Miks Meller ei kehota

717

rukoilemaan Israelin joukkueen turvallisuuden puolesta Riossa. Sitä vastoin suututtaa ystäväkirjeessä väittämällä, ELOKUUN ENSIMMÄISELLÄ VIIKOLLA KOKOONTUU LUOKKA, JOSSA JAAN OPETUSSANOMAN JONKA KALTAISTA EN OLE SAANUT TÄHÄN MENNESSÄ VALMISTAA.

OPETUSPUHEET TALTIOIDAAN. TILAA NE KUUDEN CD-LEVYN PAKETTINA HINTAAN 35 € POSTIKULUT OSOITTEESTA:

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäänuskossa

      No ei Mellerikään ihan kaikkia maailman mätäpisteitä voi sielussaan kantaa. Rukousaiheita on miljoonia ja Mellerillä on omansa ja niin minulla niin kuin sinullakin. Jospa Rion joukot ovat nimenomaan sinun sektori ja sinä olet paikallasi rukoilemaan ja kehottamaan rukoilemaan esittämäsi aiheen puolesta.

    • Jobinpostia

      Sananl.28:9. Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

    • asdfasdfasdfs

      35 euroa kuudesta cd-levystä? Kyllä Meller ainakin bisneksen hallitsee :)

      • fda

        Tekee paljon rahaa herkkäuskoisilla.

        "Suomen etevimpänä rikostoimittajana pidetty, nykyään enemmän kirjailijan työtä tekevä Harri Nykänen paneutui perusteellisesti Mellerin ”raadolliseen toimintaan”. Nykänen oli tehnyt tutkivaa journalismia selvittäessään naisilla, rahalla ja vallalla pelaavan Mellerin luonnetta laajassa artikkelissaan Taivaan sisäpiirikauppias (HS, 17.11. 2000). Sen seurauksena Meller lensi kuukausiksi Etelä-Ranskaan.

        Kirjoituksessaan Olisi jo aika päästä eroon pahasta paimenesta (K&k 8.2.) Nykäsestä ”tuntuu käsittämättömältä, että Mellerin kaltainen paha paimen otettiin avosylin takaisin. Vielä käsittämättömämmältä tuntuu, että Meller saa jatkaa täysin häikäilemättä samalla linjalla. Puhua kuin hänellä olisi suora taivasyhteys. Hän ei ujostele panna sanoja Jeesuksen suuhun. Kysyin suoraan, onko hän profeetta, koska kertoo Jeesuksen pyytäneen häntä keräämään tietyn summan rahaa. Vaivautunut Meller myönsi, että kyse oli hänen omasta tulkinnastaan.” "


      • En pidä itseäni sellaisena, joka asettaisi ketään ihmistä jalustalle. Minulle on tullut useita vuosia ("patmoskerholaisena") Leo Mellerin opetusäänitteitä. Niistä on avautunut monia hengellisiä asioita paremmin kuin monen toisen hengellisen opettajan. Tuskin olisin ilman näitä äänitteitä kyennyt uusiutumaan uskossanikaan vielä vanhemmilla päivilläni. Patmos tekee hyvää työtä monella saralla, jota en ole harmikseni tukenut kuin nimellisesti. Jostakin muistelen lukeneeni, että opetusäänitteistä veloitetaan vain tuotanto- ja postituskulut. Olen kiitollinen siitä, että Suomesta löytyy puurtajia, jotka sydämestään haluavat ihmisten löytävän tien Jumalan yhteyteen, eikä tämä rajoitu vain Suomen rajojen sisälle (muita "puurtajia" vähättelemättä).


    • minua-kiinnostaa.kuulla

      Minä haluan ostaa, lähden tästä etsimään niitä...! Kiitti, ja hei!

      • asdfasdfasdfsd

        Osta ihmeessä. Leksan sadankuudenkymmenentuhannen euron vuosieläke kaipaa rahoittajia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe