Piiskaa haluatko

On aika mielenkiintoista, että on paljon parisuhteessa tai sinkkuna eläviä, jotka eivät uskalla/saa toteuttaa haaveitaan piiskatuksi tulemiseksi. Asun Pks.

17

519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä haluan saada piiskaa!Ehkä me olemme samanikäisiä eli oletko syntynyt 62

    • Mulla tuo on ikä...

    • Juu,kyllä BDSM ja piiska kiinnostaa :) Kunhan on kaikki lain mukaista ( 18) , luotettavaa ja turvallista. Aika "rankkoja leikkejä kuitenkin...

    • rottinkia

      Piiskalla aiheutettu orgasmi on aivan erilainen kuin mikään muu. Siihen "alistuu" ihan vapaaehtoisesti, vaikka tietää, että se sattuu niin penteleesti ja jälkien parantelu kestää.

    • orja7

      Haluan piiskaa naista antamaan sitä?

      • Kuka ei haluaisi naista piiskaamaan mutta se on mahdotonta Suomessa!


    • VesiKielelläOdotan

      Aika ihmeellistähän se on. Meidän seksielämää kahlihtsee vielä monesta suunnasta asenteet. Ehkä joskus koittaa aika, että jokainen tohtii olla justiin sitä mitä on. Laissa olevat rajoitukset on kuitenkin säilytettävä, mutta piiskaleikkejä voisivat aikuiset harrastaa mielin määrin. Koska piiskausta on käytetty rangaistuksena, vieläpä häpeäsellaisena, niin saattaa menna aikaa, ennen kuin piiskan saanti on yhtä luonnollista kuin pussaaminen.

    • Suoraan kysymykseen suora vastaus. Kyllä, haluaisin saada vanhan ajan selkäsaunan ankaran miehen kädestä. Piiskan saanti siis kiinnostaa, joten vastaa meiliini, jos kiinnostaisi joskus tavata ja antaa minulle piiskaa.

    • Toinen-tuhma-poju

      Minä haluaisin saada melkein vanhan ajan selkäsaunan. Olen ilmeisesti jonkinlainen maso, koska haaveeni on, että törmäisin sellaiseen mieheen, joka olisi niin riski, että pystyisi alistamaan minut miten tahtoo. Alistuksen huippu on se, että joutuu tiukkaan otteeseen ja saa koivupiiskaa paljaille pakaroille. Siitä kivusta en niin kovasti välitä, mutta kyllä selkäsaunan hyväksyisin, koska se kertoisi kaiken meidän valtasuhteesta.

      Onhan niitä vaisumpiakin alistuksen muotoja: hävitä painissa, menettää housunsa, viedään väkisin jonnekin (= esim. pihalle heitto), istuu päällä eikä päästä pois jne.

      Kunnon piiskaamisessa on kuitenkin sellainen juitsu, että kun se sattuu, niin sitä taatusti yrittää tosissaan vältää. Onhan se sitten helkkarin noloa, kun toinen muistuttaa piiskasaunasta ja pullistelee sillä. Selkäsaunaa on aika vaikea puhumalla jälkikäteen vähätellä, koska se kuitenkin kestää niin pitkää, ettei sä vahingossa saa. Vaan se annetaan vakaasti harkiten ja voiman suomin oikeuksin. Ensimminen selkäsauna uudelta kaverilta nolottaa kaikkein eniten. Varsinkin jos se jätkä ei näytä mitenkään erityisen vahvalta, mutta pystyy nakittamaan kunnolla ja hoitaa pakarat joulunpunaisiksi.

      Paitsi onhan niitä sellaisiakin, jotka tykkäävät kivusta.

    • ekaakertaasaisko

      Tällä haaveena olisi joutua ankaran sedän polvelle pylly paljaana, saada ensin kämmenestä piiskausta, sitten remmillä..
      Ikinä en ole saanut, mutta se olisi niin huikeaa.

      • SetäMax

        Oletko nainen ? Juurikin tuollainen olisi oikein mieluisaa. Jos olet nainen, toteutetaan haaveesi.


    • Vahvassa-vara-parempi

      Kaikki haluaa, mutta monikaan ei tohdi.
      Jos olisin oman perseeni herra, niin johan raahaisin sen jollekin rontille ukolle hoitoon. Sellaiseen taloon menisin, että kun ovesta sisään astuu, niin ulos ei pääsisi muuta kuin pakarat liekehtien.

      • pakarat-kuumiksi

        Juuri näin se pitäisi. Tekijöitä on vain niin harvassa, jotka haluaisi antaa oikeasti ns. selkäsaunan. Monelle tarjoutuminen tuottaa tuskaa, vaikka fantasioissaan haluaisikin saada kunnon löylytyksen väkisin paljaille pakaroilleen.


    • sadopatu72v

      Toiveissa reilun tunnin jälkeen. Vaimoni laittaa minut joka tapauksessa liekaan, painaa lattialle, pitää jalalla niskasta painaen kasvot lattiassa jolloin hänen toinen jalkateränsä on suuni alla, tai sitten ei. Jaloissa on korkkarit, tai sitten ei.
      Nostaa päätäni jalkoväliinsä ja ylemmäksi.
      Kiskoo vuoteelle ja köyttää hogtied pakettiin. Kivekset nyöritetään.

      Pakottaessaan haluamiinsa perversioihin saisi käyttää jotain kuritusvälinettä enemmän kuin tavallisesti. Komentaminen jää usein pelkäksi köydellä lätkimiseksi.
      Teräksinen paistinlasta olisi poikaa.
      Sentään takaperin hertioillani istuen kutittaa jalkapohjiani herpaantumiseen saakka.
      Kääntää ympäri ja ratsastaa, tai sitten ei vaan saattaa löysätä ranteeni ja pakottaa minut itseni runkkaamaan.

      Raamit ovat selvät mutta ruoskaa enkä edes paistinlastaa saa tarpeekseni. Leveä, sileä teräslasta on hyvä koska sillä saa helposti aikaan sietämättömän kivun jälkiä jättämättä. Ohuen raipan jäljet näkyvät helpostikin vajaan viikon.

    • SamiJuha-

      Lauantaina olin vaihteeksi alistujan osassa. Alistaja löytyi Iskurien kautta. Sain kämmenellä pakaroille niin paljon, kunnes loistivat helakan punaisina, kuumottavina ja kirvelevinä.

      Itse pidän enemmän tuosta sidottuna, sillä silloin ei tarvitse kamppailla halun kanssa nostaa kättä takamuksen suojaksi. Kun on sidottuna, voi vain täysin antautua rangaistukselle.

      • Se on ainoastaan minä joka en saa piiskaa vaikka haluan!Kyllä minäkin haen piiskaajakin siellä iskuritreffitkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe