Tatuointi on aina viesti

tomxones

Miesten tatuoinneista voidaan suurinosa kuitata tyhmyydellä, mutta varmaan joillakin on kuvitelma näyttää pelottavammalta tai suuremmalta, mutta aivan turhaan.

Naisilla taas tatuoinnit ovat extra korostusta, joka tarkoittaa ainoastaan sitä, etteivät kaiken maailmaan korut, meikit, vaatteet ja värit ole riittäneet, vaan pitää keksiä jotain millä herättää huomiota. Ikävä kyllä negatiivista ja naisellisuutta vähentävää.

286

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dabedaba

      Osa ihmisistä ilmentää yksilöllisyyttä ensisijaisesti älyllään ja toiset kehollaan riippuen onko yhteys kehoon vain mieleen vahvempi. Tyhmyydellä suuriosa miestenkin tatuoinneista voidaan kuitata, mutta halu näyttää on usein suurempi. Mies nyt on aina halunnut näyttää mahdollisimman pelottavalta ja suurelta.

      Joillain kovan luokan huumerikollisilla ja murhamiehillä tatuoinnit on myös selittättävissä voitonmerkkeinä eletystä elämästä. Meksikolaisilla huumeliigoilla arvojärjestykset näkyy usein tatuoinneissa. Mutta jonkinsortin fyysistä yksilöllisyyttä viestittäviä pillumagneetteja ne kai tavallisella valtaväestöllä olevinaan on, kuten kaikki muoti-ilmiöt.

      Muoti-ilmiöiden seuraaminen taas ei vaadi minkäänsortin todellista fyysistä tai henkistä ponnistelua tai meriittiä. Jos hauikseen on tatuoituna 20 pääkalloa, yksi jokaista tappoa kohden, kyllä se hieman pelkoa jo herättää. Mutta ilman meriittiä, se on vain hassu muoti-ilmiö ja kertoo halusta olla jotain mitä ei välttämättä ole. Eräänlaista magiaa saada pedon voimat itselleen syömällä sen penis.

      • tomxones

        Nämä nykyajan amis-taskapellet ovat melko kaukana murhamiehistä ja heidän pelottavuudestaan. Ennen oli reilumpaa, kun linnakundit ja merimiehet tunnisti tatskoistaan, nyt saa arvuutella minkä sortin hörhöstä on kyse, koska kuitenkin joka tapauksessa kyse on typeryydestä, ei meriitistä. Oli sitten tappanut ketään tai ei.


    • Minnealotta

      Itse en vaan voisi seurustella miehen kanssa, jolla on tatuointi/tatuointeja. Naisilla sitä paitsi on ollut tatuointi villitys on laskevassa vaiheessa, eli pikku kuvat voi kuitata tyhmyydellä. Mutta miehellä tatuoinnit on harvinaisempia ja valitettavasti kertovat miehestä jotain vielä vakavempaa kuin se tyhmyys.

      • tomxones

        En minäkään seurustelisi naisen kanssa, jolla on tatuointeja. Tatuointien takia huonoon valoon joutuvat eivät voi syyttää kuin itseään erehdyksestään. Ei se ole tatuoinneista pitämättömien syy, että ette kelpaa seuralaisiksi. Toisinpäin ajateltuna tatuoidut eivät pysty arvostelemaan niitä joilla ei ole tatuointeja, joten sitä saa mitä tilaa.


      • tatuoitunainenn

        Ei se mitään, ei minun tatuoinnit sinustakaan sen kummemmin tykkää.
        Voin sanoa, että et varmasti itsekään kelpaisi minulle seuralaiseksi ahdasmielisyytesi vuoksi. Oma mieheni rakastaa minua ja tatuointejani ja se riittää minulle.


      • Minnealotta
        tatuoitunainenn kirjoitti:

        Ei se mitään, ei minun tatuoinnit sinustakaan sen kummemmin tykkää.
        Voin sanoa, että et varmasti itsekään kelpaisi minulle seuralaiseksi ahdasmielisyytesi vuoksi. Oma mieheni rakastaa minua ja tatuointejani ja se riittää minulle.

        Kummallista miten jonkun mies voi muka rakastaa tatuointeja. Taitaa olla miehelläsi kyse orastavasta impotenssista, jota hän yrittää rikastuttaa huo*alta näyttävältä muijallaan, joka näyttää hakatulta ja pahoinpidellyltä mustelmilta muistuttavine tatskoineen.


      • tatuoitunainenn

        Niin, tai sitten taitaa olla kyse siitä, että mieheni osaa arvostaa kauniita taideteoksia ihollani. Oma miehenihän on myös tatuoitu.


      • kaikkeahyvääteille
        tatuoitunainenn kirjoitti:

        Ei se mitään, ei minun tatuoinnit sinustakaan sen kummemmin tykkää.
        Voin sanoa, että et varmasti itsekään kelpaisi minulle seuralaiseksi ahdasmielisyytesi vuoksi. Oma mieheni rakastaa minua ja tatuointejani ja se riittää minulle.

        tatuoitunainenn,
        tiesitkö, että monilla natsisaksan keskitysleireillä vangeille tatuoitiin vankinumero käsivarteen ja vielä nykyisinkin joillekin ihmiskaupan uhreille ( =huorille) hinta.
        Aikaisemmilla vuosisadoilla myös rikollisille (ja aviorikoksen tehneille, yleensä vain naisille) tehtiin jonkinlainen pysyvä poltinmerkki.
        Mikäli miehesi arvostaa sitä perinnettä ja sinäkin katselet ihastellen vielä muutaman vuosikymmenen kuluttua omaa ihoasi, niin onnittelen!

        Mutta pyydän: Älkää kuluttako julkisen terveydenhuollon varoja teidän leimojen poistamiseen!


    • t....t

      Tatuoinnit on jo periaatteesa "out". Eli vain kaikkein laimeimmat massaihmiset niitä hankkii. Vielä 20 vuotta sitten Suomessa tatuointeja oli vain muutamilla viileimmistä viileimmillä tyypeillä tai sitten merimiehillä ja rikollisilla. Nykyään 15-vuotias pikku-Jaska ja pikku-Minna pyytää äidiltää riparilahjaksi rahaa tatuointia varten. Jotenkin säälittävää, jos ei pysty omasta yksilöllisyydestään pitämään kiinni ilman ihonsa tuhrimista jollain merkeillä jotka kymmenen viidentoista vuoden päästä on enää merkkejä nuoruuden impulsiivisuudesta ja 2000-2010-luvun muotivillityksestä.

      • tomxones

        Muistan nuoruudestani miten pelottavia tatuoidut merimiehet ja vankihörhöt olivatkaan. Nykyään tatuoinnit ovat lähinnä lasten tai lapsenmielisten harrastusta.


    • Antaa.kaikkien.kukkien

      Joskus näkee omasta mielestäni ihan tyylikkään/coolin näköisiä tatuointeja. Mutta joo, harvemmassa ne kuitenkin on..MUTTA omahan on nahkansa, tehköön kuka mitä haluaa ja jos on tyytyväinen, ei muilla ole nokan koputtamista.
      Itse haluaisin kans tatuoinnin, mutta sitä omasta mielestäni täydellistä tatskaa en ole vielä löytänyt, saattaa olla että jää löytämättäkin.

      • tomxones

        Varsinkaan nuoremmilla ihmisillä ei ihan kannata ajatella, että omapahan on nahkansa. Voi tulla henkistä vahinkoa loppuelämäksi. En usko kenenkään koskaan katuneen sitä, että ei tullut otettua tatuointia, joten sinäkin jopa saatat olla myöhemmin tyytyväinen.


      • 67kk6k

        Varsinkaan nuoremilla ja miltä ne sit vanhana näyttää haahahahah voi näitä mummeleita sama virsi jo vuodesta 70 oisko aika keksiä uusi.


      • tomxones
        67kk6k kirjoitti:

        Varsinkaan nuoremilla ja miltä ne sit vanhana näyttää haahahahah voi näitä mummeleita sama virsi jo vuodesta 70 oisko aika keksiä uusi.

        Olet nyt erehtynyt pahasti, mikä on tyypillistä tatskapelleille, nimittäin itsensä tekeminen naurunalaiseksi. Mummeleita ovat naispuoliset ja olen kyllä ihan varmasti koiras.


      • 33r3r3r3

        Voi tomxones raukka kun minulle ei yhtään tatuointia ja kyllä te mummelit hoitte tota samaa slouganianne jo 70-luvulla mut jatka toki nauramistasi tällä pk seudulla näyttäs joka toisella vähintään jo olevan tatska et ei eipä täällä ole sen ihmeellisempi asia kun jotkut satenkaari juhliat niistäkin moni mummeli vielä järkkyy ja sallitaan se teille.


      • 55444

        Joo vaikuttais mieli järkkyä enemmän niillä kenellä ei tatuointia ole


    • fwfw3r3r

      Näin kesällä kun katsoo pk seudulla aikuisia alle 70v ihmisiä niin näyttäs 80% olevan tatuointi välillä näyttäää että kaikilla niitä jo nykään olisi aina se yksi jostain vähintään pilkottaa ja itseäni tuo ei yhtään haitaaa päin vastoin ja itsellä ei ole edes yhtään.

      • tomxones

        Olet oikeassa siinä, että tyhmyytensä näyttäviä ihmisiä on pääkaupunkiseudulla, mutta 80% on liioittelua. Voit yrittää valehdella äidillesi moista, kun kinuat itsellesi tatuointia, mutta täysijärkiset keski-ikäiset miehet tietävät tatuointien olevan lapsenmielisten puuhastelua, hahaa.


      • 444ggg4

        Eipä ole liioiteltua yhtään jokapuolella niitä täällä näkyy kokoajan ja eipä näin yli 30v tarvii ädiltä kinuta jos tatuoinini haluan mutta en ole sellaista kyllä suunitellut edes.


      • tombones
        444ggg4 kirjoitti:

        Eipä ole liioiteltua yhtään jokapuolella niitä täällä näkyy kokoajan ja eipä näin yli 30v tarvii ädiltä kinuta jos tatuoinini haluan mutta en ole sellaista kyllä suunitellut edes.

        Onneksi sentään ei koko Suomessa tatuoinnit ole yhtä häiritseviä. Kävin eräässä kesätapahtumassa Porvoossa ja iloksi huomasin, että 3-kymppisistä esiintyjistä ei kenelläkään ollut tatuointeja. Olivat sen verran kesäisesti pukeutuneita, että musteroiskeet olivat kyllä näkyneet. Muutenkin nuorisolla tuntuu järkeistyvän ajatusmaailma ja kohta tatuoidut ovat luultavasti syrjäytynyttä marginaaliporukkaa.


      • d2d2d222d

        Juuri toisinpäin tatuoinnit on nuorilla muodissa eivätkä he ole niin supeakatseisia kuin vanehmpi ikäpolvi ovat todellakin nykyään järkeviä ja suvaitsevaisia ja heidän keskuudessaan tatuoinnit ei ole yhtään ihmeellisempi asia kuin vaikka joku homo kaveri toista se sitten on tosiaan vanhemalla sukupolvella.


      • tombones
        d2d2d222d kirjoitti:

        Juuri toisinpäin tatuoinnit on nuorilla muodissa eivätkä he ole niin supeakatseisia kuin vanehmpi ikäpolvi ovat todellakin nykyään järkeviä ja suvaitsevaisia ja heidän keskuudessaan tatuoinnit ei ole yhtään ihmeellisempi asia kuin vaikka joku homo kaveri toista se sitten on tosiaan vanhemalla sukupolvella.

        Sinun kannattaisi mennä uudelleen koulun penkille, sillä ei tuollaisesta sekamelskasta saa mitään tolkkua. Opettele kirjoittamaan, niin uskottavuutesi paranee!


      • effwf

        HAhahah miksi minun tarvitsisi uskotella jotakin suvaitsemattomalle keskiikäiselle miehelle? Oikeesti et kai nyt luule että yritän saada kalkkista muutamaan supeita mielipitetään?


      • tombones
        effwf kirjoitti:

        HAhahah miksi minun tarvitsisi uskotella jotakin suvaitsemattomalle keskiikäiselle miehelle? Oikeesti et kai nyt luule että yritän saada kalkkista muutamaan supeita mielipitetään?

        Tuo suvaitsevaisuus sanan väärinkäyttö lisääntyy kaikenaikaa. Luin juuri äsken tämän päivän lehdestä, että suomalaisilla on kuvitelma, että kaikenlaisen poikkeavan käyttäytymesen hyväksyminen ja erikoisten tapojen käyttöönotolla ei ole yhtään mitään suvaitsevaisuutta. Se on typeryyttä ja muotivirtausten mukana kulkemista.


      • 4t4343t4t

        Tatauoinit ei kyllä ole mikään poikkeavaa käytöstä tosimonella niitä on täällä pk-seudulla. Itsestä tuntuu että on poikkeva kun ei ole tatuointia jos sitä nyt noin alkaa miettii. "muotiakin" ollut jo 10-15v ja jatkuu vaan ymmärän toki että maalla on meno toista kun meillä tällä kansainvälisemässä ja moninnaisemassa kaupungissa tällä on totuttu monenlaiseen eikä kahustella normi asoita.


      • SuuriErehdys
        4t4343t4t kirjoitti:

        Tatauoinit ei kyllä ole mikään poikkeavaa käytöstä tosimonella niitä on täällä pk-seudulla. Itsestä tuntuu että on poikkeva kun ei ole tatuointia jos sitä nyt noin alkaa miettii. "muotiakin" ollut jo 10-15v ja jatkuu vaan ymmärän toki että maalla on meno toista kun meillä tällä kansainvälisemässä ja moninnaisemassa kaupungissa tällä on totuttu monenlaiseen eikä kahustella normi asoita.

        Tatuoinnit vaan kertoo kantajastaan tiettyä viestiä , viestiä joka ei ole ainakaan positiivinen kantajalleen. Asia ei muuksi muuta selittelemällä.

        Nuoret, älkää ottako tatuointeja vaikka ne olisivatkin kuin muodissa. Ajatelkaa tulevaisuuttanne, älkää pelkästään arvostako pinnallista muotia.


      • nahkapuhtaana
        4t4343t4t kirjoitti:

        Tatauoinit ei kyllä ole mikään poikkeavaa käytöstä tosimonella niitä on täällä pk-seudulla. Itsestä tuntuu että on poikkeva kun ei ole tatuointia jos sitä nyt noin alkaa miettii. "muotiakin" ollut jo 10-15v ja jatkuu vaan ymmärän toki että maalla on meno toista kun meillä tällä kansainvälisemässä ja moninnaisemassa kaupungissa tällä on totuttu monenlaiseen eikä kahustella normi asoita.

        Pk-seudulla lähdetään mukaan kaikkiin tuollaisiin tyhmyyksiin (tatuoinnit miesten korvakorut ym.) aina massoittain, mistä sitten johtuukaan. Mahtaako se kivierämaan elämä olla niin tylsää ja pinnallista että tuollaisia vouhotuksia harrastetaan.


    • Vän

      Itse hahmottelin noin 20 vuotiaana kovasti itselleni tribaali tatuointia käsivarteen, työstin sitä itse piirtämällä vuoden päivät ja hyvältä vaikutti. Noh en sitten ikinä ottanut sitä jahkailevasta luonteesta johtuen ja hyvä niin. Olen monta kertaa vaimokkeellekkin sanonut että häpeäisin sitä kuvaa ihollani nykyään jos olisin ottanut sen.

      • egergrge

        Joo tribaalit kyllä naurattaa 90-luvun muotijuttu ei kovin mageita ole.


      • tombones

        Minun mielestäni ihonsa turmelemisessa ei ole mitään peukuttamista. Ei myöskään siinä, kun koko suku joutuu häpeämään kyseistä heppua. Ehkä hän on itse niin tyhmä, että ei sitä tajua? Pidän tuollaisten poikkeavuuksien ihannointia sairautena.


      • VVierailija

        Sitä saa mitä tilaa.

        Aivan älytöntä potaskaa, tatuoinnit kuten myös lävistykset,

        Halveeraa ihmiskehoa, lisäksi ällön näköistä.

        Samaa voi sanoa myös kaikista naisten teko-osista.

        Kuten ripset, kynnet, huulet, rinnat.......

        Mitä näiden päässä oikein liikkuu????


      • tombones kirjoitti:

        Minun mielestäni ihonsa turmelemisessa ei ole mitään peukuttamista. Ei myöskään siinä, kun koko suku joutuu häpeämään kyseistä heppua. Ehkä hän on itse niin tyhmä, että ei sitä tajua? Pidän tuollaisten poikkeavuuksien ihannointia sairautena.

        Häpeä kumpuaa häpeäjistä itsestään . Sinä pidät sairautena ja haukut .. Oletko aivan varma että sinulla on oikeus tuomita maanpäällä olevia ? Taidat kuvitella itsestäsi liikoja luulen . Peukku alas sille!


      • VVierailija kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.

        Aivan älytöntä potaskaa, tatuoinnit kuten myös lävistykset,

        Halveeraa ihmiskehoa, lisäksi ällön näköistä.

        Samaa voi sanoa myös kaikista naisten teko-osista.

        Kuten ripset, kynnet, huulet, rinnat.......

        Mitä näiden päässä oikein liikkuu????

        Päässä todennäköisesti liikkuu hyväksymisen tarve, piiloutuminen tai sitten ovat vaan niin hienoja että pakko ottaa.


      • VVierailija
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Päässä todennäköisesti liikkuu hyväksymisen tarve, piiloutuminen tai sitten ovat vaan niin hienoja että pakko ottaa.

        Joo, oikein vidun hienoa lapsellisuutta. Mikä helvetin pakko ihmisellä on tatuointeja ottaa, oletko vähän kajahtanut?

        Erikoisuuden hakuisuus on tämänajan ongelma, kun ihmiset eivät tiedä millainen ihmisen tulee olla. Suvaitsevaisuus ei pelasta kaikkia eikä kaikkea paskaa!

        Kuka on hulluin ja tatuoi itsensä enemmän piloille. Kannattaisi ottaa järki käteen, eikä kuvitella Jumalan pelastavan ihan kaikkia yksinkertaisia.


      • VVierailija kirjoitti:

        Joo, oikein vidun hienoa lapsellisuutta. Mikä helvetin pakko ihmisellä on tatuointeja ottaa, oletko vähän kajahtanut?

        Erikoisuuden hakuisuus on tämänajan ongelma, kun ihmiset eivät tiedä millainen ihmisen tulee olla. Suvaitsevaisuus ei pelasta kaikkia eikä kaikkea paskaa!

        Kuka on hulluin ja tatuoi itsensä enemmän piloille. Kannattaisi ottaa järki käteen, eikä kuvitella Jumalan pelastavan ihan kaikkia yksinkertaisia.

        Sinä tuomitsen pinnan perusteella etkä sen mikä oikeasti on tärkeää . Tuollaisille tuomitseville saarnamiehille on ihan oma paikkansa .


      • tombones
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Sinä tuomitsen pinnan perusteella etkä sen mikä oikeasti on tärkeää . Tuollaisille tuomitseville saarnamiehille on ihan oma paikkansa .

        Sinä sitten taas suostut hyväksymään kaiken miettimättä mitään asian järkevyydestä. Tatuointi on aina negatiivinen asia, usko pois.


      • tombones kirjoitti:

        Sinä sitten taas suostut hyväksymään kaiken miettimättä mitään asian järkevyydestä. Tatuointi on aina negatiivinen asia, usko pois.

        Mihin mahtaakaan sinun järkesi perustua ? Jos se tatuointi muuttaa sinua ihmisenä(henkisesti) niin tuolloin sitä voisi pitää negatiivisena mutta toisien ihmisten rajattu näkökyky ei sitä negatiiviseksi muuta muualla kuin heidän omissa päissään .


      • tombones
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Mihin mahtaakaan sinun järkesi perustua ? Jos se tatuointi muuttaa sinua ihmisenä(henkisesti) niin tuolloin sitä voisi pitää negatiivisena mutta toisien ihmisten rajattu näkökyky ei sitä negatiiviseksi muuta muualla kuin heidän omissa päissään .

        Tottakai se muuttaa sinua ihmisenä, tatuoinnin jälkeen olet tatuoitu ihminen, ennen sitä tatuoimaton, puhdasihoinen ihminen. Ei meitä ole henkisesti tehty sitä varten, että tuhoamme Luojan luomaa omaa ihoamme, sen verran jokaisella terveellä ihmisellä pitäisi olla älliä päissään.


      • tätäkötarkoitit

        Sinä siis olet niin heikko henkisesti, että et voisi ottaa tatuointia? Muiden puolesta et voi tuollaisia sanoja ladella kuin joku jumala.


      • tätäkötarkoitit kirjoitti:

        Sinä siis olet niin heikko henkisesti, että et voisi ottaa tatuointia? Muiden puolesta et voi tuollaisia sanoja ladella kuin joku jumala.

        Tarkoitin että joskus ihminen saattaa paeta karun kuoren alle , kuoressa siis saattaa olla myös tatuointeja . Pakeneehan ihminen myös silloinkin itseään kun ottaa esimerkiksi silikonitissit , silloinhan ihminen haluaa olla joku muu kuin hän itse , eikö?


      • tombones kirjoitti:

        Tottakai se muuttaa sinua ihmisenä, tatuoinnin jälkeen olet tatuoitu ihminen, ennen sitä tatuoimaton, puhdasihoinen ihminen. Ei meitä ole henkisesti tehty sitä varten, että tuhoamme Luojan luomaa omaa ihoamme, sen verran jokaisella terveellä ihmisellä pitäisi olla älliä päissään.

        Vapaa valinta , Herran tahto


      • 3f3232f233fg32

        Holynumber3 huvittava tuo tombones luulee että hänen mielipiteensä on joku yleinen ja että moni olsi hänen kansaan samaa mieltä hehehe antaa mummelin kuvitella haahah samaa sarjaa tuon saarnmaies uskonto hihhulin kanssa hahaha.


      • Anonyymi
        tombones kirjoitti:

        Tottakai se muuttaa sinua ihmisenä, tatuoinnin jälkeen olet tatuoitu ihminen, ennen sitä tatuoimaton, puhdasihoinen ihminen. Ei meitä ole henkisesti tehty sitä varten, että tuhoamme Luojan luomaa omaa ihoamme, sen verran jokaisella terveellä ihmisellä pitäisi olla älliä päissään.

        Taas joku hihhuli täälä omia mielipiteitään tuputtamassa! Te ootte niitä kaikista pahimpia tekopyhiä paskoja! Jumala sitä, jumala tätä! Jos siitä helvettiin joutuu että on tatuointeja iholla, niin sittehän sinne meen! Eikö ne synnit ihmisen sinne vie ja tuollainen tuomitseva ihminen on ihan yhtä syntinen kuin kuka tahansa tatuoitu ihminen joka elää normaslia elämää!


    • Joshya

      Ennen tatuoinnin "sai" kun saavutti jotain.

      Nykyiset tuhnut on täynnä merkkejä ja mitään ei ole saavuttanut! Ei töitä, ei mitään vastuuta, rahatkin tatutointiin on tullut työkkäristä tai äitikältä.

      Mutta jos on isot lihakset ja kroppa timmissä kunnossa, se ei tuu ilmaiseksi vaan kovalla työllä. Laihduta siis äläkä ota mitään tarrakuvaa mikä ei auta yhtään sinua.

      • tombones

        Ennen tatuointi oli merkki kuulumisesta tiettyyn ryhmään, halua osoittaa olevansa ryhmän jäsen. Nyt tuollainen ryhmä on tyhmyrit, jotka ovat näin kesäaikaan näyttävästi esillä ikäänkuin huutavat kaikille: "Katsokaa kuinka typerä olen, minulla on lapsellinen tatuointi sen vuoksi, että se on muotia".

        Puhdas ja siisti ulkomuoto on merkki siitä, että huolehdit ja välität itsestäsi.

        Tatuointi on merkki siitä, että olet menettänyt pelin.


      • wfff3f

        Näin siis tuolla maalla ei tosin tällä isossa kaupungissa tatuoinnit ovat ihan normaali asia siinä missä joku huntu naisella ei tällä onneksi ole teitä järkyttyneitä.


      • tombones
        wfff3f kirjoitti:

        Näin siis tuolla maalla ei tosin tällä isossa kaupungissa tatuoinnit ovat ihan normaali asia siinä missä joku huntu naisella ei tällä onneksi ole teitä järkyttyneitä.

        Hehee, joku pöljä puhuu isosta kaupungista Suomessa. Ei edes Lontoossa ole tatuoinnit normaali asia, vaan näiden reppanoiden päälle ihan avoimesti jopa syljetään. Lue ja järkyty, ennen kaikkea matkusta joskus kauemmas siitä "isosta kaupungista".


      • puppuapuhut

        Et varmasti ole ehtinyt lontoossa käydä, kun joka päivä pitää tatunoinneista kirjoitella. Nimittäin lontoolaiset olivat sangen ystävällisiä, vaikka puoliksi olenkin tatuoitu.


      • tombones
        puppuapuhut kirjoitti:

        Et varmasti ole ehtinyt lontoossa käydä, kun joka päivä pitää tatunoinneista kirjoitella. Nimittäin lontoolaiset olivat sangen ystävällisiä, vaikka puoliksi olenkin tatuoitu.

        Älä unta näe, puoliksi tatuoidut kuuluvat samaan ryhmään emigranttien kanssa. Ryhmiin joista englantilaiset haluavat päästä eroon. Joten ole onnellinen ettet tullut pahoinpidellyksi siellä "lontoossa", huom. kirjoitettu pienellä.


      • Senobmot

        Myös tatuoidun ystäväni sukulaisia asuu siellä, eikä puhettakaan huonosta kohtelusta tatuointien takia. Olet täysi paskanpuhuja tombones.


      • tombones
        Senobmot kirjoitti:

        Myös tatuoidun ystäväni sukulaisia asuu siellä, eikä puhettakaan huonosta kohtelusta tatuointien takia. Olet täysi paskanpuhuja tombones.

        Sinua taisi vaan osua arkaan kohtaan? Eihän kukaan pidä tatuoidusta kuin toinen tatskapelle, tosin heilläkin saattaa olla hirveätä arvostelua ja dissaamista keskenään.


      • Meehoitookääkkä
        tombones kirjoitti:

        Sinua taisi vaan osua arkaan kohtaan? Eihän kukaan pidä tatuoidusta kuin toinen tatskapelle, tosin heilläkin saattaa olla hirveätä arvostelua ja dissaamista keskenään.

        Sinua taitaa itseä harmittaa, kun tatuoituja näkyy enemmän mitä sinun mieli kestää. Miksi kukaan muuten voisi noin hulluksi tulla?


      • tombones
        Meehoitookääkkä kirjoitti:

        Sinua taitaa itseä harmittaa, kun tatuoituja näkyy enemmän mitä sinun mieli kestää. Miksi kukaan muuten voisi noin hulluksi tulla?

        Luepa oma lauseesi uudelleen, ehkä tajuat oman hulluutesi. Ei kaikkein tarvitse tykätä sinun suuresti ihailemistasi tatuoinneista ja joku voi jopa julkisesti kertoa ettei pidä tatuoinneista. Ei se ole mitään hulluutta. Ei edes tatuointien ottaminen ole sitä, se on vain typeryyttä.


      • Mipsu8
        tombones kirjoitti:

        Luepa oma lauseesi uudelleen, ehkä tajuat oman hulluutesi. Ei kaikkein tarvitse tykätä sinun suuresti ihailemistasi tatuoinneista ja joku voi jopa julkisesti kertoa ettei pidä tatuoinneista. Ei se ole mitään hulluutta. Ei edes tatuointien ottaminen ole sitä, se on vain typeryyttä.

        No voitko kertoa miksi tuhlaat aikaasi täälä kertoen tuon saman mielipiteen eri muodoissa lähes joka päivä?


      • Tommijoni65
        Mipsu8 kirjoitti:

        No voitko kertoa miksi tuhlaat aikaasi täälä kertoen tuon saman mielipiteen eri muodoissa lähes joka päivä?

        Kun jokin vinksahtaa päässä, niin sitä voi jumiutua asiaan josta ei yhtään tykkää. Kyllä se on ymmärrettävää, että tatuoinnit huolestuttaa häntä, koska niitä on lähes jokaisella vastaan tulevalla näkyvillä ja vielä nekin joita ei näe.


      • Extrepoju
        Mipsu8 kirjoitti:

        No voitko kertoa miksi tuhlaat aikaasi täälä kertoen tuon saman mielipiteen eri muodoissa lähes joka päivä?

        "joku voi jopa julkisesti kertoa ettei pidä tatuoinneista." Tätä se jaksaa hokea :D


    • klkklkllklllk

      Kummasti ne tatuoinnit vaikuttavat olevan joillekin tatuoimattomille todella iso ja henkilökohtainen ongelma. Kannattaisikohan hankkia oma elämä, työpaikka, harrastus tai vaikka parisuhde, jos kerran ei ole mitään muuta tekemistä kuin kyylätä ja paheksua muiden kuvia..?

      Mitä "puhdasnahkaisuuteen" tulee, niin mikähän mahtaa olla näiden paheksujien suhtautuminen vaikkapa suuriin arpiin? Nekin pilaavat ihoa, jonka se oletettu jumala on luonut (tai mikä tuolla jollakin olikaan perusteluna).
      Ehkä näistäkin tyypeistä olisi parempi vaikkapa kuolla rintasyöpään kuin käydä ehdoin tahdoin pilaamassa hipiäänsä.

      • tombones

        Tuo oman elämän hankkiminen kuulostaa niin tatskapelleltä...vai hankkia oma elämä, hehee.

        Eihän ihminen arvilleen mitään mahda, niitä saattaa tulla elämän aikana. Tatuointeja ei tule, jos ei itse niitä typeryyttään ota ja se on todellista hipiän pilaamista se!


      • VastaaTombones
        tombones kirjoitti:

        Tuo oman elämän hankkiminen kuulostaa niin tatskapelleltä...vai hankkia oma elämä, hehee.

        Eihän ihminen arvilleen mitään mahda, niitä saattaa tulla elämän aikana. Tatuointeja ei tule, jos ei itse niitä typeryyttään ota ja se on todellista hipiän pilaamista se!

        Niin oletko noin typerä vai pimahtanut? Se oma elämä sinulta puuttuu selvästi ja se on aivan sama miltä se kuulostaa.

        Joo olen kanssasi samaa mieltä, ettei ihoa kannata pilata, muttei myöskään kannata tuhlata aikaa tuollaiseen lapsellisuuteen kuten teet.

        Niin saisinko kysyä mitä teet täällä tombones? Miksi käyt lähes joka päivä kirjoittelemassa täällä tatuoinneista?


      • eccee

        Tombones on kaappitatuoitu siksi se täällä meuhkaa joka päivä kuinka kaikki kauhistelee tatuoiteja no joo 2 heitä tosin oli joku uskis ja tämä tombba mummeli.


    • Tulossa-vai-menossa

      Suvakkipellet harrastavat ko. vankilaihottumaa. Lehmät ja homot.

      • Chinchinnakid

        Tätä muotivillitystä ei ole kestänyt edes kymmentä vuotta. Kymmenen vuotta sitten tatuointi oli vielä jokseenkin yksilöllinen, mutta sitten nousi tatuointiverstaita kuin sieniä sateella ja kaikki keskiolutta juovat teinit ja varhaisaikuiset halusivat tatuoinnin. Pisimpien muotivillityksien elinikä on 15-vuotta joten tatuointivillityksen elinkaari on kohta tiensä päässä.
        Jengitatuoinnit ja merimiestatuoinnit sekä vankilaihottumat jäävät, mutta tatuointi muotina tulee tiensä päähän. Siinävaiheessa viimeistään näitä muodin tähden tatuoituja rupeaa kaduttamaan heidän oma ratkaisunsa.


      • Älliä

        Sinä ja sun muotis. Tatuointi on pysyvästi ihossa eikä haihdu muodin mukana.


      • tombones
        Chinchinnakid kirjoitti:

        Tätä muotivillitystä ei ole kestänyt edes kymmentä vuotta. Kymmenen vuotta sitten tatuointi oli vielä jokseenkin yksilöllinen, mutta sitten nousi tatuointiverstaita kuin sieniä sateella ja kaikki keskiolutta juovat teinit ja varhaisaikuiset halusivat tatuoinnin. Pisimpien muotivillityksien elinikä on 15-vuotta joten tatuointivillityksen elinkaari on kohta tiensä päässä.
        Jengitatuoinnit ja merimiestatuoinnit sekä vankilaihottumat jäävät, mutta tatuointi muotina tulee tiensä päähän. Siinävaiheessa viimeistään näitä muodin tähden tatuoituja rupeaa kaduttamaan heidän oma ratkaisunsa.

        Nimenomaan tämä ihmetyttää, miksi kaikkein vaatimattomimmat ja jo valmiiksi rujot ihmiset haluavat tatuointeja. Kuvitelma yksilöllisyydestä on harhaa ja erottuminen muista tapahtuu entistä huonompaan suuntaan. Ikävä muoti-ilmiö.


      • Megalaser
        tombones kirjoitti:

        Nimenomaan tämä ihmetyttää, miksi kaikkein vaatimattomimmat ja jo valmiiksi rujot ihmiset haluavat tatuointeja. Kuvitelma yksilöllisyydestä on harhaa ja erottuminen muista tapahtuu entistä huonompaan suuntaan. Ikävä muoti-ilmiö.

        Tämä muoti ei vaan tahdo lähteä ihosta nykyaikaisilla laitteillakaan. Kantsii miettiä siis ennen kuin ottaa tatuoinnin!


      • tombones
        Megalaser kirjoitti:

        Tämä muoti ei vaan tahdo lähteä ihosta nykyaikaisilla laitteillakaan. Kantsii miettiä siis ennen kuin ottaa tatuoinnin!

        Olen melko urheiluhullu ihminen ja katsonut lähes kaiken mahdollisen Riosta. Onneksi siellä näkee todella vähän tähän muoti-ilmiöön sortuneita, lähinnä ne ovat oman lajin heikompiosaisia, aivan kuten he ovat tavallisessa live-elämässäkin.


      • tombones

        Ehkä ei nyt ihan noinkaan, olen kuullut mainittavan lutkaleimoista yms. joka ei ole totta, mutta kieltämättä huolimattoman vaikutuksen tatuoitu ihminen antaa muille.


      • OnSeHullu
        tombones kirjoitti:

        Olen melko urheiluhullu ihminen ja katsonut lähes kaiken mahdollisen Riosta. Onneksi siellä näkee todella vähän tähän muoti-ilmiöön sortuneita, lähinnä ne ovat oman lajin heikompiosaisia, aivan kuten he ovat tavallisessa live-elämässäkin.

        Penkkiurheilija tom tomppeli bones ja joo hullukin vielä.


      • tombones
        OnSeHullu kirjoitti:

        Penkkiurheilija tom tomppeli bones ja joo hullukin vielä.

        Olen ihan hyvässä kunnossa vielä itsekin ja urheilu on aina järkevä harrastus, toisin kuin esim. tatuoinnit, hahaa.


      • scsc
        Chinchinnakid kirjoitti:

        Tätä muotivillitystä ei ole kestänyt edes kymmentä vuotta. Kymmenen vuotta sitten tatuointi oli vielä jokseenkin yksilöllinen, mutta sitten nousi tatuointiverstaita kuin sieniä sateella ja kaikki keskiolutta juovat teinit ja varhaisaikuiset halusivat tatuoinnin. Pisimpien muotivillityksien elinikä on 15-vuotta joten tatuointivillityksen elinkaari on kohta tiensä päässä.
        Jengitatuoinnit ja merimiestatuoinnit sekä vankilaihottumat jäävät, mutta tatuointi muotina tulee tiensä päähän. Siinävaiheessa viimeistään näitä muodin tähden tatuoituja rupeaa kaduttamaan heidän oma ratkaisunsa.

        Höpö höpö nykään nimenomaan ovat yksilöllisempia 90-uvulla kaikilla oli joku ruma tribaali toista se on tosiaan nykyään löytyy vaikka mikälaista.


      • ghggh5
        tombones kirjoitti:

        Olen ihan hyvässä kunnossa vielä itsekin ja urheilu on aina järkevä harrastus, toisin kuin esim. tatuoinnit, hahaa.

        Aika monelle niitä tuolla olympialaisissakin näkyy jos tobbeli on yhtään kisoja seurannut siellköön urheliupiireissä ei ole tatuoinit mikään ihmetys.


    • Prettymama

      Olimme eilen uimarannalla ja voi taivas, miten rumia tatuointeja ihmiset olivat ottaneet ihoonsa! Kaikkein järkyttävimmiltä näyttivät pienten lasten äidit, jotka olivat sotkujensa kanssa kuin huorat konsanaan. Lisäksi nämä tatuointihirmut olivat lähes poikkeuksetta ylipainoisia.

      Olen itse niitä naisia, joille on kunnia-asia on hoikka ja hoidettu sekä ennen kaikkea siisti! Mielestäni tatuoinnit eivät kuulu todelliseen ja klassiseen kauneuteen sekä naiseuteen.

      Onko näin, että tatuoidut naiset ovat päättäneet, ettei kauneus ole heidän juttunsa ja iho töhritään sitten oikein perin pohjin? Onko tatuoinnit vaan tietyn kansanosan eli sen persu-osaston villitys?

      • tyttärentytär

        Hei isoäiti! Minä en ole ainakaan ottanut tatuointia.


      • tombones

        Erittäin samaa mieltä - Prettymama kanssasi. Monet naisista näyttävät käveleviltä homejuustoilta tatuointiensa kanssa, todella irvokasta.


      • belly14

        Minäkin uskoisin mummoani jos hän olisi tuota mieltä.


      • ewfwefw

        Perttymama on tuo tombones huomaa tuosta kielenkäytöstä ei siinä antaa hänen transuilla rannalla tatuoiteja kauhistelemassa hahahaha.


      • wqdwqd
        belly14 kirjoitti:

        Minäkin uskoisin mummoani jos hän olisi tuota mieltä.

        Huoritteleva mummo on tombones.


      • Lapset-lapset
        wqdwqd kirjoitti:

        Huoritteleva mummo on tombones.

        tombones on kuningas ja tietää teitä paljon enemmän, joten suut suppuun ja nokka tukkoon!


      • wsdwdddw

        Siitä tiedosta en tiedä mutta samaa lapsellista hurittelevaa kirjotusta suoltavat jotenka selvä tapaus. Ei naiset muutenkaan kirjoita kuten brettymama aka tombones karskia keskikalja ukkojen huorittelua vain.


      • Lapset-lapset
        wsdwdddw kirjoitti:

        Siitä tiedosta en tiedä mutta samaa lapsellista hurittelevaa kirjotusta suoltavat jotenka selvä tapaus. Ei naiset muutenkaan kirjoita kuten brettymama aka tombones karskia keskikalja ukkojen huorittelua vain.

        Sinä sitten taas suollat sellaista siansaksaa että näkee opiskelujen jääneen kesken. Tatuoiduilla hyvin usein on käynyt niin.


      • tkk67k67

        Tuo tomboneskin yritti minua huoritelle tatuoinneista en vain yhtään omista vieläkään. Mutta eihän se sian saksa ole pahasta jos osaa käytäytyä eikä ole räävitön huorittelia vai mitä toveri hyvä? Vai harrastako itsekkin samaa kun olet niin fani?


      • tombones
        tkk67k67 kirjoitti:

        Tuo tomboneskin yritti minua huoritelle tatuoinneista en vain yhtään omista vieläkään. Mutta eihän se sian saksa ole pahasta jos osaa käytäytyä eikä ole räävitön huorittelia vai mitä toveri hyvä? Vai harrastako itsekkin samaa kun olet niin fani?

        tombones tässä, minä en ole koskaan huoritellut ketään keskustelupalstoilla, enkä myöskään live-elämässä. Miehen pitää ottaa vastuu omista sanomisistaan ja sen myös teen. Sen tiedän, että täällä on paljon tatuoituja, jotka haluavat rikkoa keskustelua kirjoittamalla minun nimimerkillä. Tavallisesti heidät erottaa jo pelkästään kirjoitusvirheistä. Toistan, mina en ole täällä huorittelemassa ketään, en ole koskaan ollut, enkä tule tulevaisuudessakaan sitä tekemään.


      • eefwefef

        Sen tiedän, että täällä on paljon tatuoituja

        Mistä sinä sen tiedät?


      • Lapset-lapset
        eefwefef kirjoitti:

        Sen tiedän, että täällä on paljon tatuoituja

        Mistä sinä sen tiedät?

        Mistä sinä tiedät oletko itse täällä kirjoittelemassa vai kirjoitteleeko sivupersoonasi täällä.


      • tombones
        eefwefef kirjoitti:

        Sen tiedän, että täällä on paljon tatuoituja

        Mistä sinä sen tiedät?

        Voisi kuvitella, että tatuointipalstalla on paljon tatuoituja aivan kuten Mercedes-Benz keskustelupalstalla on paljon mersun omistajia. Tosin siellä mersupalstalla on myös niitä, joilla ei ole mersua, mutta haluavat silti kommentoida asioita. Sama juttu täällä, minulla ei ole tatuointia, mutta minullapa on Mercedes, hahaa.


      • tipsu23

        Mulla on marsu, hahaa.


      • tombones
        tipsu23 kirjoitti:

        Mulla on marsu, hahaa.

        Ei muuta kuin marsu-palstalle sitten vaan kommentoimaan marsuista.


      • tipsu23

        Ajattelin ottaa marsusta tatuoinnin, niiku säki otat sun mersusta vai?


      • tombones
        tipsu23 kirjoitti:

        Ajattelin ottaa marsusta tatuoinnin, niiku säki otat sun mersusta vai?

        Jotkut tatuoivat jopa isoäidin kuviaan tai leijonia ja jopa autonkuvia. Minä en kuulu heihin, sillä olen mies.


      • Missäollu

        Ootko ollu lomalla tombones?


      • tombones
        Missäollu kirjoitti:

        Ootko ollu lomalla tombones?

        Aikalailla keskusteluun kuulumaton viesti, tyypillistä tatuoiduilleko?


      • tomlomalla

        Väität että et kuulu tähän keskusteluun? Vai oletko alkanut menettää muistisi, tyypillistä vanhukselle?


      • tombones
        tomlomalla kirjoitti:

        Väität että et kuulu tähän keskusteluun? Vai oletko alkanut menettää muistisi, tyypillistä vanhukselle?

        Miten minun lomalla oloni mukamas kuuluu keskusteluun tatuoinneista?


      • Anonyymi

        Prettymama, sä varmaanki oot joku sellaanen saatanan ruma ja läski itte! Otat selfietä itestäs ja käsitteles kuvias että näyttääsit edes sen verran siedettävältä ettei joku saa sydäriä! Vittu mikä petolinnun perse!


    • Hölmöt.ottaa

      Kaikki tatskatyypit on mitäänsanomattomia massatyyppejä. On hienoa olla kun ei ole tatskan tatskaa. Ennen vanhaan tatskan otti/ sai linnatyypit ja huorat. Oletko ylpeä tatskastasi.? En kunnioita pätkääkään ihmistä jolla on tatska.Pelkkä kuvan näkeminen etoo ja antaa tietyn kuvan ihmisestä. Puhdas iho ilman mitään idioottimaista kuvaa on upea. Yksikin hakattu kuva ihmisen kehossa niin olet B-luokan kansalainen. Ja älä tule sanomaan että se on persoonallista.Ja hevon paskat.Tänä päivänä on persoonallista jos ei ole tatskaa niinkuin minulla ei sitä ole eikä koskaan tule.Tatska on peräaukosta.

      • tombones

        Olipa hyvä kommentti, kukapa haluaisi olla massatyyppi? Jokainen joka haluaa erottautua edukseen, ei taatusti hanki tatuointia. Puhdasihoisuus ja luonnollisuus ovat niitä asioita.


      • Sivupers
        tombones kirjoitti:

        Olipa hyvä kommentti, kukapa haluaisi olla massatyyppi? Jokainen joka haluaa erottautua edukseen, ei taatusti hanki tatuointia. Puhdasihoisuus ja luonnollisuus ovat niitä asioita.

        Eihän tuossa ole mitään eroa toisien sivupersoonien kommentteihisi?


      • mammamafia

        mielestäni tatuoinnin hankkiminen on jokaisen oma päätös. me ihmiset teemme erilaisia päätöksiä jokapäiväisessä elämässämme, mikä tarkoittaa sitä että me kaikki olemme erilaisia. toisen epäkunnioittaminen hänen päätöstensä takia on minusta jokseenkin väärin, varsinkin kun on kyse vain ulkonäköön vaikuttavasta asiasta. en ehkä itse hankkisi tatuointia, mutta ymmärrän miksi toiset hankkivat. kaikki tykkäävät eri asioista eikä sille voi mitään. olen itse tavannut paljon ihmisiä kenellä on tatuointeja, kuten asiakaspalvelijoita ja myyjiä kun käyn kaupoissa. vaikka heillä on tatuointeja, ovat he olleet minulle oikein mukavia ja vaikuttavat kunnollisilta työtätekeviltä kansalaisilta, joilla riittää kunnioitusta meitä niin sanottuja puhdas ihoisia kohtaan. olisi mielestäni väärin jos emme kunnioittaisi heitä samalla tavalla takaisin


    • Hehheee

      Miksi tatuointitekstien pitää aina olla ulkomaankielellä jotain typerää iskulausetta tai sananpartta? Tatuoikaa rohkeasti suomeksi, ei se ole yhtään hölmömmän näköistä. Esim: "Tartu hetkeen", tai "Älä koskaan luovuta", tai jotain muuta vastaavaa hassunhauskaa.

      • tombones

        Kaikki tatuoinnit ovat hassunhauskoja, ei ole eroa millä kielellä tai mitä koukeroita mustetöherrykset edustavat. Olen katsonut paljon Rion olympialaisia ja valkoihoisten tatuoinnit muituttavat todella paljon mustelmia, aivan kuin kisailijat olisi hakattu ennen suoritustaan.


      • Lapsenmielistä

        Hassut tatskat, koko tatuointitouhu on rahastusta, rumaa ja aivan mieletöntä terveydellä leikkimistä.


    • tetwetewtewt

      Höpön pöpön. Kaikkien tatsat eivät ole edes näkyvillä alueilla, eikä jokainen tatuoitu edes meikkaa tai värjää hiuksiaan. Itsekorostusta on pikemminkin treenikertojen päivitys naamakirjaan. Kuulemma narsistisimmat laittaa sinne eniten tuloksiaan, kun saavat sillä peukutusta.

      Kuule. Et todellakaan tiedä, mitä vastaantulijoilla on vaaatteidensa alla. Ja itse en edes halua tietää, mitä sinulla siellä on - tai sitten ei ole.

      • tombones

        Eikö jokainen intiimissä suhteessa oleva tule joskus riisumaan vaatteensa. Melkoinen yllätys, kun fiksuna pitämänsä ihminen onkin tatuoitu ja näyttää aivan pahoinpidellyltä mustelmia muituttavine kuvineen?

        Treenikertojen laittaminen naamakirjaan on hyvin pientä, kun verrataan esim. naaman tai kaulan tatuoimista riemukirjavaksi. Kumpikohan on enemmän narsismia?

        Kerro minulle yksikin hyvä asia tai hyöty siitä, että tatuoi itsensä?


    • Notattoots

      Kyllä minä ainakin laitan hyödyt ja haitat puntariin ennen kuin ryhdyn johonkin peruuttamattomaan. Leimautuminen roskaväeksi on yksi monesta syystä miksi en ottaisi tatuointia.

      • tombones

        Ehdottomasti itsensä leimaaminen tyhmemmäksi ja ihon tahallinen vaurioittaminen on älytöntä, eikä kukaan pysty esittämään ensimmäistäkään hyvää tai hyödyllistä asiaa, minkä tatuoinnit aiheuttavat, joten ei kiitos.


      • sanonpavaan

        Itse puntaroin asioita oman mielipiteeni/mieltymykseni ja toisten mielipiteiden/mieltymysten välillä. Oma mielipiteeni on osoittautunut tärkeämmäksi kuin muiden, koska onhan kyse omasta ihostani.
        Mielestäni tatuoinnit saattavat tuoda paljonkin hyvää ihmisen elämään. Useille ne parantavat itseluottamusta (esimerkiksi arpien peitetatuoinnit). Olen nähnyt useita rintasyöpää sairastaneita naisia, jotka ovat sairautensa jälkeen menettäneet toisen tai molemmat rintansa. Nämä naiset ovat hankkineet tatuoinnin peittämään suuria arpia rinnoissaan, mikä taas on tuonut heille heidän itseluottamuksensa ja "naisellisuutensa" takaisin.


    • eiymmärrä

      Mielenkiintoista nähdä miten joku voikin olla noin hullu, että käy näin paljon mollaamassa jotain asiaa josta ei pidä.

      • tombones

        Ilmeisesti sinulta loppuivat sanat, kun pitää alkaa puhdaihoisuudesta tykkäävää haukkumaan hulluksi. Eikö äitisi ole opettanut, että ketä hulluksi toista nimittelee, on itse sellainen?


      • tomboner

        tombones, eikö äitisi ole opettanut, että sellainen ihminen joka haukkuu ja väheksyy toisia ulkonäöllisten seikkojen vuoksi, on itse aika vitun aivokuollut elämäänsä kyllästynyt ihminen? :)


      • tombones
        tomboner kirjoitti:

        tombones, eikö äitisi ole opettanut, että sellainen ihminen joka haukkuu ja väheksyy toisia ulkonäöllisten seikkojen vuoksi, on itse aika vitun aivokuollut elämäänsä kyllästynyt ihminen? :)

        Itseaiheutettu ihon vaurioittaminen ei ole mikään ulkonäöllinen seikka, vaan täysin itse haettua erikoisuutta. Se että ihmiset väheksyvät sinua johtuu omista valinnoistasi. Etkö tosiaan ottanut huomioon etteivät kaikki pidä tatuoinneista? Aivokuolleet eivät välitä tatuoinneista.


      • Tompalleapua
        tombones kirjoitti:

        Ilmeisesti sinulta loppuivat sanat, kun pitää alkaa puhdaihoisuudesta tykkäävää haukkumaan hulluksi. Eikö äitisi ole opettanut, että ketä hulluksi toista nimittelee, on itse sellainen?

        Kyllä lääkäri antaisi saman diagnoosin sinulle, eikä se ole mitään haukkumista. Toivon että saat elämäsi kuntoon, ettei tarvitse toisten ihoa murehtia.


      • tombones
        Tompalleapua kirjoitti:

        Kyllä lääkäri antaisi saman diagnoosin sinulle, eikä se ole mitään haukkumista. Toivon että saat elämäsi kuntoon, ettei tarvitse toisten ihoa murehtia.

        Toivon todella, että pystyt elämään tatuointiesi kanssa, eikä aggressiivinen käytöksesi enää pahene. Ruma yhdistelmä: väkivaltainen ja tatuoitu.


      • Kimp1
        tombones kirjoitti:

        Toivon todella, että pystyt elämään tatuointiesi kanssa, eikä aggressiivinen käytöksesi enää pahene. Ruma yhdistelmä: väkivaltainen ja tatuoitu.

        Sinulla on pahasti vainoharhoja tombones. Minä en todellakaan tee sinulle mitään pahaa, yritän vain auttaa sinua tuosta väärästä kuvitelmasta pois. Kurjaa huomata miten paha tilanteesi onkaan ja pelkosi. Tsemppiä päivääsi ja kaikkea hyvää!


      • Äkkijyrkkää
        Kimp1 kirjoitti:

        Sinulla on pahasti vainoharhoja tombones. Minä en todellakaan tee sinulle mitään pahaa, yritän vain auttaa sinua tuosta väärästä kuvitelmasta pois. Kurjaa huomata miten paha tilanteesi onkaan ja pelkosi. Tsemppiä päivääsi ja kaikkea hyvää!

        Onko väärä kuvitelma että tatuoinnit ovat rumia?


      • tombones
        Äkkijyrkkää kirjoitti:

        Onko väärä kuvitelma että tatuoinnit ovat rumia?

        Ei, ei se mikään väärä kuvitelma ole, vaan mielipide ihan siinä missä muutkin typeriä valintoja koskevat kannanotot. Asioista saa ja pitääkin olla erimieltä. Tuntuisi pelottavalta, jos kaikki tykkäisivät tatuoinneista, hehee.


      • kimp1
        Äkkijyrkkää kirjoitti:

        Onko väärä kuvitelma että tatuoinnit ovat rumia?

        Missä tilanteessa sanoin tatuointeja rumaksi tai minkään muunkaan näköiseksi? Puhe oli tombonesin kuvittelemasta ja pelosta, että juurikin ja vain tatuoidut käyvät hänen kimppuunsa. tombones hae rohkeasti apua ja nauti elämästä!


      • Äkkijyrkkää
        kimp1 kirjoitti:

        Missä tilanteessa sanoin tatuointeja rumaksi tai minkään muunkaan näköiseksi? Puhe oli tombonesin kuvittelemasta ja pelosta, että juurikin ja vain tatuoidut käyvät hänen kimppuunsa. tombones hae rohkeasti apua ja nauti elämästä!

        Et sä pöljä sanonutkaan vaikka olisi pitänyt. Etkö tajua itse tarvitsevasi sitä hoitoa.


      • kimp1
        Äkkijyrkkää kirjoitti:

        Et sä pöljä sanonutkaan vaikka olisi pitänyt. Etkö tajua itse tarvitsevasi sitä hoitoa.

        Vai että olisi pitänyt? Pilasinko hienon keskustelusi? Kyllä jokainen voi tuoda tähän keskusteluun oman mielipiteensä, eikä kaikkien tarvitse haukkua tatuointeja rumiksi.


      • tomboner
        tombones kirjoitti:

        Itseaiheutettu ihon vaurioittaminen ei ole mikään ulkonäöllinen seikka, vaan täysin itse haettua erikoisuutta. Se että ihmiset väheksyvät sinua johtuu omista valinnoistasi. Etkö tosiaan ottanut huomioon etteivät kaikki pidä tatuoinneista? Aivokuolleet eivät välitä tatuoinneista.

        Vaikka tatuointi onkin "itseaiheutettua", ei se tarkoita sitä etteikö se olisi ulkonäöllinen seikka. Tatuointi vaikuttaa ihmisen ulkonäköön = ulkonäöllinen asia.
        Sitten vielä, että miksi ihmisten pitää ylipäätään väheksyä ketään? Miksi ihmisen pitäisi tuntea itsensä "roskasakiksi" tai huonommaksi, jos haluaa olla oma itsensä ja tuoda omaa persoonaansa esiin ulkonäössään? Miksi et voisi näyttää siltä miltä itse haluat näyttää? Miksi sinun pitäisi näyttää siltä, miltä muiden mielestä sinun pitäisi näyttää? Mikä estää sinua olemasta oma itsesi? Toisten ahdasmieliset mielipiteet? Itse olen sen verran elämässä oppinut, että tiedän tehdä sen mikä itsestä tuntuu parhaalta ja oikealta. Olen itse pitänyt tatuoinneista jo tarhaikäisestä lähtien. Omilla vanhemmillani on tatuointeja, jotka on tehty 80-luvulla (kyllä, linnakundien lisäksi normaalit ihmiset ottivat tatuointeja jo ennen tätä sinun "muotiasi") ja he molemmat ovat hyvin menestyneitä työelämässä ja mahtavia vanhempia.
        Lisäyksenä vielä, tiedän etteivät kaikki tykkää tatuoinneista ja se on ok, ymmärrän sen kyllä. En minäkään pakolla tykkää kaikesta mitä muut päättävät tehdä ulkonäölleen tai yleisesti ottaen elämälleen. En kuitenkaan valita siitä ja hauku muita jatkuvasti jossain suomi24 keskustelupalstoilla, koska hei, on meillä tatuoiduillakin parempaa tekemistä tässä elämässä :)


      • tombones
        kimp1 kirjoitti:

        Vai että olisi pitänyt? Pilasinko hienon keskustelusi? Kyllä jokainen voi tuoda tähän keskusteluun oman mielipiteensä, eikä kaikkien tarvitse haukkua tatuointeja rumiksi.

        Sehän tässä onkin niin mukavaa, että jokainen voi tuoda oman kannanottonsa keskusteluun, eikä vaan yritä läpisin viedä omaa näkemystään läpi. En minäkään ole haukkunut koskaan tatuointeja rumiksi, vaan olen ainoastaan sitä mieltä, että niitä ottavat typerät ja yksinkertaiset ihmiset.


      • Jepjpe
        tombones kirjoitti:

        Sehän tässä onkin niin mukavaa, että jokainen voi tuoda oman kannanottonsa keskusteluun, eikä vaan yritä läpisin viedä omaa näkemystään läpi. En minäkään ole haukkunut koskaan tatuointeja rumiksi, vaan olen ainoastaan sitä mieltä, että niitä ottavat typerät ja yksinkertaiset ihmiset.

        Hallitus voisi hyvinkin ottaa käyttää "idioottiveron", eli ihmiset jotka polttavat, ottavat tatuointeja, lävistyksiä, käyttävät huumeita, jne.. Eli jollain tavalla tahallaan vahingoittavat itsensä, niin että yhteiskunta myöhemmin joutuu hoittamaan heidät, voisivat hyvinkin maksaa vaikka 1000€/vuodessa idioottiveroa.


      • voitomppaa
        tombones kirjoitti:

        Sehän tässä onkin niin mukavaa, että jokainen voi tuoda oman kannanottonsa keskusteluun, eikä vaan yritä läpisin viedä omaa näkemystään läpi. En minäkään ole haukkunut koskaan tatuointeja rumiksi, vaan olen ainoastaan sitä mieltä, että niitä ottavat typerät ja yksinkertaiset ihmiset.

        muistaakseni sanoit tatuoituja ihmisiä pahoinpidellyn ja hakatun näköiseksi ja että tatuoinnit näyttävät mustelmilta.... ei tuosta oikee muutakaa kuvitelmaa saa kun että tatuoinnit ovat mielestäsi rumia


      • tomboner
        Jepjpe kirjoitti:

        Hallitus voisi hyvinkin ottaa käyttää "idioottiveron", eli ihmiset jotka polttavat, ottavat tatuointeja, lävistyksiä, käyttävät huumeita, jne.. Eli jollain tavalla tahallaan vahingoittavat itsensä, niin että yhteiskunta myöhemmin joutuu hoittamaan heidät, voisivat hyvinkin maksaa vaikka 1000€/vuodessa idioottiveroa.

        Tietääkseni tatuoinneista, lävistyksistä, tupakasta ja alkoholista valtio saa jo verotulonsa. En kyllä ymmärrä, että miten valtio joutuu mukamas hoitamaan minua myöhemmin tatuointieni takia :D Tatuointien ottaminen ei ole tietääkseni itsensä vahingoittamista. Tuolla logiikalla hiusten värjääminen, meikkaaminen ja kaikki kauneuteen liittyvät toimenpiteet ovat myös itsensä vahingoittamista. Näistäkin kaikista porukka maksaa sitä sinun niin sanottua "idioottiveroa" eli alvia.


      • tombones
        Jepjpe kirjoitti:

        Hallitus voisi hyvinkin ottaa käyttää "idioottiveron", eli ihmiset jotka polttavat, ottavat tatuointeja, lävistyksiä, käyttävät huumeita, jne.. Eli jollain tavalla tahallaan vahingoittavat itsensä, niin että yhteiskunta myöhemmin joutuu hoittamaan heidät, voisivat hyvinkin maksaa vaikka 1000€/vuodessa idioottiveroa.

        Hyvä ajatus Jepjpe. Tatuoinnit ovat ihon vahingoittamista siinä missä viiltelyt yms. arpikudokset, kaikki pysyvät vauriot ovat itsensä vaurioittamista. Ilman muuta idioottivero kaikille tatuoiduille, koska vaara syrjätymisestä on ilmeinen, eikä heillä ole varaa poistattaa tatuointejaan, jolloin he hakevat sossusta rahoja leserhoitoihin


      • tombones
        tombones kirjoitti:

        Hyvä ajatus Jepjpe. Tatuoinnit ovat ihon vahingoittamista siinä missä viiltelyt yms. arpikudokset, kaikki pysyvät vauriot ovat itsensä vaurioittamista. Ilman muuta idioottivero kaikille tatuoiduille, koska vaara syrjätymisestä on ilmeinen, eikä heillä ole varaa poistattaa tatuointejaan, jolloin he hakevat sossusta rahoja leserhoitoihin

        piti kirjoittaa laserhoitoihin, eikä leserhoitoihin.

        *hymyilee*


      • Hymyillaänpäs
        tombones kirjoitti:

        piti kirjoittaa laserhoitoihin, eikä leserhoitoihin.

        *hymyilee*

        Onko leserhoito jotain alieneiden kehittelemää, onko tietoa tom?


      • tombones
        Hymyillaänpäs kirjoitti:

        Onko leserhoito jotain alieneiden kehittelemää, onko tietoa tom?

        Leserhoito on tatuointeihin kyllästyneiden tatuoitujen siedätyshoitoa, ei poisteta heti kaikkea vaan vasta noin 20 kerran jälkeen tulokset alkavat näkyä. Leser on ikäänkuin kärsimys- ja soputtamishoitoa samalla. Potilaat todella ottavat opikseen ja alkavat kertoa muillekin, ettei kannata pilata ihoaan tatskoilla.


      • tombonesinsalarakastaja
        tombones kirjoitti:

        Hyvä ajatus Jepjpe. Tatuoinnit ovat ihon vahingoittamista siinä missä viiltelyt yms. arpikudokset, kaikki pysyvät vauriot ovat itsensä vaurioittamista. Ilman muuta idioottivero kaikille tatuoiduille, koska vaara syrjätymisestä on ilmeinen, eikä heillä ole varaa poistattaa tatuointejaan, jolloin he hakevat sossusta rahoja leserhoitoihin

        tomppa hei, muuten hyvä mutta tatuoinnit ei ole pysyviä vaurioita, ne paranevat suht lyhyessä ajassa. toisin kuin tuo sinun aivovammasi, parane pian tomppeliini!


    • stupid-leimaa

      Ettekö tiedä että tatuoinnit ovat roskasakin ja köyhälistön hommaa? Tatuonnista tunnistaa kantajansa myös keskivertoa tyhmemmäksi jonka seuraa kannattaa vältellä mikäli ei halua tyhmyyden tarttuvan.

      • tombones

        Kyllä minä olen ollut tietoinen tästä seikasta jo pidemmän aikaa.


      • mitäihmettää
        tombones kirjoitti:

        Kyllä minä olen ollut tietoinen tästä seikasta jo pidemmän aikaa.

        Aivanko oikeasti tiesit tämän asian!? en olisi uskonut.


      • 1234124
        mitäihmettää kirjoitti:

        Aivanko oikeasti tiesit tämän asian!? en olisi uskonut.

        Nyt huijaat tombones.


    • Påskägg

      Minusta ne kuuluu alakulttuureihein ja ovat ihan hienoja "oikeilla" tyypeillä. Kuitenkin jos asioin terveyskeskuksessa, kelalla tai vaikka ruokakaupassa niin minusta ne tatuoinnit ei vaan sinne oikein istu.Jos ne on näkyvillä. Joskus kun olen myös nähnyt vanhemmilla ihmisillä kuvia joiden värit on jo levinnyt niin eipä ole kovinkaan hienoja. Vaikka eihän se mitään järkevyyttä ole korostaa omaa ainutlaatuisuuttaan vaikkapa tatuoinneilla,jos ihmisestä ei muuten mitään mielenkiintoista löydy, niin ei sitä tatuoinneilla kannata yrittää lisätä.

      • 12435433

        Naulan kantaan.


      • höpötipöpöti

        En oikein ymmärrä, että miten tatuoidut ihmiset eivät muka oikein sovi tai "istu" esimerkiksi kauppoihin. Minulla on aika paljon tatuointeja. Olen myös opiskelija ja teen samalla töitä tavaratalossa, koska opiskelijana on vaikea saada muuta vastaavanlaista vuorotyötä joka sopisi kouluni ohelle. En ole töissä saanut vielä kertaakaan negatiivista palautetta tatuoinneistani, ainoastaan positiivista. Enkä koe itseäni mitenkään epäsopivaksi myyjäksi ulkonäköni takia :)


      • tombones
        höpötipöpöti kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, että miten tatuoidut ihmiset eivät muka oikein sovi tai "istu" esimerkiksi kauppoihin. Minulla on aika paljon tatuointeja. Olen myös opiskelija ja teen samalla töitä tavaratalossa, koska opiskelijana on vaikea saada muuta vastaavanlaista vuorotyötä joka sopisi kouluni ohelle. En ole töissä saanut vielä kertaakaan negatiivista palautetta tatuoinneistani, ainoastaan positiivista. Enkä koe itseäni mitenkään epäsopivaksi myyjäksi ulkonäköni takia :)

        Tasa-arvolaki on aiheuttanut lieveilmiönä yltiösuvaitsevaisuuden, jonka mukaan suomalaiset eivät voi huomauttaa mistään kielteisestä asiasta tai kertoa koko totuutta, vaan mieluummin vaijetaan ja ollaan hiljaa. Tatuoinnit ovat samanlainen asia kuin liikalihavuus naisille. Niistä ei saa koskaan missään tapauksissa kertoa toiselle, vaan täytyy pitää tavarataloissa töissä rantavalaita ja variksenpelättimiltä näyttäviä tatskapellejä. Suvaitsevaisuuden nimissä, vaikka asiakkaat kuinka valittaisivat ylemmille johtohenkilöille. Sitten jotkut vielä kehtaavat väittää etteivät koskaan saa negatiivista palautetta, tyhmyyttä tämäkin.


      • Eipähäävejä
        tombones kirjoitti:

        Tasa-arvolaki on aiheuttanut lieveilmiönä yltiösuvaitsevaisuuden, jonka mukaan suomalaiset eivät voi huomauttaa mistään kielteisestä asiasta tai kertoa koko totuutta, vaan mieluummin vaijetaan ja ollaan hiljaa. Tatuoinnit ovat samanlainen asia kuin liikalihavuus naisille. Niistä ei saa koskaan missään tapauksissa kertoa toiselle, vaan täytyy pitää tavarataloissa töissä rantavalaita ja variksenpelättimiltä näyttäviä tatskapellejä. Suvaitsevaisuuden nimissä, vaikka asiakkaat kuinka valittaisivat ylemmille johtohenkilöille. Sitten jotkut vielä kehtaavat väittää etteivät koskaan saa negatiivista palautetta, tyhmyyttä tämäkin.

        En minäkääni mene suoraan haukkumaan toisten leimoja mutta ne typerät tribaalit, piikkilanka ja typerät pääkallot ovat hemmetin RUMIA!
        Pahimmalta näyttää tietysti ne jotka ovat tikanneet koko kropan täyteen ja päävärinä sininen voiko ihminen enää rumemmalta näyttää.
        Kerran meinasin kysyä eräältä "siniseltä" ihmiseltä että oletko leikkinyt sormiväreillä vai oliko leimaaja päissään vai olitko itse tai molemmat.


      • höpötipöpöti
        tombones kirjoitti:

        Tasa-arvolaki on aiheuttanut lieveilmiönä yltiösuvaitsevaisuuden, jonka mukaan suomalaiset eivät voi huomauttaa mistään kielteisestä asiasta tai kertoa koko totuutta, vaan mieluummin vaijetaan ja ollaan hiljaa. Tatuoinnit ovat samanlainen asia kuin liikalihavuus naisille. Niistä ei saa koskaan missään tapauksissa kertoa toiselle, vaan täytyy pitää tavarataloissa töissä rantavalaita ja variksenpelättimiltä näyttäviä tatskapellejä. Suvaitsevaisuuden nimissä, vaikka asiakkaat kuinka valittaisivat ylemmille johtohenkilöille. Sitten jotkut vielä kehtaavat väittää etteivät koskaan saa negatiivista palautetta, tyhmyyttä tämäkin.

        Kuule usko pois, kyllä suomalaiset asiakkaat kertovat heti jos jokin on pielessä. Olen kuullut miespuolisilta asiakkailta vittuilua sukupuolestani (koska miehethän tietävät kaiken, naiset ei) ja hiusten väristäni (tyhmä blondi). En myöskään menisi sanomaan itseäni rantavalaaksi tai variksenpelättimeksi, ihan normaalin näköinen vaaleaverikkö olen omasta mielestäni. Minua koskeva asiakaspalaute asiakkailta johtohenkilökunnalle on ollut positiivista ja tatuointini ovat saaneet paljon kehuja nättien kuvien takia. Kehtaan siis todellakin väittää etten ole koskaan saanut negatiivista palautetta tatuoinneistani. Tiedän etteivät kaikki niistä tykkää (vaikka eivät sitä sano), mutta enpä minäkään pahemmin tykkää esimerkiksi kaljan ja paskan hajuisista vanhoista miehistä jota kaupoissa käy joka päivä :D Tunne on siis molemminpuolinen.

        Vielä noista tribaaleista, niin en itsekkään niistä pahemmin tykkää. Kaikki rumasti tehdyt amatööri tatuoinnit (oudot värittömät liekit, rumat tribaalit, oudot pääkallot jne) ovat mielestäni todella mauttoman näköisiä ja olen vain onnellinen ettei itseltä semmoisia löydy.


      • tombones
        höpötipöpöti kirjoitti:

        Kuule usko pois, kyllä suomalaiset asiakkaat kertovat heti jos jokin on pielessä. Olen kuullut miespuolisilta asiakkailta vittuilua sukupuolestani (koska miehethän tietävät kaiken, naiset ei) ja hiusten väristäni (tyhmä blondi). En myöskään menisi sanomaan itseäni rantavalaaksi tai variksenpelättimeksi, ihan normaalin näköinen vaaleaverikkö olen omasta mielestäni. Minua koskeva asiakaspalaute asiakkailta johtohenkilökunnalle on ollut positiivista ja tatuointini ovat saaneet paljon kehuja nättien kuvien takia. Kehtaan siis todellakin väittää etten ole koskaan saanut negatiivista palautetta tatuoinneistani. Tiedän etteivät kaikki niistä tykkää (vaikka eivät sitä sano), mutta enpä minäkään pahemmin tykkää esimerkiksi kaljan ja paskan hajuisista vanhoista miehistä jota kaupoissa käy joka päivä :D Tunne on siis molemminpuolinen.

        Vielä noista tribaaleista, niin en itsekkään niistä pahemmin tykkää. Kaikki rumasti tehdyt amatööri tatuoinnit (oudot värittömät liekit, rumat tribaalit, oudot pääkallot jne) ovat mielestäni todella mauttoman näköisiä ja olen vain onnellinen ettei itseltä semmoisia löydy.

        Tiedät että kaikki eivät tykkää tatuoinneistasi, se riittää minulle.


      • höpötipöpöti

        Tarkoitin yleisesti ottaen tatuointeja - kaikki eivät tykkää tatuoinneista. Jos joku inhoaa tatuointeja niin ei varmaan tykkää kenenkään tatuoinneista vaikka itse Picasso olisi ne tehnyt :D


      • Eipähäävejä
        höpötipöpöti kirjoitti:

        Tarkoitin yleisesti ottaen tatuointeja - kaikki eivät tykkää tatuoinneista. Jos joku inhoaa tatuointeja niin ei varmaan tykkää kenenkään tatuoinneista vaikka itse Picasso olisi ne tehnyt :D

        Ei ne tatskat ole häävejä vaikka Picasso olisi ne tehnytkin, kaikki samanlaista jonninjoutavaa ikävää muoti-ilmiötä. Mustelmilta näyttäviä ihovaurioita.


      • Eipäolekaan
        Eipähäävejä kirjoitti:

        Ei ne tatskat ole häävejä vaikka Picasso olisi ne tehnytkin, kaikki samanlaista jonninjoutavaa ikävää muoti-ilmiötä. Mustelmilta näyttäviä ihovaurioita.

        Olen samaa mieltä! Taide on jonninjoutavaa muoti-ilmiötä. Koko maailma saisi olla yksivärinen.


      • Eihääppösiä
        Eipäolekaan kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Taide on jonninjoutavaa muoti-ilmiötä. Koko maailma saisi olla yksivärinen.

        Totta puhut. Taidenäyttelyissä katsotaan monta tuntia yhtä läiskää ja joku vielä yrittää saada kodistaan kauniin sillä, samoin tatuoineilla yritetään näyttää paremmalta mitä oikeasti on.


      • eipäpälvejä
        Eipähäävejä kirjoitti:

        Ei ne tatskat ole häävejä vaikka Picasso olisi ne tehnytkin, kaikki samanlaista jonninjoutavaa ikävää muoti-ilmiötä. Mustelmilta näyttäviä ihovaurioita.

        ei tomppa noita vertauskuvia ymmärrä, voi sua tomppaa. anna periks jo hyvä mies


    • AgatonMix

      Naesilla tatuoinnit on sama kuin parasta ennen-päiväyksen reilun ylittymisen peittely.

      • tombones

        Se on aivan määrätyntyyppinen ihmisryhmä, joka haluaa itsensä tatuoida. Itseriittoisat, itsekeskeiset minä-minä tyypit, jotka kuvittelevat olevansa aina muotitietoisia ja aikaansa seuraavia, kiinni ajan hengessä. Ihan normaalin ihmisten silmissä he ovat naurettavia, teennäisiä ja huvittavia typeryksiä.


    • Ensuosittele

      Yleensäkin kaikkia takavuosikymmenien muotivillityksiä naureskellaan, mutta ne muotivillitykset ovat tulleet ja menneet. Esimerkiksi muodista menneen naurettavan kampauksen saa helposti muutettua toisenlaiseksi. Mutta tatuointi on ja pysyy.

      • tombones

        Nimenomaan se on sitä suurinta typeryyttä, kun ei pysty näkemään minkätyyppisiin ihmisiin tatuoinnit yhdistetään. Tälläkin palstalla on satoja kirjoittajia, jotka kertovat että hän ei sellainen tai ei ole tehnyt sitä. Siinä se ongelma onkin, kun ei tajuta tatuoitujen olevan ryhmä, joista kenelläkään ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tatuoinnin ottaminen ei tee sinusta parempaa.


    • Kriminalisti

      Olisi mielenkiintoista tietää viinan ja tauoinnin yhteys. Tein eilen baarikierroksen kävin kaupungin jokaisessa baarissa ja mitä karseampi räkälä, sitä useammalla oli tatuointi.
      Jonkun olkapäästä olkapäähän rintakehänsä tatuoidun naisen mielestä olin "huippu tyyppi" vaikka en puhunut hänelle sanaakaan. En tiedä mitä kuva esitti, kun siitä näkyi vain kymmenen sentin kaistale jotain kiemuraista sotkua. Nainen oli niin humalassa, että joutui ottamaan tukea pylväästä ylistäessään minua.
      Ehkä olisi pitänyt suostua hänen pyyntöönsä ja lähteä jatkoille hänen kanssaan, niin olisin saanut tietää, että mitä kuva esitti ja olisin ehkä saanut vastauksia siihen mitä nyt tässä kysyn, ovatko kaikki runsaasti tatuoidut juoppoja, narkkareita tai molempia?

      • jonessy

        minulla on hihatatuoinnit ja olen absolutisti. en myöskään polta tai käytä muitakaan aineita. täten en näe suurta yhteyttä tatuointien ja päihteiden kanssa.


      • Juunac
        jonessy kirjoitti:

        minulla on hihatatuoinnit ja olen absolutisti. en myöskään polta tai käytä muitakaan aineita. täten en näe suurta yhteyttä tatuointien ja päihteiden kanssa.

        Sama täällä ja tatuointi löytyy. En edes käy "bile"baareissa, koska siellä tuskin olisi selväpäistä seuraa. Kouluista löytyy fiksuja kavereita ja aika monella myös tatuointi.


      • tombones
        Juunac kirjoitti:

        Sama täällä ja tatuointi löytyy. En edes käy "bile"baareissa, koska siellä tuskin olisi selväpäistä seuraa. Kouluista löytyy fiksuja kavereita ja aika monella myös tatuointi.

        Ette vaan itse pysty huomaamaan yhteyttä, joka tatuointeihin sisältyy. Kunhan oikeasti aikuistutte tulette huomaamaan mikä teidät erottaa täyspäisistä ihmisistä.


      • Työtönlusmuri
        tombones kirjoitti:

        Ette vaan itse pysty huomaamaan yhteyttä, joka tatuointeihin sisältyy. Kunhan oikeasti aikuistutte tulette huomaamaan mikä teidät erottaa täyspäisistä ihmisistä.

        Työttömille olisi hyvä tatuoida tai polttomerkitä otsaan jonkinlainen tunnus jotta näitä sossupummivenkuloita osaisi välttää.


      • olllli
        tombones kirjoitti:

        Ette vaan itse pysty huomaamaan yhteyttä, joka tatuointeihin sisältyy. Kunhan oikeasti aikuistutte tulette huomaamaan mikä teidät erottaa täyspäisistä ihmisistä.

        Olen 48 vuotias mutta kai sitä sitten pitää odottaa vielä tuota oikeasti aikuistumista.


    • Sudvest

      Tatuointi on se hyvä tuntomerkki, josta tunnistaa ihmiskunnan paskaläjät.

      • Menneet.ohimuodit

        Tuo on täysin turhaa oman nahkan suttaamista, jonkun mukamas tussitaiteilijan kynän tuotoksena. Menee pois muodista niinkuin lähtivät jo mm. purjehduskengät, napapaita, hame farkkujen päällä, hiustenpidennykset, legginsit, lokinpaskameikit, tissivyöt, fiorellafarkut, kananpersekampaus, skeittikengät.

        Oman nahkan sisässä vuosi vuodelta sameammaksi ja suttuisammaksi muuttuva kuva ei ole enää yhtään sama 15 v. kuluttua, kuin miltä se tuntuu nyt,


    • puolueton

      Olen työtön ja koulutusta minulla ei ole, mutta eipä ole tatuoiakaan enkä edes halua sellaista. Harrastan liikuntaa ja pidän kropasta huolta muilla tavoilla kuin sotkemalla sitä. Yhtä asiaa tosin ihmettelen tässä keskustelussa, tatuoidut näyttäisivät olevan ystävällisempiä kuin tatuoimattomat.

      • Tietejä

        Huomasin saman asian.Tatuointeja tai ei,pidän ihmisistä kenellä ei ole ennakkoluuloja toisia kohtaan ulkonäön takia.


    • eiHelvet

      Mikä ihmeen muotivillitys on tatuoida lasten nimet ja syntymäajat?
      Näitä näkee nykyään todella monella, eräällä pariskunnalla oli molemmilla. En tiedä mitään kornimpaa, se jos mikä on junttia!!

      • jooeiei

        Älä vaan mee tatuoimaan mitään nimiä tai aikoja. On paljon juntimpiakin aiheita jos sellaista haluat.


      • rydman
        jooeiei kirjoitti:

        Älä vaan mee tatuoimaan mitään nimiä tai aikoja. On paljon juntimpiakin aiheita jos sellaista haluat.

        Se on varmaan yleisin mielipide nykyään, tatuoinnit ihan out ja junttia todellakin, en oikeasti keksi mitään mikä ei olisi junttimaista tatskoissa. Vanhanaikaiset merimiestatuoinnit on aitoja, ne ehkä sitten ei ole.


    • JaPISTE

      Tatuointeja ottavat sellaiset typerykset, joiden pitää oikein kerjätä huomiota.

      SIIS TATUOINNIT ON HUOMION KERJÄÄMISTÄ.
      Eikä MITÄÄN MUUTA !

      • JaPILKKU

        Siis öhöm, ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITTAMINEN ON HUOMION KERJÄÄMISTÄ, MITÄ VTTUA SÄ LUULET ÄIJÄ TEKEVÄS?!


      • pekkkis

        JOO VOI APUA NE KERJÄÄ HUOMIOTA ! aivan kateeks pistää kun tatuoinnit saa kaiken huomion.


      • tombones
        pekkkis kirjoitti:

        JOO VOI APUA NE KERJÄÄ HUOMIOTA ! aivan kateeks pistää kun tatuoinnit saa kaiken huomion.

        Ja jotkut vielä väittää etteivät tatuoidut ole lapsellisia.


      • mietinpävaan

        Hmm, mistä edes tiedät ovatko tähän keskusteluun vastaajat tatuoituja vai ei?


      • tombones
        mietinpävaan kirjoitti:

        Hmm, mistä edes tiedät ovatko tähän keskusteluun vastaajat tatuoituja vai ei?

        Onpa taas karmeata luettavaa, mitäpä jos ajattelisit ihan itse, että kiinnostaako tatuoimattomia keskustelunaihe: "Tatuointi on aina viesti" vai voisiko se kiinnostaa enemmän tatuoituja?


      • vastaussinulle
        tombones kirjoitti:

        Onpa taas karmeata luettavaa, mitäpä jos ajattelisit ihan itse, että kiinnostaako tatuoimattomia keskustelunaihe: "Tatuointi on aina viesti" vai voisiko se kiinnostaa enemmän tatuoituja?

        Kyllä se tatuoituja kiinnostaa ja yhtä hullua.


      • mietippäuudelleen
        tombones kirjoitti:

        Onpa taas karmeata luettavaa, mitäpä jos ajattelisit ihan itse, että kiinnostaako tatuoimattomia keskustelunaihe: "Tatuointi on aina viesti" vai voisiko se kiinnostaa enemmän tatuoituja?

        Kyllä näyttää kiinnostavan "tatuoimattomia yksilöitä" enemmän tämä keskustelualue. Suurin osa viesteistä täällä on kuitenkin tatuointivastaisia (lapsellista haukkumista) ja uskon että tatuoidut eivät kirjoittelisi tuommoisia tekstejä tatuoinneista.


      • tombones
        mietippäuudelleen kirjoitti:

        Kyllä näyttää kiinnostavan "tatuoimattomia yksilöitä" enemmän tämä keskustelualue. Suurin osa viesteistä täällä on kuitenkin tatuointivastaisia (lapsellista haukkumista) ja uskon että tatuoidut eivät kirjoittelisi tuommoisia tekstejä tatuoinneista.

        En minä ainakaan mitään tai ketään hauku. Taidat olla liian herkkänahkainen, jos et kestä kritiikkiä. Silloin ei myöskään kannata ottaa tatuointia, sillä tulet yllättymään kuinka monet kohdistavat naureskelua, pilkkaamista ja halveksuntaa tatuoituja kohtaan.


      • teronte
        tombones kirjoitti:

        Onpa taas karmeata luettavaa, mitäpä jos ajattelisit ihan itse, että kiinnostaako tatuoimattomia keskustelunaihe: "Tatuointi on aina viesti" vai voisiko se kiinnostaa enemmän tatuoituja?

        tombones päivystää ite tätä keskustelua 24/7, taitaa tom olla kaappitatuoitu!


      • tombones
        teronte kirjoitti:

        tombones päivystää ite tätä keskustelua 24/7, taitaa tom olla kaappitatuoitu!

        Miten niin päivystää, hehee...


      • mietippäuudelleen
        tombones kirjoitti:

        En minä ainakaan mitään tai ketään hauku. Taidat olla liian herkkänahkainen, jos et kestä kritiikkiä. Silloin ei myöskään kannata ottaa tatuointia, sillä tulet yllättymään kuinka monet kohdistavat naureskelua, pilkkaamista ja halveksuntaa tatuoituja kohtaan.

        Et hauku? Olet sanonut tatuoituja ihmisiä "hakatun näköisiksi teennäisiksi typeryksiksi". Mielestäni tuo kuulostaa aika pitkälti haukkumiselta.
        En koe itseäni herkkänahkaiseksi jos mielestäni toisten turhanpäiväinen haukkuminen on lapsellista. Sitä se vaan on. Taidat olla itse aika herkkänahkainen jos et kestä sitä faktaa että kaikki eivät näe asioita sinun tavallasi. Toiset pitävät eläimistä ja toiset ei. Toiset pitävät musiikista ja toiset ei. Toiset taas pitävät tatuoinneista ja toiset ei, eikä sinun naurettava "propagandasi" tule muuttamaan sitä asiaa miksikään.


      • tombones
        mietippäuudelleen kirjoitti:

        Et hauku? Olet sanonut tatuoituja ihmisiä "hakatun näköisiksi teennäisiksi typeryksiksi". Mielestäni tuo kuulostaa aika pitkälti haukkumiselta.
        En koe itseäni herkkänahkaiseksi jos mielestäni toisten turhanpäiväinen haukkuminen on lapsellista. Sitä se vaan on. Taidat olla itse aika herkkänahkainen jos et kestä sitä faktaa että kaikki eivät näe asioita sinun tavallasi. Toiset pitävät eläimistä ja toiset ei. Toiset pitävät musiikista ja toiset ei. Toiset taas pitävät tatuoinneista ja toiset ei, eikä sinun naurettava "propagandasi" tule muuttamaan sitä asiaa miksikään.

        Tämä mahtavan suuri suvaitsevaisuutesi on tehnyt sinulle tepposen, etkä pysty näkemään enää totuutta. Minä en pidä tatuoinneista, mutta en pyydä ketään ajattelemaan samalla tavalla. Toista se on sinulla, kun muutat kommentoimisen haukkumiseksi ja keksit faktat omasta päästäsi.


      • ownwfrjne
        vastaussinulle kirjoitti:

        Kyllä se tatuoituja kiinnostaa ja yhtä hullua.

        Huvittaa myös nuo iskä ja äippä tatuoinnit kun jälkikasvu tauoitu sitten ihoon syntymäaikoineen cool.Nyt sitten teinit kädet täristen kuvan kanssa sitten liskoa tai muuta örkkiä kaulaan joka 15 vuoden jälkeen todellakaan ole cool.


    • PPena

      Katsokaa pornoelokuvia! Joka akalla on tatuoinnit
      tisuissa ja pimppi karvoissa. Vain huorilla on
      tatuointeja. Elokuvat jo todistaa.

      • tombones

        Ihan varmasti monella tatuoidulla on kuvitelma, että seksikkyys lisääntyy tatuointien myötä, mutta totuus on kyllä päinvastoin. Ei kukaan halua puolisokseen hyypiötä, joka näyttää pornolehtien sivuilta repäistyltä.


    • UusiNimike

      Tatuointi on selvästi IDIOOTTILEIMA.

      • tombones

        Ainakin se osoittaa harkinnan puutetta ja muoti-ilmiöihin mukaan lähtemistä. Olen jo lukenut muutaman kerran, kun joku on säälitellyt ihoaan tatuointien jäljiltä. Ihmeellistä mutta en tunne mitään myötätuntoa heitä kohtaan.


    • Ohmygood

      Onneksi isäni sanoi minulle kun olin nuori, että älä laita tatuointia nuorena, koska et erittäin todennäköisesti halua pitää sitä enää vanhempana. Juu, oikeassa oli, hyvä Luoja jos se olisi vielä näkyvällä paikalla..!

      Monesti tulee vain uimahallissa mieleen, kun näkee ihmisten tatuointeja, että vieläköhän tuo tykkää tatuoinnistaan ihan oikeasti niin paljon kuin otettuaan sen..?

      • tombones

        Olen sanonut monelle nuorelle, että kannattaa vakavasti harkita niiden tatuointien kanssa. Ihan turha nuoren ihmisen leimautua joksikin, jota tämä ei ole. Tatuoinnista saa vaan elinikäisen riesan.


      • Ohmygood
        tombones kirjoitti:

        Olen sanonut monelle nuorelle, että kannattaa vakavasti harkita niiden tatuointien kanssa. Ihan turha nuoren ihmisen leimautua joksikin, jota tämä ei ole. Tatuoinnista saa vaan elinikäisen riesan.

        Tatuointi ei koskaan paranna mitään vaan ainoastaan pilaa.


    • Vimpe

      Mun kurssilla oli yksi tyttö (jättäytyi pois jokunen kuukausi sitten), jolla on ihan mieletön määrä toisistaan irrallisia ja suoraan sanottuna vitun ruman näköisiä tatuointeja. Kädet, käsivarret ja rinta täynnä. Jotain random sanoja tai lauseita ja jotain korneja ruusuja ja enkeleitä ja mitä vielä. Siis niin hirveen näkösiä, kun ne tosiaan oli aivan irrallaan toisistaan eikä niitä oltu yritetty tehdä mihinkään hiha-tyyliseen muotoon. Yhhh. Ne tekstit oli just jotain "REMEMBER TO LIVE" "LOVE" "DESTINY" Jes...

      Tuntuu myös että viimeisen parin vuoden aikana oon nähnyt tosi paljon kaulatatuointeja ja ne vasta hirveitä onkin. Usein ne on joku nimi kirjotettuna jollain ihme kiekurakirjotuksella. Hyi.

      • tombones

        Tatuoinnit ovat aina kamalan näköisiä, aina!


    • Varoittavaes.merk

      Olen töissä ravintola-alalla ja minulta kielletään kassatyöskentely tatuointini takia (kädessä, näkyy kokonaan). Tämä myös automaattisesti rajoittaa minun etenemistäni tällä uralla, koska en voi edetä jos ei ole kokemusta kassatyöstä. Kassatyöhön kuuluu siis muutakin kuin vain tilausten vastaanotto.
      Meille on määrätty työasut joita on pidettävä, ja paidat ovat lyhythihaiset... olisin valmis pitämään pitkähihaista jos näin vaadittaisiin, vaan eipä ole sellaista vaihtoehtoa tarjottu.

      • Hyimitäpervoja

        No hyvä vaan ettei tuollaisessa nakubaarissa tarvi kassalla olla. Mene tasokkaaseen paikkaan töihin, niin saat pitää vaatteesi päällä kun työskentelet.


      • tombones

        Mitä parempi työpaikka, sitä vähemmän siellä hyväksytään tatuointeja. Jotkut kuvittelevat peittelevänsä tatuoinnit ja näyttävänsä vaan kun itse haluavat. Tosiasiassa työkaverit tietävät aina kuka on tatuoitu ja kertovat(naureskelevat)asiasta muille. Tatuointi on aina rasite ihmisen urakehitykselle, jossakin vaiheessa olet huono esimerkki muille, yleensä musteroiskeilla itsensä töhrinyt typerys.


      • Töis
        tombones kirjoitti:

        Mitä parempi työpaikka, sitä vähemmän siellä hyväksytään tatuointeja. Jotkut kuvittelevat peittelevänsä tatuoinnit ja näyttävänsä vaan kun itse haluavat. Tosiasiassa työkaverit tietävät aina kuka on tatuoitu ja kertovat(naureskelevat)asiasta muille. Tatuointi on aina rasite ihmisen urakehitykselle, jossakin vaiheessa olet huono esimerkki muille, yleensä musteroiskeilla itsensä töhrinyt typerys.

        Pomoko katsoo pukuhuonetta kameralla löytyykö joltain tatuointi? Ja se on sinusta hyvä työpaikka? Hyi olkoo.


    • Verysure

      Suomalaisten iho on niiiin ihana kuvattomana! Taikinanvalkoista läskiä lölliä! Kyllä se on niin ihanaa!

    • esa748

      ja vitut on mikään viesti suomessa. suomessa se ei merkkaa mitään muuta kun että teen kuten muutkin ja oon nyt tosi trendi. halpaa paskaa suurin osa

      • tombones

        Ei kannata olla kuten muutkin, tatuoinnit on kuten muutkin juttu nykyään. Aina kannattaa erottua edukseen muista ja vaaleaihoisen suomalaisen iho on parhaimmillaan puhtaana ilman tatuointeja..


      • Einiä
        tombones kirjoitti:

        Ei kannata olla kuten muutkin, tatuoinnit on kuten muutkin juttu nykyään. Aina kannattaa erottua edukseen muista ja vaaleaihoisen suomalaisen iho on parhaimmillaan puhtaana ilman tatuointeja..

        Televisiossa kun katselee näitä tatuoituja pellejulkkiksia kyllä tulee vastenmielinen olo esim Mira Luoti lasten kanssa on todella irvokasta ja epäsiistiä. Hänestä ei saa mitenkään hyvän äidin vaikutelmaa.


    • daivarinbroidi

      Hehahahhh... "tomppa" se vaan jaksaa suoltaa skeidaansa ja ylläpito sulkee silmänsä.
      On se kumma, kuinka suvaitsevaisuutta hoetaan, mutta ulkonäkörasisti saa olla ja kirjoittaa vihapuhettansa.
      Hahhhh..itsetehtyä ulkonäön muokkausta saa halveksua hehahhhhh...kuin niinku huonoa makua vaatteissa, surkeaa autoa, ammattia...yaaaah right, NOT!

      Muuten ihan vain tietämättömille tiedoksi, kyseinen tyyppi on tosiaan riehunut palstalla kymmenisen vuotta, valehdellut, panetellut...saanut mm poistonkin hetkeksi, kunnes sai itkettyä itselleen jälleen elämän. Turhaan tässä sanot ettet olisi tomppa..oleppa rehellinen, kaikki sanasi on tallella.
      Käyn täällä harvoin, ei jaksa menettää malttiaan vähäpätöisen persoonan vuoksi. Ainoa kiusa mitä teen on, että rekisteröin tompan käyttämiä "nimimerkkejä". Hahhhhh...kaikki voi liittyä tähän hubaan! Vapaata riistaa, kun eivät ole hänen rekisteröimiään.

      Hyvää jatkoa tomppa. Toivottavasti se poikasi sai jo valkolakin. Viimeeksi taisi olla kahdeksatta vuotta 17 vuotias ja sama aika lukiossakin.

      • tombones

        Kuinka tervettä on rekistöröidä toisen käyttämiä nimimerkkejä. Onko suvaitsevaisuutesi sitä, että stalkkaat suomi24 palstalla kirjoituksia ja levittelet perättömiä tietoja kirjoittajista? Minua ei ole koskaan poistettu näistä keskusteluista, ihan vaan tiedoksi.


      • aigaa
        tombones kirjoitti:

        Kuinka tervettä on rekistöröidä toisen käyttämiä nimimerkkejä. Onko suvaitsevaisuutesi sitä, että stalkkaat suomi24 palstalla kirjoituksia ja levittelet perättömiä tietoja kirjoittajista? Minua ei ole koskaan poistettu näistä keskusteluista, ihan vaan tiedoksi.

        Älä tomppa välitä näistä hullun daivarinbroidin kommenteista. Sillä on tainnut osua tosi arkaan paikkaan kun aikuinen viitsii jatkaa tollasta.


      • tombones
        aigaa kirjoitti:

        Älä tomppa välitä näistä hullun daivarinbroidin kommenteista. Sillä on tainnut osua tosi arkaan paikkaan kun aikuinen viitsii jatkaa tollasta.

        En mä välitäkään, olen pitkään tiennyt minua seurattavan sairaanloisesti ja jollakin tatuoiduilla keittävän pahasti yli. Onko tämä nyt sitä suvaitsevaisuutta, kaikki muu pitää hyväksyä, mutta tatuointia ei saa kyseenalaistaa?


      • Daivaajaabroidiiaaa
        tombones kirjoitti:

        Kuinka tervettä on rekistöröidä toisen käyttämiä nimimerkkejä. Onko suvaitsevaisuutesi sitä, että stalkkaat suomi24 palstalla kirjoituksia ja levittelet perättömiä tietoja kirjoittajista? Minua ei ole koskaan poistettu näistä keskusteluista, ihan vaan tiedoksi.

        Nohnoh....jokuhan saattaisi sanoa muutoin, että olet sekopää ilman vastakappaletta. Täytyyhän nuotioon työntää välillä lisää puuta, ettei sammuisi. Hehee.

        Äläpä TAAS valehtele. Jokuhan voisi sanoa sinua lukutaidottomaksi imbesilliksi...kirjoitin poisto, joka on suhteellisen lievä sana.

        Tässä faktaa. Sana, jonka joku voisi sanoa olevan sinulle vallan vieras käsite.
        Poisto..avauksen poisto, jossa haukuit kirjailija Katja Kettua.
        Poisto, tai voisi sanoa jo avaustesi bannaukseksi muutama vuosi sitten, kun ylläpito päätti "siivota" palstaa.
        Joten, oleppa rehellinen!

        Eli kyllä stalkkaan ja kirjaan ylös sanojasi. Hehhaa
        Joten jatka toki toimintaasi. Odotan totaalista ylilyöntiäsi.
        Ja edelleenkin, nimimerkki on vain rekisteröitynä nimimerkkiSI.

        Hyvää päivän jatkoa.


      • daivarinbroidi
        Daivaajaabroidiiaaa kirjoitti:

        Nohnoh....jokuhan saattaisi sanoa muutoin, että olet sekopää ilman vastakappaletta. Täytyyhän nuotioon työntää välillä lisää puuta, ettei sammuisi. Hehee.

        Äläpä TAAS valehtele. Jokuhan voisi sanoa sinua lukutaidottomaksi imbesilliksi...kirjoitin poisto, joka on suhteellisen lievä sana.

        Tässä faktaa. Sana, jonka joku voisi sanoa olevan sinulle vallan vieras käsite.
        Poisto..avauksen poisto, jossa haukuit kirjailija Katja Kettua.
        Poisto, tai voisi sanoa jo avaustesi bannaukseksi muutama vuosi sitten, kun ylläpito päätti "siivota" palstaa.
        Joten, oleppa rehellinen!

        Eli kyllä stalkkaan ja kirjaan ylös sanojasi. Hehhaa
        Joten jatka toki toimintaasi. Odotan totaalista ylilyöntiäsi.
        Ja edelleenkin, nimimerkki on vain rekisteröitynä nimimerkkiSI.

        Hyvää päivän jatkoa.

        Kuka leikkimielinen siellä nyt yrittää feikata mua, hehahee. Enempi siis vain huvittavat, tai paremminkin säälittävät. Keskustelut ovat vuodesta toiseen samaa sisältöä eri sanoin, minua ei kannata ruveta matkimaan.


      • tombones
        daivarinbroidi kirjoitti:

        Kuka leikkimielinen siellä nyt yrittää feikata mua, hehahee. Enempi siis vain huvittavat, tai paremminkin säälittävät. Keskustelut ovat vuodesta toiseen samaa sisältöä eri sanoin, minua ei kannata ruveta matkimaan.

        Hehee, daivarille taisi käydä hieman vanhanaikaisesti, osui ihan omaan nilkkaan. Miten tatuoitujen kanssa oikein voisikaan keskustella, kun heti koskee niin syvälle, jos joku sanoo jotain poikkiteloista. Buahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


    • Tatuointikertoo

      joka ei välitä ihonsa kauneudesta. Ihmisestä, joka hetken mielijohteesta tekee jotain peruuttamatonta. Tulee myös mieleen kouluttamaton ihminen. Miksi pitää ihonsa pilata tatuoinneilla? Joku 1-2 pientä voi ymmärtää, mutta ne tahtovat vain lisääntyä ihmisillä jotka niitä ottavat.

      Lopuksi iho on kuin sarjakuva, ruma. Ja mitä se on vuosien päästä kun ihon elastisuus huononee. Kivan näköinen ryppypoimuväritys ihossa. Ei se väri sinne ihoon ole tarkoitettu, siitä ei ole mitään hyviä seurauksia.

      Usein nämä tatuoidut haluavat vielä olla "erilaisia", kapinoivia, heidän aatteitaan pitäisi jotenkin kuulla, heidän hiukset ovat erikoiset. Yrittävät erota massasta niillä, enää se ei onnistu, tatuoinnit on niin nähty. Seuraava askel on alkaa lyömään lävistys milloin kieleen, nenään, alapäähän, nänneihin jnejne.

      Mielestäni siis tatuoinnit ovat erittäin keskenkasvuisen ihmisen villitys, joka yrittää tuoda minäminäänsä esille jollakin johon ei kykene persoonallaan.

      • tombones

        Kouluttamattomia suurin osa tatuoiduista onkin, toki on poikkeuksia. Ihmisillä on nykyään mitä ihmeellisempiä selityksiä tatuoinneilleen, mutta kaikkein yleisintä on etteivät muut ymmärrä koukeroita tai kuvia, joita tatuointien mukamas pitäisi esittää. Tuo massasta erottuminen tai jostain epämiellyttävästä vahvistava voima on todella kuvitteellista ja tatuoitu huomaa hyvin nopeasti tulleensa useimmiten pettyneeksi.


    • Eiraliini

      Nykyään pidän tatuointeja ottavia ihmisiä "laumasieluisina"

      Ennen tatuoinnit olivat harvinaisia, oli erikoista, jos edes tiesi jonkun jolla oli tatska :)

      Nyt tuntuu että enemmistö on tatuoituja, mäkin alan olla jo harvinaisuus ikäluokassani, koska en ole tatskaa ottanut. Ja tuskinpa tulen ottamaankaan ja vielä vähemmän katumaan ottamatta jättämistä.

      • tombones

        Olen itse todella ylpeä siitä, etten ole koskaan ottanut tatuointia. Sillä erottuu paljon paremmin nykyään massasta, kun katselee näitä naurettavia ja lapsellisia tatskatöhryjä.


    • eiHelvett

      Tatuointi voi olla kauniisiin, tosin harvemmin on sitä. Ja kamalilla lähiöharakoilla tuntuu aina olevan mitä karmaisevimpia leimoja.

    • eipähaittaa

      Se ero meillä tatuoiduilla ja teillä ei-tatuoiduilla on, että meitä tatuoituja ei kiinnosta onko muilla tatuointeja vai ei :) Pystymme määrittämään ihmisyyden, hyvän ja pahan ja moraalin ihan muuta kautta ja voin kertoa että en todella kadehdi ahdasmielistä ajattelutapaanne. En katso ketään alaspäin ulkonäön takia. Toivottavasti pääsette ahdistuneisuudestanne, ja löydätte sellaisen rauhan, ettei tarvitse arvostella muiden valintoja ja leikkiä jumalaa. Olen alle 3 kymppinen nainen ja ihostani on tatuoitu n. 60%. Parempaa syksyn jatkoa!

      • tombones

        Ei tarvitse olla Jumala voidakseen kertoa, että tatuoinnit ovat tahallista ihonsa pilaamista, lapsellista erikoisuuden tavoittelua ja kauneuden tuhoamista. Ihminen joka on ylpeä itsestään ihan aidosti omana itsenään, on parasta mitä toinen ihminen voi kanssaihmisestä tavoittaa.


    • Lifelover666

      Tätä aloitusta ei valitettavasti taida voida kuitata pelkällä tyhmyydellä...valitettavasti

    • Konttoripate

      Minä en ole "sivistymätön ahdasmielinen", vaan edustan mielestäni ylempää keskiluokkaa jolla ei ole tatuointia, eikä tule..en tarvitse sellaista, eikä ne ole kauniita. mitä ylemmäksi yhteiskuntaluokissa mennnään sitä vähemmän tatuointeja ja jos niitä on, niin vähemmän sellaisia ihan pieleen mennneitä tikku-ukkoja mitkä on humalassa tehty pahimmassa tapauksessa itse.
      Tästä poikkeuksena bändit, urheilijat, jne joilla on paljonkin tatuointeja, mutta en tiä miksi heitä matkii tavallinen ihminen joka ei ole millään tavalla mediassa mukana..koska siltä se näyttää minun näkökulmasta: matkitaan ihmisiä joita haluttaisiin olla, ei siksi että on tatuointi vaan mitä nämä ihmiset joilla on tatuointi ovat.

      • tombones

        Ei kukaan ole sivistymätön tai ahdasmielinen sen vuoksi, että ei ota tatuointia. Mutta tatuoituja sivistymättömiä tapaa hyvin usein, samoin kuin ahdasmielisiä. Ei tatuoinnin ottaminen mitään suvaitsevaisuutta lisää.


    • Sivustaseurannut

      Tutkimus osoittaa, että naiset eivät välttämättä tiedä, millaisen myllerryksen pieni ja viaton tatuointi heidän ihollaan miesten mielissä aiheuttaa.

      Bretagne Sud -yliopiston tutkija Nicolas Gueguen on selvittänyt tatuoinnin vaikutusta miesten mieliin ennenkin. Aikaisemmassa tutkimuksessa hän näytti miehille kuvaa 24-vuotiaasta nuoresta naisesta käsivarsitatuoinnin kanssa tai ilman ja pyysi heitä arvioimaan naisen persoonallisuutta.

      Tulokset osoittivat, että nainen ilman tatuointia sai huomattavasti mairittelevammat arviot kuin sama nainen tatuoinnin kanssa. Eräs tatuoituihin naisiin johdonmukaisesti liitetty ominaisuus oli kevytkenkäisyys.

      Tutkijat haastattelivat rannalla olevia miehiä. He pyysivät miestä katsomaan joko tatuoitua tai tatuoimatonta assistenttia (nuorta naista) ja arvioimaan mahdollisuuksiaan päästä naisen kanssa treffeille ja saada seksiä ensitapaamisella.

      Tulokset olivat paljonpuhuvia. Tutkimuksessa miehet arvioivat johdonmukaisesti, että heidän mahdollisuutensa saada seksiä olivat huomattavasti korkeammat tatuoidun naisen kanssa.

      • tombones

        Tutkimus osoittaa hyvin tarkkaan sen minkä jokainen ei tatuoimaton mies tietää erittäin hyvin. En haluaisi vaimokseni kevytkenkäistä naista ja pidemmässä juoksussa tatuoinneilla saavutettu mukamas seksikkyys on katoavaista ja muuttuu irvokkuudeksi.


    • maurijii

      Itselle ajattelin osuuspankin oranssia logoa tatuoituna alaselkään, noin 15 cm korkuisena. Näkyis sitten kesällä hienosti kun ajais polkupyörällä ja paita nousee (ja housunpersaus laskee). Ja uimarannalla tietysti päät kääntyis.

      Ai miksikö osuuspankin logo? Ensinnäkin a) ne vois maksaa sponsorirahaa, ja b) sen tuntee lähes kaikki aikuiset. Toisin on kaikkien kiinankielisten tekstien yms, ei niitä täällä kukaan ymmärrä. Ja ehkä vielä c) se olis aika rock, kun muilla ei olis vastaavaa, ainakaan ihan heti.

      Oon muuten miettiny tämän ihan ite.

    • Kribee

      Talojen seinissä olevat töherrykset kertovat, että tämä kaupunginosa on slummia.
      Ihmisten ihossa olevat töherrykset kertovat, että tämä ihminen kuuluu alaluokaan.

      • tombones

        Eipä kai kukaan kuvittele nostavansa omaa statustaan tatuoinnin avulla. Ei, varmaan on kaikilla tiedossa, että luokka yhteiskunnassa menee alaspäin, jopa alaluokkaan saakka.


      • Kribee
        tombones kirjoitti:

        Eipä kai kukaan kuvittele nostavansa omaa statustaan tatuoinnin avulla. Ei, varmaan on kaikilla tiedossa, että luokka yhteiskunnassa menee alaspäin, jopa alaluokkaan saakka.

        Olipa tatska millainen tahansa, niin ruma se on.


      • tombones
        Kribee kirjoitti:

        Olipa tatska millainen tahansa, niin ruma se on.

        Joo, eipä ole kaunista tatskaa vielä tullut vastaan. Toiset ovat rumia ja toiset vielä rumempia.


    • Tappaahimon

      Voi niitä lukuisia kertoja, kun kiimassa olen alkanut naista panemaan takaapäin. Jos ei pakaroiden yläpuolella ole kammottavaa tatuointia, niin se löytyy olkapäästä ja jopa niskasta. Siihen ne halut on aina sitten tyssänneet.

      • tombones

        Ei ole koskaan tyssännyt lemmenhetki tatuointeihin, koska valitsen kumppaniksi vain ei-tatuoituja.


      • Tappaahimon
        tombones kirjoitti:

        Ei ole koskaan tyssännyt lemmenhetki tatuointeihin, koska valitsen kumppaniksi vain ei-tatuoituja.

        Niinhän se perskules pitäisi valita, mut kun tulee niitä yllätyksiä. Ihan fiksun näkösiä gimmoja, jotka pilanneet tatskoilla kroppansa, hyi helvete!


      • tombones
        Tappaahimon kirjoitti:

        Niinhän se perskules pitäisi valita, mut kun tulee niitä yllätyksiä. Ihan fiksun näkösiä gimmoja, jotka pilanneet tatskoilla kroppansa, hyi helvete!

        Tulee ainakin lisää kokemusta, hehee.


    • EiPidäPaikkaansa

      Sulla noit yleistyksiä piisaa, lienet narsistinen ylenkatseellinen ja katkera niille joilla on aikaa ja tilaa unelmille.... Lisäks veikkaan että vittuilet ja trollaat vaan siksi kun sisälläs ei muuta ole.

    • JokuElämätönTeenakke

      Taeat olla hupiukko =)

    • Peesaaja

      Itse pidän tatuointimuotia surullisena asiana. Olisi paljon mukavampaa, jos nuoret korostaisivat persoonallisuuttaan jollain yksinkertaisemmalla tavalla, kuten itse tehdyillä vaatteilla, kauniilla kampauksella tai liikunnan tuomalla lisäenergialla.

      • tombones

        Koko tatuointimuoti on surullista ja ikävää. Varsinkin sellaiset ihmiset, joilla on joskus ollut ongelmia terveytensä kanssa, osaavat arvostaa puhdasihoisuutta ja sitä etteivät ihmiset om aloitteisesti muodin vuoksi tuhoa ihoaan.


      • Eiymmärrä
        tombones kirjoitti:

        Koko tatuointimuoti on surullista ja ikävää. Varsinkin sellaiset ihmiset, joilla on joskus ollut ongelmia terveytensä kanssa, osaavat arvostaa puhdasihoisuutta ja sitä etteivät ihmiset om aloitteisesti muodin vuoksi tuhoa ihoaan.

        Aikuiset (?) tehkööt iholleen mitä lystäävät, sillä huonosta mausta ei tosiaankaan voi edes sakottaa. Sen sijaan nuoret eivät välttämättä ymmärrä päätöksen lopullisuutta. Harva alta 20-vuotias miettii tatuointia ottaessaan, miltä se näyttää kuusikymppisen kurttuisessa nahassa, ja mahtaako itsekin ehtiä kyllästyä kuvioihinsa muutamassa vuosikymmenessä. Se kuva-aihe joka on niin täydellinen ja hieno nyt, on ehkä yhdentekevä tai jopa nolo 20 vuoden päästä. Siksi tautoinneista kannattaa kyllä keskustella, ja on ehkä hyvä tuoda esiin, että monia kansalaisia ne enemmänkin inhottavat tai säälittävät kuin ihastuttavat. Keskustellaanhan sitä kaikenlaisista muistakin asioista, myös ulkonäkökysymyksistä.


      • tombones
        Eiymmärrä kirjoitti:

        Aikuiset (?) tehkööt iholleen mitä lystäävät, sillä huonosta mausta ei tosiaankaan voi edes sakottaa. Sen sijaan nuoret eivät välttämättä ymmärrä päätöksen lopullisuutta. Harva alta 20-vuotias miettii tatuointia ottaessaan, miltä se näyttää kuusikymppisen kurttuisessa nahassa, ja mahtaako itsekin ehtiä kyllästyä kuvioihinsa muutamassa vuosikymmenessä. Se kuva-aihe joka on niin täydellinen ja hieno nyt, on ehkä yhdentekevä tai jopa nolo 20 vuoden päästä. Siksi tautoinneista kannattaa kyllä keskustella, ja on ehkä hyvä tuoda esiin, että monia kansalaisia ne enemmänkin inhottavat tai säälittävät kuin ihastuttavat. Keskustellaanhan sitä kaikenlaisista muistakin asioista, myös ulkonäkökysymyksistä.

        Ei riitä sanominen, että on jokaisen oma asia mitä iholleen tekee. Kannattaa miettiä millaisen kuvan itsestään antaa ja mitä ajattelee myöhemmin. En ole koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia, saatika sellaista jollaista voisi harkita itselleen.


      • dwdwdwdwd
        tombones kirjoitti:

        Ei riitä sanominen, että on jokaisen oma asia mitä iholleen tekee. Kannattaa miettiä millaisen kuvan itsestään antaa ja mitä ajattelee myöhemmin. En ole koskaan nähnyt yhtään kaunista tatuointia, saatika sellaista jollaista voisi harkita itselleen.

        Niin ei kannata ottaa tauointia kun yksi tombones ei niistä tykkä hahah suurinta osaa ihmsistä ne ei haittaa olet tom vähemmistöä ja olet myös eniten tatuoiteja kammoksuva henkilö minkä tiedän eli tom tatskavihan ruumilistuma oikein.


    • VeiSanatSuustani

      Kärsin vielä näin viisikymppisenä ajoittain aknesta ja etenkin atooppisesta, allergisesta ihosta. Kasvoissani on onnettomuudesta johtuva kohtalaisen iso arpi.

      Olen ikäni kadehtinut terveihoisia ihmisiä, enkä voi käsittää, että niin moni aiheuttaa itselleen tahallaan moisia ihovaurioita. Sillä vaurioitahan tatuoinnit ovat.

      Muoti muuttuu, eikä nuorena otettu tatuointi näytä enää samalta edes nelikymppisen iholla, puhumattakaan myöhemmistä ikävuosista. Lisäksi tatuoinneissa on terveysriskejä, joista monikaan ei taida olla tietoinen.

      Pahoin pelkään, että parinkymmenen vuoden kuluttua meidän tämänhetkinen tatuoitu nuorisomme aiheuttaa paitsi esteettistä haittaa, myös ison laskun veronmaksajille, kun tatuointeja aletaan poistaa ja niiden aiheuttemia sairauksia parantaa yhteiskunnan varoin.

      • tombones

        Ihovaurion tahallisesta itseaiheuttamisesta ei saa mitään myötätuntoa esim.sairaaloista tai lääkäriltä. Typerät ihmiset tatskaavat itsensä ja ihonsa piloille. Ikävä kohtalo varsinkin nuoremmille ihmisille.


      • Marenkia

        Moi!
        Olen aivan samaa ihmetellyt jo kauan!
        Miksi nuoret pilaavat ihonsa aivan järkyttävän näköiseksi (myös jotkut jopa 50-kymppisetkin!)
        Toivottavasti joku alkaa näyttämään toisenlaista esimerkkiä.On se vaan karmeeta
        Kun nämä tyypit tulevat vielä vanhemmiksi ja ryppyisiksi...


      • tombones
        Marenkia kirjoitti:

        Moi!
        Olen aivan samaa ihmetellyt jo kauan!
        Miksi nuoret pilaavat ihonsa aivan järkyttävän näköiseksi (myös jotkut jopa 50-kymppisetkin!)
        Toivottavasti joku alkaa näyttämään toisenlaista esimerkkiä.On se vaan karmeeta
        Kun nämä tyypit tulevat vielä vanhemmiksi ja ryppyisiksi...

        Uusi uljas sukupolvi tekee jo sitä. Olen lukenut tatuointeja kohtaan halveksuvia kirjoituksia nuorilta. Murroksesta voi tulla tatuoituja kohtaan yllättävä, kun he huomaavat olevansa muodin alimmalla tasolla, jos ei ole varaa poistaa tatskoja.


      • Marenkia
        tombones kirjoitti:

        Uusi uljas sukupolvi tekee jo sitä. Olen lukenut tatuointeja kohtaan halveksuvia kirjoituksia nuorilta. Murroksesta voi tulla tatuoituja kohtaan yllättävä, kun he huomaavat olevansa muodin alimmalla tasolla, jos ei ole varaa poistaa tatskoja.

        Ja kun tuo aika koittaa, niin sitä kuljetaan sitten kesätkin kaikki vaatteet päällä, ettei ne rupsahtaneet piirustukset ja kuviot kovin näkyisi, on se elämää.


      • tombones
        Marenkia kirjoitti:

        Ja kun tuo aika koittaa, niin sitä kuljetaan sitten kesätkin kaikki vaatteet päällä, ettei ne rupsahtaneet piirustukset ja kuviot kovin näkyisi, on se elämää.

        Hehee, se on varmaan sitä miksi tatuoidut kutsuvat: - Ylpeinä kantavansa tatskojaan!


      • ee22e2

        Eipä pk seudulla nuoret niitä hauku tuollaista taitaa olla maalla haukutaan muita kilpaa kun ovat erinlaisia onneksi meilläpäin on suvaitsevaisempaa väkeä.


      • wdwdwdwd
        Marenkia kirjoitti:

        Ja kun tuo aika koittaa, niin sitä kuljetaan sitten kesätkin kaikki vaatteet päällä, ettei ne rupsahtaneet piirustukset ja kuviot kovin näkyisi, on se elämää.

        Mihis ne nyt yhtäkkiä rupsahti?


    • Sivustaseurannut

      Kun olin lapsi, tatuointeja oli vain vankilassa olleilla. En koskaan voisi ottaa tatskaa, minusta ne ovat tahroja ihmisessä ja suurin osa ihmisistä katuu niitä jossakin vaiheessa.

      taitavat olla jotain persoonan pönkittämistä. Aina mietin, mitä sitten vanhuksina ja mummuina ja vaareina ajattelevat. Mutta jokaisen oma asia. Itse en ota miestä jolla tatuointi, enkä ota koskaan sellaista itsekään.

      • 2ee2e

        Tule kesällä pk seudulle joka toisella näkyy tatuointi eikä se ole mikään ihmeellinen asia tällä päin ja tuo on paras ja vakio miltä ne sit vanhana näyttää hahah ei ne sitä surkuttele vanhanakaan ja miksi surkutella kun tatuoimattomat tekee sen surkuttelun jo heidän puolestaan.


      • tombones

        Tahroja ihmisen ihossa ja oman typeryyden näyttämistä, en ihan oikeasti usko kenenkään väittävän tatuointeja kauniiksi tai hienoiksi. Ne ovat kyseisen ihmisen näyttö muille kuinka muodinmukaisesti ja ajattelemattomasti tama tatuoitu onkaan.


    • tatskat-ei-kannata

      Samaa mieltä. Tatuoinnit leimaavat. En ole koskaan arvostanut yhtään tatuoitua ihmistä. Jos jollakin on ollut piilossa, mutta sitten näkynyt, niin se siitä. Eipä ole mitään yhteistä sen jälkeen.

      • ahdasmielisyyseikannata

        tomppa, lopeta jo se toisilla nimimerkeillä kirjoittelu. taitaa olla suurin osa kaikista teksteistä täällä tompan kirjoittamia. mutta joo, jos asia tosiaan on näin, että et voi arvostaa ihmistä hänen ulkonäkönsä takia, olet aika helvetin ahdasmielinen ihminen. en arvosta ihmisiä joilla roikkuu kyrpä otsasta koko ajan niinkuin sinulla.


      • tombones

        Tatuiointi on leima ajattelemattomuudesta, naiiviudesta ja muotihulluudesta. Jälkikäteen varmaan ärsyttää tavattomasti kuinka typerä on joskus ollut ja ainoa lohtu on kohtalotoverit, joita ainakin pk seudulla on paljon.


    • Homojenhommaa
      • tombones

        Tatuoidut erottuvat aina ainoastaan negatiivisessa mielessä, en ole koskaan kuullut mitään hyvää tästä ryhmittymästä.


    • EiSopivaa

      Tottakai tatuointi on jokaisen oma asia, mutta en ole elämässäni vielä nähnyt yhtäkään tatuointia johon uskoisin olevani tyytyväinen (sen ottamisen) vielä aikuisena ja kypsänä ihmisenä. Minusta se voi olla nätti uutena mutta karmea 20 vuoden kuluttua. Minusta tatuointi osoittaa harkitsemattomuutta ja suurta välinpitämättömyyttä omaa kehoaan ja ulkonäköään kohtaan. Samalla asetan kysymyksen, onko kaikki ihan kotona? Milktä näyttää ruusu rinnassa 5:n lapsen jälkeen? Miltä pitsikuvio pers,kannikoiden välissä. Osin naurattaa osin itkettää teidän puolestanne.

    • Yrjöttää

      Miksi nuoret naiset haluavat näyttää linnakundeilta? Otetaan kroppa täyteen amatöörin tekemiä rumia tatuointeja ja sitten myöhemmin niitä kadutaan ja tästä kaikesta vielä maksetaan pitkä penni. Onko kyse tyhmyydestä vai mistä? Luonnolliselta näyttävä nainen on kaikkein kaunein ilman tatuointeja. Pieni ei haittaa, mutta jos on useampi niin rupeaa näyttämään jo rekkalesbolta tai pubiruusulta, varsinkin sitten vanhemmiten. Miettikää tarkasti ennenkun pilaatte kauniin vartalonne pääkallonkuvilla.

      • tombones

        Tyhjyymydestä ja ajattelemattomuusesta pitkälti on kyse tatuoinnin ottamisessa.


    • Hyvänahkainen

      Monen ihmisen silmissä tatuointi näyttää lähinnä ihosairaudelta, varsinkin kauempaa katsottuna. Mahdollinen tuleva työpaikkahaastattelijasi saattaa olla samaa mieltä, vaikka ei sanokaan sitä ääneen. Hän vaan jättää palkkaamatta sinut kun ajattelee että olet joku hörhö.

      • tombones

        Tatuoitu iho näyttää aina pilaltu tai sairaalta. Terveessä normaalissa ihossa ei ole mustetahroja. Työpaikkahaastalleijat tutkivat etukäteen haastateltaviaan, joten ei kannata näytellä tatskojaan mediassa.


    • tatskaonlikaa

      Oikea kysymys. Tatuoinnit aivan kammottavia. Taska-tyyppejä ei kannata eikä pidä töihin palkata. Ne ovat todistetutsi usipäitä. Aikuistuttuaan kaikki viisaat ihmiset otattavat tatuoinnit pois. Se on kallista ja hemmetin kivuliasta. Tatuointivärit aiheuttavat syöpää. Hepatiittivaara on myös todella suuri. Tatuoiduilla tyypeillä usein vakavia jopa kohtalokkaita mystisiä sairauksia, tulehduskierteitä, joiden vuoksi sairaalakäyntejä sitten vanhemmalla iällä riittää.

      • tombones

        Kiitos. Itse en haluaisi leimautua mihinkään lokereen, en ainakaan usipäiden joukkoon. Kun katsoo näitä nykyajan käsivartensa kaameilla musteroiskeilla pilanneita, väistämättä ainoa ajatus joka tulee mieleen, on typeryys.


    • Itsevaan

      Tatuointi on hyvä merkki siitä, että jossakin vaiheessa on arvostelukyky pettänyt pahemman kerran. Työhönotto tilanteessa arvostelukyvyn menetystä ei katsota ikinä hyvällä. Jos itse olen palkkaamassa henkilöä, kasvo-, käsi-, ja kaulatatuoinnit johtavat automaattiseen hylkäykseen. On paljon hakijoita, miksi palkkaisin sellaisen jota asiakkaat pelkäävät.

      • tombones

        Samaa mieltä ja itsekin työhaastatteluja tehneenä tiedän, kuinka pienet seikat vaikuttavat hylkäämispäätökseen. Tatuoinnit ovat yksi merkittävimmistä, miksi ei palkata jotakin tyyppiä. Asiakas päättää!


    • doldis

      tatuoinnit näyttävät rivolta ja niitä ottaneet ovat usein huonosti käyttäytyviä yksilöitä.

      • tombones

        En haluaisi koskaan erottua epäedukseni rumentamalla ihoani tatuoinneilla. Tatuoidut ovat kummajaisia ja näyttävät "muotitietoisuutensa" typerällä tavalla kuinka hölmö ihminen voikaan olla.


      • doldis
        tombones kirjoitti:

        En haluaisi koskaan erottua epäedukseni rumentamalla ihoani tatuoinneilla. Tatuoidut ovat kummajaisia ja näyttävät "muotitietoisuutensa" typerällä tavalla kuinka hölmö ihminen voikaan olla.

        Voi jopa olla, että tatuoinneista käydään kohta jonkinlaista syrjintäkeskustelua?


      • tombones
        doldis kirjoitti:

        Voi jopa olla, että tatuoinneista käydään kohta jonkinlaista syrjintäkeskustelua?

        Ja huvittavinta on, että kaikki tatuoinnit ovat itseaiheutettua tuhoa omalle iholleen. Sen jälkeen aletaan vasta ihmettelemään, miksi ihmiset katsovat tatuoitua kuin halpaa makkaraa, eikä saada töitä ja syrjäydytään.


    • persikkalaakso

      Suosittelen välttämään tatuointien ottamista. Itse en haluaisi että ihollani olisi loppuiän ajan musteklöntti tai pläjäys muistuttamassa jostain asiasta minkä joskun luulin haluvani muistaa loppuikäni. Sillä näinhän sitä perustellaan että halutaan muistaa tai kunnioittaa milloin mitäkin ja sen kunniaksi piikitetään väriainetta ihoon. Hoh hoijjaa, mitä neropattimeininkiä. Oletteko kuulleet päiväkirjasta? Eli kerron että voit kirjoittaa tyhjään kirjaan tai vihkoon ylös asioita, niin voit sitten jälkeenpäin lukea ne siitä paperilta ja näin ollen muistaa myös jälkeenpäin. Ei ole pakko nakuttaa ihoon jotain pääkalloa tai ruusua tai vaikkapa kiinalaisen ravintolan ruokalistan "kalakeitto"-sanaa (kirjoitettuna kiinalaisella kirjoitusmerkillä).

      • tombones

        Kenenkään ei ole pakko ottaa tatuointia, ei muotitietoisuuden eikä minkään muun seikan vuoksi, joten en suosittele minäkään.


      • persikkalaakso
        tombones kirjoitti:

        Kenenkään ei ole pakko ottaa tatuointia, ei muotitietoisuuden eikä minkään muun seikan vuoksi, joten en suosittele minäkään.

        Jotkut kuvittelevat että tatuointi ei haittaa työpaikan saantia tai ettei työpaikka ole häntä varten, jos ei kelpaa tatuoituna. Kannattaisi olla hieman pitkänäköisempi, sillä on todella merkitystä, jos näinä aikoina menettää työpaikan tatskan takia, kun muutenkin on vähän töitä tarjolla. Ihmiset pystyvät hyvin harvoin itse valitsemaan työpaikkaansa, vaan niihin otetaan sopivan näköisiä ja käytökseltään kunnollista porukkaa. Kukaan ei halua rikollisen näköistä.


      • KKoiras
        persikkalaakso kirjoitti:

        Jotkut kuvittelevat että tatuointi ei haittaa työpaikan saantia tai ettei työpaikka ole häntä varten, jos ei kelpaa tatuoituna. Kannattaisi olla hieman pitkänäköisempi, sillä on todella merkitystä, jos näinä aikoina menettää työpaikan tatskan takia, kun muutenkin on vähän töitä tarjolla. Ihmiset pystyvät hyvin harvoin itse valitsemaan työpaikkaansa, vaan niihin otetaan sopivan näköisiä ja käytökseltään kunnollista porukkaa. Kukaan ei halua rikollisen näköistä.

        Näitä pissiksia joilla on tatska on stadi pullollaan. Toinen toistaan hölmömmän näköisiä, osa otettu alaikäisesä jotain 13v. tjn=(


      • tombones
        KKoiras kirjoitti:

        Näitä pissiksia joilla on tatska on stadi pullollaan. Toinen toistaan hölmömmän näköisiä, osa otettu alaikäisesä jotain 13v. tjn=(

        Yhä nuoremmat kuvittelevat saavansa jonkunlaisen erottumisedun muista nuorista tatuoimalla itsensä hölmöjen vanhempien luvalla alaikäisenä. Poikkeuksetta vanhemmat ovat mustetuherrusten peittämiä.


    • Tekeelikaisenvaikutelman

      Tatuoimaton on raikkaan puhtaan näköinen ja tatuoitu likaisen epäsiistin näköinen, samoin hilu naamainen ihminen on luotaantyöntävä, en tiedä onko se tarkoituskin.

      Kroppansa tuhrineet viestittävät sitä että niiden maailmassa on tärkeitä tämmöiset yksinkertaiset naurettavat tuhrut nahassa. Jos joku alkaa puhumaan näistä nahkapiirroksistaan ja lävistyksistään siirryn heti kauemmaksi kun ei kiinnosta edes kuunnella.

      • tombones

        Ihan tarkalleen samaa mieltä, ei kiinnosta kuunnella tatuoitujen typerysten naurettavia tatskahöpötyksiä. Naurettavaa, epäsiistiä ja naiivia käytöstä pilata vapaaehtoisesti oma ihonsa jollakin esim. pääkallokuvalla. Ei hyvää päivää sentään!


    • Näinseonvaan

      Tatuoinnit ovat yleensä ns. "roskaporukan " tyyliä, jengit yms. katso sarjaa amerikan kovimmat vankilat. Valitettavasti niillä tuppaa leimautumaan kielteisesti.

      • tombones

        Nämä mikael gabrielit sun muut pellet tulevat huomaamaan suomalaisen suvaitsevaisuuden heti sen jälkeen, kun tatskabuumi on ohitse. Nykyajan nuoriso on fiksua ja tatuoinnit vähenevät heidän keskuudessaan. Nyt 3-kymppiset nuoret aikuiset kuvittelevat tulevansa nuorekkaammiksi hankkiessaan tatuoinnit. Tosiasiassa tulevat entistä typerämmän ja halveksuttavamman näköisiksi.


    • ilmantatskaa.kiitos

      Ihan sama minkä näköinen tatska, pieni jossain näkymättämässä paikassa vai täynnä tatskoja niin ne on luontaan työntäviä.
      Tatuoinnista tulee mieleen huono nainen, rikollinen, itsensä viiltelijä, muodin perässä hiihtäjä joka haluaa olla niin cool.
      Kaikki tatuoinnit pilaa yleensä niin kauniin ihon ja vanhemmiten ne vasta vastenmielisen näköisiä onkin kun alkavat haalistua ja kuvista tulee suttuisia.

      • tombones

        Tatuoinnista tulee lisäksi vielä mieleen kummallinen ja merkillinen ihminen.


    • Kotiporvoossa

      Ite oon kyl sitä mieltä et tatskat ne just on jotka naisesta pornon tekee.

    • daivarinsysteri

      Tatuointien historia on muuten sangen mielenkiintoista. Esimerkiksi 1800-luvulla merimiesten keskuudessa oli vallalla uskomus, että jos merimies tatuoi krusifiksin selkään, niin mikään paha ei uskalla hyökätä kristuksen kimppuun, ei ainakaan takaapäin. Tatuointi toimi siis eräänlaisena suojelina.

      Ja kun merimiehet kiipeilivat korkeihin mastoihin, he otattivat siipien kuvia kroppaansa, jotta kiipeäminen olisi kevyempää. Lisäksi merimiesten keskuudessa kiersi legenda lokista, joka oli kuolleen merimiehen sielu. Näin mm. lokki-tatuointi yleistyi merimiehillä, sillä sen katsottiin antavaan eräänlaista voimaa ja turvaa kamppailussa meren voimia vastaan.

      British Army puolestaan tatuoi D-kirjaimen jokaiselle kiinnisaamalleen karkurille, kuin myös roomalaisilla oli aikoinaan tapana merkitä orjakarkurit omalla tatuoinnillaan. Ja kaikkihan tietävät natsien numerotatuoinnit vankien käteen. Japanissa tietyllä aikakaudella rikollisille tatuoitiin rangaistustatuointi, josta voitiin lukea hänen rikoshistoriansa.

      Ja moniko nainen, joka ottaa delfiinin kuvan sääreensä tietää asian historiallisen merkityksen? Tapa on lähtöisin mikronesian alueelta primitiivikansojen uskomuksista, että delfiini suojelee hailta. Nimittäin jos vedessä on delfiinejä, ei samoissa vesissä yleensä ole haita vaanimassa heidän henkeään.

      Ei sillä, että delfiinitatuointi olisi jotenkin erityisen ruma suhteessa muihin tatskoihin, mutta monet tatuointikuviot juontavat juuren paljon pidemmälle kuin nyky city-ihminen äkkiseltään ajattelee.

      • tombones

        Eipä Samuli Edelmannin delfiini tatuointi näyttänyt Apu-lehdessä yhtään miltään muulta kuin erittäin lapselliselta 5-kymppisen äijän käsivarressa.


      • Tehdaspimu
        tombones kirjoitti:

        Eipä Samuli Edelmannin delfiini tatuointi näyttänyt Apu-lehdessä yhtään miltään muulta kuin erittäin lapselliselta 5-kymppisen äijän käsivarressa.

        Miksi näinkin hyvän näyttelijän pitää sortua moiseen pelleilyyn?


      • tombones
        Tehdaspimu kirjoitti:

        Miksi näinkin hyvän näyttelijän pitää sortua moiseen pelleilyyn?

        Edelmanin ongelma on varmaan muiden matkiminen. Miehessä ei ole mitään omaa tai aitoa. Alamäki on alkanut ja tatuoinnit vain vahvistavat käsitystäni.


      • tombones
        tombones kirjoitti:

        Edelmanin ongelma on varmaan muiden matkiminen. Miehessä ei ole mitään omaa tai aitoa. Alamäki on alkanut ja tatuoinnit vain vahvistavat käsitystäni.

        Mies oli ennen ihan hyvä laulajakin, mutta nykyään ei muuta kuin haastattelujen antaja niille joka jaksaa kuunnella.


    • Cathlen

      Minusta naisen että miehen vartalo on kaunis luonnollisena ilman tatuointeja, eli itseeni en niitä laita, laittakoot muut jos haluavat ja pitävät niistä. Eli ei ole mitään niitä vastaan, en vain pidä niitä kauniina.

      • tombones

        En laita myöskään mina tatuointeja, enkä pidä niistä. En halua näyttää homejuustolta.


      • Cathlen
        tombones kirjoitti:

        En laita myöskään mina tatuointeja, enkä pidä niistä. En halua näyttää homejuustolta.

        Mielipiteet ei ole typeriä, ne on mielipiteitä. Kyllä tässä ihan nykymaailmassa eletään, mutta ei sille mitään voi, että tatuoinnit näyttää rumalta, niistä ei voi väkisin kenenkään mieliksi tykätä.


      • tombonesin.veli

        Ihan itseään voi syyttää, jos erehtyy ottamaan tatuoinnin ja sen seurauksena saa kuulla jatkuvaa naljailua kaveripiirissä tyyliin: "Tatuoidut ovat toopeja". Täytyy kestää muilta tuleva arvostelu, eikä yrittää lisätä suvaitsevaisuutta kuvitelmilla jokaisen omasta asiasta. Maailma ei vaan toimi niin!


    • ztymm

      Näyttäähän ne tatuoinnit aikamoiselta tummalta hötöltä yleensä kauempaa katsottuna. Eivätkä läheltäkään välttämättä hirmu hyvältä. Ja sitten jos vaikka lihoo, niin näyttävät vielä hötömmmältä. Tietysti jos vaikka voittaa pesäpallon Suomen mestaruuden tai saa lapsen, niin ymmärtää, jos jonkun pienen ottaa muistoksi, mutta jos hetken mielijohteesta jotain töhröä ottaa ihoonsa loppuiäksi... No noissa melkein pitäisi olla vähintään viikon harkinta-aika.

      • Pienisairaanhoitaja

        Tässä hieman päivitystä jokusen vuoden jälkeen kaikkien kiusaksi. Tämä sairaanhoitaja on jatkanut kuvien ottamista tasaiseen tahtiin. Nyt molemmat hihat, toinen kylki sopivasti täynnä. Selkä ihan alussa. Siihen vasempaan, 24 v vanhan tribaalin kaveriksi, en ole hankkinut uutta mustetta. Oikeaan sääreen tuli medusa, jatkuu aikanaan. Vasempaan kämmenselkään otin kirsikkapuun oksan kukkineen. Helmikuulle varattu aikaa yläselän ja rintakehän kiertävälle käärmeelle. Ja turha kitistä miltä näyttää eläkkeellä kun käärme alkaa tippua ilman rintaliivejä lattiaa kohti. Saattaa venyä maanmatoseksi.
        Mieskin meni vaihtoon, enemmän tatuoituun lääkäriin. Kyllä, juuri näin sairaanhoitaja/lääkäri-parisuhde alkoi viereisissä tatuointituoleissa. Samassa työpaikassa emme kuitenkaan ole.
        Tämä sairaanhoitaja lähti opiskelemaan terveydenhuollon hallintoa yliopistoon. Rahoittaakseni omat tatuointini opiskelen työn ohella. Sieltä ne vilkkuvat kuvat edelleen työasun alta.
        Yksi on mikä pysyy, sama artisti edelleen! Hänestä en irti päästä vaikka kaikki muu elämässä muuttuisikin.
        Toivottavasti tuotin kiusaa kaikille kuvia ja tatuoituja ihmisiä vihaaville, Tompallekin!


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      En omista ainuttakaan tatuointia enkä haluaisikaan niitä iholleni

      MUTTA

      minulla ei ole mitään tarvetta kritisoida muiden tatuointeja ja mieltymystä niitä kohtaan. Ihmisiä on erilaisia ja ihmiset tykkäävät eri asioista. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä joka ulkonäöllisesti tai muutoinkaan miellyttäisi jokaista muuta ihmistä. Sen että joku tatuoi vaikka koko naamansa mustaksi, ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla sinun elämääsi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

    • NormaaliOnPARASTA

      TÄMÄ ON TOTUUS :

      NE AIKUISET JOTKA KERJÄÄVÄT HUOMIOTA,,,,,,,,, OVAT KUSIPÄITÄ.

    • Niinuliinia

      Tatuointi on todellakin viesti. Viesti tyhmyydestä. Hyi helvetti minkä näköisiä ne tuhrut ovat. En ikinä koskisi mieheen jolla on tatuointeja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe