Hei sinä KKR!

Arkajalkasi

Yllätyin, kun laitoit viestiä. Aika tiivistetty tekstisi :)

Tarkoitit kai eksiäsi? He eivät taida tehdä elämääsi kovinkaan helpoksi. Joillekin ei kai vaan koskaan riitä mikään. Oletko muuten lukenut Elatusvelvollisten liiton sivuja? En ymmärrä, miten laki mahdollistaa lähivanhemman eli useimmiten naisen rahastamaan ja kiristämään lapsella etävanhempaa jatkuvasti ja tekemään miehen olon tukalaksi vuosikausiksi.

Niin no, kyllähän sen viestisi voisi hieman toisinkin tulkita liittyen sinun haluttavuuteen! Ja tuosta tulkinnastani ei sitten sen enempää..

En olisi halunnut pestä käsiäni lainkaan viimekertaisen näkemisen jälkeen, jotain sinusta.. Se sinun ex oli näköjään siellä myös ja mietin, miten läheiset välit sinulla mahtanee olla hänen kanssaan vieläkin.

Ikävä sinua niin kuin aina, joka ikinen hetki.

11

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asenneongelmasinulla

      En ole kkr mutta vastaan silti. Laki sanoo että elatusapua on pakko ottaa vastaan lapsen isältä. Vasta jos hän on tuloton voi elatustuen saada kokonaan kelalta. Mieluumminhan välit exään katkaisisi kaikin osin. Mutta toimeentulotukeakin saat vasta kun ns muut rahoitusmuodot on käytetty ml elatustuki. On tilanteita joissa tukea tarvitsee.
      Yleensä lapset tehdään yhdessä! Silloin ne myös molemmat hoitavat yhdessä, myös eron jälkeen. Tilanteessa kuin tilanteessa. Tuskin kukaan lapsia tekee saadakseen raha tai kiusaakseen lapsen isää. Joskus rakkaus vain loppuu, mutta lapset säilyvät:)

    • oikeinväärin

      Se rkk X 2 <3....

    • Arkajalkasi

      Nyt nolottaa minnuu. Ymmärsin siis väärin sittenkin (ihmisten juttujen perusteella) sen lyhyen viestisi. Tai siis se vaihtoehto ei ollut mielessäni ensimmäisenä.

      Sinä siis seurustelet tai ehkä kenties jo asut jonkun kanssa yhdessä? Harmittaa, mutta kai minun silti pitää toivottaa sinulle onnea hyvien tapojen mukaisesti.

      Ja kun mie hölmö vielä avauduin enemmänkin (lomajuttusi)... Miten voinkin olla näin naiivi. Voi itku!

      Ja syy, miksen vastannut suoraan lyhyeen viestiisi, oli se, kun rajallinen tekstimäärä..

    • no_on_taas_joku

      Antaa nyt jotakin painoarvoa ihmisten jutuille, pitkä lista painokelvottomia sanoja arrrrrrgh. Niin kyllä minä kuulemma seurustelen vaikken sitä itse tiennytkään. Pitäisi kait minunkin alkaa ottamaan todesta kylän puheet. Eiiiiiiiiiiiih minulla on oma elämä.
      Lopettaisit jo vanhojen selittelyn, minulla ei ole pieniä punaisia sarvia. Tietääkseni en ole aiheettomasti pettänyt luottamustasi. Tiedän ettet koskaan tule muuttamaan kantaasi mutta silti kaikella kunnioituksella.

      • Arkajalkasi

        Hei! No enhän minä ensimmäisenä ajatellutkaan sitä vaihtoehtoa, että seurustelisit! Mutta nyt näinä päivinä aloin epäillä sitä, että jos käsitin sittenkin sen sanasi väärin.
        Miten minä voisin muuttaa kantaani, kun minulla ei ole tietääkseni mitään erityistä kantaa? Kyse kai naisista? En varmasti ole ikinä kertonut, että olisit pettänyt luottamukseni! Mutta voipi olla, että olet käsittänyt joskus sanani vähän väärällä lailla kuin mitä olen tarkoittanut. Johtuen ehkä siitäkin, että ollaan eri sukupuolta.

        Taidat olla, rakas, aikamoinen jääräpää?!!


      • no_on_taas_joku

        Siinähän se vika onkin koska et ole koskaan luottanut siviilinä. Uskot aina muitten puheet ja annat heidän määrittää ajatuksesi ja mielipiteesi. Voin kokemuksesta sanoa että se hetki kun kaikki, siis kaikki, kääntävät selkänsä, on aika valaiseva hetki. Silloin voi miettiä ketkä haluaa säilyttää lähellään ja tunne että kantaa vastuun vain ja ainoastaan itse. Siinä vaiheessa viimeistään huomaa että seisoo omilla jaloillaan ja että ne jalat kantavat. Tekee päätöksiä ja kantaa vastuun pelkäämättä elämää.
        En minä ainakaan halua parisuhdetta jossa on kolmas osapuoli, muitten mielipiteet. On helppoa elää suojattua elämää mutta ei löydä omaa identiteettiään. Muut päättävät mikä sinulle on hyväksi mutta eivät he tiedä sisintäsi mitä sinä oikeasti haluat elämältä. Myönnän toki että aina kun valitsit vastapuolen se tuntui todella pahalta, tosi yksinäiseltä. Mutta koskaan en pelännyt, jokin vain vahvisti että minun on oikein tehdä näin.
        Se siitä menneestä. Silti sanon kaiken rakkaudella. Polkasen mopedin käyntiin ja lähen kahtelemaan mualimmoo kuten savolaiset sanoo.


    • Arkajalkasi

      Huomenta!

      Usko nyt minua: Enhän minä ole koskaan tehnyt valintaa teidän välillä!! Totta kai olisin valinnut sinut, jos vain olisin saanut siihen tilaisuuden. Valitsisin vieläkin.

      En oikein tiedä, miten minun olisi pitänyt suhtautua sinun vakituisiin tai satunnaisiin valintoihisi. En voi mitään sille, että minusta rakkaus ja seksi kuuluu yhteen, ja ajatus seksistä ilman rakkautta tuntuu tosi kylmältä. Ja ota nyt huomioon, että ajattelen näin naisena!! Enkä hyväksy pettämistä. Miehet taitaa pystyä paremmin pitämään nuo kaksi asiaa erillään.

      Ja voihan olla, ettet kenties ollutkaan läheinen jonkun kanssa niin kuin oletin aikoinaan. Mutta pahaltahan se tuntui esim., kun ollessasi tällä suunnalla suukotit jotakuta niskaan, kuka hän sitten olikaan. (Muistan, kun tarkoitukseni oli ennen tuota hipaista kättäsi seisoessasi edessäni enkä sitten uskaltanut kuitenkaan). Olin yllättynyt ja pettynytkin eikä siihen ihmisten puheita tarvittu.

      Kyllä mie osaan ihan omilla aivoillanikin ajatella. Itse asiassa en ole tainnut koskaan olevani oikein joukkosielu minkään suhteen.

      Hei nyt on minunkin aloitettava työhommat! Ajathan varovasti!!

    • Arkajalkasi

      Kiitos muuten, kun vastasit tuossa yllä.

      Taidettiin aikoinaan molemmat tulkita toistemme käytöstä ja sanoja väärin. Sinusta en tiedä, mutta ainakin omalta osaltani voin sanoa, että olen todella pahoillani ja surullinen siitä. Tiedäthän, että mie rakastan sinnuu.

      Taisit kotiutua hetkeksi sieltä mualimalta:). Muistahan välillä vaan olla ja levätä!

    • Arkajalkasi

      Anteeksi jo näin heti alkuun taas kerran näin perjantai-iltana, mutta eihän sinun ole pakko lukea näitä jutttujani. Ei, en ole ottanut siideriä!! Mietoa valkoviiniä vain!!

      Tiedän kyllä, ettet haluaisi minun kirjoittavan yhtään mitään, mutta kun en vaan millään pysty hyväksymään sitä, että kaikki vika olisi ollut minussa. Siis sen hyväksyn, jos ulkonäköni ei miellytä, koska maailmahan on täynnä minua kauniimpia. Mutta sitä en, että oma käytökseni olisi ollut se ratkaiseva tekijä. Rakas, yritä ymmärtää, että minä olen vaan hirveän ujo ja varovainen.Enkä ole aina tiennyt, onko ne viestit ollut sinulta vai joltain muulta. Kerrankin erehdyin, ja sain vastaukseksi: valitettavasti en ole .....si jne. Ja minä kun olin ihan varma, että se viesti olisi ollut sinulta.

      Olen vaan aina niin kovasti toivonut kasvotusten nähdessämme, että sanoisit "juteltaisko myöhemmin lisää" tms. Itse en pysty moista ehdottamaan. Ja ihan siitä syystä, että minun mielestä aloitteen pitää tulla mieheltä. Siis ainakin ensin.

      Toivon, etten ole vaikuttanut kovin sinua syyllistävältä kirjoituksissani, koska se ei ole ollut koskaan tarkoitukseni. Ja olen kyllä koko ajan ymmärtänyt realiteetit sinun kannaltasi, vaikka toisaalta tunneihmisenä en itse halua niitä liikaakaan ajatella.

      Niin, mitä elämän realiteetteihin tulee, niin kärsin aikaisemmin 4-5 vuoden ajan hermokivusta päivittäin. Niinä aikoina ajattelin, etten halua olla taakaksi kenellekään ja viimeisenä sinulle.

      Rakastan sinua. Ja vain sinua. Voin sen kirjoittaa murteella tai ilman murretta, mutta en koskaan sano tai kirjoita "mä" tai "mää", koska se ei ole minua. Enkä osaa sanoa, miksi juuri sinua tai miksi ylipäätään kävi näin. Se on vaan näin.
      Myönnän toki, että mietin aikoinaan kuukausia tai ainakin viikkoja sinun näkemisen jälkeen sitä, mitä helkkaria oikein teen eli yritänkö saada jotenkin sinuun yhteyden.

      Ja sitten vielä sekin mietitytti, onko meillä edes suurinpiirtein samanlaiset elämänarvot, kun sinulla kalliit autot, talot jne... Minä puolestani en ole ikinä ollut kovin materialistisen perään. Siis tietysti tykkään kaikesta mielestäni kauniista, mutta rahan kanssa sillä ei tarvitse olla juurikaan tekemistä. Ja tarvitseeko asuntoakaan omistaa, enpä usko. Maailmassa on niin paljon ihmisiä, jotka eivät pysty esim. terveyden takia tekemään töitä ja siten hankkimaan esim. omistusasuntoa. Heilläkin on mielestäni oikeus olla onnellinen.

      En ole ihan varma, oletko käsittänyt yhden asian väärin. Eli ajattelitko aikoinaan, että minun parisuhteessa oli joku ongelma tms. juuri silloin, kun sinun kanssa nähtiin. Asiahan on näin, että minä vaan rakastuin sinuun. En pysty selittämään sitä millään parisuhdeongelmilla tms. Toki tilanne omassa elämässäni meni sinun jälkeen heti sellaiseksi, että aloin vältellä toista.

      Sinä olet ihan syötävä. Ja koska sinä olet aina ollut niin järkevän ja suorastaan tunteettoman oloinen ainakin joskus, niin minä olen ainakin yrittänyt olla samanlainen. Siis järkevä.

      Haluaisitko joskus jutella enemmän? Minä haluaisin. Siis jutellaKIN........

    • Lopetetaanarvuuttelu

      Jopa on tekstiä. Voisi olla minulle, mahdollisesti. Tosin tapailemani nainen tuskin kirjoittaisi tänne tai noin pitkästi.
      Kerro jotain itsestäs tai tästä tapaamastasi olettaen rakkaastasi jonka olet jättänyt? Vai jättikö hän sinut. Missä päin mualimaa?

    • Arkajalkasi

      Hän asuu etelässä, minä idässä. Vuosia sitten hän käveli vastaan kadulla täällä päin, siitä tämä alkoi.
      Ollaan nähty vain satunnaisesti, eli en ole jättänyt häntä eikä hän minua.
      Hänellä on kauniit, sielukkaat silmät ja kivannäköinen muutenkin.
      Itse olen häntä vanhempi ja melkoisesti lyhyempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe