Apua PS4 Networkin kanssa!

Avutontyttö

Heti alkuun sanottava, että olen nuori kädetön nainen teknologian ja sen termien kanssa, joten pyydän mahdollisimman rautalangasta väännettyjä neuvoja!

Ostin siis lähiaikoina Playstation 4 hajonneen kolmosen tilalle. Meillä on ollut koko tämän ajan sama wlan netti(?) ja wifi yhteys on toiminut moitteetta vaikka samassa verkossa on ollut monta eri laitteilla. Pleikkari 3 netin kanssa ei koskaan ollut ongelmaa.

Nyt kuitenkin valitettavasti tällä nelosella netti ei toimi juuri lainkaan.. Tai oikeastaan internet yhteys näyttää löytyvän, mutta sisäänkirjautuminen Networkin ei. Viikon ajan olen päivittäin kokeillut, kerran pääsin sisään. Olen sammuttanut kaiken, laittanut uudelleen päälle, se ei toiminut. Olen myös ottanut muut laitteet verkosta pois, sekään ei toiminut. Mitähän tässä kannattaisi kokeilla?

Internet yhteyttä testatessa Nat tyyppi on 2, yhteysnopeus lataus 16,4kb/s ja lähetys 901,9kb/s (en tiedä ovatko nämä avun kannalta merkittäviä :D)

Osaisiko kukaan auttaa? Ymmärrän, että tuolla joskus on ruuhkaa, mutta olisi mukava päästä enemmän kuin kerran viikossa katsomaan netflixiä... :D

5

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.on.pakko.osata

      Nimenomaan teidän nuorten netti- ja älypuhelinaikaan syntyneiden velvollisuus on osata teknologian käyttö kuin vettä vaan!

      • Avutontyttö

        Niin katsos kun osalla meistä on ihan elämäkin :)


    • NextSteppi

      Tee netti asetukset uudelleen, reititä, avaa portit, nainen.

    • Samusampu

      Miten sait jaettua netin pleikka 3 ku mulla kysyy jtn isdd vai idll coodii? Ja en löydä tabletista sitä mistä pitäis netti jakaa?!?!???

    • werkku1

      Niin kuin sukupuoli olisi kovin oleellinen asia. Saisit apua yhtä lailla ilmankin sitä.

      Vaikka on se kuuluisa elämä, se ei ole riippuvainen siitä osaako vaiko ei.

      Onkohan aloittaja saanut jo näin muutaman päivän jälkeen asetukset tarkistettua ja saanut netin pleikkariin..

      Ja tabletista saa netin jaettua esim pleikkariin asetuksista painamalla wi-fi- tukiaseman päälle. Ainakin androidissa. Siitä katsoo salasanan ja laittaa pleikkarin asetuksiin sen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe