MUNICH LENTOKENTTÄ - APUA

Aijaelshafei

Minulla on pitkä vaihto Munichenin lentokentällä (9h). Lentoni saapuu terminaaliin 2 ja jatkolento lähtee myös samasta terminaalista. Pääsevätkö jatkolentomatkustajat MAC alueelle (Munich Airport Centre)?

Pikaisesti vastauksia, kiitos! :)

21

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyestävirsikaunis

      Kyllä.

    • Cathay

      Ei muuten pääse!

    • CX288

      Voitko hieman perustella miksi ei pääse. Kuka sen estää? Kuka katsoo matkustajien lentoliput kun ne poistuu yleiselle puolelle?

    • juujuuuuu

      Pääset vaikka kaupungille. Ei se lentokenttä mikään vankila ole. :)

    • Mss9

      Mene Loungeen ja nauti elämästä!

    • msdlmdmzm

      Saat lähteä kentältä vaikka kaupungilla käymään mikä on hyvä idea. Junalla matka keskustaan kestää 30-45 min. Paljon kivempi jatkolento kun et oo kentällä nököttänyt koko päivää.

      • Junatkulkee

        Juu käyty on 4 h vaihdollakin.


    • Aijaelshafeii

      Kiitos kaikille vastauksista! :)

    • Junatkulkee

      Ole hyvä. Minä aina käväisen pikaisesti maksullisissa miehissä kun vaihdan konetta. Suosittelen.

      • Juusers

        Itse löydän kohtaamiseni miestenvessoista ja loungeista, paljon helpompaa, suosittelen.


    • Aijaelshafeii

      Kuullostaa mielenkiintoiselta, täytynee kokeilla.

    • Treinmuving

      Empähän suosittele lentoasemaa pidemmälle menemistä. Voit kierrellä asemalla.
      1 Terminaalia kauemmaksi en suottele menemistä. Itse kuljen 14.3.2017 tiistaina saman paikan kautta Munhenin kansainvälisen lentokentän kautta. Minäkään en menis ainakaan kaupungille lentoasemalta. Mutta puukattu matkustaja ei pääse turvatarkastupisteen ulkopuolelle. Se aika täytyy oleskella turvatarkastuspisteen sisäpuolella. Muuten joudut uudelleen turvatarkastukseen. Syy on tässä.

    • CX288

      mitäs pahaa siinä on jos joutuu uudestaan turvatarkastukseen? Kerrotko kuka estää sua poistumasta yleiselle puolelle halutessaan. Kerrotko jonkun lentoaseman maailmalla jossa ulos menevien matkustajien lentoliput tarkistettaisiin jossain?

      • Peliwaraa

        Jep juttu oli ihan potaskaa, mutta jonkin verran pitää varata aikaa siihen turvatarkastukseen ja ettei tule viime tingan junalla...


    • CX288

      LH economy check in sulkeutuu 40 min ennen koneenlähtöä T2:ssa. Ei väliä onko lento schengen vai non-schengen. Tuo aika kertoo mihin aikaan on syytä olla viimeistään takas kentällä. Kun itse on turvatarkastuksessa ennen tuota sulkeutumisaikaa niin perässä on tulossa vielä muita matkustajia samalle lennolle.

      • Peliwaraa

        Ja potaska senkun jatkuu. Check in sulkeutuu 20 min ennen lähtöä.


    • CX288

      laitapa linkki siihen missä kerrotaan LH MUC economy check in deadline 20 min
      Oikeat ajat:
      Y check in deadline 40 min
      C/F check in deadline 30 min

    • Peliwaraa

      CX288 ei nyt ole ihan kartalla. Taidat olla lentänyt ainoastaan lähikuppilasta ulos.
      Economy check in deadline 20 min.

    • CX288

      Sorry, oikeassa taidat sittenkin olla. Ei tässä pikku hiprakassa ihan kaikkea voi muistaa.

    • CX288

      Vai oliko se sittekin 10 min?

      • Ht-tietotoimisto

        Kuulin hevosmiesten tietotoimistosta että viimeiset lasketaan läpitte jos tulee 9 min ennen koneen nousua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe