussailu Sinua?

ollosbo

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miessssssssssss

      Yleensä julkiset hellyydenosoitukset ei ällötä vaan harmittaa kovasti kun itse on yksinäinen.

    • Ei...

      On itekki tullu suudeltua julkisilla paikoilla..

    • Mielummin katselen ihmisten onnen hetkiä kuin riitelyä ja väkivaltaa.

      Olen aina ihmetellyt, miksi hellyydenosoituset toisia niin ärsyttää. Ainoaksi syyksi olen itse keksinyt vain kateuden, mutta tuo juttu antoi asiaan ainakin minulle aivan uuden näkökulman.

    • vituttaakovasti

      Itseni tekee aina mieli vetäistä sitä panijaa turpaan

    • 2much

      No ehkä jos suutelu on sellaista, että kaivellaan kielellä toisen takahampaita, niin vähän etoo. Pienet pusut ihan, halaukset sekä kädestä pitäminen ovat jopa ihan söpöjä.

    • Aika_velikulta

      Ex-PUAn raportit varmaan ärsyttää juuri tästä syystä. Se tosin menee vähän vielä pidemmälle.

    • Ei ällötä, päinvastoin. Hyvä että ihmiset tykkää toisistaan, mulle tulee hyvä mieli kun nään kaduilla rakastuneita ja toisistaan tykkääviä ihmisiä. Ne on yleensä niin hyväntuulisia ja kauniita onnellisena, elementissään. :)

      Enemmän saisi ihmiset osoittaa tunteitaan, mun puolesta. Miksi niitä pitäisi hävetä.

      • Ehkä semmonen alakertaan kohdistuva tonkiminen ja kouriminen hiukan saa miettimään, menkää kotiin tai ottakaa huone. Mutta suukottelu, hiusten silittely, halaaminen ja käsikkäin, kainalossa kulkeminen ei haittaa yhtään. Semmonen vähemmän rietas meno siis ei haittaa. :)


      • On tullu vähän "tongittuaki" julkisilla paikoilla.. :D

        Ihmisten pitäs olla onnellisia... Kohta jollekki koittaa onnen päivät. ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        On tullu vähän "tongittuaki" julkisilla paikoilla.. :D

        Ihmisten pitäs olla onnellisia... Kohta jollekki koittaa onnen päivät. ;)

        Noniin, tunnustus. :)

        Toki, ei sitä tykkäämistä liikaa maailmassa ole.


      • sönkkö kirjoitti:

        Noniin, tunnustus. :)

        Toki, ei sitä tykkäämistä liikaa maailmassa ole.

        Sitä joskus vähän innostuu ennenkun on päästy kotia saakka. :D

        Ite en kiusaannu siitä jos jotku on vähän avoimempia julkisilla paikoilla.
        Alkaa vaan hymyilyttään. ;)


        Samat ihmiset jotka valittaa suutelemisesta, valittavat varmasti rintaruokinnastaki..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sitä joskus vähän innostuu ennenkun on päästy kotia saakka. :D

        Ite en kiusaannu siitä jos jotku on vähän avoimempia julkisilla paikoilla.
        Alkaa vaan hymyilyttään. ;)


        Samat ihmiset jotka valittaa suutelemisesta, valittavat varmasti rintaruokinnastaki..

        En mäkään varsinaiseti kiusaannu, mutta toki nyt muksujen kanssa liikkuessa hiukan koitan vältellä niitä näkyjä. :)

        Luultavasti juu.


      • sönkkö kirjoitti:

        En mäkään varsinaiseti kiusaannu, mutta toki nyt muksujen kanssa liikkuessa hiukan koitan vältellä niitä näkyjä. :)

        Luultavasti juu.

        Niiden kanssa kannattaa tietenki vältellä että ei tule hämmennystä..

        Hämmentäviä kymysyksiä. :D


    • Tolppatanko

      Joo. Joitakin rajoja ei kuuluisi rikkoa. Hmph. Lääppikööt kotona, kellarissa tai korvessa. Mihin tämä maailma on menossa? Kysyn vaan. Ei....ei sitten mitään rajaa. Näin on.

    • eipitkääimutusta

      Pieni pusu ei todellakaan häiritse, mutta pitkät imut eivät kuulu julkiselle paikalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe