Mihin jumpalle?

jumpalle

Mikä on Pirkkalan paras jumppapaikka? Partola taisi lopettaa..

Jumppaveska, liikuntakeskus hei vai kuulajussi? Vai joku muu?

37

3597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulajussi

      Moi, tervetuloa testaamaan Kuulajussin tuntia. Mun mielestä paras mutta vastaukseni ei ole puolueeton ;)

      -Kuulajussi

      • kuulanuppi

        Mikä hemmetin jussi? Missä? Puhutaanko nyt jumppatreeneistä vai kuntosalilla treenaamisesta?


    • PIHAJUMPPAAJA

      Pihajumpalle !

    • Jumppari

      Ei ainakaan Jumppaveskaan, ihan kamala paikka! Kissat-halli on Tampereen puolella, mutta ihan ehdottomasti alueen paras jumppapaikka!

      • Bodypumppaaja

        Jännä juttu. Molemmissa kävin tutustumassa ja veskassa jumppasi vähintään 30 jumppaajaa ja noh kissat-hallilla tunnilla oli 4......plus että järkyttävä kumimatto lattia joka haisee :( ei jatkoon. Kuntosali näytti kyllä ihan asialliselta,mutta itse käyn vaan jumpissa.


      • Linda1985

        Kissat-halli ei todellakaan ole parasta jumppapaikkaa nähnytkään. Kuntosali kohtuullisen siisti. Kesällä tukalan kuuma ja tunkkainen ilma :( miinusta jumppasalista, jossa kauhee kumilattia ja tunnit vedetään sen enempää suunnittelematta. eipä siinä paljon välineiden paljous auta,valitettavasti.


    • jumppaveskailija

      Jumppaveska on nykyään remontin jälkeen tosi hyvä!

      • Treenari

        Kyllä Jumppaveska on hyvä paikka ja kun sinne on saatu lisää henkilökuntaa, hyvä jumppari kuulemma.


    • jumpalle_pirkkalaan

      Heissä on aika surkeat jumpparit ja yhdistelmäkortti turhan kallis.

      • Veteraaniliikkuja

        Minulla taas kokemusta että ovat hyviä jumppareita, yhdistelmäkortti sopivan hintainen, niin tai kenen rahapussille on sopiva ja kenenkä taas ei.


    • Jumppariina

      HEILLÄ avoimet ovet 7.1, silloin voi mennä testaan.

    • PirkkalanLiikkuja

      Ei ainakaan jumppaveskaan, siellä on vaan yksi hyvä ohjaaja ja paikka on kuin akvaario.

      • Mustinmutsi

        Ihan samaa mieltä. Me lopetettiin parhaan kaverini kanssa siellä käymisen kun saatiin 5 kerran korttimme käytettyä kun siinä välissä 2 hyvää ohjaajaa lopetti siellä


    • Jumpalle

      Minä olen juuri löytänyt Jumppaveskan, tykkään että on hyvät jumpparit.

    • alkuperäinen22

      Jumppaveskaan olen minäkin kallistumassa... Pitääpä ehkä sitten vielä miettiä. Bodybalance kiinnostaa kovasti. Loukon salista olen kyllä kuullut kehuja.

      • ulkoilijapirkkalasta

        Niemenmaalle lenkille, jos bodybalance on kunnossa, vaativat kävelytiet. En suosittele vasta alkajille


      • Ellinoora84

        Jumppaveskassa aidot lessmills bodybalancet


    • LiikkujAsta

      Mielipiteitä on monia, minun on jumppaveska! Ihana henkilökunta ja mahtavat ohjaajat! Ensimmäisellä vatsapeppu jumpalla oli 50 jumppaajaa ja silti oli tilaa hengittää.

      • Metsotyttö

        En melkein uskalla edes tähän aiheeseen puuttua :D , mutta oma kokemukseni Jumppaveskasta on kovin erilainen kuin näissä kirjoituksissa. Tunti jolle yritin mennä peruttiin sen takia että siellä ei ollut tarpeeksi asiakkaita.. :/


      • Ohjaajatäti

        Mistäköhän tunnista oli kyse? Ainakaan uusissa tiloissa ei ole yhtään tuntia peruttu ja tiedän,koska ohjaan kyseisessä paikassa :D taidat nyt sekoittaa paikan johonkin toiseen. Tunneilla käy enemmän porukkaa kun kilpailevissa paikoissa.


    • lasiöljy

      Rajasalmen siltakahvilan parkkipaikka ?

    • GoGo4ever

      Vihdoinkin pirkkalalaiset saavat oman ammattimaisen ryhmäliikuntakeskuksen kun GoGo liikuntakeskus aukeaa Pirkkalaan elokuussa!! Joten kohta ei tarvitse enää tyytyä paikallisiin "yrittäjiin" joita tässä yläpuolella on mainittu tai matkustaa Tampereelle!

      • Gogolainen

        Pirkkalassa on gogo express ja missä lukee että avaavat ryhmäliikuntakeskuksen??? Nyt pitää ajaa tampereelle asti.


      • Kimmo112

        En tiedä mitä Gogon laajennuksen suhteen tapahtuu, mutta kaikki alueen toimitilavälittäjät tietävät että Sats ja FreshFitness aktiivisesti etsivät tiloja Partolan alueelta.. jopa ByggMaxin tilanhan piti alunperin olla Elixian.


      • Gogolainen

        Oho,alkaa olemaan kivasti valikoimaa pirkkalan ja härmälän alueella. Mahtavaa :) oma gogojäsenyys jatkuu vielä vuoden loppuun,mutta silmäilen myös muita vaihtoehtoja aktiivisesti. Testatut tulee tässä:
        HEI:n sali ja jumpat ihan ok ( vähän syrjässä minulle.)
        Liikuntatalo: halpa ja ihan ok ( kaipaan jumppia joten ei jatkoon).
        Kissat-halli: lupaavat nettisivut,mutta surkeaa käydä tunneilla joissa muutama ihminen. Nyt ilmeisesti säälittäviä virtuaalitunteja seuraavaksi. ( ei kiitos,haluan ryhmähenkeä ja oikeita ohjaajia).
        Elixia: modernit tilat ja hyvin valikoimaa jumpissa ( kallis)
        Jumppaveska: hyvä henki ja tsemppi tunneilla,suosio näkyy ryhmäkoossa,silti ei olla varpaat suussa. ( ei kuntosalia, paitsi naapurissa vocatum).
        Mitäs seuraavaksi ? Onko suosituksia? Pääasiassa jumppaan lessmils tunneilla mielelläni ja myös niillä ei lisenssi tunneilla muutaman kerran viikossa.


    • Ellinoora84

      Jumppaveska on ihan huippu paikka. Todella monipuolinen valikoima tunteja ja mukana myös alueen ainoat less mills lisenssi tunnit :) siistit tilat ja hyvä ilmastointi. Ja mikä parasta syksyllä alkaa spinning

    • vaippa.housu

      Rajasalmen siltakahvilan parkkipaikka Parhaat jumpat

    • Olervo

      Kyllä vaan ,Kunto Partola lopetti,keskittyi enenmänkin firma-asiakkaisiin.
      Siksi suhtautuminen muihin asiakkaisiin oli jopa niin loukkaavaa,että suoranaisesti häätivät monet yksityiset asiakkaat muualle.

      Mutta niinkuin odottaa saattoi,kostautui tällainen toiminta siinä määrin,että asiak-
      kaat loppuivat sekä työt.

      GoGo:ssa on jatkettu useampi vuosi.
      Edulliset hinnat.Tilavat paikat.Sauna puuttuuu.Ystävällinen henk.kunta.
      Asiakkaita laidasta laitaan.Jotkut eivän ymmärrä tuon taivaallista käyttäytymissään-
      nöistä,tai järjestyksestä.Jotkut vaativat pääsyä laitteelle,ilmaisten varauksestaan,
      vaikka laite on toisen henkilön käytössä.
      Yksinkertaisesti sanottuna,MONI MIES TARVISI ÄIDIN MUKAAN SALILLE.

    • varmaankinparas

      Go Go expres kuntosali on ihan paras ja edullinen, hyvät puitteet ja laitteet partolassa.

    • Ekskiusmiiii

      Aloituksessa kyseltiin JUMPPApaikkaa ja PIRKKALASSA....täällä ehdotellaan kuntosaleja ja paikkoja pirkkalan ulkopuolelta. Eli PIRKKALASSA on
      Hei liikuntakeskus, liikuntatalo,jumppaveska,lisäksi esim. kansalaisopistot järjestää jumppia kouluilla,pirkkalan virin jumpat ja muita en tiedä...kannattaa käydä itse testaamassa,niin näistä varmasti löytyy sopiva :)

    • Harmittavaaaaaa

      Jumppaveska on ollut paras Veskan kauppakeskuksessa. Nyt elokuussa 2018 siirtyi uusiin tiloihin. Harmi, pïeni kämänen paikka. Ennen niin avara ja tilava.

      • mahtuureenaan

        pieni ja kämänen?? :DD jep jep. mihin sä sitä turhaa aulatilaa tarviit? jumppasali ihan loistava ja jumppaan mahtuu ainakin 50 henkee. tunnit loistavia ja less millssit vetää jengiä.


    • Jumpalla

      Liikuntakeskus Hei on hyvä!

      • Sporttimimmi

        Jumppaveska on hyvä. Kohta kaksi vuotta olen käynyt. Yrittäjät täysillä mukana ja hinnat kohtuullisia. Toivoisin lisää jumppia myöhäisempään aikaan ja puolen tunnin jumpat pois.

        Heissä hyvät pumpit, mutta muuten vähän karu ja pieni paikka.

        Jumppaveskassa ja Heissä voi käydä helposti molemmissa, koska kummassakaan ei ole mitään kuukausimaksuja.


    • Anonyymi

      Jumppaveska on lopettanut. Todella ikävää :(

      • Anonyymi

        Katsoin firman yritystietoja ja lukuja... ei kaunista luettavaa. Huomasin samalla myös että olivat parisen viikkoa sitten erottaneet jumppa ja hierontabisnekset , joten näyttäisi siltä että lopetus ei tullut heille yllätyksenä.


    • Anonyymi

      ei se jumppabisnes vaan näköjään kannata vaikka olisi kuinka hyvät tunnit ja ohjaajat. nyt onkin vaikea löytää uusi jumppa paikka. pitää vissiin lähteä kohti keskustaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe