Twerkkaaminen

perseenheiluttaja

Moi, onks outoo et oon 11v tyttö ja haluisin opetella twerkkaamaa? :D Se ois must kivaa xd Oon yrittäny koton harjotella mut en vaa opi.. onks jotai vinkkei??

20

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twerkdatassonme

      Twerkaavaan jos huvitaa ei siinä mitään outooo olre.. ;)

    • Lapsihuora spotted.

      • yuggis oot muuten vitun paska trolli muhun verrattuna


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        yuggis oot muuten vitun paska trolli muhun verrattuna

        mulla on sentään yli kahen vuotta trollaus kokemusta


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        mulla on sentään yli kahen vuotta trollaus kokemusta

        Olet paska trolli. Tiedätkö edes sanan varsinaista merkitystä? Koska toimintaa ei ole trollaamista, vaan paskojen vitsien/loukkauksien laukomista. Idiootti.


      • yuurtuirtuirtui
        THELOLIHENTAI kirjoitti:

        mulla on sentään yli kahen vuotta trollaus kokemusta

        Ei oo trollausta toi


      • yuggis_ kirjoitti:

        Olet paska trolli. Tiedätkö edes sanan varsinaista merkitystä? Koska toimintaa ei ole trollaamista, vaan paskojen vitsien/loukkauksien laukomista. Idiootti.

        troll on peikko englanniksi ja se kuvastaa hyvin yuggigsen ulkonaköä


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        troll on peikko englanniksi ja se kuvastaa hyvin yuggigsen ulkonaköä

        "Poikani, olet idiootti"
        Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.


      • Helvettildnf
        yuggis_ kirjoitti:

        "Poikani, olet idiootti"
        Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.

        Vittu lopeta jo yuggis_ . Sun aikas tääl on ohi ja THELOLIHENTAI on vitusti sua parempi trolli! Painu vittuun täältä ja älä jaksa enää niitä sun paskoja juttujas täällä.


      • Helvettildnf kirjoitti:

        Vittu lopeta jo yuggis_ . Sun aikas tääl on ohi ja THELOLIHENTAI on vitusti sua parempi trolli! Painu vittuun täältä ja älä jaksa enää niitä sun paskoja juttujas täällä.

        Minäkin osaan painaa "käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnus" -painiketta.. Mutta en vaivaudu :)


      • Esups

        Hmph.... Amatöörit.


      • yuggis_ kirjoitti:

        "Poikani, olet idiootti"
        Tiedätkö, mistä tämä on lainattu? Isäsi puheesta ristiäisissäsi. Suora lainaus. Hänhän on varsinainen sanaseppo.

        lelz yuggis on vihanen. hehe X3


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        lelz yuggis on vihanen. hehe X3

        Tervetuloa autisti takaisin. Toivottavasti katoat yhtä nopeasti kuin ilmestyitkin.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Tervetuloa autisti takaisin. Toivottavasti katoat yhtä nopeasti kuin ilmestyitkin.

        noh eipä mulla juuri oo aikaa olla täällä kun pitää kattoo hentsua


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        noh eipä mulla juuri oo aikaa olla täällä kun pitää kattoo hentsua

        No ole hyvä ja mene katsomaan.


      • yuggis_ kirjoitti:

        No ole hyvä ja mene katsomaan.

        hm tiedäkö sää mitään hyvää syöpäpotilaiden foorumia missä vois oikein kunnolla trollata


      • Jauhiset
        THELOLIHENTAI kirjoitti:

        mulla on sentään yli kahen vuotta trollaus kokemusta

        Kai tiesit että trollaus kertoo älynlahjojen puuttusesta vitun kompostikasa


      • Jauhiset
        Jauhiset kirjoitti:

        Kai tiesit että trollaus kertoo älynlahjojen puuttusesta vitun kompostikasa

        Yuggis on muuten asia jäbä


    • Poika11v

      Ei siinä mitään outoa ole. Ps missä asut?

      • skdfuhsd-83

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe