Tatuointimuste ei pysy.

Tatskaeipysy

Mulla muutama kuukausi sitten otettu kolmisanainen teksti eikä muste pysy siinä vaikka jo toisen kerran uudelleen väritetty. Paranemisen aikana vaikka olen pessyt ja rasvannut ohjeiden mukaan niin kun se minimaalinen rupi lähtee niin teksti jää paikoitellen ''epätasaiseksi'' eli siinä on hieman niitä ihonvärisiä kohtia, siis miten ihmeessä se muste ei tartu joihinkin kohtiin?! En jaksaisi enää käydä värityttämässä mutta pakko kai se on kun on yhä epätasainen. Mistä tämä voi johtua ja onko muilla ollut samaa ongelmaa? Mulla myös pari isompaa tatskaa joiden kanssa ei ole ollut ongelmia ja värit pysyneet erinomaisesti (samassa paikassa otettu kuin tekstikin). Ajattelin mennä tällä kertaa toiseen tatuointimestaan kysymään neuvoa.

21

4555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiseainapysy

      On paikkoja missä se ei vaan pysy, mihin teksti tatuoitiin?

      • Tatskaeipysy

        Käden sisäsyrjälle ranteesta kyynärtaipeeseen. Ei tuo nyt kauhean huomattavaa ole mutta vituttaa kun ei se uudelleen väritys mitään auttanut (ehkä on jopa laikukkaampi nyt), en sitten tiedä kun tatska pääsee aina yön aikana jonkin verran kuivahtamaan ennen aamuista rasvaamista niin voiko se vaikuttaa värien pysyvyyteen. Muiden tatskojen kanssa ei kylläkään ongelmaa vaikka yön aikana jonkin verran kuivuivat ennen seuraavaa rasvaamista.


      • enapenal
        Tatskaeipysy kirjoitti:

        Käden sisäsyrjälle ranteesta kyynärtaipeeseen. Ei tuo nyt kauhean huomattavaa ole mutta vituttaa kun ei se uudelleen väritys mitään auttanut (ehkä on jopa laikukkaampi nyt), en sitten tiedä kun tatska pääsee aina yön aikana jonkin verran kuivahtamaan ennen aamuista rasvaamista niin voiko se vaikuttaa värien pysyvyyteen. Muiden tatskojen kanssa ei kylläkään ongelmaa vaikka yön aikana jonkin verran kuivuivat ennen seuraavaa rasvaamista.

        Äl nylkyt niin kowast kätee ni pysyy paremmi :D


    • eiseainapysy

      Kyllä sen pitäisi siinä kohdassa pysyä. Oletko käyttänyt samaa rasvaa kaikkiin tatskoihin? Minulla rasvan vaihdos auttoi tatuointeja pysymään paremmin! Itselläni en ole huomannut "kuivumisen" haitanneen parantumista yhtään. Tosin ihotyyppejä on monenlaisia.

    • Tatuoija

      Missä otit tatuoinnin? Sillä jotkut tatuoijat ostavat tulostin mustetta joka ei pysy kunnolla ihossa. Ota selvää tatuoijalta mitä mustetta käytti ja minkälaisella "terällä" teki sulle sen.

    • cphenry

      Kannattiko otaa

      • mene.pois

        Olisiko tuo etukäteen pitänyt tietää? Varsinkaan kun aiempien kanssa ei ole ongelmia ollut. Jos taas pelkästään vaan vihaat tatuointeja, niin mitä ihmettä teet tatuoinnit-palstalla?


      • eimuuten

        Ei tietenkään kannata, jos ajatellaan puhtaasti järjellä.


      • Järjellä

        First troll confirmed.. ps.. Ylläpito, miksi poistitte viestini?


    • mietisitä

      Rasvaamisella ei ole mitään merkitystä. Mulla aika paljon tatuointeja ympäri kehoa. Ekat otettu yli 20v sitten ja tuoreimmat on viime kesältä.
      En ole koskaan hoitanut tatuointeja mitenkään niiden ottamisen jälkeen. Ainostaan saunaa ja uimahalleja olen välttänyt ensimmäisen viikon ajan.
      Helosan rasvaa olen niihin laittanut joskus kerran tai pari kesässä jos iho on kuivanut.
      Vanhimpia kuvia on väritetty uudestaan luonnollisesti sen takia että kuvat haalistuu ajan kanssa. Jos ei normaalia haalistumista lasketa niin muste ja värit on pysyneet ihan normaalisti nahassa.

      Sulle on ehkä työnnetty jotain huonoa mustetta nahkaan, tai jotain mikä ei ole mustetta nähnytkään.
      Kannattaa miettiä missä nahkaansa hakkaa.

    • NoTattoos

      Kun ei mene ottamaan turhamaisia ja kuvottavia tatuointeja niin ei tarvisi itkeä täällä. Käyttäsit nuo rahat vaikka hyväntekeväisyyteen.

    • 1000000

      Niin siinä käy kun ei oo varaa maksaa tarpeeksi, niin tatuointi tehdään pensseleillä ja vesiväreillä.

    • Värjätty.mätisäkki

      hyvähän se on että pääset idioottileimasta eroon.

    • enikään

      - mitä otat niitä linnakundin riimuja kelmuusi , ikään en ottas akkaa jolla jonkun narkkarin töherrykset iholla.

    • mä nimen omaan haluisin eroon omist.. laserko?

    • Miusat

      Ihossa voi hyvinkin olla mustetta hylkiviä kohtia, joillain useampiakin. Parillekin kaverille on useamman kerran saatu hakata samaa kohtaa, eikä vaan pysy.
      Siinä ei ole suuremmin syynä muste, eikä tekijä. Iho vaan sylkee pihalle värit.

    • äksdeedee

      Ehkä kehosi viestii ettei kannata...

      • paskadeedee

        Kannattais ottaa hieno tatuointi niin kehoki antaa sen olla.


    • Kolmipiste-pirkko

      Tunnetusti on tiedossa ettei tatuoinnit pysy suurten verisuonien lähellä, kuten ranteen sisäsivulla. Haalistuvat todella nopeasti. Itselläni oli vasemman ranteen sisällä vuonna 1986 tehty kuva ja samaan aikaan tehty toinen kuva oikean kämmen päällä, peukalon ja etusormen välissä. Sitä rannekuvaa ei ole oikein näkynyt enää yli 10 vuoteen, kun taas kämmenessä on. Olis voineet haalistua toisin päin...

    • Behappydontworry666

      Sinulla on hyvin toimiva aineenvaihdunta ja verenkierto kuskaa värissä olevat kemikaalit maksaan, joka "tekee parhaansa" hajottaakseen kehossa kiertävät myrkyt.

    • Ku.on.niin.hikiki

      Sä oot kato vaan LÄSKI. Läskissä on niin paljon nestetä, ettei siinä mikää pysy. Olist vaan tehnyt tatskasi kuulakärkikynällä. Sen voi uusia itse aina kun tarvis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe